Twórcy «New Project» kontynuują dzielenie się z graczami świeżymi nowościami! W przeddzień wyszły dwa raporty, w których jest mowa o pracy nad lokacjami i nad rozszerzeniem rozgrywki.
Cytat
- Ostatnie kilka dni ściśle pracujemy nad lokacją «Dolina Mroku». Nasze główne zadania na dany moment: jakość i optymalizacja. W rezultacie z «LADC» wzięto tylko teren jako podstawę, który potem został bardzo dopracowany (i kontynuujemy jego poprawianie) i niektóre elementy małego designu. Budynki wzięto z «Czystego Nieba». Budynki, nie mające analogów w «CN», były wzięte z kodów źródłowych lokacji z 2004-2005 roku (tak jak wersje budynków z LA/LADC były beznadziejnie połamane i technicznie gorsze) i przeteksturowane.
Cytat
W efekcie, optymalizacja na lokacji wzrosła dość znacząco. Z jednego dużego sektora («LADC») lokacja nabyła ponad 50 sektorów. Z lokacji usunięto góry, teraz na terenie występują tylko małe wzgórza i zbocza. Dodano ładne drobnostki z «CN» wersji lokacji, np. w postaci tunelów kanalizacyjnych. Praca nad podstawową geometrią lokacji jest prawie zakończona, również prawie zakończone jest wdrożenie roślinności. Wkrótce zajmiemy się drobnym projektowaniem w budynkach, archi-anomaliami i innymi przydatnymi rzeczami.
Zostało także pokazane wideo z pierwszych testów geometrii lokacji Kordon.
Pomimo tworzenia lokacji, od kilku tygodni trwają prace nad funkcjami rozgrywki.
Wyłączono automatyczne przeładowywanie po wystrzeleniu wszystkich nabojów.
W pełni zakończony i poprawiony schemat 31-go naboju w broni. Poprawiono wszystkie możliwe błędy. Demonstracja funkcji dostępna w wideo.
Teraz przedmioty nie da się wziąć natychmiast. Zrobiono to dla tego, żeby było niemożliwe przypadkowo, przytrzymując klawisz zbierania przedmiotów, wziąć przedmioty bez kontaktu wzrokowego. Musisz precyzyjnie skierować wzrok na przedmiot i przytrzymać klawisz. Dla wygody dodany pasek postępu, pokazujący czas potrzebny do podniesienia przedmiotu. Dla obszukiwania trupów ten okres jest dłuższy, niż dla pojedyńczych przedmiotów. Przy długim nacisku klawisza zbierania przedmiotów, po pierwszym podniesionym przedmiocie, razem zbierane są obok leżące.
Dodano sortownik przedmiotów w inwentarzu. W tej chwili jest możliwość wyrzucić wszystkie przedmioty, oprócz wybranego typu: “wszystkie przedmioty”, “broń”, “zbroje i hełmy”, “naboje i amunicja”, “apteczki i preparaty”, “jedzenie i picie”, “urządzenia”, “artefakty”, “części mutantów” i “inne”. W przyszłości możliwe, że ikonki będą zrobione wizualnie dla wyboru odpowiedniego typu.
Dodany tak zwany “selektor broni”. Przez niego można wziąć w ręce broń z slotów, lornetkę, granat, śrubę, detektor lub nóż. W przyszłości tekstury selektoru będą stylizowane do reszty interfejsu. Klawisz wywołania selektoru jest wyświetlany w opcjach sterowania.
Przy otwieraniu inwentarza, w nieruchomym stanie, GG kuca trochę; przy ruchu i otwartym inwentarzu GG siada.
Ikona przy kontakcie z przedmiotem jest pomijana. Teraz jest ona nieco niżej środka - informują twórcy. Wszystkie nowe cechy rozgrywki przedstawione zostały w filmach!