Proszę bardzo tłumaczenie opisu dopełnienia do wersji finalnej TS 2…
Tłumaczenie autorstwa Raven
Objętość aktualizacji około 300 mb, ponieważ dla podniesienia wydajności i zmniejszania możliwych “zawisów” w grze, wylotów z powodu niedostatecznej “pamięci” i t.d., zoptymalizowano tekstury.
Duża zawartość dotycząca broni z całkowicie przerobionymi, poprawionymi i dostosowanymi charakterystykami, teksturami i animacjami dotyczących arsenału broni - zawarte w aktualizacji jako integralna część tej modyfikacji.
-
Naprawiono: około setki małych i średnich błędów.
-
Naprawiono kilka krytycznych wylotów i “zawisów” w trakcie gry.
-
Zmieniony ogólny bilans modyfikacji w zakresie zgodności z “realizmem”.
-
Dotyczy modeli broni: zmieniono zamki luf na prawostronne (takie, które rzeczywiście jakościowo wyglądają jak oryginały).
Niektóre modele przyszło nam zamienić na inne. TTC broni i amunicji są zgodne z naszą wizją balansu gry.
-
Dodano fabularne “smaczki”: nowe monstra, NPC, nowe questy, niektóre zmienione i uzupełnione dodatkowe wątki fabularne, na pewno nie pozwolą Wam się nudzić.
-
Zmieniono zasady pojawiania się kwestowych przedmiotów - teraz są przypadkowe. Każdy znajdzie to czego potrzebuje w swoim indywidualnym miejscu. Przewodnik będzie odpowiednio zmodyfikowany w kontekście zaktualizowanej wersji.
-
Ogólnie będzie trochę zmian i większość gry będzie inna.
-
Będzie można odzyskiwać pieniądze które tracimy w skutek ograbienia przez różnych NPC w trakcie gry
-
Dołożono zrzuty ekranu.
Kilka szczegółów:
Poprawienie snu.
Końcówka gry została rozszerzona.
Poległych kwestowych NPC, teraz można przywrócić do życia, lecz nie będzie to proste.
Pojawi się Czarownik ew. Szaman (przyp.tłum. Колдун)
Szabrownicy nie pozwolą się nudzić - często podkradają się niespodziewanie.
Cziterskiego wyposażenia, które można było zdobyć w skrzynkach na Czarnobylu 1 i 2 nie będzie.
W kweście Wariaga w Podziemiach Agropromu i historii z nim związanej poprawiono pewne niuanse.
Nowe mutanty… napotkacie na swojej drodze Wodnika (wodną kreaturę - przyp.tłum. Водяной)?, upiorne psy i wilka, zapas ostrej amunicji i sprytu pozwoli wam przeżyć to spotkanie.
Wodnik (przyp.tłum. Водяной, stworzony przez amik_a)? mieszka na bagnistych terenach i nie lubi jak mu ktoś włazi na terytorium. Zamiast krwi ma kwas. Zaleca się ostrożność.
Pośród Monolitowców pojawi się Judasz - personaż, grający swoją rolę w dalszym losie Striełoka.
Przedmioty kwestowe to czysto indywidualna sprawa. Każdy będzie je musiał odnaleźć samodzielnie.