Skocz do zawartości

Drax

Stalker
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Drax

Informacje o profilu

  • Ruble
    36

Osiągnięcia Drax

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

1

Reputacja

  1. Drax

    Misery

    Czyli tak. Gość biega w lekkim wdzianku ,dostaje 2>3 ppanc w klatę i stoi :) To z czego to wdzianko ? ze stali tytanowo wolframowej :) Panowie gra grą ,ale nie rozśmieszajcie mnie .Prawa fizyki i przypadku są takie same i nie będę wam mówił co jest dobre a co złe w waszym Misery, ale poprawcie ten bezsens z wdziankiem .Wszystko tłumaczy się tutaj jednym słowem ZONA czyli (Stalker strzela a ZONA kule nosi ) .Reasumując my mamy pomysły na poprawę (Hardkor w Zonie) a i tak nic z tego bo .... :) .Kierownik od Misery moda zawsze ma rację ,ok wasz mod,wasza robota i wasze zabawki .Nie da rady tego czy tamtego zrobić ok rozumiem (Zona + silnik gry i fizyka nie pozwalają . (Przepraszam jeśli kogoś uraziłem) .Drax
  2. Drax

    Misery

    Witam. Pozwolę sobie poprawić pomysł kol Litosns. Co do filtrów mam mieszane zdanie bo filtry o ile wiem działają dość długo.Standartowy filtr wojskowy z tzw (Węglem aktywnym ) działa baardzo długo . Zniszczenie takiego filtru w jeden dzień jest nierealne o ile ktoś ci nie strzeli w filtr :) bo pomysł z uduszeniem...(bo filtr przestał działać) pomysł ok ale .... .Panowie bądzmy realistami ...w tym momenie gra by była bez sensu bo np : Pan Stalker Kowalski wezmie SWD i zacznie prać w filtry przeciwników i po zabawie :) Jeśli już to tzw : (wkładka do filtra specjalistycznego) . Ta wkładka by działała np: przez czas przebywania w strefie wysoko toksycznej ,czyli np : masz wejść w strefę toksyczną typu ,gazy toksyczne,opad radioaktywny,bioskażenie . Wtedy przed wejściem w taką strefę sprawdzasz czy masz w filtrze wkładkę i ganiasz po skażonym terenie a po wyjściu ze strefy wywalasz albo sprawdzasz stan wkładki (wskaznik) jeśli jest mocno zniszczona to zakładasz nową aby być gotowym np ...jakbyś wlazł przez przypadek w jakieś szkodliwe miejsce.Wkładka powinna mieć wskaznik skuteczności ? zniszczenia ? Tak ja myślę bo latanie z toną wkładek w plecaku jest nierealne i jak mniemam nie jest to pomysł zły :) tylko do lekkiej poprawki .Co wy na to ? Drax. Zobaczyłem jedną nikonsekwencję w grze. Lekko ubrany Bandyta dostaje strzała w klatę z 2>3 razy z AK + luneta + zainstalowane wszystkie usprawnienia do broni typu snajperskiego Strzelam z am ppanc z ok 150 > 200 m i stoi ? Jak mu poprawiłem znowu , to zlitował się i padł . :)
  3. Drax

    Misery

    Prosił bym o napisanie do Autora moda Misery. Poprawienie realizmu gry ,czyli utrudnienie.Amunicja snajperska zawsze jest celniejsza o minimum 20% procent od zwykłej .Poprawienie widzialności w nocy w noktowizorze,noce z noktowizorem nie są ciemne bo terazniejsze noktowizory (kolor zielony) i nowoczesne wzmacniacze światła (kolor biało srebrny) dają efekt ciemnego dnia w bardzo ciemne noce. Czy da radę wprowadzić efekt utrudnienie tzw trafienie przez piorun jak stoimy w czasie burzy na wysokim budynku,drzewie itp ? .Wszystkie bronie małokalibrowe powinny mieć bardzo niską celność im dalej tym gorzej , bronie małokalibrowe nie przebijają średniej wielkości drzewa i tu jest dobrze zrobione.Tylko specjalna amunicja ppanc do pistoletów to zrobi.Amunicja karabinowa oraz tzw pośrednia zawsze przebije na wylot średniej wielkości drzewo (tylko zimą nie da rady) wtedy można się schować za drzewo ,tylko schowanie się za ścianami i skałami oraz pancerne blachy itp ochronią postać gracza przed ostrzałem. Strzelanie z biodra serjami jest marnowaniem amunicji (dać większy rozrzut) . Wszelkie przeszkody typu cienkie ścianki,drzwi i cienka blacha nie są osłoną dla każdej amunicji (czy da radę to wprowadzić do gry ?) Nie wiem czy to jest już w grze bo widziałem tylko strzały przez cienkie deski w podłodze.Trafienie w pancerny chełm SFERA z broni małokalibrowej nie zabija gracza .Jak już powinno mieć skutek w postaci obrażeń z lekkim wstrząsem . Trafienie w każdy chełm bojowy amunicją Ppanc z broni typowo bojowej typu AK czy SWD zabija z miejsca z marginesem na boskie wstawiennictwo,zdrowaśki,rykoszet itp. Drax Ps Ok bez ran szarpanych i ciętych:) jaka szkoda :(
  4. Drax

    Misery

    Ja gram w Bete i mam takie lekkie spostrzeżenia :) w końcu to beta. Brak oznaczenia swoi > wrogowie . Czyli koszmar snajpera , nie wiesz na 100% komu posyłasz kulkę.Podczerwień prawie nie działa w nocy ,po to jest podczerwień aby w ciemnej jak węgiel nocy było coś widać ,do poprawki :) .Konia z rzędem temu kto z latarką w nocy i z lekkim pistolecikiem ubije 2 atakujące pseudo olbrzymy w bezpośrednim starciu (przetestowane w Zatonie :) masakra).W Zatonie,misja z (Sęk) jak nie dasz mu giwery to on się obraża i nie gada ? . Nie pobiegłem za nim na początku,to czemu ta misja nie czeka na zrealizowanie ? . Potem mamy zablokowaną misję (Janów) z zaginionymi i nie okradają nam skrzyni.Na statku (Noe) w czasie burzy jak stoimy na szczycie ambony obserwacyjnej,ani jeden piorun w nas nie trafia ? . Miejsce idealne na farmienie bandytów i najemników. W Jantarze Owce kwiczą :),na dworcu muzyka jest puszczona podwójnie (efekt straszny dla uszu) .W Cementowni (Azot) nie ma wszystkich części dla Azota (ja nie znalazłem pomimo czterokrotnego przeszukania terenu).U naukowców , misje po ustawieniu czujników nie ładują się .Artefakt Kulebiak w basenie zablokowany między anomaljami na podwyższeniu (konia z rzędem temu kto go stamtąd wyjmnie) W nocy fajny efekt :) nagła śmierć (chimera skoczyła na ciebie z krzaków) . Karabiny szturmowo snajperskie mają celowniki x 2.6 a faktycznie to max x1.5 ewidentnie do poprawki ,tak samo z innymi celownikami.Karabin M14 ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Karabin_M14 ) ma strzał jakby był karabinem Barret ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Karabin_Barrett_M82 ) sami popatrzcie to troszkę przesadzone no nie ? Szybkostrzelność M14 ktoś tu się pomylił.M14 był półautomatem i miał szybkie przeładowywanie.Typowa Broń boczna ma zasięg jak PM ( pistolet maszynowy ) ? do poprawki ,bo wszystkie pistolety mają ograniczony zasięg i brak możliwości zamontowania lunety (ruchomy zamek) i akcje typu (strzał w głowę z 100 m jest bardzo nierealny ) na 50 m masz jakieś szanse na to jeśli ,1 jesteś snajperem ,2 masz zamontowaną lunetę i masz szczęście ,3 masz czas na dokładne wycelowanie,4 jest to rewolwer np Python lub S&W z ciężką lufą (typowa broń do strzelania precyzyjnego). Takie same szanse trafienia w postać powinien mieć przeciwnik tak jak i sterowana postać gracza ( Co bandyta to snajper wg mnie do poprawki) real to real a nie wyssane z kosmosu statystyki .Ma być trudno w grze ? . A co jest najbardziej realne , tym jest trudniejsze.Amunicja do K98 ma bardzo niski efekt obalający ? dlaczego ? (rozpryskujący się płaszcz pocisku + rdzeń metalowy?) bardzo destrukcyjny efekt. K98 nie ma granatnika dlaczego ? (tzw granatnik nasadkowy) stosowana amunicja do granatnika to był granat odłamkowy z zapalnikiem uderzeniowym oraz jako ręczny bo miał denny zapalnik z opuzniaczem uruchamiany ręcznie przez pociągnięcie sznura od zapalnika schowanego pod odkręcaną dolną pokrywką w granacie nasadkowo odłamkowym,granat kumulacyjny był to typowy Ppanc z czasów 2 WW. Do K98 była stosowana mocna amunicja karabinowa z pociskiem (ciężki ostrołukowy) platerowany z metalowym rdzeniem ,ten typ pocisku przebijał do 5mm blachy stalowej . W amunicji standartowo stosowany był proch z grafitem (i to wystarczało) . Marginalnie do strzelania snajperskiego był używany typ mieszany,proch bezbarwny razem z grafitem (marginalna produkcja tylko na zamówienie).B rzadko (strzelec sam sobie robił ten typ Amunicji) był stosowany sam proch bezbarwny ze względu na wyższą prędkość spalania (zasięg+moc) okupione to było większą czułością na zawilgocenie(brak grafitu) oraz szybszym niszczeniem części broni oraz tzw mocniejszym odrzutem.Przepraszam rozpisałem się :) Napisałem bardzo prosto ,czego nie rozumiesz to pisz odpowiem. Adres do stronki o snajperskim K98 Amunicja itp http://www.mauser98k.internetdsl.pl/gwybor.html , Tu do typowego K98 opis granatnika itp http://www.info-pc.home.pl/whatfor/baza/waffen_2.htm#gew98k
  5. Drax

    Misery

    Trolluje ? Pierwszy raz ktoś tak o mnie napisał hmmm. Załamałeś mnie , ja tu kończę (Zaton) a tu potrzebne (nożyczki) sprawdzę jeszcze raz cały ekwipunek (nie mam nic nożyczkopodobnego) tylko sobie strzelić z korkowca :wallbash: . Stalker bez artefaktów to jak... nie Stalker . Ok dzięki za podpowiedzi ,zaczynam od nowa Misery.Drax Ps.Jeest :) znalazłem , jestem gamoń , w skrytce plecaku wsadziłem.Hentaj (hhm Hentaj z Jap :) ) wielkie dzięki za pomoc.
  6. Drax

    Misery

    Ok dzięki za info :) W Misery mam zonka z promieniowaniem czyli,jak noszę bez pojemnika artefakt to on promieniuje i mi szkodzi.Czyli on daje mi sumarycznie ilość tz ren ? czyli np 25 ren x 10 sek = 250 ren czyli tyle muszę z siebie usunąć za pomocą np fajek itp .A co z zabezpieceniem przeciw promieniowaniu np postać nosi kombinezon i maskę i ma np 50% odporności na promieniowanie do tego artefakt daje mi niby np +25 % do odporności na promieniowanie i jest noszony na pasku czyli 75 % odporności i tu jest zonk :) . Mam w plecaku artefakt co promieniuje 12 ren/s i dostaje reny jak bym nie miał kombinezonu,maski itp,więc jak to jest z tym promieniowaniem w Misery ?.Prosił bym o łopatologiczne :) opisanie,wytłumaczenie jak to z tym jest ? Drax Gdybym je miał to bym bez problemu otwierał pojemniki. Z narzędzi to mam łom i młot :) sierpa mi brak :) Co to za narzędzie ? konkrety proszę :)
  7. Drax

    Misery

    Hmm Logi po co mi Logi :) na sam widok wiem od razu robaki graficzno tekstowe .Zabrakło mu tekstu aby był odnośnik do uruchomienia .Np klikam na pojemnik albo dzika i wylot , bo tego typu dzika nie ma .Jest grafika ale nie ma odnośnika kogo klikam i wylot .Potrafię pomieszać w Stalkerze w plikach i mam w małym palcu zmiany statystyk broni,pancerzy itp ale w plikach grafiki nie dam rady (no dobra dał bym) ale jest to orka szukać wszystkiego po kolei i dopisywać braki. :) ano i gram po ANG :) znam na pamięć Zew tylko schowki mi pomieszali w tej Nędzy(Misery) .Bandyci co jeden to snajper z Afganistanu :) na 3 strzały do mnie 2 trafne ,albo dead prosto między oczy:( masakra musiałem wyłączyć zaawansowaną inteligencję.Teraz jest to gra typu :) slalom między pociskiem a mutantem . Autor troszkę zaszalał ale Misery nie jest dla dzieci:) tutaj trzeba naaaprawdę kombinować ,brak mi większej ilości stalkerów i mutantów (skończyło się łapu capu nieboszczyka i kasa była) .Drax Witam.Mam pytanko odnośnie Misery,jakim klawiszem się otwiera pełny pojemnik z artefaktami. Bo mi tzw dwu klik nie działa po zapełnieniu pojemnika , więc musi być klawisz albo kombinacja klawiszy . Drax
  8. Drax

    Misery

    Witam was.,Mam pytanie czy ktoś ma błąd z pojemnikami na artefakty w Misery 2.0.2 Beta Ang jak to poprawić ? bo nie mogę zbierać artefaktów w hurcie tylko detal :) bo mnie promieniowanie zabija ?, spolszczenie z Misery 2 działa na 90% w Misery becie ale :). Wyskakuje błąd z pojemnikami na artefakty są dziwaczne czasem opisy itp,nie mogę wybebeszać zwierzaków i gra wywala w trybie snajperskim oraz częste wyloty do Windy , to nie wina sprzętu :) czyli poczekam na poprawne spolszczenie . Sprzęt mam stary ale jary W7 64, SSD 128,8Giga ram 1600 DDR 3 ,AMD Phenom ll x4 3.2,MSI Radeon Cyklon Turbo 6850 .Czyli jeszcze daje spokojnie radę z grami tego typu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.