Zjawy Przeszłości 2

Tytuł oryginalny: Призраки Прошлого 2
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 09.05.2016 r.
Autor: SOR-Team
Autorzy spolszczenia: Sierioża, @Yossarian
Śr. długość rozgrywki: (ok. 1 godziny)

OPIS:

Spoiler

Fabularny mod na platformie Zewu Prypeci, który z Zjawy Przeszłości nie ma tak naprawdę zbyt wiele wspólnego.

Główny bohater po udaniu się do Martwego Miasta otrzymuje z pozoru proste zadanie - ponowne uruchomienie instalacji, która zapobiegnie kolejnym, niebezpiecznym emisjom.

  • Nowa fabuła z jedną lokacją.
  • Zmiany w pogodzie.
  • Nowa paczka broni.
  • 3 zakończenia.
  • Za moda odpowiadają twórcy The Project Medeiros.

GALERIA:

Spoiler

INSTALACJA:

Spoiler

Mod w wersji repack. Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  • Torrent - [KLIK] (Repack - wersja samodzielna)

Spolszczenie:

  • Nasz serwer - [KLIK]

Źródło:

2 polubienia

Wczoraj grałem, przeszedłem, jest fajny, dobrze się gra, bez wylotów, polecam.

Ściągamy z: https://yadi.sk/d/lR4qF9hwrabRj

1,15 GB w 7 zipie

Tutaj torrenty repaki od Sierioży:http://ap-pro.ru/forum/36-27563-1

Новые репаки от Серёги:
:right_arrow: Скачать - http://vk.cc/58MJ3E |«rghost»
:right_arrow: Скачать - http://vk.cc/58MJBf |«rusfolder»
:right_arrow: Скачать - http://vk.cc/58Jngw |«piratbit»
:right_arrow: Скачать - http://vk.cc/58N2xF |«bigtorrent»
:right_arrow: Скачать - http://vk.cc/58MOc1 |«seedoff»

Solucja wideło:

Miłej i fascynującej rozgrywki.

Ze swej strony chciałbym dodać, że mój wkład w powstanie tego spolszczenia był symboliczny. To  był dobrym duchem i motorem napędowym tego projektu. Nie wspomnę o ilości czasu, jaki poświęcił by zrobić wizualizację i udźwiękowienie. Z wrodzoną skromnością nie ujął siebie w temacie, jako współautora spolszczenia. Stąd moje sprostowanie.

2 polubienia

Tak samo dobry mod jak pierwsza część?

Dużo czasu nie stracisz, jak sprawdzisz sam - za krótki, by można go obiektywnie ocenić moim zdaniem.

Szkoda, powiedz mi chociaż czy dłuższy od pierwszej części.

Makler - mod jest trochę mniejszy bo i teren działania jest mniejszy.

Grałem kiedyś na rus wersji i mi się podobał, sporo niespodzianek a i kontroler jak to się kiedyś mawiało: odporny na mróz i trudny do … .

Polecam 

 Ja prawie narobiłem w gacie przy tym spotkaniu, ale… M209 pomógł mi zapanować nad jelitami, a jego utulił do snu jak pluszowy miś

A kwest niby taki banalny: podkopsaj mi moją ślubna obrączkę 

Ogarnąłem wygląd pierwszego postu na ten od , się chyba nie obrazi

1 polubienie

Tu aktywny link do gameplaya na YT. http://www.youtube.com/watch?v=R7aMXUptpl0

Tom3kb - a niby o co mamy się obrażać, mod ma być do grania a nie do oglądania, im czytelniejsze instrukcje tym więcej graczy będzie w niego grało.

Nawet nie zauważyłem, kiedy nastąpił koniec. Mod zdecydowanie za krótki, ale nadrabia klimatem, jaki panuje w Martwym Mieście. Gęsta mgła oraz aura tajemniczości sprawiła, że poczułem się przez chwilę jak w Silent Hill. 
Trochę się poobijało szkopów ( a mi to zawsze sprawa wiele radości ), trochę poszukało schowków i w przeszło godzinę mod został ukończony. 

Też zastanawialiście się co wybrać na samym końcu ?

Spoiler

Ja oczywiście sprawdziłem wszystkie opcje. Jak się okazuje każda z nich jest … A zagrajcie to się dowiecie  

Głos 'a jak najbardziej się wpasował w mroczny klimat tego moda. Według mnie dubbing był jak najbardziej udany. 
 

Hejka. Uruchomiłem moda na polskiej podstawce.  Przy pierwszym uruchomieniu wylot bezlogowy. Drugie uruchomienie z powodzeniem. Robię ustawienia. Dałem wysokie. Ruszył, ale po otrzymaniu pierwszego zadania znów bezlogowy wylot. Tylko to klasyczne okienko “silnik przestał działać”. Czy tylko mnie mod nie lubi?

Co zaś dotyczy spolszczenia kwestii głosowych, to dla - bo to chyba jego dzieło - wyrazy uznania . No i jeśli można prosić, to dalej. To odpowiedź na pytanie .

 Postaw na rosyjskiej - ja na takiej ogrywałem, nie mam pojęcia czy to odosobniony przypadek, czy po prostu się gryzie. 

 

  To informację o rus podstawce trzeba podać w #1. Mod zmienia pliki katalogu bin i faktycznie one mogą naszemu silnikowi nie pasować.

Zrobię eksperyment, przywracając bin z polskiej podstawki i zobaczę czy pójdzie.

To już musi zrobić ktoś uprawniony do takich operacji.

Sprawdź - jeśli zadziała, to nie trzeba niczego dodawać do posta, a skopiować tylko pliki moda, bez tego folderu.

  Sprawdziłem. Bez rus bin mod na polskiej podstawce działa jak należy. Jestem po otrzymaniu zadania i biegam po mieście szukając znajdziek. Znalazłem amunicję do km i akumulatory do gaussa. Ale bieganie było tylko dla sprawdzenia działania moda.

Mogę informację o nie instalowaniu rus bin dopisać do #1, ale to już za zgodą

Nawet grając w rus wersje nie zawszę rus bin dodaję za zamianą w plikach w kopii podstawki.

Zgoda niepotrzebna, jak to poprawi granie w moda to pakuj z miejsca Kondotier, Mod ciekawy więc niech zagra nas jak najwięcej.

Uwaga o nie przeklejaniu bin dodana i to na czerwono.

Idę po obrączki. Miałem jeszcze jeden bezlogowy wylot w czasie silnego rozbłysku błyskawicy. Chyba ta wieczna mgła, nawet w podziemiach za bardzo obciąża.