Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 18.04.2012 r. Autor: Albor Autorzy spolszczenia: , Śr. długość rozgrywki: ok. 20 godzin
OPIS:
Spoiler
SGM 2.2 Jenot Edition to kolejna wariacja SGM’a na platformie Zew Prypeci. Zmian jest dużo - nowe uzbrojenie, poprawiony handel, a nawet zmieniony balans samej rozgrywki. Nowych zadań nie uświadczymy.
Cechy moda:
Spoiler
Broń:
Zmianie uległy parametry broni, a także otrzymały one nowe modele. Ponadto autor moda wprowadził nowy system modernizacji arsenału. Teraz prawie wszystkie zmiany mają zarówno pozytywne, jak i negatywne strony. Zastąpiono również wszystkie celowniki z oryginalnej gry z wyjątkiem PSO.
Poprawiono dostosowanie broni pod logikę NPC oraz przezbrojono wszystkie ugrupowania. U mechaników nie będzie można naprawić bardzo mocno uszkodzonej broni.
Handel:
Handel uległ znacznym zmianom. Wiele zależy od tego, do jakiej frakcji przynależy stalker, z którym przyjdzie nam pohandlować. Na przykład Najemnicy z chęcią odkupią od nas broń, która nie jest zachodniej produkcji. Należy również zapamiętać, że zwykli handlarze - jak Sowa czy Hawajczyk - także nie skupują wszystkiego, co im przyniesiemy.
Prowiant i medykamenty:
Jedzenie już nie przywraca punktów życia GG. Użycie apteczki jest od teraz rozciągnięte w czasie - odbiera część sił i skazuje GG na efekt uboczny jej zastosowania. Antyrad odbiera część zdrowia - w końcu to sama chemia.
Emisje:
Emisja nie zabija stalkerów, którzy nie zdążyli się przed nią ukryć. Stają się zombifikowanymi, ale ze względu na to, że stało się to niedawno - zachowują się jak zwykli stalkerzy. Oznacza to, że są wrogo nastawieni do GG, lecz nie są w takim stopniu “otępiali” jak zwykłe zombi.
Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl
Dodatki:
Spoiler
Kompatybilność spolszczenia sprawdzono tylko z poniższymi dodatkami. Muzyka do odtwarzacza MP3 została na stałe zintegrowana z tłumaczeniem. Instalowanie innych dodatków grozi destabilizacją gry.
Kilka porad które ułatwią rozgrywkę i nie pozwolą na wydawanie niepotrzebnie trudnej do zdobycia kasy:
Nie kupujcie nic u Żwawego sprzedaje normalne przedmioty warta zachodu jest u niego tylko snajperka, choć i ją zdobędziemy w jednym z questów.
Tabela skuteczność amunicji autorstwa Cromm crusac
Arty sprzedajemy u Brody najlepiej jak będzie ich poszukiwał ale już jak mamy jakiś ulepszony to u Hermana najlepsze ceny, za broń najwięcej daje handlarz Monolitu
Jest pewien mocno chiterski sposób na narzędzia dla mechaników nie tracimy żadnej kasy za wskazanie miejsca tylko musimy mieć 40 000 na obrót. A jak to zrobić, nic prostszego. Zapisujemy grę, idziemy do Sowy prosimy o pokazanie położenia narzędzi, on nam na pda wrzuca namiar, patrzymy gdzie to robimy screeenshota, i wczytujemy sejw sprzed rozmowy. Wtedy mamy zdjęcie z miejscem schowania narzędzi kasa nam nie znika.
Jeżeli chcecie kupić Egzo to na początek najlepsze jest egzo Świtu, a potem Wojskowych na inne nie wydajemy kasy nie ma po co te są lepsze.
W niektórych modach żeby dojść do Prypeci wystarczyło egzo jako kombinezon z obiegiem zamkniętym tu nie działa trzeba mieć Seve.
Odwiedzajcie co jakiś czas pogłębiarkę na Zatonie w pomieszczeniu gdzie był art dla Brodacza w jakiś sposób spawnuje się tam Seva.
@ Yurek i Kobal WIELKIE dzięki. Mam tylko nadzieję, że Wasza wersja będzie stabilniejsza niż oryginał! Skończę 2.2 to zacznę testować Waszą! Pozdrawiam!
Chyba tak bo w modzie nie pokazuje ilości ammo, gorących klawiszy, i takiej mini mapki. A z innej beczki to mod nawet na tych dodanych texturach ma paskudną grafike( gram na maksymalnych), chyba lepiej wrzucić textury od Cromma.
U mnie ten HUD działa bez zarzutu, bo pogrywam trochę w tą wersję… Gram na monitorze 16:9. Dopiero co skończyłem klasyczny SGM 2.2 i jak dla mnie to trochę za wcześnie by grać znowu w SGM. Aczkolwiek wersja Jenota jest znacznie trudniejsza od klasycznej i bardziej hardcorowa na “Mistrzu”
To jest odwieczny problem “Dynamicznych wiadomości”. Tego nie da się naprawić w sposób taki, żeby w innym przypadku nie było błędu językowego gdzie indziej. To zdanie wyświetlane na ekranie, silnik moda składa z pięciu elementów, no i nie zawsze złoży to poprawnie.
Tak więc ten błąd będzie się jeszcze dłuuugo ciągnął za polonizacjami…
Ale dzięki za zgłoszenie. Ta wersja polonizacji to na razie BETA, więc jak najbardziej trzeba szukać błędów do poprawienia
A tak w ogóle, to ładne rzeczy sobie zespawnowałeś …
Witam. Pobrałem moda w postaci jednego pliku z narod.ru i problem. 7-zip pokazuje 1429 błedów. Mam pytanie czy ktoś miał problem przy ściągnięciu z tego linka czy też to tylko mój problem. Pozdrawiam.
Artefakt dla Makowieckiego musimy znaleźć w innym miejscu, więc pasowałoby by w polonizacji zmienić nazwe Tartak na Bagno:
W odniesieniu do polonizacji, jeszcze przy oddawaniu artefkatu GG mówi, że ze stalkera został tylko plecak, a wersji SGM 2.2 i tej artefakt trzeba za pomocą detektora znaleźć.
Po prostu ten artefakt spawnuje się raz w anomalii przy Tartaku, a innym razem na Bagnach. Tak samo narzędzia dla Nowikowa też nie zawsze są w tym samym miejscu.