Porady (tłumaczenie: @kondotier)
Do paczki z modem dodany jest plik, który zawiera porady jak postąpić w przypadku napotkania problemach z uruchomieniem moda oraz usunięcia (zmiany) pewnych ustawień w plikach, mogących wpływać na grę i przyzwyczajenia:
Spoiler
-OD AUTORA REPACKA-
Osobliwości Repacka:
Wersja gry: 1.0004
Wersja moda: Finalna
Rekomendacje:
Jeśli komuś nie spodoba się rozmycie obrazu podczas ruchu, niech w konsoli wpisze komendę r2_mblur 0.
Jeśli u kogoś będzie nieprzyjemnym kiwanie z widoku GB przy chodzie i biegu, może postąpić następująco: w katalogu z modem otworzyć katalog _userdata, a następnie edytorem otworzyć plik user.ltx. Odnaleźć alfabetycznie linię cam_inert i wartość w niej zamienić na 0. Oryginalnie jest to 0.7. Można też wprowadzić przez konsole komendę cam_inert 0.
Również gdy gra na Pełnym Dynamicznym Oświetleniu będzie po brzegach miała cienie (problemy z cieniami), można je usunąć. Odnajdujemy - jak wyżej - plik user.ltx, a w nim linię r2_sun_near_border i zamieniamy wartość na 1. Lub w konsoli wpisać r2_san_near_border 1.
Ważne:
Dla posiadaczy WIN 7/8/10 - jeśli jest włączona “Kontrola konta użytkownika”, należy uruchamiać grę z konta administratora.
Jeśli gra nie będzie się uruchamiać, problem usuwamy poprzez usunięcie oryginalnego user.lt z katalogu _userdata_ w katalogu głównym moda.
Nie należy instalować repacka na dysku z zainstalowanym Windowsem.
Przy posiadaniu WIN 7/8 - jeśli podczas uruchamiania nastąpi wylot, w skrócie pulpitowym zaznaczyć zgodność z WIN .
To prawda. Zwłaszcza że stalker ma już swoje lata i nawet najdrobniejsze poprawki graficzne cieszą. Swoją drogą, ta wersja trylogii miała premierę w 2018, ale było o niej względnie ''cicho".
Nie potrzebuje bujnej roślinności, nowych modeli broni itd za to z chęcią przyjął bym jakiś sposób na uniknięcie tego latania w tą i z powrotem(przewodnicy którym płacimy, może jakieś urządzenie do teleportacji, czy jakiś inny sposób) ale oczywiście standardowo dla ruskich tylko grafika się liczy. Nawet o nowych misjach to nie wspominam, bo to jest abstrakcja dla nich.
Ja na ten przykład nie znoszę oryginalnych modeli broni, po prostu nie znoszę oryginalnych pukawek.
Jest gotowe urządzenie do teleportacji, a nazywa się Tunel przestrzenny (Spatial Subway) i da się je dodać do większości modyfikacji na CCz. Na czystym Cieniu działa bez zarzutu, w przypadku modów trzeba trochę się pogimnastykować z instalacją/dodaniem. Ten minimod oprócz elementu poszukiwań miejsc teleportacji daje sporo frajdy z ich odnalezienia. Po namierzeniu przynajmniej jednego tunelu na każdej lokacji wystarczy kilka byle jakich artefaktów i można fruwać po całej Zonie.
Jeśli masz moda Tunel u siebie na kompie, to go udostępnij na forum w jego temacie, bo adresy do jego pobrania wygasły. Sądzę, że nie będzie problemu, aby umieścić go w naszej pobieralni.
Przymierzam się do tego moda i patrząc na opis instalacji, na drugim zrzucie widzę do wyboru 3 części. I tu mam pytanie do tego kogoś, kto już go uruchomił.
Wybór np. części pierwszej od góry powinien ją udostępnić do gry. A co z pozostałymi dwoma? Po zakończeniu gry w pierwszą, trzeba moda instalować na nowo i wybrać kolejną? Da się wybrać wszystkie trzy od razu?
I jest on dostępny tylko z torrenta?
Sądzę, że to już wypraktykowałeś. I drugie pytanie tylko do Ciebie. Czy ten Tunel Przestrzenny z tum modem działa poprawnie? Bo ja wstawiając go do innych modów, miewałem z nimi problemy.
Patrząc na spis zmian, to spolszczenie do oryginalnej powinno pasować. A modele broni z OS to raczej dotyczą też spraw graficznych, a nie opisów. Ale to tylko przypuszczenie, bo nie znam struktury moda.
Jak on jest tylko z torrenta, to ja mam go z głowy.
Nie ma takiego czegoś. Nikt mi nie da 100% gwarancji, że znowu nie wyląduję w jakimś burdelu bez możliwości z niego wyjścia. A tylko dla ładniejszych kolorków w modzie, nie mam zamiaru ryzykować.
Może któryś z adminów zdecyduje się go wstawić do naszej pobieralni.
Czy ten Tunel Przestrzenny z tum modem działa poprawnie? Bo ja wstawiając go do innych modów, miewałem z nimi problemy.
Tunel został zrobiony pod czysty CCz, więc dodanie go do innych modów wymaga ingerencji w pliki skryptowe, a dodanie go do modyfikacji, które oferują teleporty, może być trudne. Kiedyś w takich sprawach pomagał mi nieoceniony . Nie wiem, czy działa z Apokalipsą, ale można to sprawdzić.