Złe Towarzystwo/Bad Company

Tytuł oryginalny:  Плохая компания
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 17.07.2014 r.
Autor: Michaił Zarubin
Autor spolszczenia:

OPIS:

Spoiler

W modyfikacji poznamy historię Masona - członka oddziału, którego liderem jest były bojownik Powinności - Gryf. W skład grupy wchodzi dawny żołnierz wspomnianej frakcji - Jeżozwierz pełniący funkcję mechanika, stalker Szakal odpowiedzialny za uzbrojenie oraz medyk o ksywce Cichy.

Grupa Gryfa zmierza na spotkanie z najemnikami do Prypeci, jednak po dotarciu na miejsce sprawy szybko przybierają fatalny obrót. Jako że w przeszłości Mason był jednym z najemników, teraz znalazł się po obu stronach barykady. Na domiar złego dowiaduje się, że ścigają go fanatycy z Monolitu…


Cechy moda:

  • całkiem nowa fabuła z nastawieniem na dużo akcji i trzema zakończeniami;
  • nowe osiągnięcie - Przyjaciel Stalkerów;
  • kilka nowych przedmiotów;
  • w kolejnych aktualizacjach naprawiono wiele błędów oraz dodano kilka zadań.

Wskazówki:

  • W lewym dolnym rogu ekranu mogą czasami pojawiać się wiadomości od NPC;

Odświeżone wersje modyfikacji: 

  •  (PL)
  • (PL)

Zachęcamy również, do zapoznania się z bezpośrednią kontynuacją moda: .
Ponadto główny bohater historii pojawił się w innej produkcji, która doczekała się spolszczenia: . Należy ją traktować jako część pierwszą trylogii „”.

SCREENY:

Spoiler

INSTALACJA:

Spoiler

Zawartość pobranego archiwum umieszczamy w głównym katalogu gry.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Spolszczenie:

 Jeśli chciałbyś wesprzeć autora spolszczenia:

Spoiler

https://buycoffee.to/szczepan9205

 

Źródło: 
 

4 polubienia

Drogi @chernobyl10 jak zwykle dajesz dobry mod. akcja? Strzelanina? Takie myśki jak ja to kochają już testuje :slight_smile: sprawdze czy będzie pasował z shokerem te dwa mody napewno się ze sobą dopełnią :slight_smile:

 

Edit: Mod jak najbardziej na samym początku nie daje odpocząć graczowi zaczynamy w tunelu prypeć1 w podróży do prypeci atakują nas zombie i od tego akcja się rozkręca zaraz po wyjściu na powieszchnie spawnuje nas w budynku i w tym samym miejcu co w misji “jeden strzał” likwidujemy kilka celów i bah! znowu jesteśmy gdzie indziej gadamy z najemnikiem i znowu bah! jesteśmy w lab X8 atakują nas chomiki dostaliśmy od merców strzelbę walimy czym mamy z zabiciem ostatniego chomika znów BAH! i zaczyna się wszystko uspokajać ale później nie brakuje akcji (wiem dziwna recenzja , grałem na czuja nie znam języka dopiero się będę uczył :slight_smile: )

 

A tak z Shokerem nie pasuje gryzą się :(.

Spoko, foty i opos obejrzane, przeczytane ale może przeoczyłem ale moze jest jakis link do ściągania/

 

Jak wchodzę na to : Ссылка на скачивание (WEBFile): Плохая компания

 

To mam to:

Database_Exception [0]: ERROR: invalid input syntax for type inet:  …

 

:wink:

Pobierz po naciśnięciu zielonego przycisku na dole strony.

Nie jestem upierdliwy ale zgłupiałem, jedyny zielony to kolor zieleni za moim oknem:

 

_Database_Exception [0]: ERROR: invalid input syntax for type inet: “10.0.0.144, 127.0.0.1” СТРОКА 1: INSERT INTO “requests” (“ip”, “page”) VALUES (‘10.0.0.144, 1… ^ [INSERT INTO “requests” (“ip”, “page”) VALUES (‘10.0.0.144, 127.0.0.1’, 3)]MODPATH/database/classes/kohana/database/postgresql.php [179]174 // echo $sql . ‘
’;175 $result = pg_query($this->_connection, $sql);176 }177 catch (Exception $e)178 {179 throw new Database_Exception(’:error [:query]‘,180 array(’:error’ => pg_last_error($this->_connection), ‘:query’ => $sql));181 }182183 if ( ! $result)184 throw new Database_Exception(‘:error [:query]’,MODPATH/database/classes/kohana/database/query.php [245] » Kohana_Database_PostgreSQL->query(arguments)APPPATH/classes/model/request.php [24] » Kohana_Database_Query->execute()APPPATH/classes/model/request.php [11] » Model_Request->saveRequest(arguments)APPPATH/classes/controller/base.php [65] » Model_Request->requestHandler(arguments)APPPATH/classes/controller/file.php [19] » Controller_Base->before(){PHP internal call} » Controller_File->before()SYSPATH/classes/kohana/request/client/internal.php [103] » ReflectionMethod->invoke(arguments)SYSPATH/classes/kohana/request/client.php [64] » Kohana_Request_Client_Internal->execute_request(arguments)SYSPATH/classes/kohana/request.php [1154] » Kohana_Request_Client->execute(arguments)DOCROOT/index.php [109] » Kohana_Request->execute()EnvironmentIncluded files (111)Loaded extensions (40)$SERVER

 

 

Co mam nacisnąć?

Na dole strony duży zielony przycisk z napisem po rosyjsku “skacz”.

Link do moda ode mnie. Dodałem do pierwszego postu.

Wideo:

http://www.youtube.com/watch?v=RQ7XeDn65-4

Grałem, lipa i różowy młyn, bo…bo jak zrobilem zadanie tzn. chciałem/miałem pogadac z szałym to to zaczął a potem sie zerwał i po zakatrupieniu paru tuszkanów buiegał jak naćpany góra-dół po prometeuszu.

Wada moda - jedna lokacja.

 

:wink:

I ja pograłem w tego moda. Z początku, automatyczne przenoszenie po wykonaniu pewnych czynności, wprowadzało mnie w błąd, ale szybko się połapałem i dalej już poszło. Taki sobie modzik, strzelanka pełną gęba. Stabilny. Tylko przy zadaniu opanowania Jubilejnego, coś mu się w mojej grze nie spodobało. Byłem za szybki :slight_smile: i "towarzysze: nie nadążali za mną.

Jest to mod praktycznie jednej lokacji (Wsch. Prypeć), z dwoma epizodami na Zatonie i jednym w podziemiach Jupitera.

Handel bez ograniczeń, naprawy w pralni za darmo, u Monolitu ( Majron) za kasę, ale niewielką.

Broni, amunicji i wyposażenia zbieramy w nadmiarze. Na ważne zadania dostajemy broń wg scenariusza, po zadaniu odbierana.

Kto lubi sobie postrzelać, bez zbytniego dbania o reżim ognia, noszenie dużej ilości wyposażenia mu nie odpowiada, lubi zmieniać broń, ten ma moda dla siebie. Tylko że jak każdy mod jednej lokacji, krótko da się pobawić.

Przygód jak vidkunsen nie miałem. NPce zachowywali się poprawnie. A jak jeszcze do czegoś się przymierzali, to widocznie dziadostwo nie było dobite i trzeba im było w tym dopomóc.

Wg aktualnych ocen szkolnych, dałbym mu -3.

1 polubienie

Ktoś wie czy jest do tego spolszczenie , bo strasznie mnie korci w to zagrać po przejściu Łącznika  

 - trzeba używać tzw. “szukajki” na Forum, po to jest. Zdarza się, że po wyjściu finalnej wersji (nie beta), jest ona przetłumaczona i ma założony nowy temat.

Temat moda jest tutaj, najnowszej jego wersji, która jest spolonizowana:

//stalkerteam.pl/applications/core/interface/js/spacer.png

 

Dzięki, skoro nie ma po Polsku to ogram se Złotą Kule

Jak czytasz to co Ci odpowiedziano? W postcie nad Twoim, na czerwono podał Ci dostęp do spolonizowanego moda.

 

2 minuty temu, kondotier napisał:

Jak czytasz to co Ci odpowiedziano? W postcie nad Twoim, na czerwono podał Ci dostęp do spolonizowanego moda.

 

Boże… Idę się douczyć byle czego bo widze że brak mi wiecie o byleczym… Przepraszam

 

Ale zaraz zaraz. Ja mówiłem że przeszedłem  Łącznika i dlatego chcę Przejść “Złe Towarzystwo” , a nie na odwrót

 dostosował spolszczenie do Złego Towarzystwa z 2014. Tak więc linki do spolszczenia są w #1 poście  

Dodatkowo pojawiły się nowe linki do zaktualizowanego spolszczenia  oraz .