@kondotier
Zdecydowanie lepiej byłoby zniekształceń uniknąć Tak, mam właśnie taki.
Pogrzebałem trochę ostatnio w plikach modów i dodałem do gry Agressor Reshade wraz ze świetnymi ustawieniami, które dostałem od człowieka, który widocznie ogarnia tego moda całkiem dobrze. Tam jest cała masa opcji i nazw efektów, których nie ogarniam. Ja nie miałbym cierpliwości ani talentu, żeby ustawić Reshade tak, aby wyglądało to dobrze. Nie wiem jak to możliwe, ale wydajność wzrosła a jakość bardzo się poprawiła, tak więc ostatecznie rezygnuję z dodania tekstur lub innych addonów. Karta używa też trochę mniej pamięci Myślę, że moje Anomaly jest już zrobione całkowicie pode mnie.
Tak, mam ustawiony plik wymiany na sztywno od 10000-10000 Mb na partycji gdzie jest gra. Natomiast na dysku SSD, na partycji "C" mam ustawione 900-900 Mb pliku wymiany. Nie wiem jak optymalnie duży plik wymiany powinien być ustawiony na partycji, na której jest gra. I to prawda co piszesz, że gra wczytuje się wolniej. Nie bardzo wiedziałem dlaczego tak się dzieje, tym bardziej, że defragmentowałem dysk HDD na którym jest gra aż trzema rodzajami defragmentacji + defragmentacja pliku stronicowania przed uruchomieniem systemu. Pierwsze wczytywanie zapisu gry trwa najdłużej. Kolejne wczytują się już zdecydowanie szybciej. W ramach kompromisu mogę przymknąć na to oko, bo później podczas gry chodzi już fajnie i jest okej. Teraz po zmniejszeniu gęstości i wielkości trawy (do 0,7) oraz z nowymi ustawieniami Reshade gra chodzi świetnie i nic już w niej nie zmieniam
Teraz jest tak, jak być powinno. Wyłączyłem też w oświetleniu tryb SSDO, ponieważ przeczytałem, że jest bardzo obciążający. Mam kartę graficzną AMD, tak więc zmieniłem na HDAO i skok wydajności jest odczuwalny. Posiadacze kart Nvidia powinni natomiast wybrać HBAO.
Bardzo dziękuję za cenne wskazówki, za wszystkie cenne informacje, oraz za cierpliwość
Dowiedziałem się nowych rzeczy, które jak najbardziej są dla mnie przydatne.
Miłej niedzieli wszystkim