NAZWA: Pliki .SEQ - dynamiczna zmiana tekstur
AUTOR ARTYKUŁU: Rezon
REALIZACJA DYNAMICZNEJ ZMIANY TEKSTUR:
Spoiler
- Najpierw musisz zdecydować, którą teksturę chcesz edytować. W przykładzie wzięto teksturę ui_load ekranu wczytywania.
- Tworzymy w folderze z teksturą (w moim przypadku folder textures\ui) PLIK TEKSTOWY nazwa_tekstury.seq. Nazwa pliku tekstowego musi odpowiadać nazwie tekstury.
- Wchodzimy tam i wpisujemy nazwy zmiennych tekstur. Wyszło tak:
10
ui\ui_load_1
ui\ui_load_2
ui\ui_load_3
W tej opcji prędkość będzie wynosić 10 tekstur na sekundę, jeśli ustawisz ją na 1, wówczas tekstury będą się zmieniać z prędkością 1 tekstury na sekundę…
UWAGA: MUSIMY OKREŚLIĆ ŚCIEŻKĘ DO FOLDERU, BO NIC NIE ZADZIAŁA! I NIE ZAPOMNIJ STWORZYĆ SAMEJ TEKSTURY ZAPISANEJ W PLIKU TEKSTOWYM!
- Zapisujemy nasz plik tekstowy (nazwa musi odpowiadać nazwie tekstury!) i sprawdzamy.
Można to zrobić z prawie każdą teksturą, na przykład PDA, menu itp. Warto wiedzieć, że prędkość zmiany tekstury jest ustawiana w formacie liczbowym przed wyliczaniem…
ŹRÓDŁO:
https://ap-pro.ru/forums/topic/1106-fayly-seq-dinamicheskaya-smena-tekstur/