Dead City Breakthrough v3.01

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 15.06.2020 r.
Autor:  Policai
Autor spolszczenia:  
Śr. długość rozgrywki: (ok. 15 godzin)

OPIS:

Spoiler

Dead City Breakthrough  to mod na platformie Zewu Prypeci, który charakteryzuje się nieliniową fabułą, jednak główny nacisk położono na eksplorację oraz poszukiwanie schowków.

W 1984 roku na terenie elektrowni jądrowej w Czarnobylu utworzono laboratorium zajmujące się badaniem zjawisk atmosferycznych i noosfery, w wyniku których powstał projekt instalacji zdolnej do gromadzenia i magazynowania ogromnej ilości energii atmosferycznej. Po uzyskaniu zgody rządu i otrzymaniu środków finansowych naukowcy przystąpili do realizacji projektu, a raptem dwa lata później stworzono działający prototyp. W celu zabezpieczenia się przed nieoczekiwanymi skutkami eksperymentów elektrownię wyposażono w funkcję awaryjnej dezaktywacji, jednak wybuch bloku reaktora nr 4 uniemożliwił jej przetestowanie. Pozostały przy życiu personel elektrowni został ewakuowany, a wraz z nim pracownicy laboratorium. Projekt ostatecznie został zamknięty.

W wyniku operacji Tor Wodny przeprowadzonej przez wojsko z Prypeci ewakuowano legendarnego stalkera - Striełoka, od którego pozyskano informacje, że Świadomość-Z zdołała zwerbować jednego z naukowców i odbudować instalację w celu poszerzenia granic Zony. Zdając sobie sprawę z konsekwencji, naukowcy decydują się dezaktywować instalację, a na wypadek, gdyby coś poszło nie po ich myśli, przygotowali specjalne instrukcje, które podzielono na 12 części i ukryto na terenie Strefy Wykluczenia. Major Diegtiariow otrzymuje zadanie natychmiastowego powrotu do Zony i odnalezienia instrukcji, a następnie zniszczenia instalacji.


Cechy moda:

  • nowa nieliniowa fabuła,
  • 26 lokacji,
  • ponad 400 schowków,
  • nowa paczka broni (część unikalnego arsenału można znaleźć w schowkach),
  • zaimplementowany i ,
  • spore zmiany na niektórych lokacjach,
  • nowe modele artefaktów (część z nich otrzymała niezwykłe właściwości).

GALERIA:

Spoiler

  

  


Prezentacja modyfikacji na kanale HugTV:

https://www.youtube.com/watch?v=blG-Qk\_XhEk

 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Pobrane archiwum z modem należy rozpakować do dowolnego folderu, a następnie zainstalować. Następnie dodajemy patch nr.1.


2. Rozpakowane spolszczenie należy umieścić w katalogu z zainstalowanym modem.
 


  • W celu uruchomienia moda na 32-bitowej wersji należy usunąć bin 64x i zastąpić go wersją 32x.

  • Jeżeli występują problemy z uruchomieniem moda, to bardzo możliwe, że brakuje biblioteki z folderu “libraries” - wystarczy ją zainstalować i spróbować ponownie uruchomić grę.

  • Mod jest w wersji Repack - posiadanie podstawowej wersji gry nie jest wymagane. 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod w wersji 3.01:

  • Google Drive - [KLIK]
  • Torrent - [KLIK]

Patch nr.1:


Spolszczenie: 


Napisy początkowe (intro) opracowane przez :
Należy umieścić w folderze gamedata.

  • Nasz serwer - [KLIK****]

Spolszczenie z wersji 3.0 nie zostało dostosowane do wersji 3.1. Można na nim grać, ale mogą występować braki w tekście lub przeinaczenia zdań.


Mod w wersji 3.0:

Spoiler


Fix naprawiający błąd w Dolinie Mroku:
Należy go zastosować w przypadku, gdy wystąpił problem.

 

Źródła:    
 

5 polubień

Dopiero zacząłem grać ale już mi się podoba tu jeden szczegół, który zawsze mnie drażni w wielu grach. Wkładamy np magazynek z nabojami do AK 74, mamy 30 pestek, wystrzelimy kilka naboi, zmieniamy magazynek i mamy 31 (szkoda, że samemu nie można wprowadzić naboju do komory zamkowej ale chyba coś takiego widziałem już w tym nowym modzie od twórców LA DC, że będzie można mieć jeden nabój bez włożonego magazynka). To samo z kilkoma pistoletami, które znalazłem. Mam nadzieję, że większość broni jest tak zrobiona , na razie widziałem, że AKS-74U, z którym startujemy nie ma tej funkcji ale to zaraz się go pozbędę, chociaż podoba mi się u niego animacja tego rozkładania kolby i przeładowania.

 

 

Takie pytanko. w pda mam tylko takie zadanie.

Niby Sidorowicz miał mi wysłać jakąś wiadomość jak wybije pijawki, zrobiłem to ale nic nie doszło. Z nim też o niczym nie mogę pogadać.

Czyżby coś się zrypało i muszę zaczynać modzika od nowa? Czy muszę pospać odpowiednio długo żeby ta wiadomość przyszła, bo już trochę drzemałem.

2 polubienia

Godzinę temu, tom3kb napisał:

Niby Sidorowicz miał mi wysłać jakąś wiadomość jak wybije pijawki, zrobiłem to ale nic nie doszło. Z nim też o niczym nie mogę pogadać.

Tekst ze źródła moda. Tłumacz tłumaczy: Nie możesz długo czekać na telefon od Sidorowicza? Wskazówka dotycząca dialogu. Otrzymasz linię zadań, aby wyszukać pamięć podręczną strzelca z wynikającymi z tego niuansami.

Ni cholery nie wiem jak to zinterpretować, również latam w te i nazat, a Sidorowicz nie dzwuni…

Chodzi tutaj o znalezienie schowka Striełoka i uszkodzonego karabinu wyborowego, a następnie naprawienie go.

Gdzie jest ten karabin?, byłem tam i nie znalazłem, gram na wersji 2.3.

 

A piwnicę sprawdzałeś?

Spoiler

 

 

3 polubienia

Tak

Spoiler

wziąłem z niej snajperkę i ją naprawiłem. I ciągle nic.

 

 no ja też latam i czekam, przejrzałem ruskie różne filmiki to mieli dialog z Sidem jak do niego zaszli, żadnego smsa nie było.

Misje zrobiłem wszystkie co na filmiku: zabicie pijawek, wybicie dwóch grup bandytów, naprawienie karabinu i na razie pupa, przespałem też kilka dni.

Ślicznie dziękuję.

 

Problem rozwiązany trzeba przespać barddddzzzzoooo dużo godzin i wreszcie przychodzi info żeby iść pogadać z Sidorowiczem.

He, a ja zacząłem od nowa i najpierw naprawiłem snajperke, potem zająłem się bandytami i po chwili dotarła wiadomość od Sidora. Widać kolejność ma znaczenie…

5 polubień

Trochę się narzucam ale wszyscy którzy będą chcieli mieć INTRO po polsku polecam moją wersję:

(Po wypakowaniu wrzucić do głównego folderu moda)

https://drive.google.com/file/d/17qzItSKesoIi7ASfSq6UOL9QNRBAF9Rd/view?usp=sharing

https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZ9x3EkZvYWsHrwH44prko1jGoowphhCSroV

 

5 polubień

  Wersje v.2.3 i v.3.0 mają oddzielne tematy. Pisz we właściwym.

O tym jak rozegrać to pierwsze zadanie, pisałem udzielając porady .

Ale tak dla przyszłych graczy.

Po ataku śmigłowca likwidujemy pozostałe pijawki, co najłatwiej zrobić stojąc w tym miejscu:

Bo dla pijawek jesteśmy trudno osiągalni, a one tu są cały czas widoczne i w dużym rozmiarze.

Następnie idziemy za ten wyższy budynek i tam jest taki właz do kanału, nakryty blachami.

Stajemy przy nim jak na 2. zrzucie i uderzamy bagnetem. Pozostałe na włazie fragmenty usuwamy przechodząc po nich. Po uzyskaniu “czystego” wejścia, schodzimy do ukrycia. Tam mamy kilka konserw i skrzynię z karabinem.

Po jego zabraniu dostajemy zadanie aby go naprawić. Idziemy więc do wioski. Nie należy robić innych czynności, a szczególnie likwidować bandytów na STS.

Dajemy karabin rusznikarzowi do naprawy, jeśli tego nie zrobiliśmy wcześniej przetrząsamy domy w wiosce i idziemy spać. Jest do tego miejsce w trzecim pomieszczeniu baru. Po ok. 10. godz, snu dostajemy wezwanie na odbiór karabinu. Wraz z odbiorem mamy propozycję pomocy stalkerom, za dużo niższą cenę naprawy. Przyjmujemy. Aby ta propozycja została złożona, na STS i przy tunelu muszą być bandyci. Likwidujemy ich w kolejności zaproponowanej przez Żubra. Czyli najpierw tunel. W trakcie ich likwidacji albo w drodze na STS przychodzi wezwanie od Sidorowicza.

Tak działamy na obu dostępnych wersjach moda.

 

 

3 polubienia

Wersja 2.3 tak mi się spodobała, że po jej zakończeniu od razu zacząłem grać w v. 3.0. 

Tu znalazłem kombinezon opancerzony Beryl - 5M.

Spoiler

 

 

5 polubień

Ale bardziej się opłaca go sprzedać i za otrzymaną kasę zrobić pełny zestaw ulepszeń w kombinezonie stalkera. Można wtedy więcej nosić i mamy 5 gniazd na artefakty. Ja kombinezon stalkera zamieniłem dopiero na egzo. Też ulepszyłem na maksa i mogłem wojować. Nie lekceważmy tych zestawów do samodzielnego remontu, a szczególnie jak mamy taki wypasiony pancerz. Jego naprawa zestawem, może wypaść nawet trzykrotnie taniej.

2 polubienia

28 minut temu, kondotier napisał:

Po ok. 10. godz, snu dostajemy wezwanie na odbiór karabinu. Wraz z odbiorem mamy propozycję pomocy stalkerom, za dużo niższą cenę naprawy. Przyjmujemy. Aby ta propozycja została złożona, na STS i przy tunelu muszą być bandyci. Likwidujemy ich w kolejności zaproponowanej przez Żubra. Czyli najpierw tunel. W trakcie ich likwidacji albo w drodze na STS przychodzi wezwanie od Sidorowicza.

W mojej rozgrywce było trochę inaczej. Bandytów na STS zabiłem czekając na naprawę snajperki. Przyjąłem propozycję pomocy stalkerom. W drodze do Żubrowa zabiłem bandytów pod mostem i wtedy dostałem sms-a od Sidorowicza.

2 polubienia

A ja najpierw zabiłem bandytów na STS, potem pod mostem, poszedłem po nagrodę.

Potem poszedłem po karabin do naprawy, naprawiłem.

W międzyczasie przespałem się kilka razy i dopiero wtedy dostałem info żeby iść do Sida.

Cieszy, że kilka sposobów i nie ma problemu z uwaleniem fabuły

3 polubienia

Podałem sposób najbardziej opłacalny finansowo. Oszczędność na remoncie i podwójna stawka u Żubra. A znalezioną broń sprzedajemy już po lepszych cenach. Pozwala to na lepsze wyposażenie się, przed dalszą drogą. A grać można dość swobodnie. Pijawki można likwidować również bez wsparcia śmigłowca. Co kto lubi.

1 polubienie

Czy w v.3.0 można jakoś powiększyć udźwig? Bo 70kg to dla mnie trochę za mało.

38 minut temu, jurek48 napisał:

Czy w v.3.0 można jakoś powiększyć udźwig?

Tak, przy pomocy artefaktów. Mod ma podobno wgranego jakiegoś antyczita, więc lepiej nie ryzykować zmian w plikach moda.

@smox dzięki za szybką odpowiedź.Trzeba będzie jakoś sobie radzić.