Tytuł oryginalny: История Борланда - Пролог Platforma: Cień Czarnobyla (Repack - wersja samodzielna) Data premiery: 31.08.2018 r. Autor: PP TeaM Autor spolszczenia: Sierioża Śr. długość rozgrywki: (ok. 1 godziny)
OPIS:
Spoiler
Aleksiej Wawiłow był amatorem mocnych wrażeń; wziął udział w niejednym rajdzie motocyklowym, a także w nielegalnych wyścigach ulicznych.
Jesienią 2018 roku zrozumiał, że to za mało - podjął decyzję o wyruszeniu do Strefy Wykluczenia. Liczne historie o tym miejscu, jakie docierały do niego przez lata, rozbudzały ciekawość, którą wreszcie miał zaspokoić. Na początku jego cel był prosty - zarobić tyle, by zapewnić sobie dobrobyt do końca życia. Jednak zarówno to, jak i wartości, jakie do tej pory wyznawał, miało się szybko zmienić…
Biorąc najpotrzebniejsze rzeczy, dotarł do Kordonu, gdzie czekało na niego pierwsze poważne zadanie.
SCREENY:
Spoiler
INSTALACJA:
Spoiler
Mod jest w wersji samodzielnej. Oznacza to, że podstawowa wersja gry “Cień Czarnobyla” nie jest wymagana.
Działa mi bez problemów trochę dodatków w tym panoramiczny, w gamedata/config/text są pliki do POL, RUS, ENG, więc jest możliwość gry w tych językach.
Ja tradycyjnie gram w oryginale.
Odpalałem machinalnie więc nie wiem jak się wybiera opcję językową, niech mechanicy pogłówkują.
Druga misja - znaleźć przewodnika, idę do wioski, 3 lokacje - Kordon, Smietnisko i Agroprom są chyba dostępne, jak dojdę to napiszę.
Bez spojlera.
Się zrobiło ciekawie, przewodnik wziął mnie na polowanie, potem S.O.S. z tunelu, anomalia przestrzenna, potem 2 kmiotków z rekietu i mam dziwny przyrząd do teleportacji - klient w piwnicy w wiosce “rozkiminia” co to.
Zadanie od Bergamota (kota ) - plecak przy krzaku i drugi w pokoju ze szkieletem, na dach po artefakt można wejść i skoczyć z dachu szoferki ziła.
W katalogach pol i eng jest tylko jeden plik - string_table_enc_weapons tak, że spolszczona jest tylko broń i amunicja. Są też opisy, które mod czyta z podstawki.
Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne, zobaczymy, jak będzie dalej…
No i zobaczyłem końcowe napisy z moda. Jeśli reszta moda będzie taka jak ten prolog, to szykuje się dobry mod.
Od początku, do ( a szkoda ) szybkiego zakończenia, żadnych problemów. Tak że kto da radę bez tłumaczenia, zachęcam. Chyba że jakiś tłumacz da sygnał, aby poczekać na tłumaczenie. Nie będzie tego wiele.
U mnie również gra skończona. Krótko i na temat, tak można określić tę modyfikację. Cała akcja rozgrywa się na Kordonie, niedługa rozgrywka, zakończona niedopowiedzeniem.
. Do pierwszego posta pozwoliłem sobie dodać fixa. Naukowcy są tam, gdzie myślałeś, tylko najpierw musisz z kimś pogadać.
Musisz tak podziałać w tej akcji koło ruin, aby Dublet Ci przeżył do czasu przeprowadzenia z nim rozmowy. Znaczek na lab jest za wcześnie i wprowadza w błąd. Po znalezieniu notatki w najmie ( u mnie był to ten z SWD, idziesz na znacznik. Mnie po zgodzie na wejście do labu tam przeniosło, zobaczyłem naukowców i pojawiły się napisy końcowe. Możliwe że fix pozwala z nimi pogadać, już nie sprawdzałem.
Wczoraj sprawdziłem, że: u mnie Dublet żyje i gada - ale pierdoły, po zaliczeniu laboratorium mimo fiksa i tak zaliczasz zgon, tak ma być bo to prolog.
Też sprawdziłem fixa. Po uruchomieniu moda na zapisie przed labem, dostałem SMSa od Sidora. Pobiegłem do niego, a on tylko handluje. W wiosce siedzą naukowcy, choć nie powinno ich już tu być. SMS od Bergamota i brak rzeczowego dialogu. No to do labu. Po drodze wybiłem wojsko na strażnicy, nowych na drodze, pomogłem dobić bandytów na ATP. Do labu i ten sam finał. Widać nogi naukowca, coś zabełkotał i strzał. Napisy końcowe.
Z tego jest wniosek, że fix dodaje coś, albo naprawia, gdy go dodamy przed nową grą.
Dobrze wybrałeś, tylko pamiętaj, że to Prolog. Zakończenie jest jakby urwane. Jeśli autorom uda się go rozwinąć w takim samym stylu jak Prolog, będzie zabawa.
na razie takie podstawowe misje dorwałem to zrób to, znajdź tamto, zbadaj to i takie tam Ale jak na razie ciekawa odmiana ekologów na kordonie i te modele też się ładnie prezentują tych ważniejszych npc