Trylogia Zaurusa: R.E.D.U.X - opis, instalacja i dyskusja ogólna

Tytuł oryginalny: Трилогия Апокалипсис - R.E.D.U.X
Platforma: Cień Czarnobyla (Repack - Wersja Samodzielna)
Data premiery: 2018 r.
Autor: @zaurus / sergei27shus (Wersja R.E.D.U.X)

OPIS:

Spoiler

Apokalipsa: R.E.D.U.X to próba odświeżenia znanej wszystkim trylogii Zaurusa, w skład której wchodzi Apokalipsa, Poszukiwacze oraz Powinność: Filozofia wojny.

  • Zmieniona grafika;
  • Nowe modele broni, które wykorzystano przy Ostatni stalker;
  • Przerobiona sztuczna inteligencja;
  • Nowe shadery;
  • Nowe tekstury;
  • Zmieniony i nieznacznie przeprojektowany HUD;
  • Nowe ekrany ładowania;
  • Bardziej bujna roślinność;
  • Inne, drobne zmiany;

Porady (tłumaczenie: @kondotier)
Do paczki z modem dodany jest plik, który zawiera porady jak postąpić w przypadku napotkania problemach z uruchomieniem moda oraz usunięcia (zmiany) pewnych ustawień w plikach, mogących wpływać na grę i przyzwyczajenia:

Spoiler

-OD AUTORA REPACKA-

Osobliwości Repacka:

  • Wersja gry: 1.0004
  • Wersja moda: Finalna

Rekomendacje:

  • Jeśli komuś nie spodoba się rozmycie obrazu podczas ruchu, niech w konsoli wpisze komendę r2_mblur 0.
  • Jeśli u kogoś będzie nieprzyjemnym kiwanie z widoku GB przy chodzie i biegu, może postąpić następująco: w katalogu z modem otworzyć katalog _userdata, a następnie edytorem otworzyć plik user.ltx. Odnaleźć alfabetycznie linię cam_inert i wartość w niej zamienić na 0. Oryginalnie jest to 0.7. Można też wprowadzić przez konsole komendę cam_inert 0.
  • Również gdy gra na Pełnym Dynamicznym Oświetleniu będzie po brzegach miała cienie (problemy z cieniami), można je usunąć. Odnajdujemy - jak wyżej - plik user.ltx, a w nim linię r2_sun_near_border i zamieniamy wartość na 1. Lub w konsoli wpisać r2_san_near_border 1.

Ważne:

  • Dla posiadaczy WIN 7/8/10 - jeśli jest włączona “Kontrola konta użytkownika”, należy uruchamiać grę z konta administratora.
  • Jeśli gra nie będzie się uruchamiać, problem usuwamy poprzez usunięcie oryginalnego user.lt z katalogu _userdata_ w katalogu głównym moda.
  • Nie należy instalować repacka na dysku z zainstalowanym Windowsem.
  • Przy posiadaniu WIN 7/8 - jeśli podczas uruchamiania nastąpi wylot, w skrócie pulpitowym zaznaczyć zgodność z WIN .

Adresy grup:

Finansowe wsparcie:
:money_bag: WebMoney: R384680953438 / Z289264841344 / U929197001434
:money_bag: Visa QIWI Wallet (Киви Кошелёк): +380996577395
:money_bag: Visa QIWI Wallet (Киви Кошелёк): https://qiwi.com/payment/form/99?amountFraction=00&extra[‘account’]=+380996577395&amountInteger=100
:money_bag: Donatepay: https://new.donatepay.ru/en/@serega_lus
:money_bag: Donationalerts: https://www.donationalerts.com/c/serega_lus

SCREENY:

Spoiler

VIDEO:

Spoiler

HugTV

https://www.youtube.com/watch?v=ctwkpVuWmN4

INSTALACJA:

Spoiler

Mod jest w wersji Repack. Posiadanie podstawowej wersji gry nie jest wymagane.

Wybór części trylogii w instalatorze:

Użycie instalatora dla opcji instalowania:

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  • Torrent - [KLIK]
  • Google Drive - [KLIK]

Źródło:

6 polubień

O i bardzo fajnie, tym modom od zawsze brakowało zmian graficznych i lepiej wyglądających paczek broni

 To prawda. Zwłaszcza że stalker ma już swoje lata i nawet najdrobniejsze poprawki graficzne cieszą. Swoją drogą, ta wersja trylogii miała premierę w 2018, ale było o niej względnie ''cicho". 

 Kiedyś Petrenka ogrywał Reduxa:

 

Nie potrzebuje bujnej roślinności, nowych modeli broni itd za to z chęcią przyjął bym jakiś sposób na uniknięcie tego latania w tą i z powrotem(przewodnicy którym płacimy, może jakieś urządzenie do teleportacji, czy jakiś inny sposób) ale oczywiście standardowo dla ruskich tylko grafika się liczy. Nawet o nowych misjach to nie wspominam, bo to jest abstrakcja dla nich. 

3 polubienia

Ja na ten przykład nie znoszę oryginalnych modeli broni, po prostu nie znoszę oryginalnych pukawek.

Jest gotowe urządzenie do teleportacji, a nazywa się Tunel przestrzenny (Spatial Subway) i da się je dodać do większości modyfikacji na CCz. Na czystym Cieniu działa bez zarzutu, w przypadku modów trzeba trochę się pogimnastykować z instalacją/dodaniem. Ten minimod oprócz elementu poszukiwań miejsc teleportacji daje sporo frajdy z ich odnalezienia. Po namierzeniu przynajmniej jednego tunelu na każdej lokacji wystarczy kilka byle jakich artefaktów i można fruwać po całej Zonie.

<___base_url___>/topic/7831-tunel-przestrzenny-minimod/?tab=comments&do=embed&comment=87322&embedComment=87322&embedDo=findComment#comment-87322

 

1 polubienie

  Jeśli masz moda Tunel u siebie na kompie, to go udostępnij na forum w jego temacie, bo adresy do jego pobrania wygasły. Sądzę, że nie będzie problemu, aby umieścić go w naszej pobieralni.

Mam i zaraz to zrobię.

3 polubienia

Przymierzam się do tego moda i patrząc na opis instalacji, na drugim zrzucie widzę do wyboru 3 części. I tu mam pytanie do tego kogoś, kto już go uruchomił.

Wybór np. części pierwszej od góry powinien ją udostępnić do gry. A co z pozostałymi dwoma? Po zakończeniu gry w pierwszą, trzeba moda instalować na nowo i wybrać kolejną? Da się wybrać wszystkie trzy od razu?

I jest on dostępny tylko z torrenta?

Sądzę, że to już wypraktykowałeś. I drugie pytanie tylko do Ciebie. Czy ten Tunel Przestrzenny z tum modem działa poprawnie? Bo ja wstawiając go do innych modów, miewałem z nimi problemy.

Warto byłoby go spolszczyć. Wśród bractwa popularną serią jest .

Mam to w planach, zresztą chyba już mówiłam, ale na razie zajmuję się spolszczeniem Korkociągu, więc to musi poczekać Chyba że ktoś mnie uprzedzi.

3 polubienia

Patrząc na spis zmian, to spolszczenie do oryginalnej powinno pasować. A modele broni z OS to raczej dotyczą też spraw graficznych, a nie opisów. Ale to tylko przypuszczenie, bo nie znam struktury moda.

Jak on jest tylko z torrenta, to ja mam go z głowy.

 jestem z Tobą. Korkociąg to Korkociąg. A  dalej boi się torrentów. Jak go przełamać ?!?  

Nie ma takiego czegoś. Nikt mi nie da 100% gwarancji, że znowu nie wyląduję w jakimś burdelu bez możliwości z niego wyjścia. A tylko dla ładniejszych kolorków w modzie, nie mam zamiaru ryzykować.

Może któryś z adminów zdecyduje się go wstawić do naszej pobieralni.

Podłapałem temat. Właśnie go zasysam. Przeskanuje anty wirami i wrzucę na GD. Mi torrenty nie straszne. 

2 polubienia

, rozumiem. Bez ciśnienia.   

Godzinę temu, kondotier napisał:

Czy ten Tunel Przestrzenny z tum modem działa poprawnie? Bo ja wstawiając go do innych modów, miewałem z nimi problemy.

Tunel został zrobiony pod czysty CCz, więc dodanie go do innych modów wymaga ingerencji w pliki skryptowe, a dodanie go do modyfikacji, które oferują teleporty, może być trudne. Kiedyś w takich sprawach pomagał mi nieoceniony . Nie wiem, czy działa z Apokalipsą, ale można to sprawdzić.

3 polubienia

A co z tym wyborem części? Wiesz coś?

Proszę bardzo, z mojego google drive: Klik

Moderatora proszę o dodanie do pierwszego posta tematu. 

4 polubienia

Niestety, nic z pobrania bo wymaga rejestracji. Chyba, że jest sposób obejścia.