Liczba slotów na artefakty.

Jak zwiększyć liczbę slotów na artefakty próbowałem z tymi plikami i nie działa.

inventory_sect.ltx

inventory_new.xml

inventory_new_16.xml

Jeśli system plików jest taki sam jak w Cieniu, to system.ltx -> max_belt bodajże. Tylko potem będziesz musiał zmienić współrzędne okienek, bo Ci się wszystko rozjedzie - to znajdziesz gdzieś w configs\ui\inventoryXXXX.xml. A potem w textures\ui edycja tekstury, żeby to miało ręce i nogi.

Nie o taką odpowiedź mi chodziło wiem gdzie szukać te pliki tylko gdzie i jaką wartość komórek wpisać przy monitorze  16:10 i rozdzielczości 1920x1080.

To już matematyka, nie do mnie z tym ;) 

http://www.playground.ru/cheats/s_t_a_l_k_e_r_mod_40_artefaktov_na_poyase-7600/

http://www.playground.ru/files/s_t_a_l_k_e_r_16_yacheek_pod_artefakty-49701/

https://yadi.sk/d/-i1j2ozjUzpie

Dzięki za linki żaden z plików i folderów nie działa.

A to przypadkiem nie trzeba wpisywać w każdy pancerz? Znaczy ten i ten to ma inny trzeba wpisać.

5 godzin temu, LordDino napisał:

A to przypadkiem nie trzeba wpisywać w każdy pancerz? Znaczy ten i ten to ma inny trzeba wpisać.

Nie trzeba operować w ten sposób.

  Kiedyś dla mnie taka poprawkę opracował   ale do OP-2.
Pchnij do niego PM może odpowie.
Natomiast teraz zmieniłem plik poprawki inventory_new.xml + inventory_sect.ltxi efekt jest taki
masz 21 slotów na arty:

Musiałem zmienić kilka parametrów i tak to wygląda.
Problem polega na tym, że mam stary monitor i u mnie max to 1600x1200 więc nie mam jak tego 
pod Ciebie ustawić. 
Jak chcesz sprawdzić tą poprawkę przed zamianą plików zrób kopię swoich.
W razie czego trochę parametrów w tych plikach znam i u Ciebie zmiany trzeba byłoby zrobić w pliku 
nventory_new_16.xml.
Jakbyś podmienił pliki zrób zrzut ekranu.

gamedata.rar (5.22 KB)
 

Niestety nie działa po podmianie przy próbie przeładowania broni wylot na pulpit.

Tak będzie bo niektóre tekstury broni są większe niż miejsce w którym mogą być wyświetlone.
Dlatego napisałem, żebyś wstawił screena jak wygląda u Ciebie okienko ekwipunku chciałem zobaczyć co jest po przesuwane.
Ustaw monitor na moją rozdzielczość na 1600x1200  i sprawdź na tej rozdzielczości. U mnie tylko Bizon robił wylot a reszta była ok.

     

@OldMan próbowałem w takich rozdzielczościach :

1024x768 nic dalej 14

1600x1024 jw.

1600x900 jw.

Po każdej zmianie rozdzielczości rozpoczęta nowa gra.

Nie bardzo mogę coś doradzić bo nie mam Twojej rozdzielczości. Kupiłeś za dobry monitor  
Natomiast czy załadowanie każdej broni powoduje wylot ?
Wstaw zrzut ekranu jak wygląda u Ciebie ekwipunek po podmianie na moje pliki.   

 Zrzut ekranu po podmianie na twoje pliki ui i te na sloty wrzucam screen.

1.Ekwipunek dalej 14 slotów na artefakty.

 

 

 

 musisz edytować jeden z dwóch plików, w zależności od monitora inventory_new.xml (4:3) lub inventory_new_16.xml (16:9)

  • Interesuje Ciebie tylko ów sekcja:

    <dragdrop_belt x=“317” y=“350” width=“300” height="100"cell_width = “42” cell_height=“33.5” rows_num=“3” cols_num=“7”/>

  • Dalej plik, inventory_sect.ltx, sekcja:

    max_belt = 21

I musi działać, jeśli Ci się chce to ściągnij sobie Hybrid’a pod Cienia, tam zrobiłem pasek na 36!!! artefaktów.

@junx inventory_sect.ltx wysłałem taki jak opisałeś.  
 Zamień z powrotem na swoje pliki które Ci podesłałem i wstaw do załącznika swój plik inventory_sect.ltx z folderu \gamedata\config

Myślę, że coś robisz nie tak…

 Wkleiłem  to co mi napisałeś i brak efektu.

 inventory_sect.ltx

inventory_new_16.xml

Spoiler

[inventory]
take_dist = 2
max_weight = 5000000000000000000
max_ruck  = 56
max_belt  = 21
slots = 11

slot_persistent_1  = true   ;knife    0
slot_persistent_2  = false    ;pistol 1
slot_persistent_3  = false    ;automatic  2
slot_persistent_4  = true   ;grenades 3
slot_persistent_5  = true   ;binocular  4
slot_persistent_6  = true   ;bolt 5
slot_persistent_7  = false    ;outfit 6
slot_persistent_8  = true   ;pda  7
slot_persistent_9  = true   ;detector 8
slot_persistent_10  = true    ;torch  9

[/details] [details=Spoiler]

<?xml version=‘1.0’ encoding=“UTF-8”?>
<w>
    <properties_box>
        <texture>ui_cb_listbox</texture>
        <list x=“0” y=“0” width=“10” height=“10” item_height=“18”  always_show_scroll=“0” can_select=“1” bottom_indent=“10” right_ident=“10” left_ident=“20”>                
                <font_s r=“218” g=“217” b=“213”/>                
                <font r=“131” g=“131” b=“131” font=“letterica16”/>
        </list>
    </properties_box>
    
    <main x=0 y=0 width=1024 height=768/>
    
    <belt_slots x=“0” y=“-800” width=“1024” height=“172” stretch=“1”>  <!-- 80 –>
        <texture>ui_slots_belt</texture>        
    </belt_slots>
    
    <back x=“0” y=“0” width=“1024” height=“789” stretch=“1”> <!-- width=“1015” height=“301”> –>
        <texture>amk_ui_bag</texture>

<!-- <texture>ui_inventory_main</texture> –>

    </back>

<test x=0 y=0 width=200 height=200>
        <texture>amk_test</texture>
    </test>

    <bottom_static x=0 y=736 width=1024 height=32 >
        <texture>ui\ui_bottom_background</texture>
    </bottom_static>
      
    <dragdrop_bag x=“11” y=“240” width=“998” height=“205”
            cell_width = “31” cell_height=“41” rows_num=“5” cols_num=“31” 
            unlimited=“1” group_similar=“1”/>

    <!-- *** čçěĺíĺíî äë˙ AMK *** –>

    <dragdrop_belt x=“325” y=“358” width=“308” height=“82”
            cell_width = “40” cell_height=“40” rows_num=“2” cols_num=“7”/>
            
    <dragdrop_outfit x=“110” y=“40” width=“104” height=“260” 
            cell_width = “37” cell_height=“49” rows_num=“4” cols_num=“4” 
            custom_placement=“0”/>

    <dragdrop_pistol x=“325” y=“82” width=“313” height=“82”
            cell_width = “40” cell_height=“40” rows_num=“2” cols_num=“7”
            custom_placement=“0”/>

    <dragdrop_automatic x=“325” y=“210” width=“313” height=“82”
            cell_width = “40” cell_height=“40” rows_num=“2” cols_num=“7”
            custom_placement=“0”/>
<!-- ************************************************************* –>

    <bag_static x=“15” y=“280” width=“1000” height=“480” complex_mode=“1”>        
        <text x=“25” y=“215” font=“graffiti19” r=“231” g=“153” b=“22”>ui_inv_bag</text>
    </bag_static>
    
    <money_static x=“885” y=“465” width=“108” height=“33” stretch=“1”>
        <text font=“graffiti19” r=“238” g=“153” b=“26” align=“c” vert_align=“c”></text>
    </money_static>

   
    <descr_static x=“674” y=“12” width=“330” height=“475” stretch=“1”>
        <text x=“19” y=“0” font=“graffiti19” r=“238” g=“155” b=“23”>ui_inv_description</text>
    </descr_static>
    
    <character_frame_window x=“-730” y=“-260” width=“268” height=“460”>
        <title x=“80” y=“-8” width=“240” height=“60” complex_mode=“1”>
            <text font=“graffiti19” r=“231” g=“153” b=“22”>ui_inv_personal</text>
        </title>
    </character_frame_window>
    
    <outfit_info x=“60” y=“312” width=“260” height=“180”>
        <auto_static x=“64” y=“-2”>
            <text font=“graffiti22” color=“UI_orange” complex_mode=“0”>ui_st_params</text>
        </auto_static>
        
        <scroll_view x=“8” y=“33” width=“236” height=“147” always_show_scroll=“0”/>
        
        <static_burn_immunity x=“0” y=“0” width=“230” height=“15” complex_mode=“1”>
            <texture>ui_inv_icon_burn_immunity</texture>
            <text font=“letterica16” x=“17” y=“0” color=“ui_clr_1”/>
        </static_burn_immunity>
        
        <static_strike_immunity x=“0” y=“0” width=“230” height=“15” complex_mode=“1”>
            <texture>ui_inv_icon_strike_immunity</texture>
            <text font=“letterica16” x=“17” y=“0” color=“ui_clr_1”/>
        </static_strike_immunity>
        
        <static_shock_immunity x=“0” y=“0” width=“230” height=“15” complex_mode=“1”>
            <texture>ui_inv_icon_shock_immunity</texture>
            <text font=“letterica16” x=“17” y=“0” color=“ui_clr_1”/>
        </static_shock_immunity>
        
        <static_wound_immunity x=“0” y=“0” width=“230” height=“15” complex_mode=“1”>
            <texture>ui_inv_icon_wound_immunity</texture>
            <text font=“letterica16” x=“17” y=“0” color=“ui_clr_1”/>
        </static_wound_immunity>
        
        <static_radiation_immunity x=“0” y=“0” width=“230” height=“15” complex_mode=“1”>
            <texture>ui_inv_icon_radiation_immunity</texture>
            <text font=“letterica16” x=“17” y=“0” color=“ui_clr_1”/>
        </static_radiation_immunity>
        
        <static_telepatic_immunity x=“0” y=“0” width=“230” height=“15” complex_mode=“1”>
            <texture>ui_inv_icon_telepatic_immunity</texture>
            <text font=“letterica16” x=“17” y=“0” color=“ui_clr_1”/>
        </static_telepatic_immunity>
        
        <static_chemical_burn_immunity x=“0” y=“0” width=“230” height=“15” complex_mode=“1”>
            <texture>ui_inv_icon_chemical_burn_immunity</texture>
            <text font=“letterica16” x=“17” y=“0” color=“ui_clr_1”/>
        </static_chemical_burn_immunity>
        
        <static_explosion_immunity x=“0” y=“0” width=“230” height=“15” complex_mode=“1”>
            <texture>ui_inv_icon_explosion_immunity</texture>
            <text font=“letterica16” x=“17” y=“0” color=“ui_clr_1”/>
        </static_explosion_immunity>
        
        <static_fire_wound_immunity x=“0” y=“0” width=“230” height=“15” complex_mode=“1”>
            <texture>ui_inv_icon_fire_wound_immunity</texture>
            <text font=“letterica16” x=“17” y=“0” color=“ui_clr_1”/>
        </static_fire_wound_immunity>
        
    </outfit_info>

    <static_personal x=1 y=285 width=100 height=260/>

    <rank x=“736” y=“272” width=“75” height=“65” stretch=“1”>
        <texture>ui_inventory_rank</texture>
        <pic x=“14” y=“17” width=“46” height=“47” stretch=“1”/>
    </rank>
    
    <progress_background x=“28” y=“50” width=“300” height=“215”>
         <!-- <texture>ui_scale_three</texture> –>
        <!--    <texture></texture> –>
         <texture>ui_amk_leftmenu_shk</texture> 
    </progress_background>
    
    <progress_back_rank x=“784” y=“40” width=“38” height=“215” stretch=“1”>
        <texture>ui_scale_one</texture>        
    </progress_back_rank>   

    <progress_bar_health x=“206” y=“121” width=“8” height=“124” horz=“0” min=“0” max=“100” pos=“0”>
        <progress>
            <texture>ui_scale_red_1</texture>
        </progress>
    </progress_bar_health>    

    <progress_bar_psy x=“236” y=“121” width=“8” height=“124” horz=“0” min=“0” max=“100” pos=“0”>
        <progress>
            <texture>ui_scale_blue_1</texture>
        </progress>
    </progress_bar_psy>

   <!-- <progress_bar_radiation x=“45” y=“22” width=“10” height=“124” horz=“0” min=“0” max=“100” pos=“0”> –>
    <progress_bar_radiation x=“12” y=“68” width=“13” height=“124” horz=“0” min=“0” max=“100” pos=“0”> 
        <progress>
            <!-- <texture>ui_scale_yellow_1</texture> –>
             <texture>ui_amk_yellow</texture> 
        </progress>
    </progress_bar_radiation>
    
    <progress_bar_rank x=“20” y=“22” width=“10” height=“141” horz=“0” min=“0” max=“100” pos=“0”>
        <progress>
            <texture>ui_scale_green</texture>
        </progress>
    </progress_bar_rank>
    
    <time_static x=“11” y=“730” width=“151” height=“30” stretch=“1”>        
        <texture x=0 y=0 width=190 height=36>ui\ui_dg_time</texture>
        <text x=“15” y=“6” font=“letterica16” r=“240” g=“217” b=“182” a=“255”>ui_inv_time</text>
    </time_static>
    
    <time_static_str x=“96” y=“6” width=“80” height=“30”>        
        <text font=“letterica16” r=“240” g=“217” b=“182” a=“255”/>
    </time_static_str>

    <exit_button x=“870” y=“725” width=“157” height=“48” stretch=“1”>
        <texture>ui_button_main02</texture>
        <text font=“graffiti19” r=“238” g=“153” b=“26”>ui_inv_exit</text>
        <text_color>
            <e r=“240” g=“217” b=“182”/>                
            <t r=“0” g=“0” b=“0”/>                
            <d r=“135” g=“123” b=“116”/>
            <h r=“0” g=“0” b=“0”/>
        </text_color>
    </exit_button>

    <action_sounds>
        <snd_open>interface\inv_open</snd_open>
        <snd_close>interface\inv_close</snd_close>
        <snd_item_to_slot>interface\inv_slot</snd_item_to_slot>
        <snd_item_to_belt>interface\inv_belt</snd_item_to_belt>
        <snd_item_to_ruck>interface\inv_ruck</snd_item_to_ruck>
        <snd_properties>interface\inv_properties</snd_properties>
        <snd_drop_item>interface\inv_drop</snd_drop_item>
        <snd_attach_addon>interface\inv_attach_addon</snd_attach_addon>
        <snd_detach_addon>interface\inv_detach_addon</snd_detach_addon>
        <snd_item_use>interface\inv_slot</snd_item_use>
    </action_sounds>
</w>

 

inventory_sect.ltx jest ok

Cały czas jestem przekonany, że coś źle wklejasz

W pliku inventory_new_16.xml cały czas masz 2 zmień ilość wierszy z 2 na 3.

<dragdrop_belt x=“325” y=“358” width=“308” height=“82”
            cell_width = “40” cell_height=“40” rows_num=" 3" cols_num=“7”/>

Tak samo zrób w pliku inventory_new.xml i dopiero wtedy sprawdź.

 ja tylko podałem co musisz EDYTOWAĆ a nie gotowca. Nie mam cienia na dysku więc gotowca nie podeślę. 

 Masz rację nie wiem co jest grane zmieniłem  rows_num z 2 na 3 po  rozpoczęciu nowej gry zminimalizowałem ją i otworzyłem plik ui ustawienia wróciły na 2.  

Grę mam z GOG wydania płytowe poszły w świat.Odłączyłem internet i efekt po uruchomieniu nowej gry taki jak wyżej. 

Jedyny pomysł jaki mi przychodzi to wersja Twojej gry GOG.
Skąd pobierałeś moda?