Zapraszam wszystkich którzy grali w Wiedźmina: Edycja Rozszerzona. Możemy porozmawiać o różnych problemach itd. Zapraszam: Zachajev :mrgreen: .
Po zakupie nowego komputera, Edycja Kolekcjonerska instalowała się tylko kilka minut.
Patch 1.5 znajduje się pod tym adresem: http://www.idg.pl/ftp/gry_9123/Wiedzmin.Patch.1.5.The.Witcher.html Usuwa m.in. zabezpieczenie wymagające oryginalnego dysku w napędzie.
Wiedźmin - kościany poker (strategia)
W tym filmiku zobaczycie moją grę w kościanego pokera (tzw. Yahtzee) w Wiedźminie. Pokażę wam swoją strategię, której używam przez cały czas.
Koniecznie zobaczcie końcówkę filmiku, gdzie szczegółowo opisałem swoją strategię.
P.S. Być może są lepsze strategie i szczerze nie znam się na pokerze, ale ta bardzo mi pomogła pokonać wszystkich przeciwników.
Niebawem pojawi się nowy patch 1.5 wraz z z grą w serii Platynowa Kolekcja,będzie on zawierał 5 nowych przygód.Premiera 26 czerwca a więcej szczegółów tutaj:
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Wiedzmin_jeszcze_nie_umarl…-19918.html
To nawet nie chodzi o wykonanie bo bez dialogów mogłoby się obejść, ale pomysły są dość kiepski jakoś brak świeżości w tym.
Oficjalne przygody są bardzo słabe. Sprawdzę twórczość fanów, jak tylko kolega zwróci mi grę. Ale tutaj chyba i tak nie ma co się spodziewać lektora w dialogach. Jest podobnie jak z Gothiciem. Szkoda, bo zabawa byłaby przednia.
Chyba w wersji pudełkowej masz je z automata, jeżeli ściągasz to z netu musisz sobie dograć te przygody. A znalazłem coś jeszcze inne przygody stworzone przez fanów choć szczerze 2 testowałem i szału nie ma
“Cena neutralności”
Ten dodatek można było ściągnąć mając wersję podstawową z oficjalnej strony gry.
Mankamentem był brak dźwięku w dialogach. Oczywiście zawiera go wersja rozszerzona.
Dodatkowe przygody są tylko w edycji rozszerzonej - “Cena neutralności” i “Efekt uboczny”. Gry nie rozpoczynamy standardowo, a w określonym miejscu i mamy do przejścia tylko wątek dotyczący danej przygody.