Pliki .SEQ - dynamiczna zmiana tekstur

NAZWA:  Pliki .SEQ - dynamiczna zmiana tekstur
AUTOR ARTYKUŁU: Rezon

 

REALIZACJA DYNAMICZNEJ ZMIANY TEKSTUR:

Spoiler
  1. Najpierw musisz zdecydować, którą teksturę chcesz edytować. W przykładzie wzięto teksturę ui_load ekranu wczytywania.
  2. Tworzymy w folderze z teksturą (w moim przypadku folder textures\ui) PLIK TEKSTOWY nazwa_tekstury.seq. Nazwa pliku tekstowego musi odpowiadać nazwie tekstury.
  3. Wchodzimy tam i wpisujemy nazwy zmiennych tekstur. Wyszło tak:
    10
    ui\ui_load_1
    ui\ui_load_2
    ui\ui_load_3

W tej opcji prędkość będzie wynosić 10 tekstur na sekundę, jeśli ustawisz ją na 1, wówczas tekstury będą się zmieniać z prędkością 1 tekstury na sekundę…

UWAGA: MUSIMY OKREŚLIĆ ŚCIEŻKĘ DO FOLDERU, BO NIC NIE ZADZIAŁA! I NIE ZAPOMNIJ STWORZYĆ SAMEJ TEKSTURY ZAPISANEJ W PLIKU TEKSTOWYM!

  1. Zapisujemy nasz plik tekstowy (nazwa musi odpowiadać nazwie tekstury!) i sprawdzamy.

Można to zrobić z prawie każdą teksturą, na przykład PDA, menu itp. Warto wiedzieć, że prędkość zmiany tekstury jest ustawiana w formacie liczbowym przed wyliczaniem…

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/1106-fayly-seq-dinamicheskaya-smena-tekstur/