Platforma: Zew Prypeci | Czyste Niebo
Data premiery: 08.08.2021 r.
Autor: M.F.S. Team
Aktualna wersja: 1.4.92
OPIS:
Spoiler
Advanced X-Ray - zmodyfikowany silnik X-Ray 1.6 z licznymi zmianami w grafice, rozgrywce, poprawkami oryginalnych błędów, elastyczną konfiguracją wielu parametrów silnika oraz wsparciem dla ZP i CzN. Jest też wsparcie dla STCoP 3.2+ z celownikami 3D oraz dla pojazdów.
Dla wsparcia twórców projektu:
Яндекс Деньги: 410014734066425
Lista zmian:
Spoiler
- Nowy splash i ikona silnika
- Kołysanie drzew z Lost Alpha
- Ustawienia cam_fov, hud_fov i wyświetlanie wartości podczas regulacji suwaka
- Pełne odbicia na wodzie
- Przełącznik trybu pogody
- Regulacja odległości rysowania i wysokości trawy
- Wallmarki na dynamicznych obiektach
- Dodano cień GG
- Dodano cienie trawy
- Motion blur przeniesiono z klucza do konsoli
- Screen Space Sunshafts z OGSE
- Dodano Reload DoF i Empty Reload DoF
- Kolby nie wchodzą w kamerę
- Dźwięk przy wł.\wył. latarki + instalacja sekcji z parametrami oświetlenia + światło wolumetryczne z latarki
- Efekt kropli na ekranie w czasie deszczu
- Wsparcie dla wiązek światła podczas działania anomalii
- Fix dźwięków śmierci NPC
- Dodano komendę g_spawn dla spawnu obiektów i mobów
- Dodano komendę set_weather dla ustawienia pogody
- Poprawiono brak oświetlenia z latarki GG, ognisk i anomalii na R4 (DX10)
- Teleportacje w demo_record
- Fix rozmytych czcionek na R4 (DX11)
- Fix “Your video card doesn`t meet game requirements”
- Fix wylotu “Cannot find rank for”
- Gra nie wylatuje, jeśli nie został znaleziony dźwięk
- Parametry deszczu zostały wyprowadzone do konfigu
- HQ Geometry by Shoker
- FXAA, DLAA, SMAA i MSAA 8x
- Konfigurowalny tryb kamery w czasie śmierci GG
- Korekta kolorów
- Konfigurowalna stara śmierć poltergeistów (jak w CCz)
- Podpowiedź “Spać” więcej nie pojawia się na ekranie wczytywania
- Opcjonalna kolizja trupów
- Psionicznemu nibypsowi można dać sekcję jego fantoma
- Screeny można robić w trybie okienkowym
- Ustawienia rozmiaru mapy cieni
- Wiatr wpływa na kąt padania deszczu
- Dodano dźwięk wiatru
- Dodano kałuże w czasie deszczu na R3-R4
- Projekt przeniesiono pod VS2017
- Zmiana HUD FOV kiedy GG stoi blisko ściany (from Shoker)
- Przechylanie broni przy strafingu
- Dodane echo podczas strzelania w pomieszczeniach
- Wielowątkowe wczytywanie tekstur
- Wsparcie dla Czystego Nieba
- Wsparcie dla Discord Rich Presense
- Shaderowa tęcza
- Efekt winiety
- Komenda rs_draw_fps
- Komendy g_info (wydać infoportion), d_info (zabrać infoportion) i g_spawn_to_inventory (wydać przedmiot GG)
- Shaderowy dynamiczny HUD masek
- Opcjonalna kolizja HUDa broni
- Komenda hud_adjust_mode
- Poprawione widoki z drugiej i trzeciej osoby
- Możliwość ustawienia ilości szybkich zapisów (quicksave’ów)
- NPC rzucają granaty w mutanty
- Wsparcie dla 4 i 5 przycisków myszy
- Płynniejsze przysiady GG
- GG już nie biega jak Naruto
- Wolumetryczna mgła w nizinach
- Terrain Parallax
- Wsparcie dla Sound Environment
- ImGui, a na nim nowy edytor pogody
- EFX
- Pogodowe dziwolągi (приблуды) z ZP w trybie CzN
- Opcjonalne fazy wczytywania gry
- Fix wyświetlenia przezroczystych powierzchni na HUDzie
- Automatyczne otwarcie loga, jeśli gra została uruchomiana z kluczem -show_log
- Włączono używanie synchronizacji pionowej
- Autopauza w trybie CzN
- 100 porad dot. przetrwania w Zonie w trybie CzN
- Dźwięk kropel deszczu, padających na pancerz
- Fix oryginalnych błędów okna gry
- Wsparcie dla SOM
- Konfigurowalne autoprzeładowywanie broni
- Cieniowanie SSDO
- Dynamiczne efekty HUD
- Poprawiono zmianę modelu wizualnego po wzięciu pancerza do plecaka w trybie CzN
- Shaderowe opady śniegu w trybie zimowym
- Dźwięki z daleka docierają do GG z opóźnieniem
- Wyciszone odgłosy strzałów i wybuchów w oddali
- Fix pojawienia się używanych przedmiotów przed GG
- Nibyolbrzym nie zadaje obrażeń bohaterowi podczas uderzenia łapą w ziemię, jeśli gracz podskoczy
- Fix błędów, jeśli broń ma przypisane więcej niż 2 rodzaje nabojów
- Dodano niezależny mechanizm wczytywania renderów
- Możliwość robienia screenów level i cube map na DX10 (R3) i DX11 (R4)
- Przeportowano oddzielny szkielet HUDa rąk z Anomaly
- Wsparcie dla pojazdów
- Wsparcie dla STCoP 3.2+
- Opcjonalne sloty na nóż, lornetkę, drugi hełm (ZP), PDA, detektor, plecak, latarkę i spodnie
- ZP: Fix głodu
- Opcjonalny pobór mocy przez latarkę i detektory. Baterie do ładowania.
- Możliwość niepełnego przeładowania
- Utworzenie edytora HUDa pod ImGui
- Ulepszenie bezwładności chodzenia GG
- Rejestrowanie skryptów w release (log)
- Włączono komendę al_switch_distance
- Tekstury nie dublują się w RAM przez polecenie
- Opcjonalnie limit śrub
SCREENY:
INSTALACJA:
Spoiler
Instalacja na Zew Prypeci:
- Usunąć z katalogu z grą folder bin (albo przenieść gdzieś w inne miejsce), zamiast niego przekopiować analogiczny folder z archiwum.
- Z folderu Resources/CallOfPripyat/ wrzucić folder gamedata, wcześniej usuwając analogiczny folder z katalogu z grą. Następnie wrzucić plik imgui.ini.
Instalacja na Czyste Niebo:
- Usunąć z katalogu z grą folder bin (albo przenieść gdzieś w inne miejsce), zamiast niego przekopiować analogiczny folder z archiwum.
- Z folderu Resources/ClearSky/ wrzucić folder gamedata, wcześniej usuwając analogiczny folder z katalogu z grą. Następnie wrzucić plik imgui.ini.
- Przejść do pliku gamedata\configs\mfs_team\mfs_adv_xr_params.ltx i zamienić:
engine_mode = cop na engine_mode = cs
Instalacja STCoP:
- Pobrać STCoP 3.2, 3.3 lub 3.4.
- Utworzyć kopię folderu gamedata z potrzebnymi zasobami dla silnika.
- Przekopiować z folderu gamedata ze STCoP wszystkie foldery oprócz shaders i scripts ze zgodą na zamianę plików oraz przekopiować plik particles.xr ze zgodą na zamianę plików.
- Wejść do gamedata\configs\mfs_team\stcop_config.ltx i zamienić w linijce:
SWM_3D_scopes = false na true (dla włączenia celowników 3D).
LINKI DO POBRANIA:










