Wiatr Przemian v 1.0

http://stalkermod.ru/MODYI-Zov-Pripyati/stalker-veter-vremeni.html

Zew 1602, ok 7GB w 7 zipie - 14 GB po rozłożeniu, data wyjścia: 16.01.2017, po pobraniu 5 plików w tym exe.

Uwagi: zapisywać przy zwodzonym moście w Rudym lesie, wyloty, upadki w tekstury, zdarzają się też wyloty bez loga, tylko na rozdzielczość i DX9:

16:9 - например, 1280х720, 1680х1050 или 1920х1080.

Skąd pobrać:

1/ Torrent: https://cloud.mail.ru/public/7S7M/cuXuP11Eo

2/ pliki 2 części: https://drive.google.com/file/d/0B0adwGoLvRwmUVR0SE12MWdzZDQ/view

https://drive.google.com/file/d/0B0adwGoLvRwmSHh0ZUpGZ3ZHMXM/view

Patch 1: https://cloud.mail.ru/public/2KqW/2qFcMGagt] lub https://yadi.sk/d/NnLVvzeM39Trb6]

Zmiany:

Spoiler
  • Zmieniono zadanie na zabójstwo powinnościowca Siemienowa;

  • Zbilansowany respawn mutantów w Czerwonym Lesie i Limańsku;

  • W zadaniu znajdź broń Kudesnika, teleport w anomalii głównego gracza nie zabija;

  • Usprawniono położenie Bandytów w Podziemiach Agropromu;

  • Usprawniono moment na Radarze, kiedy po wyłączeniu nie przychodziła wiadomość od Barmana;

  • Usprawniono niewidywalny schowek w Limańsku;

  • Usprawniono miejsce do snu w Prypeci;

  • Usprawniono wylot związany z hRender;

  • Zbilansowany respawn zombi na Jantarze;

  • Zbilansowany spawn artefaktów w anomaliach;

  • Dodano więcej oddziałów na lokacji Magazyny Wojskowe;

  • Usprawniono zerowy efekt krwawienia w zdolnościach artefaktów;

  • Główny bohater mniej potrzebuje wody;

  • Zmniejszono obrażenia od anomalii;

  • W zadaniu Fanata, doprowadzenie teraz zatrzymuje się w dialogu i jest teraz łatwiej znaleźć;

  • Dodano bardziej szczegółowy opis Satrapu (Сатрапу) w PDA, gdzie szukać walizki;

  • Usprawniono moment, gdy po naciśnięciu ‘‘NIE’’, przy przejściu z Czerwonego Lasu do Limańska, gracza przerzucało na drugi koniec mapy;

  • Poprawiono moment, gdy po naciśnięciu na drzwi, prowadzące w tunel, nie posiadało się klucza. Zadanie ‘‘znajdź klucz’’ dawało dwa;

  • Inne drobne poprawki błędów i usterek.

 

Dnia 17.01.2017 o 21:35, gawron napisał:

Od autora na temat fabuły. Jesienią 2014 roku na terenie Zony miała miejsce największa w historii emisja, wskutek której Zona zaczęła pochłaniać coraz większe i większe obszary Ziemi, zagrażając istnieniu życia na planecie. W 2048 roku zostaje wynaleziony “wehikuł czasu”, a w głowie jego twórcy, profesora Demiadenko rodzi się plan ratowania ludzkości, który ma polegać na wysyłaniu do przeszłości wojskowego specjalisty, który będzie w stanie ustalić przyczyny emisji i jej zapobiec.

tom3kb: Link do moda w wersji 1.1: https://yadi.sk/d/nn5tHtAY39WdRa

Fix od autora dla v.1.1 https://cloud.mail.ru/public/BWXn/iK1ku1kHq

INSTALACJA NA POLSKĄ PLATFORMĘ MODA  v1.1 :

  1. Zew Prypeci 1.6.02

  2. Przed instalacją usunąć wszystko co ma związek z wcześniej instalowanymi modami.

  3. Usuwamy bin naszej gry (nie zapominając o kopii bezpieczeństwa).

  4. Po rozpakowaniu archiwum moda, kopia wszystkich folderów i plików (gamedata, bin, _appdata_, fsgame, Stalker-COP) do głównego katalogu gry.

  5. Kopia rus z przemianowaniem na pol.

  6. Do gamedata/configs wklejamy - localization.ltx (118 Bytes)

  7. W gamedata/textures/item, zmiana nazwy plików – item_с4 na item_ń4.

  8. Możemy grać.

WAŻNE!

Pokaż ukrytą zawartość
  1. Gramy na oświetleniu od dynamiczneg w górę.

  2. W przypadku monitorów 4:3 w ustawieniach grafiki należy wybrać rozdzielczości 16:9 (na przykład 1280х720, 1680х1050 albo 1920х1080). Patch na monitory 4:3 pojawi się w najbliższym czasie.

  3. Przy pierwszym uruchomieniu gry możemy zaliczyć wylot z logiem typu:

[error]Expression : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle) [error]Function : FileDownload [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp [error]Line : 169 [error]Description : can’t open file : [error]Arguments : f:\gry 4\stalker cop\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\textures\act\act_stalker_neutral_2 - ???.thm

Leczenie w przypadku tego typu wylotu - idziemy do ścieżki wskazanej w logu i usuwamy plik z dopiskiem “- копия”.

W przypadku nowych patchy instalacja będzie korygowana.

Mod zapowiada się ciekawie więc warto mieć go na uwadze.

Parę screenów:

   

   

 

 

FIXY I POPRAWKI DLA MODA W WERSJACH 1.0 i 1.1

Spoiler

(ściąganie po naciśnięciu: ссылка )

1/ Rozdzielczość 4:3:  https://yadi.sk/d/2qNXNF3X39yVRm

2/ pacz 1.1: https://yadi.sk/d/NnLVvzeM39Trb6

3/ inne fiksy: https://cloud.mail.ru/public/BWXn/iK1ku1kHq

4/ fiks na dialog ze Zjawą/Duchem(1.1): https://cloud.mail.ru/public/549w/LrAbN67gh

5/ Zulus stara fabryka: https://cloud.mail.ru/public/Bt4N/bVQCUf4Gr

6/ 1.1 wylot na wojskowych składach: https://cloud.mail.ru/public/CcdH/JfA81QYYn

7/ sacharow-1.0 i 1.1 z automatu- na psi hełm: https://cloud.mail.ru/public/LySd/cn6NYyciM

8/ fiks na broń od Kudeśnika jeśli nie masz paczki broni dodanej do moda

9/ fiks na dialog w czasie/przed szturmem w Prypeci: https://cloud.mail.ru/public/KrEc/nXBNvAjwF

10/ na wylot: - Вылет [error]Description : motion not found [groza_idle_bore] (для тех, кто ставил оружейный пак ранее 19 января): ссылка : https://cloud.mail.ru/public/L2KP/zb3aTjH4n

11/ Arguments : Can’t open section ‘sim_default_fredom_4’. Please attach [*.ini_log] file to your bug report:https://cloud.mail.ru/public/Ejg6/Sy12aPEob

12/ Can’t open section ‘mil_brevno’: https://cloud.mail.ru/public/EJo3/rbUh5pPGz

14/ martwy Kudeśnik na Jantarze: https://cloud.mail.ru/public/EykD/PZAmqVcbh

15/ sacharow nie puszcza na zadanie do laboratorium w egzo: https://cloud.mail.ru/public/5xr3/MFNZVSz7y

16/ Empty weather effect name, когда переждали выброс на Арм. складах - wyrzut na armijnych składach: https://cloud.mail.ru/public/F4P3/GEWnu6fwX

17/ Jeśli zacząłeś nową grę i masz pulpit - Arguments : Invalid video stream: https://yadi.sk/d/N0RV4ZME3A8TQY

18/ Wylot przy przejściu na Radar: https://yadi.sk/d/WYoN-zXT3A8UAX

I - paczka broni:  Weapon Pack 2.0 от Gaz1k

II - autosejfy: https://cloud.mail.ru/public/GdDi/FpKYqbYbg

III - Вопросы по прохождению

Co i jak oraz gdzie - pytania i odpowiedzi: http://ap-pro.ru/forum/36-89407-20#973904

 

7 polubień

Ze  strony: http://stalker-gaming.ru/load/mody_stalker/zov_pripjati/veter_vremeni_wind_of_time/4-1-0-3885

Niestety tylko na Yandexa ale za to w 1 pliku: https://yadi.sk/d/J0GFtiE339GtcU

 

 

2 polubienia

Początek gry:

Jeszcze jedno źródło: http://ap-pro.ru/forum/36-89407-20#973904

Patch 1: https://cloud.mail.ru/public/2KqW/2qFcMGagt] lub https://yadi.sk/d/NnLVvzeM39Trb6]

Zmiany:

Spoiler
  • Zmieniono zadanie na zabójstwo powinnościowca Siemienowa;

  • Zbilansowany respawn mutantów w Czerwonym Lesie i Limańsku;

  • W zadaniu znajdź broń Kudesnika, teleport w anomalii głównego gracza nie zabija;

  • Usprawniono położenie Bandytów w Podziemiach Agropromu;

  • Usprawniono moment na Radarze, kiedy po wyłączeniu nie przychodziła wiadomość od Barmana;

  • Usprawniono niewidywalny schowek w Limańsku;

  • Usprawniono miejsce do snu w Prypeci;

  • Usprawniono wylot związany z hRender;

  • Zbilansowany respawn zombi na Jantarze;

  • Zbilansowany spawn artefaktów w anomaliach;

  • Dodano więcej oddziałów na lokacji Magazyny Wojskowe;

  • Usprawniono zerowy efekt krwawienia w zdolnościach artefaktów;

  • Główny bohater mniej potrzebuje wody;

  • Zmniejszono obrażenia od anomalii;

  • W zadaniu Fanata, doprowadzenie teraz zatrzymuje się w dialogu i jest teraz łatwiej znaleźć;

  • Dodano bardziej szczegółowy opis Satrapu (Сатрапу) w PDA, gdzie szukać walizki;

  • Usprawniono moment, gdy po naciśnięciu ‘‘NIE’’, przy przejściu z Czerwonego Lasu do Limańska, gracza przerzucało na drugi koniec mapy;

  • Poprawiono moment, gdy po naciśnięciu na drzwi, prowadzące w tunel, nie posiadało się klucza. Zadanie ‘‘znajdź klucz’’ dawało dwa;

  • Inne drobne poprawki błędów i usterek.

Pozwoliłem sobie edytować pierwszy post i wrzuciłem do niego patch, który wrzucił wyżej

Tak dla pewności żeby nie zginął w temacie później.

1 polubienie

Jak zdążyłeś zauważyć(lub nie :)) nie mam nic przeciwko ulepszaniu i zmianom w opisie moda gdyż jest duża fluktuacja, dzis jest pod takim jutro pod innym linkiem do pobrania.

Strona: http://stalker-mods.clan.su/load/stalker_cop/stalker_zov_pripjati/spavner_dlja_moda_veter_vremeni_1_0/1-1-0-1828

Spałner do pobrania dla leniwych lub ciekawych co też można spotkać w modzie:

https://cloud.mail.ru/public/Gj4a/oDSWjSFS7

Lub:

 

Спавнер для Ветер времени 1.0.7z

Znalazłem linka od Orużjejnowo paka STCoP Weapon Pack . https://cloud.mail.ru/public/DxJ5/bTjF34i8d

Konieczna nowa gra.

p.s. patch i inne takie tam:

Broń: https://cloud.mail.ru/public/5bhX/GNqWVUXhr

Patch wersja 1 i 1.1: https://yadi.sk/d/1Hi980r339UxgU

dodatek do w/w patcha: https://yadi.sk/d/1Hi980r339UxgU

Patch na wylot w starym barze z Zulusem: https://cloud.mail.ru/public/157C/HCeWFZ8u2

Spawner jest wzorowany na Voronie i m.in. przyspiesza czas, daje kasę itd/itp.

 

Z ostatniej chwili.

Można pobrać ulżoną wersję moda v.1.1 z zainstalowanym patchem. https://yadi.sk/d/nn5tHtAY39WdRa

oraz do niej z torrenta: https://cloud.mail.ru/public/CjFS/hVwFJ7Vsg

Wg autora moda, można traktować ją jako finalną. Choć w dalszym ciągu będzie nadzór autorski i ewentualne fixy

 

2 polubienia

Od autora na temat fabuły. Jesienią 2014 roku na terenie Zony miała miejsce największa w historii emisja, wskutek której Zona zaczęła pochłaniać coraz większe i większe obszary Ziemi, zagrażając istnieniu życia na planecie. W 2048 roku zostaje wynaleziony “wehikuł czasu”, a w głowie jego twórcy, profesora Demiadenko rodzi się plan ratowania ludzkości, który ma polegać na wysyłaniu do przeszłości wojskowego specjalisty, który będzie w stanie ustalić przyczyny emisji i jej zapobiec.

INSTALACJA NA POLSKĄ PLATFORMĘ MODA  v1.1 :

  1. Zew Prypeci 1.6.02

  2. Przed instalacją usunąć wszystko co ma związek z wcześniej instalowanymi modami.

  3. Usuwamy bin naszej gry (nie zapominając o kopii bezpieczeństwa).

  4. Po rozpakowaniu archiwum moda, kopia wszystkich folderów i plików (gamedata, bin, _appdata_, fsgame, Stalker-COP) do głównego katalogu gry.

  5. Kopia rus z przemianowaniem na pol.

  6. Do gamedata/configs wklejamy - localization.ltx (118 Bytes)

  7. W gamedata/textures/item, zmiana nazwy plików – item_с4 na item_ń4.

  8. Możemy grać.

WAŻNE!

Spoiler
  1. Gramy na oświetleniu od dynamiczneg w górę.

  2. W przypadku monitorów 4:3 w ustawieniach grafiki należy wybrać rozdzielczości 16:9 (na przykład 1280х720, 1680х1050 albo 1920х1080). Patch na monitory 4:3 pojawi się w najbliższym czasie.

  3. Przy pierwszym uruchomieniu gry możemy zaliczyć wylot z logiem typu:

    [error]Expression : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle) [error]Function : FileDownload [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp [error]Line : 169 [error]Description : can’t open file : [error]Arguments : f:\gry 4\stalker cop\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\textures\act\act_stalker_neutral_2 - ???.thm

Leczenie w przypadku tego typu wylotu - idziemy do ścieżki wskazanej w logu i usuwamy plik z dopiskiem “- копия”.

W przypadku nowych patchy instalacja będzie korygowana.

Mod zapowiada się ciekawie więc warto mieć go na uwadze.

Parę screenów:

   

   

 

3 polubienia

No i w dechę! teraz pobierać i grać.

Wysłanie  w przeszłość wojskowego specjalisty by ustalić przyczyny… .

Cóż jak dla mnie to powinien przypilnować lub ukatrupić Sidora ale tego prawdziwego, aby nie kradł materiałów potrzebnych do prawidłowej budowy reaktora

Ja bym ten opis moda, instrukcję instalacji, ważne porady wg @gawrona wrzucił do pierwszego postu. Żeby wszystko było jasne i bezproblemowe.

Nie widzę przeciwwskazań, myślę, że też nie.

3 godziny temu, vidkunsen napisał:

nie mam nic przeciwko ulepszaniu i zmianom w opisie moda gdyż jest duża fluktuacja

 

Dodałem twój opis do pierwszego postu (dodałem też link do wersji 1.1 moda), żeby było łatwiej ogarnąć instalację, opis vidkunsena także został bo to jego wstawka.

1 polubienie

Modzik miodek, też postawiłem po pracy .

  

Jeszcze jeden news w tym temacie.

Od autora. Jeżeli nie chcecie stale walczyć z wylotami, z bugami, usterkami, nielogicznościami w fabule itp., to raczej warto zaczekać. Na razie mod jest jeszcze w fazie OBT. Premiera wersji finalnej planowana jest za około dwa tygodnie.

Ukazał się nowy patch, ale w związku z powyższym i tym, co obserwuję w temacie moda na AP-PRO, a praca wre, nie wiem, czy jest sens wstawiania linka. Autor modyfikacji niejaki - akmc47u, sam jeden przez półtora roku pracował nad tym modem. Decydując się na upublicznienie efektów swojej pracy, od początku nie ukrywał, że jest to wersja posiadająca wiele mankamentów i jest przeznaczona, krótko mówiąc do wglądu, do zapoznania się z tym, co udało mu się zrobić. Tak więc myślę, że lepiej zaczekać na wersję finalną. Dwa, czy trzy tygodnie, zleci nie wiadomo kiedy.

2 polubienia

I to jest niestety również najważniejsza wiadomość.

Opis fabuły mnie zaintrygował - lubię takie historie Wielkość moda też niczego sobie…

W v1.1 usunięto sporo zbędnych, przez moda nie wykorzystywanych plików, oraz najważniejsze bugi, których autor moda z przyczyn oczywistych nie był w stanie wyłapać. Były to na samym początku moda, możliwość pójścia w Limansku w niewłaściwą stronę, miny które powpadały w tekstury asfaltu, oraz możliwość przedostania się w Rudym lesie na drugą stronę mostu niezgodnie z fabuła. Można było przeskoczyć, lub teleport z Rudego do Limanska po odmowie przejścia ( wpadali gracze na niego szukając klucza ) przenosił za rzekę.

Autor moda tak na wszelki wypadek, asekuracyjnie ( mod nie był wcześniej testowany jako ZBT ), napisał o możliwości częstych wylotów. Nie dał też wskazówek ( za wyjątkiem rozdzielczości ekranu ) na jakich ustawieniach należny grać. Te informacje już się pojawiły i zastosowanie się do nich umożliwiło spokojną grę.

Z tego co wyczytałem, do usunięcia zostają takie niedociągnięcia, jak itemy z podstawki dawane w nagrodę i to na dodatek bez końca. Autor już o nich wie i usunie.

Ale że jest w trakcie sesji egzaminacyjnej, obiecał zrobić to pod koniec tygodnia. Ma też być usunięty jakiś minimod Autum, działający tylko na części lokacji.

Na moda w v1.1 kto chce nakłada pak na uzbrojenie. Ale ten pak nie za bardzo jest dostosowany do moda. Zbyt mocno zmienia właściwości broni w stosunku do tych z moda.

Sądzę, że Yandeks teraz będzie mocno obciążony i pobranie z kłopotami. To na tyle.

DODANO:

RADA AUTORA: Jak zmniejszyć ciągłe pragnienie GG.
W pliku actors.ltx znajdź taką linię:
thirst_v    = 0.00003  ;скорость увеличения жажды со временем
I zmniejszaj, albo nawet całkowicie wyzeruj, aby go wcale nie było.
Jeśli dajesz GG opcję biegu, on szybciej stanie się spragniony

SUGESTIA DO ADMINISTRACJI.

Po całkowitej zmianie treści w #1, mod przestał być modem “wielojęzycznym”. A po wyjściu jego wersji finalnej, nie ma powodów, aby nie przenieść go do “Nowych modów”

 

PODBICIE TEMATU:

Fix od autora dla v.1.1 https://cloud.mail.ru/public/BWXn/iK1ku1kHq

Naprawia ( nie tłumaczone, bo ci co pobiorą, chyba znają rosyjski )

Spoiler
  • Сахаров на свои задания теперь выдаёт пси-шлем
  • более сбалансированные зомбированные на Янтаре
  • для выполнения задания Германа в лаборатории теперь требуется не 6, а 4 части документов
  • убрано пси-излучение на Армейских складах
  • медик в Баре больше не выдаёт костюм наёмника
  • исправлен вылет при попытке разговора с призраком в Рыжем лесу
  • исправлено непоявление Зулуса после выполнения задания на Заброшенной фабрике
  • исправлен Лесник на Янтаре
  • облегчён побег от наёмников
  • исправлено громадное число собак в Лиманске
  • добавлено автосохранение после начала/обновления/конца задания
  • исправлены недостающие текстуры на Янтаре
  • исправлены диалоги с Угрюмым, когда про него рассказали Гере

KOLEJNE DODANE:

Mod uruchomiony bez problemu. Wykonałem sporo zadań. v.1.1 z patchem do niej spisuje się bez problemu. Gram bez paka na broń i z nią nie mam problemu. Trzy screeny pokazujące jak na tak krótkiej przestrzeni gry, wypełniał się mój inwentarz

Z tym do Strefy                                         Zanim doszedłem do Leśnika                       Po kilku pobocznych

 

Tym razem mechanizm mostu jest po drugiej stronie. Trzeba znaleźć inną drogę przejścia.

 

 

5 polubień

Gram również. Jest coraz ciekawiej. Warto sprawdzać ciała - są przy nich klucze od różnych schowków. Znalazłem nawet jakąś maszynę - ale na razie nie mam na nią zadania. Zadania są dość logiczne i na szczęście “itemy” nie są podtykane pod nos - trzeba pomyśleć i poszperać . Nie wyszedłem jeszcze z Czerwonego Lasu a już jestem z moda zadowolony… Na chwilę obecną brak jakiegokolwiek wylotu (nie liczę te wynikające z użycia cyrylicy po instalacji). Gram z pakiem broni i zainstalowałem spawnera - nic nie koliduje - wszystko idzie gładko . Lokacje są pozmieniane - dodano wiele naziemnych dodatków i przejść podziemnych - jest to ogromny plus - jakbyśmy grali an nowych planszach.

 

 

 

Daję kilka screenów-zagadek. Co to za lokacja? Nadmieniam, że znamy ją doskonale, ale tu uległa metamorfozie. Na razie na niej utknąłem. Albo jestem ślepcem, albo co byłoby przykrym, nie mam spawnu itemu popychającego rozgrywkę.

1 polubienie