Arsenal Mod

Platforma:  Czyste Niebo 1.5.10
Data premiery: 29.05.2012 r.
Autorzy: , ,  i inni

OPIS:

Spoiler

Podstawowym założeniem modyfikacji jest poszerzenie istniejącego w grze arsenału. Dostępne są także nowe kombinezony oraz spawner. 

GALERIA:

Spoiler

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

  1. Czyste Niebo 1.5.10

  1. Zawartość pobranego archiwum moda ( gamedata ) umieszczamy w głównym katalogu gry.
     

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  • Nasz serwer - [KLIK]

 

Ciekawie to wygląda, chętnie pobiorę finalną wersję :slight_smile: a na razie łap plusa :smiley:

Config weapons, popraw, daj to w

i [spoiler]

Przy pobieraniu strasznie muli 212 mb a zasysa jak by plik miał kilka gb. Czy to normalne przy plikach tego typu?

Rapid ma limit 30 kb/s do darmowego pobierania.

Powiem tak net prędkość 20 mb/s pobierało około 30 min. Nic mnie nie zdziwiło aż do punktu kiedy go już zaholowałem, plik okazał się lipny pokazał brak zawartości. I o co tu biega ?

To ciekawe… Na jutro rano załatwię lepszy hosting. Jaki polecacie? A w międzyczasie możecie pobrać jeszcze raz. r_populik pobrał i mu działało.

Pobieram raz jeszcze ale od takiej rutyny odechciewa aż się grać .

Kolego podaj na jakiej to wersji odpaliłeś bo u mnie wyskakuje od razu błąd i tyle by było z działania twojego arsenału.

@kubekpop, dlaczego nie podajesz, na jaką wersję CS-a to idzie, może z tego powodu @waler11 nie może odpalić gry.

Wydawało mi się logiczne, że na najnowszej. Zawsze tak mi się wydaje. I dla tego zapomniałem. 1.5.10 Mógłbym prosić o loga? I bardzo przepraszam za ten hosting, a rano zaspałem i nie zdążyłem upnąć. Teraz zaczynam wrzucać, ale chwilę to potrwa… A na razie spróbuj z ponownie wrzuconym katalogiem new http://speedy.sh/D6Msy/new.zip

Kurde walczę z tym tyle czasu i nic. Nie mam do ciebie żalu ale musisz zawsze pamiętać że jak wrzucasz jakiegoś moda to zawsze musisz podać na jakiej wersji chodzi bo jak się tego nie robi to taki potem młyn powstaje i zbędne sztuczne zamieszanie.

Dla mnie logiczne jest, że współczesne mody powstają na najnowszą wersję… Dostanę tego loga?

trochę pokombinowałem i jakoś poszło ale mam pytanie gdzie te wszystkie bronie co na foto były używałeś spawnera? bo w bazie czystego nieba jest tylko pm, toz34 i kilka rzeczy a reszty nie ma.

A wrzucałeś po kolei pliki? Najpierw sam mod, potem patch zawierający configi i teksturę a na końcu skrypt odpowiedzialny za dialog przed pierwszym wyjściem na bagna (co normalnie otrzymujemy sprzęt). I co zrobiłeś?

tak wszystko jak trzeba i znowu coś zawiodło spróbuje jeszcze raz. W gamedata brak pliku script więc co teraz trzeba zrobić?

W sekcji download masz SKRYPT Pobierasz go i tworzysz katalog scripts i tam go wrzucasz.

Nie rozumie w jaki sposób działał tobie ten mod bez pliku skrypt skoro w paczce go tam nie było. Testy testami a tu brak takiego szczegółu.

To nie tak. Ja pakuję wczesną alphę, bez niektórych detali, wysyłam ją do r_populik, on testuje (czyli patrzy, czy bronie działają, nic więcej), patrzy, zdaje pierwszą relację. Ja proszę go o dodanie nowych broni do spawnera. On dodaje je do skryptu. Dlatego nie ma go w tym archiwum. Potem przygotowuję patcha, udostępniam oba pliki (alpha i patch) i skrypt. Mogłem dodać go do patcha, ale zapomniałem. Patcha robiłem w trasie, gdzie często gubiłem zasięg, cieszyłem się, jak złapałem LTE lub chociaż HSPA+… I na małem netbooku ciężko się pracuje. Za niedługo będzie w sieci (już się wrzuca) archiwum z aktualnymi plikami - wszystkimi.

NO i masz ci los oto twój log i po modzie :

_FATAL ERROR [error]Expression : xml\_doc.NavigateToNode(path,index) [error]Function : CUIXmlInit::InitStatic [error]File : E:priquelsourcesenginexrGameuiUIXmlInit.cpp [error]Line : 171 [error]Description : XML node not found [error]Argument 0 : hud\_show\_time [error]Argument 1 : uiui\_custom\_msgs.xml_

Kiedy Ci to wyskoczyło?? Ten mod nie miesza w xml’ach poza ui_scopes, których to scopes używacie na własną odpowiedzialność :slight_smile:

wrzuciłem plik skrypt i dodałem ten mały plik od ciebie i koniec grania.