Nic się nie zmieniło w stosunku do posta powyżej (v0.9.6.1).
Po prostu w paczce był zły plik i się crashowało - teraz jest ok.
M.S.O. v0.9.7 - dostępne!
CHANGELOG:
v0.9.6.7 (PL)
-
naprawiono problem ze znikającą bronią, która była w użyciu przez zabijanego właśnie NPCa
-
naprawiono problem z neutralnym oddzialem Monolitu atakującym emisariuszy Wolności / Powinności
-
ponownie wprowadzono ograniczenia w tym co mówią NPCe podczas walki (generalnie mówią mniej)
-
całkowicie przerobiono i zróżnicowano ustawienia percepcji NPC-ów - nooby są znacznia mniej spostrzegawczy i wolniej nas namierzają niż mistrzowie (szczególnie odczuwalne w nocy)
-
tunel z kontrolerem w Jupiterze staje się bazą Powinności po zakończeniu tam questa
-
aktywne leże kontrolera jest teraz w miejscu rozbicia helikoptera za polem minowym (aktywuje się po przeskanowaniu helikoptera)
-
dodane opcje zmieniające switch_distance (folder ‘#optionals’)
-
znacznie przerobiono kompozycję składów frakcji oraz pancerze których używają NPCe:
* Questowi / specjalni NPCe ogólnie dostali lepsze pancerze - lepiej się ogarniają, a także skryptowe walki są ciekawsze
* Bandyci i Najemnicy mogą mieć wzajemnie pomieszane squady (np Elita Bandytów może mieć u siebie Merca w exo).
* Najemnicy mogą mieć bardziej doświadczonych Żołnierzy (dezerterzy / weterani / oficerowie dorabiający ‘po godzinach’)
* Wolność i Powinność może mieć różne typy Loner-ów u siebie. Sczególnie duże oddziały łowieckie Powinności oraz naukowe Wolności mogą być mieszane (‘załapuje’ się każdy kto ma odpowiedni sprzęt)
* Wolność i Lonerzy mogą mieć członków w pancerzach Czystego Nieba
* Lonerzy i Powinność może mieć członków w wojskowych pancerzach
* Monolit może mieć żołnierzy w pancerzach wszystkich innych frakcji. Ich umysły zostały już ‘złamane’ (mówią typowo dla Monolitu) - po prostu nie otrzymali jeszcze swoich pancerzy. Zawsze jednak stanowią mniejszość wobec odzianych na biało braci.
- dodano i skonfigurowano moduł axr_hostile_relations - włącza on dynamiczne zmiany nastawienia NPC-ów wobec gracza:
* neutralni NPCe mogą stać się wrodzy jeśli gracz podejdzie do nich blisko z wyciągniętą bronią (wyższe rangi są znacznie bardziej skłonne do zrobienia tego)
* wrodzy NPCe mogą stać się nautralni na dłgim dystansie jeśli gracz schowa broń - niższe rangi są dość skłonne żeby to uczynić, dlatego zabicie ‘oficera’ (lepszy pancerz, AP ammo) i oddalenie się, może spowodować, że oddział stanie się neutralny
LINKI:
***Download link:***
http://www.mediafire…9u1wa3kfma4cfnj
Nie pisz posta pod postem używaj opcji edytuj LD
M.S.O. v0.9.7.1 - dostępne!
CHANGELOG:
v0.9.7.1 (PL)
-
naprawiono liczne bledy związane z ‘Can’t find model file …’ (thx to vindictus)
-
naprawiono crashe związane z ‘sound with prefix … not found’
-
znacznie przerobiono alife w Prypeci - każdy budynek może być teraz okupowany przez wszystkie frakcje
-
przerobiono sporą ilość lokacji na innych mapach - są teraz bardzie losowe w kwestii potencjalnych użytkowników
-
zombie nie będą już korzystać z ‘cywilizowanych’ obozowisk ani siedzieć przy ogniskach
-
ponownie wylaczono modul axr_hostile_relations jako, że okazał się wadliwy
LINKI:
***Download link:***
http://www.mediafire…gf5ci3kdlosf3xt
Nie pisz posta pod postem używaj opcji edytuj LD