PLATFORMA: Call of Chernobyl 1.5 r6
KATEGORIA: NIEOFICJALNY DODATEK
DATA PREMIERY: 19.04.2017
WERSJA JĘZYKOWA: Polska
AKTUALNA WERSJA: Alfa
AUTOR: Junx [ModPack]
OPIS: Jest to pierwsza wersja nowej wersji Hybrid’a, który został wydany na nowej wersji Call of Chernobyl/Zew Czarnobyla 1.5 r6. Aktualna wersja (19.04) zawiera rozbudowany gameplay jak i została dodana duża zawartość do gry. Poniżej postaram się wypisany chociaż część zmian.
- Broń:
Został dodany jak starszej wersji Gulaosh mod v0.22 + poprawki
- Pancerze:
Outfit mod oraz dwa dodatki, loot outlit oraz Smurths Dynamic Hud
- Dżwięki:
TRX - Sounds Revamp 8.0
- Interfejs:
[GUNSLINGER mod] Inventory v1, dostosowanie pod 1.5 r6 + moja przzeróbka oraz dodanie slotu dla granatów i lornetki, konfigi pobrane z moda A.R.E.A.
- Anomalie
PHARM 0.5 2048 oraz Новые артефакты СоС 1.4.22 (Adaptacja do 1.5 r6)
- Particle
particles_valer4ik oraz Stalker Two-K FX PACK 109
- Inne
Dodane około 40 drobnych i większych modów/modzików
Kolejność INSTALACJI:
-
Call of chernobyl 1.5 r6 http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/downloads/beta-call-of-chernobyl-15-r5-full
2a. Usunąć foldery z konfigach oraz skryptami
- Odchudzane konfigi i skrypty oraz patch od -
odchudzone + patch.7z (1.21 MB)
Screeny:
INFORMACIE OD a
1. Populacja ustawiona na 1.5! Należy zmiejszyć.
2. Mod na teraz przystosowany jest na panoramiczne monitory.
PLANY!
Spoiler
Witam serdecznie.
Dziś postaram się przybliżyć Wam drodzy Stalkerzy co będzie zawarte w nowej wersji Hybrid’a, na podstawowe pytanie kiedy będzie ów wersja zapraszam do poniższego tematu, krótko i na temat.
Skoro postawy za Nami to zapraszam do lektury.
1. Broń
Za postawy arsenał będzie odpowiadać znany z poprzednich wersji Gulash mod, został nie dawno dostosowany do wersję 1.5 r6, dodatkowo zostaną dodane nowe jak i unikatowe bronie.
2. Pancerze dla GG oraz NPC
“Arsenał” pancerzy zostanie powiększony jak i odpowiednio częściowo edytowany przeze mnie, część statystyk zostanie zmieniona pod “warunki” występowane w danej lokacji, przykładowo w Kutwy (Wolność, Magazyny Wojskowe) będzie można kupić pancerze bardziej odporne za pociski, ze względu na ataki monolitu od strony Radaru.
Dla NPC’ów już jest w planie dodanie “paczki” modeli , która była dodana w w poprzednich wersjach.
3. Wygląd Zony, Particle oraz Grafika
Zostanie jesienna “wersja”, lecz tym razem bez wersji AF3 z misery, która była zbyt “deszczowa”, dodatkowo zostaną dodane lepsze tekstury z AF4 oraz z innych modów dla lepszej impresji. Ponadto jeśli się uda to niektóre mapy będą miały inny “styl”, przykładowo w Kordonie drzewa będą miały “wersję” Altumn (wczesna jesień) a Dolina mroku Dead (bez liści) itd.
Postaram się “wymaksować” grafikę jak tylko to będzie możliwe oraz dodać particle (efekty cząsteczkowe) z poprzedniej wersji, kto grał to wie jakie widoczki wychodziły.
4. Dźwięki
Dźwięki w Zonie w większości bądź całkowicie zostaną podmienione oraz dodane nowe, dotyczy to zarówno NPC, mutantów otoczenia itd.
5. “Smaczki” i “Znajdźki”
Część zapewne pamięta moje zapowiedzi na temat zbierania notatek, dokumentów itd., w wersji pod 1.4.22 mi nie wyszło bo po prostu byłem już “zmęczony” a jak wiadomo “nic na siłę”, w wersji pod 1.5 nie obiecuję, ale postaram się to wykonać, mam nawet nowe modele dla dokumentów z różnych modów, trzeba tylko wyciąć i dodać.
6. Nowe “ficzery”
Ostatnio do modów Call of Misery, Lost Path oraz Last Day zostały zaimplementowane bądź zrobione od zera ciekawe dodatki, przykładowo do CoM’a dodany został ficzer, który umożliwia zdobycie z zabitego NPC’a jego pancerza(drop pancerza), postaram się go dostosować do Hybrid’a.
7. Nowi przeciwnicy
Jakiś czas temu do podstawowego CoC’a zostały dodane nowe modele mutantów, które wystarczy tylko dodać i gotowe, postaram się dodać tyle ile będzie można bo obecny “zestaw”, który mamy od dawna jakoś mnie nudzi już.
8. Mapy
Do Hybrid’a planuję dodać nowe mapy, które próbowałem dodać wcześniej, ale jakoś weny nie było, mapy są gotowe, trzeba tylko dostosować pliki i spawn.
9. Wojny frakcji oraz “spawn’y”
W wersji finalnej został dodany mod EoC, który dodawał wojnę frakcji, jak wiadomo wyszło inaczej niż chciałem, monolit miał ponad pół a mutantów praktycznie zero, w nowej wersji nie dodam ów moda, ale dodam inny dla jakiegoś “ruchu” w Zonie, ale bez przesady jak w wersji pod 1.4.22
Spawn’y mutantów zostaną zmienione, przykładowo na bagnach dodam pijawki a podziemia i Laby zostaną wymaksowane, aby stanowiły wyzwanie, w wersji pod 1.4 nikt nie narzekał.
10. Artefakty i detektory
Podstawowe dostaną lepszej tekstury oraz zostaną dodane nowe.
Detektory zostaną podzielone na “klasy”, teraz podstawowy “Echo” będę mógł znaleźć “Meduze”, ale “Bąbla” już nie.
11. Medykamenty oraz jedzenie
Prócz podstawowych zostaną dodane nowe, dotyczy to zarówno medykamentów oraz jedzenia, duża część być może będzie pochodzić z Misery 2.2.
Ode mnie tyle, ale wiadomo różnie bywa w życiu i nie zawsze wyjdzie jak chcemy. Czas pokażę co wyjdzie z ów zapowiedzi.
Good Hunting Stalker!