Jermak: Ostatni rajd Redux

Tytuł oryginalny: Ермак: последний рейд Redux
Platforma: Czyste Niebo 1.5.10 (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 31.08.2021 r.
Autor: AlbertVIctory
Autor spolszczenia: 
Śr. długość rozgrywki: (ok. 5 godzin)

OPIS:

Spoiler

Modyfikacja stanowi remake z serii Jermak. 


Jermak jest zmęczony życiem najemnika, a to jego ostatni rajd.

Dowódca grupy najemników o ksywce Lektor, do której przynależy Jermak, wysyła go na ostatnią misję. Po jej pomyślnym wykonaniu otrzyma sowite wynagrodzenia oraz możliwość opuszczenia Zony na zasłużoną emeryturę.

Zadaniem Jermaka jest zdobycie dziesięciu kluczy szyfrujących, klucza do hasła oraz nadajnika. Wszystkie te przedmioty są podzielone pomiędzy dowódców jednostek Monolitu znajdujących się w Prypeci. W tym czasie Lektor i jego grupa zmierzają w kierunku Mózgozwęglacza, który przez lata był wyłączony i pozostaje obecnie pod kontrolą wojskowych stalkerów.

Tajemniczy zleceniodawca zażądał przejęcia kontroli nad radarem w celu jego ponownego włączenia i odcięcia północnej części Zony od reszty jej mieszkańców. Mimo wszystko Mózgozwęglacza nie można aktywować bez niezbędnych do tego kluczy szyfrujących.

Najemnik Jermak, Prypeć, oddziały Monolitu i ostatnia misja. Jego ostatni rajd.


Zmiany względem poprzedniej wersji: 

Spoiler

  • wydłużona śr. długość rozgrywki, 
  • rozgałęziająca się nieliniowa fabuła z różnorodnymi zadaniami,
  • możliwość wyboru początkowego ekwipunku,
  • wschodnia Prypeć (),
  • cztery anomalne strefy na lokacji,
  • dodano handlarzy oraz mechaników,
  • nowe celowniki,
  • nóż do rzucania zamiast śrub,
  • dodano możliwość snu,
  • zaimplementowano głód u protagonisty,
  • dodano emisje,
  • ok. 100 schowków,
  • pola minowe,
  • przywrócono części ciał mutantów,
  • instalacje PSI w miejscach przebywania oddziałów Monolitu,
  • dodano unikalne bronie,
  • wyższej jakości modele NPC,
  • wysoka częstotliwość spawnu,
  • aktorstwo głosowe,
  • nowa paczka broni (+ ),
  • zmieniono niektóre dźwięki,
  • wskaźnik zdrowia PSI (),
  • nowe tekstury, 
  • usunięto zbędne pliki,
  • NPC mogą korzystać z bandaży i apteczek,
  • NPC mogą zaatakować protagonistę przy pomocy noża. 

Podziękowania:

Spoiler

 

PORADY:

Spoiler

Pomoc techniczna:

P: Podczas uruchomienia gry występuje błąd OpenAl:Can’t create sound device.
O: W folderze Bin jest instalator OpenAl.exe (należy nie zapomnieć o ponownym uruchomieniu komputera).

P: Jak usunąć zacięcia się gry po zabiciu NPC? 
O: W gamedata\scripts należy zmienić nazwę pliku xr_motivator1 na xr_motivator.

Zdarza się, że po śmierci protagonisty na pewnym obszarze pozostaje efekt PSI. To błąd związany z silnikiem. Należy wczytać zapis gry, w którym nie przebywamy w zasięgu działania PSI. 

GALERIA:

Spoiler

JermakOstatnirajdReduxstalkerteamscr1.thumb.jpg.7deb67f62a65799f1a7a886cadc0e234.jpg  JermakOstatnirajdReduxstalkerteamscr2.thumb.jpg.81589375577b884a7f5c923cf8407fa7.jpg

JermakOstatnirajdReduxstalkerteamscr3.thumb.jpg.cecd4df221d2410536a90c8e87cbe3d2.jpg  JermakOstatnirajdReduxstalkerteamscr4.thumb.jpg.520a3cf1f61ff420a871a7c6f71a7d05.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

  1. Modyfikacja jest w formie samodzielnej gry (tzw. repack). Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać. Na koniec dodajemy mini-łatkę do spolszczenia - wypakować do głównego katalogu gry ze zgodą na nadpisanie pliku.

2. Modyfikację uruchamiamy za pomocą pliku Играть.
 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  • Google Drive - [KLIK]
  • Nasz serwer - [KLIK]
    Pomoc techniczna: ,
    Testy spolszczenia: **** ,

Mini-łatka do spolszczenia: 

Źródło:  APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png.3cf1d2f61f592ebb99cdc2203c37d79a.png
 

Witajcie bracia Stalkerzy  
Proponuję Wam rozpoczęcie przygody z najemnikiem Jermakiem.
Dzisiaj część pierwsza “Jermak: Ostatni rajd - Redux”
Mod na jednej lokacji, DUŻO strzelania, a napisy końcowe na tyle ciekawe, że już ogrywam
kolejną cześć przygód czyli “Jermak - Niezbadane ścieżki”

Mod w wersji repack wystarczy pobrać, wypakować i można grać.
Moda uruchamia się plikiem Играть!.bat - jest w głównym katalogu gry. 

Zapraszam na kilka godzin dobrej zabawy  

https://drive.google.com/file/d/1hljEMiQ5YJkkf0D7imm3P3NKhp6KBoV2/view?usp=sharing

TRADYCYJNE JUŻ PODZIEKOWANIA za pomoc przy opracowywaniu spolszczenia:
Pomoc techniczna  oraz
Testy:  i  

7 polubień

Dla zainteresowanych pozostałe części moda/modów o Jermaku:

Spoiler

https://ap-pro.ru/forums/topic/2883-ermaklast-raid-redux/?tab=comments#comment-109674

https://ap-pro.ru/forums/topic/4249-ermak-mirazhi-zony/?tab=comments#comment-234605

https://ap-pro.ru/forums/topic/2800-ermak-puti-neispovedimy/?tab=comments#comment-102544

https://ap-pro.ru/forums/topic/8250-ermak-iskuplenie/?tab=comments#comment-338398

 

Brałem udział w testach spolszczenia i moda ukończyłem. 

Jedna, dobrze znana lokacja i sporo strzelania. Warto mieć na uwadze, że jest to wersja redux, w której zaszły pewne zmiany - autor dodał kilka postaci, więc można z nimi porozmawiać. W zwykłej wersji nie mieliśmy takiej możliwości. Ogólnie pierwszą część Jermaka można szybko podsumować - prosty mod z dużą dozą akcji.

Ciekawe, jak się potoczył dalszy los najemnika.

1 polubienie

Wczoraj  umieścił moda na naszym serwerze (pierwszy post). Identyczna wersja, którą dodał .

1 polubienie

co taka ta broń dziwna? ledwo ją widać

 

A jak ma wyglądać? Tak?:
 

Spoiler




 

Na zwiększonej gammie lepiej ją widać.

Cez137 - na tej lokacji także bywa ponuro, ciemno więc i oswietlenie nie oddaje w pełni walorów twojego wała.

p.s. włącz latarke i obejrzyj.

To i tak macie dobrze  
Ja cały czas miałem suwaki jasności, gamma i kontrast max w prawo.
No i często wspierałem się noktowizorem w SEVIE. 

Fakt, dosyć “ciemno” jest w tym modzie, ale bardziej narzekałem na rzucanie nożami zamiast śrubami. Trochę to było przekombinowane.

Godzinę temu, Agrael napisał(a):

narzekałem na rzucanie nożami

Mi tylko przeszkadzało, w jaki sposób trzymamy ten nóż.

Mini łatka do spolszczenia:
gamedata.7z (8.38 KB)

Wypakować do głównego katalogu gry ze zgodą na nadpisanie pliku.

 proszę o umieszczenie poprawki w pierwszym poście.
dzięki za czujność  

1 polubienie

 gotowe. 

A własnie,  grałeś może w drugą część Jermaka? W kontynuacji główny bohater jest chyba bardziej rozmowny. 

6 godzin temu, Agrael napisał(a):

A własnie,  grałeś może w drugą część Jermaka? W kontynuacji główny bohater jest chyba bardziej rozmowny. 

Gada jak najęty  
Właśnie. Dobrze się złożyło, że pytasz…
Ponieważ kończę spolszczenie drugiej części:
Jermak - Niezbadane Ścieżki
Mam pytanie do grających. 
Czy zostawić tak jak w oryginale, że  Jermak reaguje na dziejąca się akcję 
i krótko komentuje np. po trafieniu wroga cyt.: “Dobrze ci tak …” itd…
Pytanie: czy ma być słychać te jego “odgłosy”?
Pytanie dotyczy tylko scen walki.
Osobiście, średnio mi się to podoba i po prostu to sobie wyciszę, ale tak pomyślałem,
że może przyszli gracze woleliby właśnie to słyszeć…
Mogę zrobić pod tym kontem dwie wersje dźwiękowe.
Dajcie znać. 

Hmm, albo zrobić alternatywny dodatek, który zawiera komentarze Jermaka. Główna paczka bez komentarzy, a dodatek z nimi oddzielnie i dla chętnych. 

Podkreślam, że dotyczy to kilku zwrotów, które i tak nie będą przetłumaczone.
Bo i co tu tłumaczyć np.: Spier… gościu.  

 Ty tłumaczysz, to Ty decydujesz, ale osobiście bym olał i robił tak, jak podpowiada sumienie oraz doświadczenie  

1 polubienie

Łe z taką prędkością tłumaczenia to ja chyba poczekam na wszystkie 4 części moda (bo coś czuję, że się nie zatrzyma) :grin: To się ogra wszystko na raz :hugs:

Jermak jest fajny, może ktoś/lub autor połączy wszystkie części nie będzie już ciągu dalszego albo niech autor dorobi 1 lub 2 części i scali w 1 mod np.: “Niesamowite przygody Jermiaszki (jak go pewna kobita nazywa ) zakapiora ze strefy”.

Myśli Jermiaszki (jego głos w tle) są fajne i pasują do całości.

Ej trudny ten mod, nie spodziewałem się że tak krótki mod na jednej lokacji będzie taki trudny

1 polubienie