S.T.A.L.K.E.R.: Shadow Of Chernobyl Redux - projekt w produkcji.

redux1.1.png.5735ad489ee28c71746021930f9d4d23.png

Redux S. T. A. L. K. E. R.: Cień Czarnobyla. Główny cel projektu - poprawa grafiki i dodanie nowych cech rozgrywce.

Główne zmiany rendera:

  • Wsparcie dla wyższych modeli shaderów w renderze.
  • Sunshafty z Czystego Nieba.
  • Volumetric Lights, lampy i niektóre anomalie.
  • Lens Flares.
  • Lens Dirt.
  • Zmodyfikowane namakające powierzchnie z Czystego Nieba.
  • Krople deszczu na hełmach.
  • Efekt szkła na hełmach, jak w Metro 2033/Last Light.
  • Odbicie na szybie helmów.
  • Odbicia w rzeczywistym czasie.
  • Miękka Water.
  • Miękkie Particles.
  • Steep Parallax Mapping.
  • Detail Bump.
  • Trzy rodzaje Ambient Oclussion:
  • SSAO
  • SAO by daemonjax (z moimi łatkami).
  • SSDO
  • Możliwość włączenia rozmycia dla Ambient Oclussion.
  • Depth Of Field.
  • Dynamiczny.
  • Podczas ładowania.
  • Sharpen.
  • Chromatic Aberrations.
  • Dwa rodzaje wygładzania:
  • FXAA
  • SMAA
  • Nowy moduł cieniujący do motion blur, z możliwością wyboru jakości rozmycia.
  • Dodatkowe usprawnienia dla cieni z możliwością zmiany w grze:
  • 4096
  • 6144
  • 8192
  • Cienie z trawy i zwiększona gęstość trawy, z możliwością ustawienia.
  • Moduł cieniujący do noktowizorów.
  • Tworzenie pamięci podręcznej dla szybszego ładowania się gry.
  • Możliwość uruchomienia gry w 2K i 4K rozdzielczości na monitorach full hd.

Zmiany graficzne:

  • Pogoda z SWTC Clear Sky.
  • Lokacje z AA2.
  • Zastąpione wiele tekstur na bardziej szczegółowe.
  • Regulacja zasięgu renderowania trawy.
  • Rozszerzona regulacja poziomów.
  • Rozszerzona regulacja rozdzielczości tekstur.
  • Wycięty xrRender_R1.dll
  • Shadery ze sweet fx.
  • Vignette
  • Vibrance
  • Dither
  • Technicolor
  • Curves
  • I wiele mniejszych zmian.
  • Wszystkie nowe efekty graficzne można wyłączyć i skonfigurować według swoich potrzeb.

Pozostałe zmiany opracowywane w modzie do wglądu na stronie forum: http://ap-pro.ru/forum/59-73361-8#922400

Video:

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=XJwKGnEadp0

https://www.youtube.com/watch?v=I3qHe8b2kgE

https://www.youtube.com/watch?v=IGcDUqitp1A

https://www.youtube.com/watch?v=esvpp8jw8Ic

https://www.youtube.com/watch?v=HDb6hk2W95U

https://www.youtube.com/watch?v=1Gg\_Py9\_2hw

https://www.youtube.com/watch?v=j9pkOv5Xkjc

https://www.youtube.com/watch?v=HMdyyMXyfrg

https://www.youtube.com/watch?v=UzOJJFnzdaQ

https://www.youtube.com/watch?v=BKdDimetMGI

Twórcy:

Cromm Cruac, Vincent Vega, phorumer…

Podziękowania za pomoc i wsparcie w rozwoju:

K.D., sabbat8310, Neverthehell, Saw1once, dymitr zacharowicz (MonoLityczny aka Fizzed)

Wygląda (dla mnie) lepiej niż CoP na jakimkolwiek  Modzie.

Nowy filmik-test oświetlenia volumetrycznego.

https://www.youtube.com/watch?v=\_kD88TnS69I

 

Nowe screeny:

S.T.A.L.K.E.R.Redux1016.2016-145140.14stitch.png.ed565f95214c870eec0f71d25068c4aa.png

 xrEngine2016-10-2001-08-59-41stitch.png.a2e4f207a5c2c4c9c61c4292e60286f0.png  xrEngine2016-10-2001-39-10-90stitch.png.5e7cd5108efea061cc44f1f218c86ac6.png

Pięknie, czym jeszcze zaskoczą nas mody do Stalkera. 

Nowe screeny:

xrEngine2016-11-0909-56-57-38stitch.png.2b0c6d73c4e5a862cc5fd7e12095f7ef.png

xrEngine2016-11-0910-04-39-84stitch.png.400e384c0b0f35606b08caf7e2743345.png

Widze że codepoet robi robotę dalej… oby mu to jak najlepiej szło.

Co do tego moda, wymagania troszkę wzrosną, ale optymalizacja leci w najlepszym kierunku

O ile dobrze zrozumiałem to u techników będzie możliwa także zmiana kamuflażu na broni ( to chyba ukłon dla dzieciaków jarających się skinami z CS-a )

camo1.jpg.880efb819a6d81732fe95152406bb953.jpg  camo2.jpg.a5a8bedda4c89b06527cb674fe711e4c.jpg  camo3.jpg.aef9b3e73b541b3e5e74ebc7ac52aaf8.jpg

camo4.png.0f1fffa2e9aae83ad143612f9ba8fd8f.png

Trochę nowego info o pracach.

Nowe shadery dla broni, wiecie te wszystkie normal mapy, paralaksy itp. (ja się na tym nie znam to tylko rzucam nazwami ). Kamuflaż dla broni.

S.T.A.L.K.E.R.ShadowOfChernobyl0802.201713948.png.82e67ea600575bfee916031003e9b1b7.png  S.T.A.L.K.E.R.ShadowOfChernobyl0802.201714056.png.88b8fe29a518fc18f19317fb36857dcc.png

W planach jest także dodanie zabrudzeń i rys na broni, tym więcej im jest ona w gorszym stanie.

Poniżej trochę widoczków z map.

Spoiler

screenshotcodepoet02-08-1701-20-58l01escape.png.8015ebe5e7f1780295e72b2738e904a0.png

screenshotcodepoet02-08-1701-24-55l01escape.png.4e8d81ff03e3dbb052b987a26c344a84.png

screenshotcodepoet02-08-1701-21-47l01escape.png.2bc88b565f8012601c8dabc47e23b9ba.png

 

Trzeba będzie dobyć sprzętu z NASA

Jak będą problemy to zrobisz jak na tym filmiku

https://www.youtube.com/watch?v=ZnUwswf02QM

 

@SEB2E 

Tu nie trzeba ultra super kompa… Mod jest na bierząco optymalizowany.
Trzeba ino uzbroić się w conajmniej 4gb ramu ale to już normalka przy stalkerze.

Rysy na brońkach są prawie gotowe. 
ACES Tonemapping również dodany.

Jeszcze pozostaje lekka optymalizacja nowych ficzerów i dodanie innych. Drugiego takiego moda w historii stalker nie będzie.

Można to pobrać?

 

Nie, projekt w produkcji przecież. Jak chcesz sobie na bieżąco śledzić postępy to np na AP PRO lub moddb.

http://ap-pro.ru/forum/59-73361-1

http://www.moddb.com/mods/stalker-shadow-of-chernobyl-redux

Ok, dzięki za info

Parę filmików z testów, miedz yinnymi shadery na broni, animacje, dźwieki itp.

https://www.youtube.com/watch?v=SdR9a-LYqAg

https://www.youtube.com/watch?v=qo2LgA-Np8s

https://www.youtube.com/watch?v=My8SF5M1\_Zg

 

Kilka świeżych zrzutów ekranu:

Spoiler

   

     

 

 Skriny śliczne jak skrzynka wódki i monolit

Trochę świeżych zrzutów ekranu pochodzących z oficjalnej strony projektu na VK:

Spoiler

 

Test oświetlenia w nocy:

 

Przegląd tekstur: