Nie wiem czy dobry dział, ale:
Mam prośbę, a mianowicie chodzi mi o stworzenie jednego moda z kilku pomniejszych, a sam jestem w tym zielony, chyba że jest taki mod, to prosiłbym o linka. A chciałbym ujrzeć w nim:
-Dodany nowy wygląd menu (byle nie z random mod i nie z tym kolesiem, co Elvis ma na avatarze)
-Nowe tekstury do broni
-Gnomus mod
-Wycięte mutanty
-Nowe itemy (jak woda, gaza opatrunkowa itd, takie jak w random mod)
-Nowe odgłosy wystrzałów broni
-Kropka zamiast celownika
Jak już coś ktoś wykombinuje to gdyby mógł podesłać link na PW lub na maila:
xXcenzuraXx
[ Komentarz dodany przez: Elvis Scatter: Pon 13 Kwi, 2009 ]
Nie podajemy swoich danych.
Elvis, masz jeszcze na dysku tego moda? Z chęcią bym sobie w niego zagrał, ale są problemy z rapidshare.
Mogę zacząć testować tylko nie wiem czy nadal trzeba. I daj znać Elvis na jakim patchu to ma chodzić, żebym byka nie walnął jak z Randomem.
Powiem ci że nie mam kiedy, ostatnio rzadko grywam.
Czemu plecy wyglądają okropnie?
Nie mogę Ci tego teraz pokazać ze względów technicznych, ale pojedynczego moda sprawdzić możesz sam.
Nie, raczej wole porę roku zony, taką jaką dali autorzy. Czemu plecy wyglądają okropnie?
Plecy tych stalkerów wyglądają okropnie. Na pewno chcesz nowe modele? I jeszcze jedno - chcesz jesień taką jak w Random Modzie? Tym razem tekstury zrobię ja.
Co prawda chciałem go sobie zostawić ale czego się nie robi dla kolegów :mrgreen: już jest w albumie rób z nim c chcesz. I piszczcie tylko Dino i krócej i lepiej 
Lorddino, byłbym wdzięczny, bo ten w takim kapturze jest zajebi…no wiecie jaki
A ten w goglach starych też mi się bardziej podoba niż ten nowy.
EDIT:
Tak sobie skaczę po FPSBANANA, i znajduję też Przeźroczyste menu, a także 2 nowe BRONIE na file froncie wykonania gosuke
Jeżeli podoba Ci się ten w kapturku i chciałbyś jego tapetkę albo avatar sobie zrobić to gdzieś go mam daj znać poszukam i wrzucę do albumu.
Dodam tych w kapturach, ale w goglach już nie, bo wyglądają nieciekawie.