http://stalkermod.ru/MODYI-Zov-Pripyati/stalker-veter-vremeni.html
Zew 1602, ok 7GB w 7 zipie - 14 GB po rozłożeniu, data wyjścia: 16.01.2017, po pobraniu 5 plików w tym exe.
Uwagi: zapisywać przy zwodzonym moście w Rudym lesie, wyloty, upadki w tekstury, zdarzają się też wyloty bez loga, tylko na rozdzielczość i DX9:
16:9 - например, 1280х720, 1680х1050 или 1920х1080.
Skąd pobrać:
1/ Torrent: https://cloud.mail.ru/public/7S7M/cuXuP11Eo
2/ pliki 2 części: https://drive.google.com/file/d/0B0adwGoLvRwmUVR0SE12MWdzZDQ/view
https://drive.google.com/file/d/0B0adwGoLvRwmSHh0ZUpGZ3ZHMXM/view
Patch 1: https://cloud.mail.ru/public/2KqW/2qFcMGagt] lub https://yadi.sk/d/NnLVvzeM39Trb6]
Zmiany:
Spoiler
-
Zmieniono zadanie na zabójstwo powinnościowca Siemienowa;
-
Zbilansowany respawn mutantów w Czerwonym Lesie i Limańsku;
-
W zadaniu znajdź broń Kudesnika, teleport w anomalii głównego gracza nie zabija;
-
Usprawniono położenie Bandytów w Podziemiach Agropromu;
-
Usprawniono moment na Radarze, kiedy po wyłączeniu nie przychodziła wiadomość od Barmana;
-
Usprawniono niewidywalny schowek w Limańsku;
-
Usprawniono miejsce do snu w Prypeci;
-
Usprawniono wylot związany z hRender;
-
Zbilansowany respawn zombi na Jantarze;
-
Zbilansowany spawn artefaktów w anomaliach;
-
Dodano więcej oddziałów na lokacji Magazyny Wojskowe;
-
Usprawniono zerowy efekt krwawienia w zdolnościach artefaktów;
-
Główny bohater mniej potrzebuje wody;
-
Zmniejszono obrażenia od anomalii;
-
W zadaniu Fanata, doprowadzenie teraz zatrzymuje się w dialogu i jest teraz łatwiej znaleźć;
-
Dodano bardziej szczegółowy opis Satrapu (Сатрапу) w PDA, gdzie szukać walizki;
-
Usprawniono moment, gdy po naciśnięciu ‘‘NIE’’, przy przejściu z Czerwonego Lasu do Limańska, gracza przerzucało na drugi koniec mapy;
-
Poprawiono moment, gdy po naciśnięciu na drzwi, prowadzące w tunel, nie posiadało się klucza. Zadanie ‘‘znajdź klucz’’ dawało dwa;
-
Inne drobne poprawki błędów i usterek.
Dnia 17.01.2017 o 21:35, gawron napisał:
Od autora na temat fabuły. Jesienią 2014 roku na terenie Zony miała miejsce największa w historii emisja, wskutek której Zona zaczęła pochłaniać coraz większe i większe obszary Ziemi, zagrażając istnieniu życia na planecie. W 2048 roku zostaje wynaleziony “wehikuł czasu”, a w głowie jego twórcy, profesora Demiadenko rodzi się plan ratowania ludzkości, który ma polegać na wysyłaniu do przeszłości wojskowego specjalisty, który będzie w stanie ustalić przyczyny emisji i jej zapobiec.
tom3kb: Link do moda w wersji 1.1: https://yadi.sk/d/nn5tHtAY39WdRa
Fix od autora dla v.1.1 https://cloud.mail.ru/public/BWXn/iK1ku1kHq
INSTALACJA NA POLSKĄ PLATFORMĘ MODA v1.1 :
Zew Prypeci 1.6.02
Przed instalacją usunąć wszystko co ma związek z wcześniej instalowanymi modami.
Usuwamy bin naszej gry (nie zapominając o kopii bezpieczeństwa).
Po rozpakowaniu archiwum moda, kopia wszystkich folderów i plików (gamedata, bin, _appdata_, fsgame, Stalker-COP) do głównego katalogu gry.
Kopia rus z przemianowaniem na pol.
Do gamedata/configs wklejamy - localization.ltx (118 Bytes)
W gamedata/textures/item, zmiana nazwy plików – item_с4 na item_ń4.
Możemy grać.
WAŻNE!
Pokaż ukrytą zawartość
Gramy na oświetleniu od dynamiczneg w górę.
W przypadku monitorów 4:3 w ustawieniach grafiki należy wybrać rozdzielczości 16:9 (na przykład 1280х720, 1680х1050 albo 1920х1080). Patch na monitory 4:3 pojawi się w najbliższym czasie.
Przy pierwszym uruchomieniu gry możemy zaliczyć wylot z logiem typu:
[error]Expression : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle) [error]Function : FileDownload [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp [error]Line : 169 [error]Description : can’t open file : [error]Arguments : f:\gry 4\stalker cop\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\textures\act\act_stalker_neutral_2 - ???.thm
Leczenie w przypadku tego typu wylotu - idziemy do ścieżki wskazanej w logu i usuwamy plik z dopiskiem “- копия”.
W przypadku nowych patchy instalacja będzie korygowana.
Mod zapowiada się ciekawie więc warto mieć go na uwadze.
Parę screenów:
FIXY I POPRAWKI DLA MODA W WERSJACH 1.0 i 1.1
Spoiler
(ściąganie po naciśnięciu: ссылка )
1/ Rozdzielczość 4:3: https://yadi.sk/d/2qNXNF3X39yVRm
2/ pacz 1.1: https://yadi.sk/d/NnLVvzeM39Trb6
3/ inne fiksy: https://cloud.mail.ru/public/BWXn/iK1ku1kHq
4/ fiks na dialog ze Zjawą/Duchem(1.1): https://cloud.mail.ru/public/549w/LrAbN67gh
5/ Zulus stara fabryka: https://cloud.mail.ru/public/Bt4N/bVQCUf4Gr
6/ 1.1 wylot na wojskowych składach: https://cloud.mail.ru/public/CcdH/JfA81QYYn
7/ sacharow-1.0 i 1.1 z automatu- na psi hełm: https://cloud.mail.ru/public/LySd/cn6NYyciM
8/ fiks na broń od Kudeśnika jeśli nie masz paczki broni dodanej do moda
9/ fiks na dialog w czasie/przed szturmem w Prypeci: https://cloud.mail.ru/public/KrEc/nXBNvAjwF
10/ na wylot: - Вылет [error]Description : motion not found [groza_idle_bore] (для тех, кто ставил оружейный пак ранее 19 января): ссылка : https://cloud.mail.ru/public/L2KP/zb3aTjH4n
11/ Arguments : Can’t open section ‘sim_default_fredom_4’. Please attach [*.ini_log] file to your bug report:https://cloud.mail.ru/public/Ejg6/Sy12aPEob
12/ Can’t open section ‘mil_brevno’: https://cloud.mail.ru/public/EJo3/rbUh5pPGz
14/ martwy Kudeśnik na Jantarze: https://cloud.mail.ru/public/EykD/PZAmqVcbh
15/ sacharow nie puszcza na zadanie do laboratorium w egzo: https://cloud.mail.ru/public/5xr3/MFNZVSz7y
16/ Empty weather effect name, когда переждали выброс на Арм. складах - wyrzut na armijnych składach: https://cloud.mail.ru/public/F4P3/GEWnu6fwX
17/ Jeśli zacząłeś nową grę i masz pulpit - Arguments : Invalid video stream: https://yadi.sk/d/N0RV4ZME3A8TQY
18/ Wylot przy przejściu na Radar: https://yadi.sk/d/WYoN-zXT3A8UAX
I - paczka broni: Weapon Pack 2.0 от Gaz1k
II - autosejfy: https://cloud.mail.ru/public/GdDi/FpKYqbYbg
III - Вопросы по прохождению
Co i jak oraz gdzie - pytania i odpowiedzi: http://ap-pro.ru/forum/36-89407-20#973904