@tom3kb więc tak, usunąłem i rozpakowałem grę razem ze spolszczeniem jeszcze raz. Gra się włączyła, ale musiałem zmniejszyć ustawienia grafiki i przede wszystkim renderowanie na DirectX 9, gdyż płynność była zbyt mała. Najpierw zmieniłem tylko DirectX i działało, ale gdy zacząłem zmieniać resztę ustawień znowu zaczęło wywalać grę. Wygląda na to, że jakieś ustawienie psuje grę. Spróbuje jeszcze z tym logiem, tak jak pisałeś i dam znać.
EDIT: @tom3kb mam, oto log:
[error]Expression : D3DXCreateTexture( HW.pDevice, top_width,top_height, levels_exist,0,t_dest_fmt, (RImplementation.o.no_ram_textures ? D3DPOOL_DEFAULT : D3DPOOL_MANAGED), &t_dest )
[error]Function : TW_LoadTextureFromTexture
[error]File : ..\xrRender\Texture.cpp
[error]Line : 162
[error]Description :