Tytuł oryginalny: Плохая компания Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 17.07.2014 r. Autor:Michaił Zarubin Autor spolszczenia:
OPIS:
Spoiler
W modyfikacji poznamy historię Masona - członka oddziału, którego liderem jest były bojownik Powinności - Gryf. W skład grupy wchodzi dawny żołnierz wspomnianej frakcji - Jeżozwierz pełniący funkcję mechanika, stalker Szakal odpowiedzialny za uzbrojenie oraz medyk o ksywce Cichy.
Grupa Gryfa zmierza na spotkanie z najemnikami do Prypeci, jednak po dotarciu na miejsce sprawy szybko przybierają fatalny obrót. Jako że w przeszłości Mason był jednym z najemników, teraz znalazł się po obu stronach barykady. Na domiar złego dowiaduje się, że ścigają go fanatycy z Monolitu…
Cechy moda:
całkiem nowa fabuła z nastawieniem na dużo akcji i trzema zakończeniami;
nowe osiągnięcie - Przyjaciel Stalkerów;
kilka nowych przedmiotów;
w kolejnych aktualizacjach naprawiono wiele błędów oraz dodano kilka zadań.
Wskazówki:
W lewym dolnym rogu ekranu mogą czasami pojawiać się wiadomości od NPC;
Odświeżone wersje modyfikacji:
(PL)
(PL)
Zachęcamy również, do zapoznania się z bezpośrednią kontynuacją moda: .
Ponadto główny bohater historii pojawił się w innej produkcji, która doczekała się spolszczenia: . Należy ją traktować jako część pierwszą trylogii „”.
Drogi @chernobyl10 jak zwykle dajesz dobry mod. akcja? Strzelanina? Takie myśki jak ja to kochają już testuje sprawdze czy będzie pasował z shokerem te dwa mody napewno się ze sobą dopełnią
Edit: Mod jak najbardziej na samym początku nie daje odpocząć graczowi zaczynamy w tunelu prypeć1 w podróży do prypeci atakują nas zombie i od tego akcja się rozkręca zaraz po wyjściu na powieszchnie spawnuje nas w budynku i w tym samym miejcu co w misji “jeden strzał” likwidujemy kilka celów i bah! znowu jesteśmy gdzie indziej gadamy z najemnikiem i znowu bah! jesteśmy w lab X8 atakują nas chomiki dostaliśmy od merców strzelbę walimy czym mamy z zabiciem ostatniego chomika znów BAH! i zaczyna się wszystko uspokajać ale później nie brakuje akcji (wiem dziwna recenzja , grałem na czuja nie znam języka dopiero się będę uczył )
Grałem, lipa i różowy młyn, bo…bo jak zrobilem zadanie tzn. chciałem/miałem pogadac z szałym to to zaczął a potem sie zerwał i po zakatrupieniu paru tuszkanów buiegał jak naćpany góra-dół po prometeuszu.
I ja pograłem w tego moda. Z początku, automatyczne przenoszenie po wykonaniu pewnych czynności, wprowadzało mnie w błąd, ale szybko się połapałem i dalej już poszło. Taki sobie modzik, strzelanka pełną gęba. Stabilny. Tylko przy zadaniu opanowania Jubilejnego, coś mu się w mojej grze nie spodobało. Byłem za szybki i "towarzysze: nie nadążali za mną.
Jest to mod praktycznie jednej lokacji (Wsch. Prypeć), z dwoma epizodami na Zatonie i jednym w podziemiach Jupitera.
Handel bez ograniczeń, naprawy w pralni za darmo, u Monolitu ( Majron) za kasę, ale niewielką.
Broni, amunicji i wyposażenia zbieramy w nadmiarze. Na ważne zadania dostajemy broń wg scenariusza, po zadaniu odbierana.
Kto lubi sobie postrzelać, bez zbytniego dbania o reżim ognia, noszenie dużej ilości wyposażenia mu nie odpowiada, lubi zmieniać broń, ten ma moda dla siebie. Tylko że jak każdy mod jednej lokacji, krótko da się pobawić.
Przygód jak vidkunsen nie miałem. NPce zachowywali się poprawnie. A jak jeszcze do czegoś się przymierzali, to widocznie dziadostwo nie było dobite i trzeba im było w tym dopomóc.
- trzeba używać tzw. “szukajki” na Forum, po to jest. Zdarza się, że po wyjściu finalnej wersji (nie beta), jest ona przetłumaczona i ma założony nowy temat.
Temat moda jest tutaj, najnowszej jego wersji, która jest spolonizowana: