Tytuł Oryginalny: NZK MOD 3.1 [Anomaly-1.5.1.2+NLC+OMEGA+Dead Air Revolution] OBT
Data Premiery: 27.12.2020r
Autor: death_dealer
OPIS:
Spoiler
NZK Mod został oparty o , a dzięki wykorzystaniu takich produkcji jak , czy gra została zbliżona do gatunku Survival RPG. Autor usprawnił sztuczną inteligencję przeciwników i dodał wiele nowych funkcji, ale największą zmianą jest zauważalny wzrost poziomu trudności.
Spis zmian i nowości:
Spoiler
Zadania:
- Około 400 nowych zadań, które zostały zaadaptowane z Dead Air Revolution i Dead Air Rebalance
- Zadania autorstwa death_dealer
- Artefact Hunters
- LTTZ DC - 1.5RC18
- Dodano też główne linie fabularne z modów NLC I Wariant Omega.
Zmiany w głównych wątkach fabularnych Anomaly:
- Bardziej wymagająca walka z Eidolonem;
- Poprawiono zadanie «Mortal Sin: Urban Warfare». Od teraz wrogowie pojawiają się etapami, aby uniknąć sytuacji w, kiedy wszystkie siły Grzechu przybywają w jedno miejsce o tym samym czasie.
- Zmieniono zadanie «Sin: Endgame» zgodnie z oryginalną koncepcją.
- Dodano kilka wiadomości w PDA w celu poprawy przebiegu fabuły.
Dialogi:
- Handel informacjami (na obecną chwilę zrealizowano handel PDA);
- Zaimplementowano wszystkie losowe dialogi z Cienia Czarnobyla;
- Nowe dialogi dla wszystkich postaci na lokacjach;
- Zmiany w dialogach z Anomaly;
- Unikalnym postaciom przypisano rzadkie dialog;
- Łącznie dodano ponad 2500 linijek tekstu - 3 gałęzie dialogów dla zwykłych NPC oraz po pięć-sześć dla unikalnych postaci;
Rozgrywka:
- Zaadaptowano Eugenium Hazardous Anomalies + Eugenium Hazardous Anomalies FIX ANOMALY 1.5.0. BETA 2.4 REGIONS PATCH - Nowe anomalie + dynamiczny system spawnu anomalii na lokacjach.
- 10 zupełnie nowych dynamicznych anomalnych stref opartych na zaktualizowanym systemie przypadkowego pojawienia się od DoctorX.
- Unikalny system przypadkowego pojawienia się anomalii oparty na skrypcie DoctorX Dynamic Anomalies z własnymi ulepszeniami. Im bliżej centrum Zony, tym bardziej są różnorodne i niebezpieczne.
- Każda anomalia ma swój unikalny efekt cząsteczek, dźwięk i uderzenie.
- Nowy system uszkodzeń kończyn;
- Możliwość gotowania jedzenia na ogniu;
- Mięso pozyskane ze zwierząt z czasem ulega zepsuciu;
- Zwiększono realizm;
- Szybkość poruszania się zależy od kombinezonu;
- System zasilania egzoszkieletów;
- Zmiany w asortymencie handlarzy;
- Zmieniono ekwipunek gracza na starcie gry;
- Handel barterowy;
- Usprawniono balans pozyskiwania pieniędzy z ciał;
- Zmiany w animacji ruchu kamery;
- Dodano animacje użycia przedmiotów;
- Zintegrowano Level_Transition_Travel_Simulator;
Balans:
Zmianom poddano relacje frakcji z GG - od teraz grając samotnikiem, można wykonywać zadania zlecone przez bandytów, wojskowych i najemników. Zmiany relacji dotknęły tylko GG i nie wpływają na balans gry, ale wcześniej czy później gracz zostanie zmuszony do wykonywania zadań dla danego ugrupowania, a więc utrzymanie neutralności będzie dosyć problematyczne.
Koncepcja przybliża grę do RPG i daje wam wybór, z którym ugrupowaniem najlepiej utrzymywać przyjacielską bądź wrogą relację.
Klimat:
- Przywrócono dźwięki megafonu na Kordonie;
- Przywrócono i zmieniono dźwięk anomalnego detektora;
- Dodano animację ekranu detektora Swaróg;
Pogoda:
- Zaadaptowano Panoramic Mod 2.1 + PM_COP_alpha do AtmosFear 3;
- Zmieniono Emisję - od teraz przypomina klasyczną emisję z Cienia Czarnobyla;
- Zmieniono PSI-burzę (przybliżono do prototypu z buildów);
Przedmioty:
- Lornetce przywrócono funkcję wyszukiwania żywych istot (przy najechaniu na żywego NPC lub mutanta będzie pojawiać się ramka jak w Cieniu Czarnobyla);
- Zmieniono charakterystyki wszystkich artefaktów;
- Dodano 50 nowych artefaktów;
- Przywrócono wiele artefaktów z Cienia Czarnobyla;
- Nowe bronie;
- Nowe przedmioty z Dead Air;
- Dodano znaczniki GPS z AMK 1.4;
Mutanty:
- Dodano nowe mutanty (Wampir, Kikimora, Ameba, Nosacz, Pająk, Tarakan, Zanoza, Kretoszczur, Pasożyt);
- Potworom z gry Metro 2033 dodano oryginalne dźwięki;
- Nowe LOR’owe modele snorków, kontrolerów i zombie;
- Wszystkim nowym mutantom dodano unikalne części ciała;
- Nowe dźwięki kontrolera, pseudopsa i zombie;
- Zmiany w relacji mutantów:
- Pseudogigant Pijawki są agresywne w stosunku do wszystkich żywych istot;
- Psy i pseudopsy polują na dziki i mięsacze;
- Koty polują na szczury i tuszkany;
Mutanty nie atakują kluczowych postaci oraz zbalansowano ich ilość w stadach. Szczury można spotkać praktycznie na każdej lokacji i nie przejawiają agresji.
Tekstury:
- Tekstury środowiska z NZK 1.3.
- Tekstury drzwi, plakatów, niektórych powierzchni i licznych przedmiotów;
- Nowe tekstury krwi;
- Przywrócono punkty na Radarze;
- Częściowo zaadaptowano Simple_Autumn_Retexture_Desaturated;
- 4K tekstury PDA;
- Wysokiej jakości tekstury map;
- Modele HD z Anomaly;
- Nowe menu;
- Nowa tekstura inwentarza;
Dźwięki:
- Zmieniono dźwięki i muzykę w radiach;
- Głośność muzyki została zbalansowana;
- Dwie częstotliwości radia;
- Nowe dźwięki mutantów;
Podziękowania:
Spoiler
Ogólne podziękowania 3vtiger, Shoker, Arszi, RussianSniper117, Asynchron, Eugenium, Tixonics, GhenTuong, Demosfen, Igi, av661194, Johann, London, Strelok7171, Raduga, CAHCAHbI4, Хабарыч, Modoskea, K.E.A. Team, twórcy moda Slayer mod, twórcy moda R.E.B.O.R.N., Radik619, DanteZ, Short, SmertSaratov, ICHICROW, ЦЕМЕНТ, Vampir, Battlestate Games - Escape From Tarkov, USEC1 voice files, HyperGryph - Arknights music, strelok7171, nPu3PaK (Александр Оверин Dead Air:R), Kramer (pomysły zadań, pomysły innowacji, testowanie Dead Air:R), Physic (pomysły zadań, pomysły innowacji, testowanie Dead Air:R), Dragomir (techniczne momenty, pomysły zadań Dead Air:R), Hoperise (techniczne momenty Dead Air:R), Hesvul (pomysły zadań Dead Air:R), Ninja_Nub [NOR], Aboba, MrStalkerHacker, Darth_Shepard, Azetrix, UnCheat, Gresnik13rs, 3fallout3, ed_rez, Samber13, One_ShoT, Domestos, Argus, AMK 1.4.1 team, Graffsam, serviga, Эдуард Базяев, El-Prime, OldW0lf, ValeroK, Feel_Fried, artifax, Mick & Mortan (Forward Frontier/STCoP), Andrejs Green, LsdPro, unethicalrus, Gunslinger Mod Team, _Mr_Vlad_
Autor i jedyny twórca NZK MOD 3.1: death_dealer
Oddzielne podziękowania dla: amk-team.ru i stalkerin.gameru.net
W modzie użyto kompozycji MooZe
Podziękowania dla użytkowników forum ap-pro :
Bervant, karavan150, Bervant, karavan150, Meloman, sir13, sochiroman, Илвер, DragJack
SCREENY:
VIDEO:
Spoiler
Prezentacja rozgrywki:
https://www.youtube.com/watch?v=KplneenrCcU
Wersja 3.1:
https://www.youtube.com/watch?v=r9U-BxPl7wI
INSTALACJA:
Spoiler
- Wersja samodzielna (repack) - Wystarczy pobrać, wypakować i można grać.
- Wersja “Mod” - Kopia folderu gamedata do głównego katalogu z zainstalowanym modem Anomaly.
Spoiler
Przy pierwszym włączeniu modyfikacji odpalić launcher Anomaly ze wskazanymi włączonymi polami Reset Graphic Settings, Delete Shader Cache и Restore default user.ltx.
LINKI DO POBRANIA: