Martwy Szlak 2

Tytuł oryginalny:  МЁРТВЫЙ ПУТЬ 2
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 03.02.2012 r.
Autor: СанЯ™
Autor spolszczenia: ,
Śr. długość rozgrywki: (~17 godzin)

 

OPIS:

Spoiler

Globalny mod zawierający ponad 30 zmian, lokacje, ulepszenia, bronie i nowinki graficzne.

UWAGA! To nie jest dopełnienie do pierwszej części, a oddzielny mod. Trzeba go instalować dokładnie tak, jak jest napisane w instrukcji niżej ( INSTALACJA ).
Konieczne jest rozpoczęcie nowej gry! (nie próbujcie wczytać starego save’a z pierwszej części moda czy z oryginalnej gry).

LISTA ZMIAN:

Spoiler

  1. Wszystkie lokacje są w pełni zasiedlone i zsynchronizowane z grą, więc nie będzie nudno.
  2. Dodana możliwość naprawy/ulepszania broni i pancerzy u Sidorowicza i Barmana.
  • W broni można zmieniać następujące parametry: zużycie, celność, kaliber, pojemność magazynka, szybkostrzelność.
  • W pancerzach można zmieniać następujące parametry: ochrona od anomalii, kuloodporność, zwiększenie udźwigu (w egzoszkieletach możliwość biegu sprintem), instalacja albo ulepszenie noktowizora.
  • W karabinach snajperskich nie można zmienić typu amunicji i zwiększyć szybkostrzelności.
  • W śrutówkach można zmienić tylko celność i zadawane obrażenia.
  • W każdym egzemplarzu broni czy pancerza można zrobić tylko jedno ulepszenie, więc trzeba będzie zawczasu wybierać, co najbardziej potrzebne.
  1. HUD z Zewu Prypeci bez szybkiego menu F1..F4.
  2. Dodano teleport w Limańsku.
  3. Nowa droga do centrum Zony.
  4. 22 nowe artefakty (dzielą się na 3 grupy: niezłe, dobre i doskonałe).
  5. Wiele nowych artefaktów można otrzymać w zamian za części ciała mutantów, innych szukaj w Zonie.
  6. Przywrócono artefakt “Kompas” i “Serce oazy”.
  7. Można zbierać pieniądze z trupów.
  8. Zmieniono asortyment towarów u wszystkich handlarzy.
  9. Zmieniono ceny.
  10. Poniesiono maksymalny udźwig postaci do 90 kg.
  11. Zmieniono awatar GG.
  12. Dodano freeplay - można grać dalej po zakończeniu głównego wątku, nawet jeśli wybrałeś złe zakończenie.
  13. Teraz można powiesić na pasie 24 artefakty.
  14. Dodano nowe przejścia pomiędzy lokacjami.
  15. Dodano teleport na Czarnobyl 1 przy wejściu do Sarkofagu, który przenosi na początek lokacji, gdzie trafia się po przyjściu z Prypeci.
  16. Dodano teleporty w Sterowni Monolitu, aby można było wyjść na Czarnobyl 2 i z powrotem do Sarkofagu poprzez Sterownię Monolitu.
  17. Dodano teleport na Czarnobylu 2, aby można było wrócić do sali sterowania Monolitem po zakończeniu gry.
  18. Dodano teleporty na ATP.
  19. Dodano nowe schowki, jednak nie w formie plecaka albo worka, ale kupki przedmiotów, jak w Zewie Prypeci.
  20. Teraz na bazach broń nie chowa się automatycznie.
  21. Wolniejsze zużycie broni.
  22. Dodano lepszy noktowizor do egzoszkieletu.
  23. Zmieniono parametry ochrony u egzoszkieletu.
  24. Zmieniono parametry niektórych rodzajów broni.
  25. Zmieniono wiele tekstur przedmiotów, broni, artefaktów itd.
  26. Dodano teleporty na Bagnach przenoszące na bazę Czystego Nieba i z powrotem (na wypadek, jeśli zginie przewodnik).
  27. Zlikwidowano limit czasu na wykonanie drugoplanowych zadań.
  28. Dodano nowe dialogi z niektórymi questowymi NPC-ami.
  29. Dodano teleport do Czerwonego Lasu.
  30. Dodano teleport w Szpitalu, żeby można było przejść lokację do końca i trafić na Generatory.
  31. Dodano teleport we Wschodniej Prypeci.
  32. Dodano teleport na Zatonie (pokazuje go Noe po wspólnej wyprawie na snorki).

NOWE LOKACJE:

Spoiler

  1. Martwe miasto
  2. Wschodnia Prypeć (z Zewu Prypeci)
  3. Zaton
  4. Jupiter
  5. Przejście podziemne
  6. Stara fabryka
  7. Nowe ziemie
  8. Topiel
  9. Porzucona stacja
  10. Bagno
  11. Leśny gąszcz
  12. ATP
  13. Czerwony las
  14. Zapomniany las
  15. Limańsk
  16. Zagubiona wieś
  17. Szpital
  18. Generatory
  19. Laboratorium wojskowe (hasło do wejścia: 123)
  20. Pieczara
  21. Legowisko

UWAGA! W grze zanotowano 3 wyloty przy ulepszaniu broni:

  1. Przy podwyższaniu szybkostrzelności AKM-74u.
  2. Przy podwyższaniu szybkostrzelności MR5 (żmija).
  3. Przy ulepszaniu automatu SIG550 można w nim tylko powiększyć magazynek albo szybkostrzelność, przy ulepszaniu innych parametrów SIG550 gra wylatuje.
    Innych wylotów w grze nie zanotowano.

SCREENY:

Spoiler

INSTALACJA:

Spoiler

 Cień Czarnobyla 1.0004 + mod “Martwy szlak 2” + fix krzaków i drutu kolczastego

1. Wypakować z archiwum katalog /gamedata i skopiować do katalogu z zainstalowaną grą.
Jeśli w katalogu głównym gry jest już jakiś katalog /gamedata, należy go najpierw usunąć, a potem wstawić katalog /gamedata z modem Martwy Szlak 2.
2. Wrzucamy fix dla krzewów i ogrodzenia
3. Zainstalować spolszczenie. (Pobrać, wypakować do katalogu gry, grać, zgłaszać błędy.)

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

Yandex - [KLIK]

LUB nasz serwer:
[PART 1]
[PART 2]
[PART 3]
[PART 4]
[PART 5]
[PART 6]
[PART 7]
[PART 8]

 

FIX krzaków i drutu kolczastego:
Yandex - [KLIK]

SPOLSZCZENIE:
Nasz serwer - [KLIK]

Autor/rzy spolszczenia moda NIE WYRAŻA/JĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl
 

Źródło: 

 

 

6 polubień

Uruchomiłem tego moda na wersji PL. działa bez problemu, spolszczone menu, dialogi..oczywiście te co są. Jest kilka ciekawych lokacji , chcę tutaj wkleić całą mapę z moda. Kilka mniej znanych to…

  1. Stare Wysypisko z LWR

  2. Przedsionek

3.Stary Jantar

4.Stare Bagna z Ts 2

Kompletna mapa Zony w modzie…

Słuchajcie kochani, co to jest ten “Przedsionek”, bo już kilka razy miałem zapytać, a nic mi ta lokacja nie mówi? (I czy to jest to, co po rosyjsku nazywa się Predbannik?). Sorki ale musiałem fonetycznie bo nie mam RU klawiatury…

Predbannik=Przedsionek=Korpus Pokoju (lokacja np. w TŚ2 i LWR)

Malakas, jak rozumie, to on nie jest w całości tłumaczony. Czy warto byłoby brać go pod uwagę, przy wyborze tłumaczenia moda?

Tak i uważam że warto bo nie będzie dużo tłumaczenia, a będzie doskonały mod dla ludzi lubiących zwiedzać lokacje…gdzieś wyczytałem, że nie ma dużo zmian fabularnych.

To myślę, że zaraz po Winter of Death Ultimatum, jeśli ktoś inny wcześniej tego nie zrobi, to zabierzemy się za tłumaczenie tego moda. Dzięki za podpowiedź.

Dodaję poprawne tłumaczenie opisu i dołączam się do ekipy tłumaczącej. W tłumaczeniu opisu dla istniejących nazw zastosowałem terminologię ze Słownika i od razu dodałem nowe nazwy

Kilka map z moda …

.

Może ktoś dał by link do tego moda bo nie ma skąd go pobrać…

Malakas już zrobione. Chłopaki czekam na spolszczenie kolejnego ciekawego moda. Trzymam kciuki.

Malakas, jak instalowałeś moda? Na polską podstawkę? Konieczne były jakieś zmiany? Myślę, że warto się nim zająć bo po pierwsze - wygląda na ciekawie zrobiony a po drugie - niewielkim (prawdopodobnie) kosztem poprawiamy statystyki przetłumaczonych modów… :slight_smile:

Postawiłem na polskiej wersji..zmiany jak dla polskiej podstawki…mod ruszył, ale nie pograłem długo bo pierwsze dialogi są po oddaniu fleszki Sidorowi…a tutaj są już krzaczki.. 1..kopia text..zmiana nazwy na pol 2..localization. ltx 3. fsgame.ltx

1 polubienie

Aha… ja mam swoja wersje przystosowania podstawki przejętą z któregoś moda, gdzie fsgame.ltx ustawiał wszystko w katalogu gry - screeny, sejwy i log. Od tamtej pory zawsze instaluję z tymi zmianami. Dobra, spróbuję zainstalować. Poza tym jak uruchamiam, to nie zmieniam ustawienia w localisation.ltx. Wtedy co prawda nie ma polskich liter, ale za to cyrylica wyświetla się prawidłowo tam, gdzie nie ma polskich tekstów i można grać. Ale zastanawiam się jak zrobić, żeby zachować możliwie dużo plików po polsku a jednocześnie mieć wszystko to, co wnosi mod… Jeśli weźmiesz polskie teksty i zmienisz nazwę katalogu na /rus to nie ma gwarancji, że nie zagubi się jakichś zmian wprowadzonych w modzie, bo pliki o tej samej nazwie nie muszą mieć tej samej zawartości po polsku i po rosyjsku

Winien jestem sprostowanie ponieważ miałem dwa mody i nie było tego widać…

  1. mod nie ma pliku localization.ltx

  2. nie tworzyłem kopi pliku text..jest tylko rus

  3. zmieniłem fsgame.ltx

Mod uruchomił się normalnie teksty są polskie a te nowe to krzaczki…wygląda to tak…

OK, czyli to co z podstawki i nie zostało nadpisane przez moda - jest po polsku. A teksty rosyjskie są w krzaczkach. Wystarczy tylko w localisation.ltx zakomentować _cent i wtedy powinno wyświetlać cyrylicę. Wypróbuję, tylko jak przerzucę cały dysk ze Stalkerami - 160 GB - w inna lokację. To żę w modzie nie ma localisation.ltx powoduje, że są przyjmowane wartości z podstawki - twórca moda nie przewidział, że ktoś może stawiać go na innojęzycznej wersji Stalkera :). Trzeba po prostu dodać w odpowiednim miejscu w /gamedata plik localisation.ltx z poprawionym ustawieniem , bo localisation.ltx z podstawki ustawia stronę kodową CE.

Chyba mamy fix do tego moda…polecam uwadze Trurl3…http://stalker-gsc.r…uot/35-1-0-6496

Link do patcha..http://narod.ru/disk/41087680001/фикс_кустов_и_колючей_проволоки_для_мода_мёртвый_путь_2.rar.html

Nowe lokacje “żyją”? Czy są to jedyne puste mapy, które nie żyją. Przechadzają się tam stalkerzy? Spawnują mutanty? Występują artefakty?

Tłumaczenie opisu fiksa:

Fiks krzaków i płotów z druku kolczastego dla moda “Martwy Szlak 2”.

Autor fiksa: СанЯ™ [$] (ssaannyyaa.t2@mail.ru)

Opis:

Usunięto bug z nieprzenikalnymi dla kul krzakami, zaroślami, liśćmi - teraz są łatwo przebijane.

Usunięto także bug z nieprzenikalnymi dla kul ogrodzeniami z drutu kolczastego, teraz można strzelać przez płot.

Sposób instalacji:

licencyjny Cień Czarnobyla 1.0004 + mod “Martwy szlak 2” + fiks krzaków i drutu kolczastego

Instalować dokładnie w takiej kolejności (ze zgodą na zamianę plików przy instalacji fiksa).

Dla wersji gry 1.0004 (na innych wersjach wypady mogą być nieprzewidywalne).

Generalnie biorąc - wrzucać na zainstalowany mod z zamianą plików.

Trurlu prace nad polonizacja skończone, beta testy i kiedy pl będzie dostępna. Jakiś bliżej określony termin jeżeli można podać?