Ad2. Chodzi Ci o to czy dany przemiot ma przypisąne dwie takie same ikony? Trochę nie rozumiem pytania.
Ad3. Szukać jak podałem w 1 punkcie.
Ad4. Nie ma chyba takie moda nawet jeszcze, ale mogę się mylić.
Ad5. Zależy jaki chcesz mod zrobić. Graficzny, arsenal mod, czy jakiś inny? Napisz jaki chcesz zrobić bo tu jest dużo dróg, chyba że jakaś komplikacja modów.
dot.2. Rozwiążmy problem tłumaczenia tego pytania. Jak dodać ikonę do nowego przedmiotu, i czy istnieje kilka sposobów
dot.5. Chodzi mi o mod, który będzie miał wysoki poziom realizmu. Diabelnie wysokie promieniowanie, mnóstwo mutantów i anomalii. (Miałem jeszcze pomysł żeby arty były aktywne do 15 minut po emisji. Potem trzeba czekać)Usunięte zostałyby zaawansowane kombinezony, natomiast ich odpowiednikami byłyby kombinezony złożone z realnych elementów. Np. odpowiednikiem egzy byłby zestaw(w modzie jako jeden kombinezon) mundur, ciężka kamizelka kuloodporna, kamizelka taktyczna, maska p-gaz, i hełm z kevlaru. Natomiast bronie które nie miały szansy być w zonie, np. m4a1 w stanie użytkowym, nie będą dostępne. Również np. TRS 301 to marzenie każdego stalkera. Dałoby się zamówić, ale cena ogromna a czekać trzeba byłoby 2-3 realne dni rozgrywki. Najpopularniejsze byłyby wszelakie rodziny kałasznikowów. Jedynymi ludźmi z bronią lepszej jakości, było by wojsko.
I właśnie wracając do pierwszej wersji pytania nr. 2 jednakże uproszczonej, czy istnieje inny sposób przypisania ikony?
Mod mógłby nosić swoją oryginalną nazwę, ale z dodatkiem “wersja stalinowska”. Ten, jakże trudny do przeanalizowania tytuł, odpowiadałby warunkom zony, która pozostała radziecka(nie było upadku ZSRR). Chociaż ten tytuł, bardziej pasuje mi jako przedstawienie zony, jako postradzieckiej, niebezpiecznej strefy, tak cywilizowanej, jak sam związek radziecki okresu stalinowskiego. Jak uważacie, towarzysze, która wersja lepsza?
Dokładnie - jak kol. Junx opisał, pliki odpowiedzialne za config postaci (. xml ) narzucają broń, którą posługuje się NPC. Dodatkowo chcąc usunąć wszelkie bronie i kombinezony, należy zdekompilować plik all.spawn i usunąć wszelkie wpisy zawierające dany przedmiot. Pomocny będzie ten poradnik - szukaj podrozdziału ACDC dot. CoP. Bronie znajdziesz w [configsweapons] - pliki typu: w_.ltx , kombinezony w outfit.ltx [gamedataconfigsmisc] - nazwy itemów zawsze są ujęte w nawiasy [].- nie wiem na ile twój poziom modowania jest zaawansowany, ale z plików: outfit.ltx / w_ltx - wpisów nie usuwasz!
Jeśli chodzi o moda, który miałbym polecić to zbiór map pod CoP: link - radzę dobrze przejrzeć ten temat z GSC, jest tam link do odpowiedniej wersji ACDC, a ta zawsze jest dostosowana pod moda. (zwłaszcza zawierającego nowe lokacje).
Modyfikuję, dodaje, bronie i pancerze, ale zazwyczaj na bazie istniejących, nie zmieniam modeli, ale umiem to zrobić jak coś.
Elementy fabuły, opisy, czy też dodam jakiś medykament, czy artefakt. Połączenie drobnych modów też nie stawi większy problem. Jakiś drobny bugtrap też potrafię naprawić. Jednym słowem, możecie mnie wykorzystać do czarnej roboty, mogę się przydać. Mogę być beta-testerem mam cierpliwość.
Jeszcze jest kwestia - respawnu mutantów/NPC’ów, nie mam jednak plików z Zewu - więc tego nie sprawdzę, jednakże w SoC plikiem odpowiedzialnym był se_respawn.script - nie wiem czy ten sam plik spełnia rolę w CoP - być może funkcja respawn’u znajduje się w innym - musisz to sprawdzić by potwory nie pojawiały się po zabiciu.
Mod mógłby nosić swoją oryginalną nazwę, ale z dodatkiem “wersja stalinowska”. Ten, jakże trudny do przeanalizowania tytuł, odpowiadałby warunkom zony
bynajmniej - nazwa byłaby trudna, gdybyś dodał: Iosif Wissarionowicz Dżugaszwili. Mógłbyś dodać Stalin Edition, ale wówczas nazwa jest “mało rosyjska”. Swoją drogą - sporo pracy przed tobą, dlatego życzę wytrwałości.
Dzięki. Wytrwałość się przyda, z tą nazwą pomyślę, może wpadnę na coś lepszego. Ta nazwa, “wersja stalinowska” mogła by się kojarzyć nieprzyjemnie. Zagram w “mizerię”, przejdę, ocenie, posprawdzam bajerki i wezmę się do pracy,