Sigerous Mod 2.2

sgm2.2-coverbymeta.thumb.jpg.492da560c32a03b58c1db5ab9ece2023.jpg
 
Platforma:
 Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 03.03.2012 r.
Autor:  GeJorge
Autorzy spolszczenia: ,
Śr. długość rozgrywki: ok. 20 godzin

OPIS:

Spoiler

Modyfikacja dodaje do gry nowe zadania i linie fabularne, które dodatkowo prowadzą gracza przez znane lokacje z pozostałych dwóch części trylogii. Wprowadzono również zmiany w rozgrywce.


Zmiany w wersji 2.2: 

  • Zaadaptowano trzy lokacje: Kordon, Bagna i Czerwony Las.
  • Nowe zadania na starych lokacjach. Autorem wielu z nich jest Geonezis - modder odpowiedzialny za prace nad starszymi wersjami Sigerous Mod. 
  • Usunięto kilka błędów z poprzednich wersji moda. 

Cechy moda:

  • Zmiany w fabule. 
  • Nowe zadania poboczne. 
  • Wiele nowych postaci. 
  • Podczas nocy NPC są praktycznie niewidoczni. 
  • Zmieniony HUD, któremu przypisano nowe funkcje. 
  • Nowe bronie, kombinezony, artefakty, medykamenty itd. 
  • Możliwość ulepszania artefaktów. 
  • Nowe specjalizacje NPC.
  • Dodano specjalne książki, dzięki którym można udoskonalić zdolności bojowe Diegtiariowa. 
  • Każdy kaliber broni wymaga odpowiedniego tłumika. 
  • Zmieniono opis wszystkich broni oraz kombinezonów. 
  • Wszystkie lokacje zostały wypełnione nowymi schowkami.
  • Zmiany w statystykach oraz balansie wszystkich broni. 
  • Możliwość zainwestowania gotówki u bankiera. 
  • Gra rozpoczyna się na Kordonie. 
  • Możliwość dodatkowego składania zamówień na rzadkie przedmioty. 
  • Dodano nowe ulepszenia sprzętu. 
  • Dodano części ciał mutantów. 
  • Dodano 4 bazy frakcji: Bandyci (Zaton), Świt (Jupiter), Najemnicy (Jupiter), Monolit (Prypeć). 
  • Możliwość dołączenia do ww. frakcji. 
  • Możliwość samodzielnego podróżowania między lokacjami we freeplayu. 
  • Dodatkowe ustawienia gry w opcjach. 

SCREEENY: 

Spoiler

INSTALACJA: 

Spoiler
  • Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem, fixem oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. 

Po instalacji spolszczenia można uruchomić plik run.bat w folderze gamedata, który usunie zbędnie powtórzone pliki z odtwarzacza.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  1. Nasz serwer - [KLIK] - Część I
  2. Nasz serwer - [KLIK] - Część II
  3. Nasz serwer - [KLIK] - Część III
  4. Nasz serwer - [KLIK] - Część IV

Kumulatywny fix z19.03.12 r.:

  • Nasz serwer - [KLIK

Mod + Fix:**  **

Spolszczenie: 

  • Nasz serwer - [KLIK] - Część I
  • Nasz serwer - [KLIK] - Część II
  • Nasz serwer - [KLIK] - Część III

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

Dodatki: 

Spoiler

Dodatek nr.1 oraz jego zawartość: 

Spoiler

  1. Adaptacja AI additions.
  2. Niemieckie dialogi najemników.
  3. Ukraińskie dialogi bandytów.
  4. Przezroczysty inwentarz.
  5. Wyłączenie akumulatorów do detektorów.
  6. Przywrócenie “szybkich slotów” na ekran.
  7. Ulepszony oddział Alfa
  • Cloud Mail - [KLIK]
  • Nasz serwer - [KLIK]

GunPack Addon - wersja PL + patch: 

  • Cloud Mail - [KLIK]

Uwaga!
Sprawdzono kompatybilność spolszczenia tylko z powyższymi dodatkami (muzyka do odtwarzacza MP3 jest na stałe zintegrowana z polskim tłumaczeniem). Instalowanie innych dodatków grozi destabilizacją gry.

 

Źródło:    

22 polubienia

Ściągnąłem wczoraj moda ale antywirus mi go zlikwidował krzycząc,że jest zagrożenie.Mam Symantec Endpoint Protection.Czy można to jakoś wyjaśnić?Pierwszy raz mam taki konflikt ściągając z tej strony.Ściągam jeszcze raz i wyłaczylem antywira,a dalej zobaczymy.

Bo plik jest spakowany jako samorozpakowujący się RAR z rozszerzeniem .exe - i dlatego antywir sie drze :wink:

Sugerowałbym zmienić to na zwykłe archiwum. Mi też antywirus protestuje.

Własnie przeskanowałem Avastem i nie znaleziono żadnego zagrożenia. Na czas pracy z w/w archiwum wyłączcie antywiry i już. Ta polonizacja jest zrobiona jako taki sam instalator jak robiłem dotychczas do każdej polonizacji.

Bo on nie protestuje przy rozpakowywaniu a przy ściąganiu. Też mam avasta.

No to nie kumam o co chodzi

U mnie pobieranie z Pobieralni ruszyło bez problemów i się właśnie ściąga (a też mam Avasta)

Jakby co to błędy można zgłaszać w “trackerze” , albo na Dropa ( Kobal i Papaczos )

EDIT Yurek (17:23):

Właśnie pobrałem polonizację SGM 2.2 z Pobieralni i rozpakowałem.

Żadnych błędów przy rozpakowywaniu i alarmów antywirusowych (mam Avasta).

U mnie też antywir wiszczał (AVG), ale z zrchiwum wszystko ok i sgm pięknie śmiga.

Przy pobieraniu wyłączyłem antywira rozpakowałem gamedate wrzuciłem i włączyłem w antywira i wszystko gra.Antywir drze się tylko na sam koniec ścągania moda i wywala tak że musiałem dzisiaj jeszcze raz ściągac z podanej strony.Na razie wszystko gra.

Tutaj jest poradnik ze zdjęciami: http://sigerous.ru/f…4-3449-1#640403 , jak czegoś nie rozumiesz polecam google translate. Tłumaczy tak z grubsza ale sens można wyłapać.

Nie działają “gorące klawisze”, jak je włączyć?

Według opisu powinny działać bez żadnych dodatkowych czynności. Sprawdzałeś dostępne opcje w menu gry? Może te klawisze są domyślnie wyłączone ?

Otwierasz właściwości ikony startowej na pulpicie i w pozycji element docelowy:“C:Program FilesGSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - CoPbinxrEngine.exe” -nointro -cheat_mode

Czy ktoś może podpowiedzieć w którym miejscu trzeba szukać bioradarem zaginionego ładunku wojskowych.

Do poszukiwania ładunku wojskowych służy GEORADAR , a szukać należy w miejscu na screenach poniżej:

1 polubienie

Wykrywacz min i georadar nie mają opcji ‘użyj’ przynajmniej w moim przypadku.Czy tak musi być? Czy aktywują się w plecaku na miejscu zdarzenia,czy u mnie jest coś nie tak? Proszę o poradę.

Nie wiem jak w tej wersji SGM, ale w poprzednich wykrywacz min wystarczyło tylko nosić w plecaku, tak samo było jakieś urządzonko dające odporność na psionikę, też wystarczyło mieć w plecaku.

Wykrywacz min i georadar nie mają opcji ‘użyj’ przynajmniej w moim przypadku.Czy tak musi być? Czy aktywują się w plecaku na miejscu zdarzenia,czy u mnie jest coś nie tak? Proszę o poradę.

Tak ma być. Obydwa urządzenia wystarczy nosić w plecaku.

Yurek dzięki za pomoc.Kobal,Cichy dzięki za wyjaśnienie.

Ja mam pytanie. Otóż ściągnąłem SGM 2.2 i gdzie muszę to zainstalować? do folderu z grą? Tam właśnie to robię, niestety gra jakby nie widzi, że coś się zainstalowało, ponadto w folderze nie ma żadnej gamedaty. Co zrobić?