W piekle... "PSY"

Tytuł oryginalny:  В Аду… “ПСЫ”
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006  / Repack - wersja samodzielna
Data premiery: 01.09.2018 r.
Autor:  Хемуль36рус
Autor spolszczenia:
Śr. długość rozgrywki: (ok. 8 godzin)

OPIS:

Spoiler

Bohaterem tej historii jest zwykły stalker, który z powodu problemów finansowych wyruszył do Czarnobylskiej Strefy Wykluczenia. W celach czysto zarobkowych i często z narażeniem własnego życia podejmuje się trudnych zleceń.

Modyfikacja nie oferuje typowej linii fabularnej - całość składa się z różnych historii. Ponadto, aby przetrwać gracz będzie zmuszony do poszukiwania na własną rękę niezbędnego sprzętu - prowiantu, medykamentów, amunicji, czy nawet broni. Mimo wszystko jest to jedynie drobna przeszkoda podczas zgłębiania nowej historii. 

W piekle… “PSY” nie jest skomplikowanym modem. Nie należy się w nim doszukiwać „realizmu”, ponieważ takowy nie występuje. Warto przy okazji nadmienić, że jego autor w 2014 roku stworzył inny projekt pn. .


Cechy moda:

  • nowa fabuła,
  • dynamiczna pogoda, 
  • nowe modele NPC, 
  • wiele nowych postaci, 
  • 4 lokacje, 
  • nowa paczka z bronią. 

PORADY:

Spoiler

Wskazówki dot. rozgrywki:

  • Kupujcie herbatę. Skutecznie gasi pragnienie.
  • Chcąc zapolować na pijawkę dobrze mieć przy sobie kilka granatów F-1.
  • Schowki zostały rozlokowane na wszystkich lokacjach, aczkolwiek autor nie zdradził ich położenia.
  • W momencie, gdy protagonista pojawi się na Zatonie, dobrze jest się przejść po lokacji, aby mod w pełni „zaskoczył”.

Kwestie techniczne: 

  • Modyfikacja może sprawiać pewne problemy techniczne - szczególnie na Zatonie - dlatego, aby zminimalizować błędy związane z instalacją oraz być może inne zaleca się skorzystać z wersji samodzielnej (repack). 

GALERIA:

Spoiler

1965800210Wpiekle...Psystalkerteamscr1.thumb.jpg.a3d374c75df8773edc61181d9c389741.jpg  862243991Wpiekle...Psystalkerteamscr2.thumb.jpg.f7f6bcc796abe1526715e3b0bf769a99.jpg  2083386743Wpiekle...Psystalkerteamscr3.thumb.jpg.82eee27d3218277b0504d4cfa3fe7306.jpg

1887121358Wpiekle...Psystalkerteamscr4.thumb.jpg.b5ec667a8df213bf091f58315bcfe254.jpg  641877812Wpiekle...Psystalkerteamscr5.thumb.jpg.94802ce443f9c54b01a3f7fcc863720e.jpg  1961258518Wpiekle...Psystalkerteamscr6.thumb.jpg.0a96c7d288954213f0bc79e4c0055403.jpg


Początek rozgrywki na kanale HugTV:

https://www.youtube.com/watch?v=NlqBdS\_WHaE

 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji wersji „klasycznej”:

  1. Cień Czarnobyla 1.0006.

2. W głównym katalogu gry usuwamy foldery  bin  i  shaders pamiętając o kopii bezpieczeństwa.


3. Pobrane i wypakowane archiwum moda ( gamedata , bin ) umieszczamy w głównym katalogu gry.


  1. Dodajemy spolszczenie moda (gamedata, bin).

5. Włączamy grę, aby utworzyła folder z zapisami. Następnie do utworzonego folderu kopia pliku  user  modyfikacji.


6. Ponownie odpalamy grę i  zmieniamy oświetlenie na statyczne. Na koniec dokonujemy ostatniego restartu gry i można się cieszyć modyfikacją. 
 

Zalecana kolejność instalacji wersji samodzielnej (repack):

1. Modyfikacja jest w wersji samodzielnej, a więc nie wymaga posiadania i instalacji podstawowej wersji gry. Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files).  Trzeba pamiętać o zmianie nazwy folderu repacka, aby były tylko polskie znaki.


2. W głównym katalogu gry w folderze gamedata usuwamy  shaders.


2. Dodajemy spolszczenie moda - tylko foldera gamedata. Nie kopiujemy folderu bin, jak i jego zawartości. 


3. Dodajemy pobraną i rozpakowaną zawartość paczki z bronią. 


4. Grę należy rozpocząć koniecznie na oświetleniu statycznym
 

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Wersja „klasyczna”:

Mod:


Spolszczenie:

  • Nasz serwer - [KLIK]
    Zawiera niezbędny patch z dn. 26.01.2019 r.
    Testy spolszczenia:
    ,

Wersja samodzielna (repack): 

Mod: 

  • Torrent - [KLIK]
  • Google Drive - [KLIK]

Alternatywne okna dialogowe:

Spoiler

Wersja oryginalna:                                                                               Po zmianie:

  

  • Nasz serwer - Zmienione okno dialogowe.7z (1.21 KB)
    Folder gamedata należy umieścić w główny katalogu z grą z wyrażeniem zgody na zamianę plików.

Alternatywna paczka broni, którą przygotował autor spolszczenia: 

Spoiler

Dla odmłodzenia arsenału użytego w modyfikacji i dlatego, że lubię się tym bawić, przygotowałem niewielką paczkę z bronią. Jest to zbiór pukawek wyciętych z modyfikacji: , , , , a także ze strony AMK-TRAM. Podziękowania i wyrazy uznania dla autorów. ~

    

    

  • Cloud Mail - [KLIK]
  • Nasz serwer [KLIK]
    Instalacja na wersję uzupełnioną z 2019 r. Dotyczy moda w wersji „klasycznej”, jak i samodzielnej. 
    Folder gamedata należy umieścić w główny katalogu z grą z wyrażeniem zgody na zamianę plików. 

 

Źródła:  newAP-PROLOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png.f9c3ef2f55de11a541281ed76cba97d4.png  1938018345AMKforum.jpg.fc6f03c6ea6fbec92ac594299e93285e.jpg  stalkermod.jpg.8090220402bc69c0080c4ca2946c79bb.jpg.da86d32cbe5678bba452ff7aa5989e3e.jpg

8 polubień

Przy pierwszej próbie odpalenia na pol podstawce mod wita nas wylotem jak poniżej, leczenie - fix na pp

Spoiler
[error]Expression : hFile\>0 [error]Function : FileDownload [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\FS.cpp [error]Line : 106 [error]Description : f:\gry 2\s.t.a.l.k.e.r. - s of c - 10006\gamedata\shaders\r2\effects\_waterryaska - ?????.s

 

INSTALACJA NA POLSKĄ PLATFORMĘ:

Spoiler
  1. Stalker SoC 1.0006

  2. Kopia gamedaty moda do głównego katalogu gry.

  3. Z gamedaty moda usuwamy folder shaders.

  4. Do gamedaty kopia ze zgodą na zamianę plików**- FIXA 2.1.3**.

  5. Do gamedaty moda kopia zawartości Fix na pp.7z (2 MB) (zawiera poprawki + localization + folder pl).

  6. Zmiana nazwy folderu bin naszej gry (można usunąć pamiętając o kopii bezpieczeństwa).

  7. Kopia bin moda do głównego katalogu gry. Z naszej kopii bezpieczeństwa bin przenosimy plik XR_3DA ze zgodą na zamianę.

  8. Możemy grać.
    Autor zaleca, aby użyć pliku user dołączonego do paczka z modem. Jednak nie każdy sprzęt wytrzyma jego ustawienia. Ustawiłem po swojemu i jak na razie jest w porządku. Ten punkt pozostawiam waszej decyzji.

SŁOWO OD AUTORA:

Spoiler
  • Kupujcie herbatę, najlepiej gasi pragnienie.
  • Idąc na pijawkę, dobrze mieć ze sobą kilka granatów F-1.
  • Schowki są rozrzucone po wszystkich lokacjach, gdzie dokładnie, tego już sam nie pamiętam, znajdziecie to   znaczy, że mieliście szczęście.
  • Mod nie jest skomplikowany, żadnego “realizmu” nie należy w nim szukać, ponieważ go tam nie ma.
  • Kiedy GG pojawi się na Zatonie, trochę się przejdźcie, żeby mod w pełni zaskoczył.
  • No, a jeśli ci się nie spodoba, po prostu go wywal i nie strugaj super krytyka, bo i tak nie będę tego słuchał, jest to, co jest i nie zamierzam niczego zmieniać.
  • Powiem tak, nie jest to premiera, a OBT. Próbujcie. Wyklinanie i opluwanie nie jest konieczne, jeśli ci się nie podoba, usuń i zapomnij.

Parę screenów:

Spoiler

 

5 polubień

Gawron ty też w grze! to lubię ani jakieś tam stękanie, że OBT, że niedopracowany, że… .

Jak autor moda napisał: spróbujcie… oraz - “Мод не сложный, никакого “рыализма” в нем не ищите, так как нет его там.” - Mod nie służy do pokazania jakiegokolwiek “realizmu” i jego nie ma tam, liczy się sama gra.

Zgadzam się, jak w instrukcji - robię krok lub 2, załączają się w/w informacje, polazłem na tartak i tu coś mnie tknęło, wlazłem na górę po drabince a tu na dole przezroczysty zombiak którego naprawdę trudno utrupić.

Gram, jest fajnie, te z maskami na ryjach bardzo żywotne i skoczne, wzięte z innych modów niby żaby nie rechoczą tylko miauczą jak koty. 

2 kwest = artefakt w okolicy starej barki

3 kwest - 7 ogonów wilków

4 kwest - he he he - mam zebrać 3 bławatki lub niezapominajki na herbatę dla Spasa 

Fajnie i klimatowo… gra mi się. Podoba mi się, że od początku na wszystko trzeba zapracować. Śpiwór, dozymetr, latarka… nie ma nic za darmo. No i w TV jest na co popatrzeć.

Spoiler

 

 

2 polubienia

Teraz jak zaniosłem paczkę Ignatowi to zbieram dla niego winyle w obozie pionierskim.

A w Tv oglądałem chwilkę epokę lodowcową 3. 

Teraz misja od Kardana na manometr i chłodnice do miotacza ognia - do najmusów idę.

Przydatne info dot. schowków od Bobika:

Spoiler

 

Części elektroniczne od najmusów z podstacji w zamian za zabicie pijawki na kręgu.

Dyktafon pod schodami do podziemi w Żelaznym Lesie.

Teraz idę obejrzeć tzw. “jużnoje płato” - czyli tam gdzie się skacze przy płonącej wiosce.

Mam już za misje detektor artefaktów, artefakty są nowe o innych właściwościach a mam dostać zmodyfikowany artefakt - w jakiejś anomalii oraz receptę.

Słowem - im dalej w strefę tym ciekawiej, inaczej, fajniej.

Polecam.

2 polubienia

W piekle… Psy, bardzo dobry mod, moim zdaniem. Jest to utrzymana w konwencji z lekka baśniowej opowieść o zwykłym chłopaku, który trafia w okolice CEA w poszukiwaniu przygód i zarobku… a że jest pracowity, ma dobre serce i Zona mu sprzyja, więc znajduje jedno i drugie, a nawet więcej – spotyka prawdziwą miłość, co jak wiadomo, w strefie nie jest codziennością.

Podzieliłbym tę modyfikację na trzy umowne etapy. Pierwszy to preludium na Zatonie, ogólne zapoznanie się z panującymi warunkami, zdobywanie wyposażenia, pierwsze zarobione pieniądze i co ważne, uświadomienie, że nic nie przyjdzie łatwo. Drugi etap to Bagna, “trening” przed tym, co czeka Aleksa naszego GG po dotarciu na Jupiter i do Prypeci - to etap trzeci. Jupiter, dopiero tam po spotkaniu z agentką PSÓW (samodzielnej frakcji podpiętej pod Monolit) fabuła zaczyna się rozkręcać i akcja nabiera większego tempa, rozpoczyna się polowanie na naszego bohatera. Mod nie jest skomplikowany, co wcale nie oznacza, że jest łatwo i bezmyślnie, wręcz przeciwnie, odniosłem wrażenie, że im dalej z fabułą, tym trudniej i trzeba się wykazać znacznie lepszą oceną sytuacji. Nie będę się rozpisywał nad mutantami, tych jest cała plejada, na szczęście wszystko zostało użyte w przemyślany sposób tak, że nie miałem nudności, a nawet podskoczyłem parę razy na fotelu. Nie widzę sensu zatrzymywania się przy balansie i cenach, moim zdaniem w grach jest to zawsze sprawa umowna, z resztą myślę, że w przypadku “Psów” autor dobrze wiedział, co robi. Na koniec coś, czego fizycznie nie widać i na co chyba nie zawsze zwracamy uwagę, to serce, które autor włożył w tego moda, jest to jeden z elementów, który cechuje modyfikację “W piekle… Psy”, takie przynajmniej odniosłem wrażenie.
 

Spoiler

 

7 polubień

 bardzo fajny i rzeczowy opis i konkretna ocena moda, która zachęca do zagrania w niego. Penie będzie to następny do rozgrywki po Ostatnim Stalkerze.

1 polubienie

Co dotyczy podtytułu " Псы ",  to wg słownika slangowego jest takie tłumaczenie: Псы - охpана ( Ochrona ). Bo literalne przetłumaczenie na Psy, chyba raczej nie jest odpowiednie.

Jest też wg tego słownika inne określenie: “Тот, кто вызывает негодование, заслуживает презрение своим поведением, поступками.” , czyli Ten, kto wywołuje poczucie krzywdy, lub swoim zachowaniem, postępkami,  zasługuje na pogardę.

 

Psy - w trakcie moda jest wytłumaczone, że chodzi o frakcje Monolitu - Psy - i nie są to Psy Wojny (Słowiańsko-Germańskie psy Boga wojny), czy Dominikanie - Domini canes ale Psy Piekła/ieł.

Mod czerpie z NS5TT2 gdyż za kwesta jako bonus dostajemy recepty na artefakty np.- łzy ognia czy podobne.

Mod ma to coś czym się można parać długie wieczory, żadne zadanie nie jest proste choć na takie może wyglądać np.- idź po ikonę do cerkwi i przy okazji nie omieszkaj odwiedzić grobu mojej żony a ja ci w zamian podkopsam teleport na bazę.

Mutanty sa inne, jest ich więcej rodzajów - np. małe pijawki i duże, skrzydlate snorki itd.itp.

3 godziny temu, kondotier napisał:

Ten, kto wywołuje poczucie krzywdy, lub swoim zachowaniem, postępkami,  zasługuje na pogardę.

O to właśnie chodzi.

Przywódca “Psów” był już najbardziej bezwzględnym łotrem, zanim trafił do Zony. W strefie pod tym względem nic się nie zmieniło (wiem, bo czytam dialogi). Po tym, jak już się dowiedziałem co to za ekipa, pierwsze moje skojarzenie to - “Wściekłe psy”, kto oglądał filmy Quentina Tarantino, od razu będzie wiedział, o co chodzi, ale sprawa pozostaje otwarta.

 Ile mniej więcej zajęło ci przejście ów moda? No i zgadzam się z , skoro ty go tak chwalisz Gawronie to jest warty spolszczenia  

15 minut temu, MaklerR napisał:

Ile mniej więcej zajęło ci przejście ów moda?

Grałem z przerwami kilkanaście dni i przeważnie tylko wieczorami. Masz rację, dobrze by było, gdyby ktoś go spolszczył, wart jest tego, tak myślę. 

1 polubienie

I spuścił swoje psy wojny… .

Robi się ciekawie, twórcy zaczynają stawiać na jakość nie na ilość, jest już parę nowych modów ale muszę je sobie obejrzeć, zagrać znaczy się.

Spolszczyć to, spolszczyć tamto, ale to jest OBT więc nie warto… .

34 minuty temu, vidkunsen napisał:

Spolszczyć to, spolszczyć tamto, ale to jest OBT więc nie warto…

Rozumiem, że lubisz język Puszkina i Tołstoja, ale nie miałbyś chyba nic przeciwko spolszczeniu jeszcze jednego moda. Po ograniu modyfikacji i wypuszczeniu Fixa 2.1.3 zniknął dopisek OBT.

Skoro go przeszedłem to i nie uważam takiego moda za OBT :).

“Spolszczenie” to był sarkazm do tych co nie grali a już z góry wydają osąd.

Teraz rozumiem, ale chyba wszystko się zgadza.

Doznaje takiego loga przy samym wejściu do zony. Pojawiam się przy bramie (nowa gra) i cyk wylot. Ktoś coś?

A no i się sugerowałem poradami instalacji 'a

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : _VertexStream::Lock
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\R_DStreams.cpp
[error]Line          : 44
[error]Description   : (bytes_need<=mSize) && vl_Count
 

 

 

Przejdź na oświetlenie statyczne.