Tytuł oryginalny: МЁРТВЫЙ ПУТЬ 2
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 03.02.2012 r.
Autor: СанЯ™
Autor spolszczenia: ,
Śr. długość rozgrywki: (~17 godzin)
OPIS:
Spoiler
Globalny mod zawierający ponad 30 zmian, lokacje, ulepszenia, bronie i nowinki graficzne.
UWAGA! To nie jest dopełnienie do pierwszej części, a oddzielny mod. Trzeba go instalować dokładnie tak, jak jest napisane w instrukcji niżej ( INSTALACJA ).
Konieczne jest rozpoczęcie nowej gry! (nie próbujcie wczytać starego save’a z pierwszej części moda czy z oryginalnej gry).
LISTA ZMIAN:
Spoiler
- Wszystkie lokacje są w pełni zasiedlone i zsynchronizowane z grą, więc nie będzie nudno.
- Dodana możliwość naprawy/ulepszania broni i pancerzy u Sidorowicza i Barmana.
- W broni można zmieniać następujące parametry: zużycie, celność, kaliber, pojemność magazynka, szybkostrzelność.
- W pancerzach można zmieniać następujące parametry: ochrona od anomalii, kuloodporność, zwiększenie udźwigu (w egzoszkieletach możliwość biegu sprintem), instalacja albo ulepszenie noktowizora.
- W karabinach snajperskich nie można zmienić typu amunicji i zwiększyć szybkostrzelności.
- W śrutówkach można zmienić tylko celność i zadawane obrażenia.
- W każdym egzemplarzu broni czy pancerza można zrobić tylko jedno ulepszenie, więc trzeba będzie zawczasu wybierać, co najbardziej potrzebne.
- HUD z Zewu Prypeci bez szybkiego menu F1..F4.
- Dodano teleport w Limańsku.
- Nowa droga do centrum Zony.
- 22 nowe artefakty (dzielą się na 3 grupy: niezłe, dobre i doskonałe).
- Wiele nowych artefaktów można otrzymać w zamian za części ciała mutantów, innych szukaj w Zonie.
- Przywrócono artefakt “Kompas” i “Serce oazy”.
- Można zbierać pieniądze z trupów.
- Zmieniono asortyment towarów u wszystkich handlarzy.
- Zmieniono ceny.
- Poniesiono maksymalny udźwig postaci do 90 kg.
- Zmieniono awatar GG.
- Dodano freeplay - można grać dalej po zakończeniu głównego wątku, nawet jeśli wybrałeś złe zakończenie.
- Teraz można powiesić na pasie 24 artefakty.
- Dodano nowe przejścia pomiędzy lokacjami.
- Dodano teleport na Czarnobyl 1 przy wejściu do Sarkofagu, który przenosi na początek lokacji, gdzie trafia się po przyjściu z Prypeci.
- Dodano teleporty w Sterowni Monolitu, aby można było wyjść na Czarnobyl 2 i z powrotem do Sarkofagu poprzez Sterownię Monolitu.
- Dodano teleport na Czarnobylu 2, aby można było wrócić do sali sterowania Monolitem po zakończeniu gry.
- Dodano teleporty na ATP.
- Dodano nowe schowki, jednak nie w formie plecaka albo worka, ale kupki przedmiotów, jak w Zewie Prypeci.
- Teraz na bazach broń nie chowa się automatycznie.
- Wolniejsze zużycie broni.
- Dodano lepszy noktowizor do egzoszkieletu.
- Zmieniono parametry ochrony u egzoszkieletu.
- Zmieniono parametry niektórych rodzajów broni.
- Zmieniono wiele tekstur przedmiotów, broni, artefaktów itd.
- Dodano teleporty na Bagnach przenoszące na bazę Czystego Nieba i z powrotem (na wypadek, jeśli zginie przewodnik).
- Zlikwidowano limit czasu na wykonanie drugoplanowych zadań.
- Dodano nowe dialogi z niektórymi questowymi NPC-ami.
- Dodano teleport do Czerwonego Lasu.
- Dodano teleport w Szpitalu, żeby można było przejść lokację do końca i trafić na Generatory.
- Dodano teleport we Wschodniej Prypeci.
- Dodano teleport na Zatonie (pokazuje go Noe po wspólnej wyprawie na snorki).
NOWE LOKACJE:
Spoiler
- Martwe miasto
- Wschodnia Prypeć (z Zewu Prypeci)
- Zaton
- Jupiter
- Przejście podziemne
- Stara fabryka
- Nowe ziemie
- Topiel
- Porzucona stacja
- Bagno
- Leśny gąszcz
- ATP
- Czerwony las
- Zapomniany las
- Limańsk
- Zagubiona wieś
- Szpital
- Generatory
- Laboratorium wojskowe (hasło do wejścia: 123)
- Pieczara
- Legowisko
UWAGA! W grze zanotowano 3 wyloty przy ulepszaniu broni:
- Przy podwyższaniu szybkostrzelności AKM-74u.
- Przy podwyższaniu szybkostrzelności MR5 (żmija).
- Przy ulepszaniu automatu SIG550 można w nim tylko powiększyć magazynek albo szybkostrzelność, przy ulepszaniu innych parametrów SIG550 gra wylatuje.
Innych wylotów w grze nie zanotowano.
SCREENY:
INSTALACJA:
Spoiler
Cień Czarnobyla 1.0004 + mod “Martwy szlak 2” + fix krzaków i drutu kolczastego
1. Wypakować z archiwum katalog /gamedata i skopiować do katalogu z zainstalowaną grą.
Jeśli w katalogu głównym gry jest już jakiś katalog /gamedata, należy go najpierw usunąć, a potem wstawić katalog /gamedata z modem Martwy Szlak 2.
2. Wrzucamy fix dla krzewów i ogrodzenia
3. Zainstalować spolszczenie. (Pobrać, wypakować do katalogu gry, grać, zgłaszać błędy.)
LINKI DO POBRANIA:
Spoiler
MOD:
Yandex - [KLIK]
LUB nasz serwer:
[PART 1]
[PART 2]
[PART 3]
[PART 4]
[PART 5]
[PART 6]
[PART 7]
[PART 8]
FIX krzaków i drutu kolczastego:
Yandex - [KLIK]
SPOLSZCZENIE:
Nasz serwer - [KLIK]
Autor/rzy spolszczenia moda NIE WYRAŻA/JĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl
Źródło: