Regulamin

Używając forum zobowiązujesz się przestrzegać regulaminu i w przypadku jego łamania ponosić konsekwencje.

1. Na forum zakazuje się:

  1. Zabrania się używania wulgaryzmów pod każdą postacią (kropki, gwiazdki). Jedyny wyjątek gdzie wulgaryzmy są dopuszczalne to dział "Twórczość Stalkerów" i chat.
  2. Wyzywania i obrażania innych użytkowników.

  3. Zamieszczania treści związanych z pornografią i pedofilią.
  4. Zamieszczania treści propagujących ideologie nacjonalistyczne, faszystowskie, totalitarne oraz rasistowskie.
  5. Zamieszczania reklam do stron o podobnej tematyce jak i innych bez zgody administracji.
  6. Kopiowania wszelkich tematów lub postów i zamieszczania ich na innych stronach lub forach bez zgody autora.
  7. Spamu.
  8. Pisania na temat materiałów łamiących prawa autorskie, podawania linków do nich czy wysyłania na nasz serwer.

2. Posty:

  1. Na forum piszemy tylko po polsku. Pisanie w innych językach jest dozwolone za zgodą administracji lub w odpowiednich działach.
  2. Podczas pisania posta należy korzystać z polskich znaków, oraz znaków interpunkcyjnych
  3. Należy unikać postów niezwiązanych z tematem.
  4. Każdy post trudny do zrozumienia, zostanie usunięty, a jego autorowi może zostać przyznane ostrzeżenie.
  5. Posty prowokujące do kłótni lub obraźliwe dla innych użytkowników będą usuwane. Niemile widziane są też dyskusje na wszelkie kontrowersyjne tematy.
  6. Zabronione jest pisanie w sposób zamierzony wielu postów pod rząd o wątpliwej wartości merytorycznej lub odkopywanie tematów sprzed kilku lat nie dodając do nich wartościowych treści. Zabronione są także posty wprost prowokujące do dyskusji w temacie określonym jako zakopany lub w temacie o innym charakterze niż dyskusyjny na dany temat. Takie zachowanie określane będzie jako nabijanie postów skutkujące zwiększeniem liczby postów użytkownika i będzie karane.
  7. Pisząc posty wyrażasz zgodę na to, by po publikacji stały się one własnością Forum i ogółu (pozostałych użytkowników). Nie podlegają one usunięciu, nawet jeżeli nas już "nie lubisz". Usunięte mogą być tylko te łamiące regulamin.

3. Tematy:

  1. Unikaj zakładania tych samych tematów.
  2. Przed założeniem tematu należy sprawdzić czy danego tematu nie ma.
  3. Temat należy założyć w odpowiednim dziale.
  4. Każda myśl / problem powinien być jasno opisany; należy podać wszystkie możliwe szczegóły.
  5. Jeśli zajdzie taka potrzeba, Moderator lub Administrator może zmienić nazwę tematu.
  6. Każdy temat zakładany na forum musi mieć tytuł zgodny z treścią postu do którego się odnosi.
  7. Mody należy dodawać używając szablonu.
  8. Temat po opublikowaniu tak jak posty staje się własnością Forum i ogółu (pozostałych użytkowników). Nie podlega usunięciu "na życzenie".

4. Ostrzeżenia:

  1. Za łamanie regulaminu i zasad obowiązujących na forum przyznawane są ostrzeżenia.
  2. Ban może zostać przyznany bez wcześniejszych ostrzeżeń jeżeli administrator lub moderator uzna to za konieczne.
  3. Moderacja i administracja nie ma obowiązku nadawania ostrzeżeń gdy nie uzna to za konieczne.

5. Inne:

  1. Rejestrując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie od nas listów drogą mailową.
  2. Nie wolno używać takiego samego avatara/sygnatury jak inny użytkownik chyba że zgodą tego użytkownika lub członka ekipy.
  3. Maksymalny rozmiar sygnatury to 500x100 px.
  4. Wszelkie spory powinno się załatwiać poprzez prywatne wiadomości.
  5. Na forum należy wykazywać się kulturą, oraz starać się prowadzić rozmowy w jak najmilszej atmosferze.
  6. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto. Kolejne może zostać założone jedynie za specjalną zgodą Administratora.
  7. Jeżeli multi-konto zostanie założone bez zgody Administratora, może zostać usunięte, a właściciel pierwotnego konta może dostać ostrzeżenie.
  8. Regulamin może być zmieniony bez ostrzeżenia i informacji.
  9. Odwoływać się od ostrzeżenia lub bana można w ciągu 14 dni od daty przyznania do głównego administratora.
  10. Użytkownik ma obowiązek stosowania się do uwag i zaleceń Administratorów i Moderatorów we wszystkich sprawach dotyczących Forum

6.Regulamin testera zamkniętej bety

  1. Zakazane jest przekazywanie otrzymanej bety w jakiejkolwiek formie bez zgody koordynatora.
  2. Zakazanie jest udostępnianie screenów z polonizacji bez zgody koordynatora.
  3. Podpunkt 6.2 nie dotyczy kategorii tylko dla testerów oraz systemu bug tracker.
  4. Zakaz pisanie o problemach z polonizacją w wersji niepublicznych w miejscach do tego nie przeznaczonych.

Zasady Ogólne

  1. Administrator ma równe prawa i określone konkretne zadania jak nadzorowanie forum, zajmowanie się stroną techniczną serwisu itp. Jeśli masz zastrzeżenie co do któregoś Administratora, zwróć się z tym do niego, a w przypadku braku odpowiedzi do innego.
  2. Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Przyjmujesz do wiadomości, że webmaster, administrator i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany, lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli zajdzie taka potrzeba, oraz banowania użytkowników.
  3. Użytkownik forum który swoimi treściami burzy porządek, a co za tym idzie niszczy idee forum oraz wykazuje brak szacunku i pogardę wobec treści przedstawionych przez innych użytkowników, czym zniechęca ich do działalności na rzecz forum - może podlegać usunięciu z forum.
  4. Użytkownik, który w sposób zamierzony ośmiesza lub obraża, wykazuje napastliwość, arogancję i/lub brak szacunku wobec Administracji forum i innych użytkowników - może podlegać usunięciu z forum.

Administracja dokonuje starań aby wszelkie materiały zamieszone w serwisie były legalne. Jeśli jednak zauważyłeś materiał, który może lub łamie czyjeś prawa autorskie poinformuj o tym któregoś z administratorów, a materiał zostanie dokładnie sprawdzony i w razie potrzeby usunięty. Forum korzysta także z systemu blokowania SPAM'u, jeśli złamiesz regulamin Twoje dane takie jak adres e-mail, IP czy nazwa użytkownika mogą zostać dodane do głównej bazy danych nie zależnej od administracji tego portalu.

Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości. Zgadzasz się więc, że zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora, a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.

Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Dane te nie zostają przekazywane innym podmiotom z wyjątkiem sytuacji opisanych w tym regulaminie. Administratorzy i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.

Adres e-mail jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych informacji oraz hasła (i dla przesłania nowego hasła, gdybyś zapomniał stare). Na twój adres e-mail mogą być wysyłane inne informacje w zależności od ustawień Twojego konta.