Sigerous Mod 2.2 Jenot Edition

Platforma:  Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery:  18.04.2012 r.
Autor:  Albor
Autorzy spolszczenia: ,
Śr. długość rozgrywki: ok. 20 godzin

OPIS:

Spoiler

SGM 2.2 Jenot Edition  to kolejna wariacja SGM’a na platformie Zew Prypeci. Zmian jest dużo - nowe uzbrojenie, poprawiony handel, a nawet zmieniony balans samej rozgrywki. Nowych zadań nie uświadczymy. 


Cechy moda:

Spoiler

Broń:

  • Zmianie uległy parametry broni, a także otrzymały one nowe modele. Ponadto autor moda wprowadził nowy system modernizacji arsenału. Teraz prawie wszystkie zmiany mają zarówno pozytywne, jak i negatywne strony. Zastąpiono również wszystkie celowniki z oryginalnej gry z wyjątkiem PSO. 
    Poprawiono dostosowanie broni pod logikę NPC oraz przezbrojono wszystkie ugrupowania. U mechaników nie będzie można naprawić bardzo mocno uszkodzonej broni. 

Handel:

  • Handel uległ znacznym zmianom. Wiele zależy od tego, do jakiej frakcji przynależy stalker, z którym przyjdzie nam pohandlować. Na przykład Najemnicy z chęcią odkupią od nas broń, która nie jest zachodniej produkcji. Należy również zapamiętać, że zwykli handlarze - jak Sowa czy Hawajczyk - także nie skupują wszystkiego, co im przyniesiemy. 

Prowiant i medykamenty: 

  • Jedzenie już nie przywraca punktów życia GG. Użycie apteczki jest od teraz rozciągnięte w czasie - odbiera część sił i skazuje GG na efekt uboczny jej zastosowania. Antyrad odbiera część zdrowia - w końcu to sama chemia.

Emisje:

  • Emisja nie zabija stalkerów, którzy nie zdążyli się przed nią ukryć. Stają się zombifikowanymi, ale ze względu na to, że stało się to niedawno - zachowują się jak zwykli stalkerzy. Oznacza to, że są wrogo nastawieni do GG, lecz nie są w takim stopniu “otępiali” jak zwykłe zombi.

SCREENY: 

Spoiler

INSTALACJA:

Spoiler
  • Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem, fixami oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Fix z 11.05.2012 r.:

  • Nasz serwer - [KLIK]

Texture Pack:

Fix z 18.08.2012 r.:

  • Nasz serwer - [KLIK]

FOV Switcher 1.7:
Fix na broń, Po zainstalowaniu i uruchomieniu wybieramy liczbę 54. Większej nie należy.

  • Nasz serwer - [KLIK]

Spolszczenie:

  • Nasz serwer - [KLIK]

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

Dodatki:

Spoiler

Kompatybilność spolszczenia sprawdzono tylko z poniższymi dodatkami. Muzyka do odtwarzacza MP3 została na stałe zintegrowana z tłumaczeniem. Instalowanie innych dodatków grozi destabilizacją gry. 

Inny HUD, nowy noktowizor: 

  • Nasz serwer - [KLIK]

NanoCell Inventory - nowy inwentarz: 

  • Nasz serwer - [KLIK]

AtmosFear 3.0 - Poprawa pogody:

AtmosFear for SGM - Poprawa grafiki: 

  • Mediafire - [KLIK]

Źródło:  logo.png.5703a3e4e4b90a8fdcd8939ce4d4f9c0.png.8439a7969005688c3d9e876b3cef4644.jpg.ec9554a9fa1c53fca5b45c72351fedbb.jpg.89ea2ed1ce3dcf1d338f92fe9a257b63.jpg  sigerous176.gif.935e142ea30bc0f173110509be07e5d8.gif.eb31bad318bfb15c3bcf307d5be36b8e.gif

17 polubień

Co to jest to ostatnie bo zupełnie nie kumam.

Kilka porad które ułatwią rozgrywkę i nie pozwolą na wydawanie niepotrzebnie trudnej do zdobycia kasy:

  • Nie kupujcie nic u Żwawego sprzedaje normalne przedmioty warta zachodu jest u niego tylko snajperka, choć i ją zdobędziemy w jednym z questów.

  • Tabela skuteczność amunicji autorstwa Cromm crusac

  • Arty sprzedajemy u Brody najlepiej jak będzie ich poszukiwał ale już jak mamy jakiś ulepszony to u Hermana najlepsze ceny, za broń najwięcej daje handlarz Monolitu

  • Jest pewien mocno chiterski sposób na narzędzia dla mechaników nie tracimy żadnej kasy za wskazanie miejsca tylko musimy mieć 40 000 na obrót. A jak to zrobić, nic prostszego. Zapisujemy grę, idziemy do Sowy prosimy o pokazanie położenia narzędzi, on nam na pda wrzuca namiar, patrzymy gdzie to robimy screeenshota, i wczytujemy sejw sprzed rozmowy. Wtedy mamy zdjęcie z miejscem schowania narzędzi kasa nam nie znika.

  • Jeżeli chcecie kupić Egzo to na początek najlepsze jest egzo Świtu, a potem Wojskowych na inne nie wydajemy kasy nie ma po co te są lepsze.

  • W niektórych modach żeby dojść do Prypeci wystarczyło egzo jako kombinezon z obiegiem zamkniętym tu nie działa trzeba mieć Seve.

  • Odwiedzajcie co jakiś czas pogłębiarkę na Zatonie w pomieszczeniu gdzie był art dla Brodacza w jakiś sposób spawnuje się tam Seva.

4 polubienia

@ LordDino

Field Of View Switcher - czyli " zmieniacz kąta pola widzenia" :wink:

Shoker Weapon Mod polecam ten mod w 100%, sam teraz go mam w swym w modzie i te bronie co są dodane w/w dodatku to je też mam robota na 6+ :slight_smile:

Biore się za testowanie. xD

@ Yurek i Kobal WIELKIE dzięki. Mam tylko nadzieję, że Wasza wersja będzie stabilniejsza niż oryginał! Skończę 2.2 to zacznę testować Waszą! Pozdrawiam!

Pominąłem coś w instalacji czy jak- po użyciu karabinu wywala 3/4 ekranu:

1 polubienie

Chyba tak bo w modzie nie pokazuje ilości ammo, gorących klawiszy, i takiej mini mapki. A z innej beczki to mod nawet na tych dodanych texturach ma paskudną grafike( gram na maksymalnych), chyba lepiej wrzucić textury od Cromma.

1 polubienie

Zainstalowałem opcjonalny HUD z dodatków.

To wyrzuc go, mozliwe że to on namieszał.

U mnie ten HUD działa bez zarzutu, bo pogrywam trochę w tą wersję… Gram na monitorze 16:9. Dopiero co skończyłem klasyczny SGM 2.2 i jak dla mnie to trochę za wcześnie by grać znowu w SGM. Aczkolwiek wersja Jenota jest znacznie trudniejsza od klasycznej i bardziej hardcorowa na “Mistrzu” :wink:

Znalazłem błąd polonizacji ;p

@ sedoro

To jest odwieczny problem “Dynamicznych wiadomości”. Tego nie da się naprawić w sposób taki, żeby w innym przypadku nie było błędu językowego gdzie indziej. To zdanie wyświetlane na ekranie, silnik moda składa z pięciu elementów, no i nie zawsze złoży to poprawnie.

Tak więc ten błąd będzie się jeszcze dłuuugo ciągnął za polonizacjami… :wink:

Ale dzięki za zgłoszenie. Ta wersja polonizacji to na razie BETA, więc jak najbardziej trzeba szukać błędów do poprawienia :smiley:

A tak w ogóle, to ładne rzeczy sobie zespawnowałeś …

Tak z ciekawości się zapytam…w tej wersji moda też jest “fabrycznie” zaimplementowany spawner ?

Tak, można się pobawić ;p Tylko ten EoTech na Protecta ma zły celownik.

Witam. Pobrałem moda w postaci jednego pliku z narod.ru i problem. 7-zip pokazuje 1429 błedów. Mam pytanie czy ktoś miał problem przy ściągnięciu z tego linka czy też to tylko mój problem. Pozdrawiam.

Ja ściągnąłem z narod.ru i nie miałem błędów. Spróbuj jeszce raz, jak znowu będzie błąd to drugie źródło lub spróbuj inną przeglądarką.

1 polubienie

Ściągam jeszcze raz zobaczymy z jakim rezultatem. Dzięki za informacje. Druga próba I poszło

Artefakt dla Makowieckiego musimy znaleźć w innym miejscu, więc pasowałoby by w polonizacji zmienić nazwe Tartak na Bagno:

W odniesieniu do polonizacji, jeszcze przy oddawaniu artefkatu GG mówi, że ze stalkera został tylko plecak, a wersji SGM 2.2 i tej artefakt trzeba za pomocą detektora znaleźć.

Spojler jakby ktoś nie mógł go znaleźć:

Po prostu ten artefakt spawnuje się raz w anomalii przy Tartaku, a innym razem na Bagnach. Tak samo narzędzia dla Nowikowa też nie zawsze są w tym samym miejscu.

1 polubienie