Tytuł oryginalny: Хроники Кайдана. Серия третья Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 Data premiery: 21.11.2021 r. Autor: basil
OPIS:
Spoiler
Trzecia część Kronik Kajdana rozgrywa się na 5 lokacjach. a jej największą zaletą staje się ponownie nowa fabuła. Produkcja została wykonana na oświetleniu statycznym, ale całość przedstawionej historii bazuje na atmosferze Lost World Requital.
W grze nie uświadczymy większych zmian w oprawie graficznej, ale znalazło się miejsce na nowe modele postaci oraz broń.
Zawartość pobranego archiwum umieszczamy w głównym katalogu gry.
Po zainstalowaniu moda na rosyjskiej wersji gry należy zmienić nazwę folderu AK na ŔĘ (…gamedata\sounds\swmt_sounds\ŔĘ). Dzięki temu unikniemy wylotu z gry:
Dwie poprzednie części ( ale coś mi świta, że była i trzecia ) były dobrymi, ciekawymi modami o kompletnie nowym, nie mającym powiązania z trylogią scenariuszem. O ile ta jest kontynuacją przygód prywatnego detektywa, też taka powinna być. Mod na pewno jest na kolejce.
Spawner uruchamia się klawiszem F1. Instalacja polega na umieszczeniu pobranej gamedaty w folderze z grą z podmianą plików. Nowa gra nie jest wymagana.
Ten mod, to już 4.część serialu. Były spawnery we wszystkich poprzednich, więc nie było problemu z ich przystosowaniem. Grałem we wszystkie poprzednie części i nie pamiętam, aby jakakolwiek sytuacja wymusiła na mnie jego zastosowania. Ale jak to się mówi, od przybytku głowa nie boli.
Kończę grę w innego nowego moda, a ten będzie następnym.
Szkoda tylko, że oprócz Wariantu Omega, dwa mody Przygód Kajdana nie zostały przetłumaczone, choć warte są uwagi. Przymierzałem się do tego, ale nie dostałem wsparcia. A samemu, już mi trudno się za takie mody brać.
DODANO:
Znaleziony fix na paczkowanie amunicji w plecaku. KLIK
Po przepaczkowaniu zalecane zamknięcie i ponowne otwarcie inwentarza.
Kilkukrotne próby uruchomienia moda na rosyjskiej podstawce bez dodatków,tylko ze zmianami w klawiszologii - jak i na obu opcjonalnych silnikach - spełzły na niczym. Mod stawał już na etapie synchronizacji, a w logu wykazana została cała masa problemów z plikami .ogg . Końcowy fatal też wskazywał na plik dźwiękowy dla AK. Sprawdziłem wykazane pliki i żaden nie miał grażdankowych wstawek.
A na polskiej nawet nie wystartował, sygnalizując crasha, choć przecież podmienia silnik. Nie zapomniałem o zmianie w localization i tekstowym pol.
Gracze z forum moda też mieli takie przypadki, a odpowiedź była taka, że inni uruchomili i nić się nie dzieje, oraz aby czekać na ewentualne łaty.
Jeśli ktoś u nas nie rozwiąże aktualnego problemu, trzeba będzie czekać, co tam u nich się urodzi. Na razie mod opuścił komputer.
Po zainstalowaniu moda na rosyjskiej podstawce należy zmienić nazwę folderu AK na ŔĘ (…gamedata\sounds\swmt_sounds\ŔĘ) aby nie przywitał nas wylot z logiem:
Coś mi z poprzednich Kajdanów świtało, ale tylko wpisałem nazwę AK z naszej klawiatury. Było takich przekłamań więcej, ale były związane z lokacjami których teraz nie ma. Zobaczymy.
Szybko “dorabiamy się” rzeczy potrzebnych do gry w opowiadaniu. Wszystko z pomieszczenia i zawartość sejfu jest nasze. Tylko udźwig za mały na to. Wybieramy.
A potem do X7 . Był mały problem, bo od gry w poprzednie części trochę czasu minęło i drogi w podziemiach trzeba było szukać na nowo. A co krok rozgałęzienie.
A już na poważne. Robię finalne zadanie, ale jak na razie jego końca nie widać. Zrób jeszcze to, zrób jeszcze tamto. I kolejny wieczór spędzony w w czyś, co można nazwać “stalkerskim czyścem”.
Niestety, moda nie ukończę. Może by się udało, gdybym sporo cofnął się w zapisach, ale chyba na nieplanowany spawn w teksturach mocnych nie ma. Kombinowanie ze switch_distance się nie powiodło.
Jak przed zmianą dystansu moi pomagierzy się zatrzymywali bez powodu
tak po zmniejszeniu, przez te ściany przechodzili. Choć byliśmy grubo pod ziemia, reagowali na mutanty biegające na powierzchni. I co ciekawe, błyskawice z burzy na powierzchni, rozświetlały podziemia. Coś w modzie nie zaskoczyło.
Tę akcję powtarzałem wielokrotnie i nawet jak dotarli na miejsce, nie chcieli gadać.
Ale chyba znam przyczynę. W najważniejszą antenę piorun mi strzelił.
Z przyjemnością informuję, że mod ukończony. I tu dla za pomoc w przeskoczeniu buga.
Po pokonaniu wielu przeciwności, zabiciu wielu bezmyślnych, zombi i wszelkiej maści mutantów, zmontowania dodatku do maszyny czasu, nasz protagonista zdołał z przestrzenno-czasowego bąbla wyprowadzić tych co w nim utknęli.
Naukowiec z Przyszłości uruchomił transmiter, a nasz GB tak jego, jak i wielu enpeców który w innych grach lub modach w taki bąbel wpadli, z niego wyprowadził.