|
About the Grafika 2D, dźwięk, wideo category
|
|
0
|
0
|
August 14, 2025
|
|
Prawidłowa praca z ikonkami
|
|
0
|
318
|
December 23, 2023
|
|
Dodajemy nowy dźwięk
|
|
1
|
854
|
November 9, 2023
|
|
Pliki .SEQ - dynamiczna zmiana tekstur
|
|
0
|
372
|
September 9, 2023
|
|
Szczegółowa analiza tworzenia elementu OGM
|
|
0
|
361
|
May 3, 2023
|
|
Sound Environment w S.T.A.L.K.E.R
|
|
0
|
362
|
May 3, 2023
|
|
Utwory z klimatem Stalkera. Album "Postój samotników"
|
|
0
|
335
|
May 3, 2023
|
|
Jak prawidłowo wstawić swoją muzykę do gry przy pomocy X-Ray SDK
|
|
0
|
497
|
May 2, 2023
|
|
Kodowanie wideo w OGM [Sony vegas]
|
|
0
|
582
|
April 30, 2023
|
|
Efekt "maski przeciwgazowej" przy pomocy impulsów (IR)
|
|
0
|
376
|
April 29, 2023
|
|
Efekt "maski przeciwgazowej" w mowie | Lekcja w Audacity
|
|
0
|
432
|
April 29, 2023
|
|
Lekcje dot. tworzenia tekstur w programie Paint.NET
|
|
0
|
853
|
April 24, 2023
|
|
Muzykalne zasoby od PorShen
|
|
0
|
452
|
April 23, 2023
|
|
Wskazówki dot. ulepszenia grafiki [CoP]
|
|
0
|
469
|
April 15, 2023
|
|
Nowe czcionki [All]
|
|
0
|
478
|
April 9, 2023
|
|
Nowa muzyka dla S.T.A.L.K.E.R. od Pepel
|
|
0
|
452
|
April 9, 2023
|
|
Efekty dźwiękowe dla modów
|
|
0
|
450
|
April 8, 2023
|
|
Gui | Lista czcionek w grze [CoP]
|
|
0
|
474
|
April 8, 2023
|