Tajemnicze Ugrupowanie

Tytuł oryginalny: TeamX MOD
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 20.07.2013 r.
Autor: Sergash, Alex Meyson
Autorzy spolszczenia: @yellow, @metek58, @smox
Śr. długość rozgrywki: (ok. 5-7 godzin)

OPIS:

Spoiler

Poznajcie historię byłego żołnierza o ksywce Klim, który przed przejściem na emeryturę postanawia zarobić dodatkowe pieniądze i podejmuje się odnalezienia oraz likwidacji tajemniczego ugrupowania. Czy uda mu się dotrzeć do zamkniętej części Strefy Wykluczenia i wypełnić kontrakt? Przekonajcie się sami!


Cechy moda:

  • nowa (krótka, aczkolwiek wciągająca) fabuła;
  • wiele zadań pobocznych;
  • 6 znanych lokacji z podstawowej wersji gry;
  • ok. 70 nowych NPC.

Poradnik: [Tajemnicze ugrupowanie - poradnik]****

SCREENY:

Spoiler

INSTALACJA:

Spoiler
  1. Pobrane archiwum z modem, fixem oraz spolszczeniem umieszczamy w głównym katalogu gry.
  2. Jeżeli nie instalowano wcześniej żadnych modów, to otwieramy plik fsgame.ltx i zmieniamy linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|

na:

$game_data$ = true| true| $fs_root$|

  • W skrócie gry dodajemy parametr -nointro.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  • Nasz serwer:
    Część 1 [KLIK]
    Część 2 [KLIK]
    Część 3 [KLIK]
    Część 4 [KLIK]

Fix:

Spolszczenie:

  • Nasz serwer - [KLIK]

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl


Dodatek do wersji zmienionej od @gawron (zawiera spolszczenie+fix):

Instalacja:

  • Kopia folderu gamedata moda do głównego katalogu gry.
  • Kopia pliku user.ltx do folderu z zapisami gry.

Źródła:

11 polubień

Zaczynamy spolszczenie tego moda

4 polubienia

Sądzę, że szybko wam pójdzie, bo nie będzie problemów językowych. Czysty rosyjski bez slangów i żargonu.

A mod wart zagrania, choćby dla uspokojenia nerwów np. po HMW.

1 polubienie

To fakt - przyjemny spacerek po Zonie :smiley: . Coś na ukojenie nerwów. Nie ma zadań podstawki - same nowe.

Polonizacja moda dobiegła końca. Ukończyłem też moda i śmigłowcem odleciałem do domu.

Mod lekki, łatwy i przyjemny. Nikt nie powinien mieć z nim problemu. Jego zaletą jest całkowicie nowa fabuła. Dla poprawienia wyglądu można dodać sobie jakiś mod graficzny i zmienić wygląd broni.

Tak ten mod wygląda u mnie:

4 polubienia

Miło słyszeć. Czy w modzie na prawdę niema lokacji Magazyny Wojskowe ?

Tak, to prawda. Są tylko te lokacje - Kordon, Wysypisko, Bar, Dolina Mroku, Agroprom z podziemiami i Prypeć.

1 polubienie

Miło przeczytać, że mod się spodobał. Jest do niego poradnik, w którym daję kierunki działań, nie ma screenów i nie psuję nim gry za dużo pokazując, bo nie potrzeba.

DODANO.

smox - Widziałem, że coś edytowałeś w #1, ale linka do polonizacji nie widzę. Sam wstawisz linka polonizacji do #1? Jeśli nie, to daj go do posta, a ja wstawię.

1 polubienie

W 1 poście uaktualniłem sposób instalacji ze spolszczeniem. Link do spolszczenia pojawi się, jak @Portals wstawi do pobieralni.

1 polubienie

Teraz już w porządku. Nie zajarzyłem z tym wstawianiem do pobieralni. Ale po powyższej Twojej wypowiedzi, nikt już o tego linka pytać nie będzie :yes: .

Już mi się podoba ten mod. Dopiero zacząłem w niego grać, mamy nową linię fabularną, nowe ugrupowanie o nazwie ‘‘Obłok’’. Ale jeszcze w głąb zony się nie zapuściłem.

!(<base_url>/applications/sslimageproxy/interface/image.php?url=http://screenshot.xfire.com/s/128890755-3.jpg)

!(<base_url>/applications/sslimageproxy/interface/image.php?url=http://screenshot.xfire.com/s/128890754-3.jpg)

Spolszczenie - jak zawsze świetna robota

2 polubienia

A gdzie jest spolszczenie do tego moda? :ermm:

Spolszczenie jest zrobione, ale jak @Portals je oceni, to wrzuci do pobieralni. Wyżej (post 10) mówi wyraźnie, co jest z polonizacją, więc zajrzyj tam łaskawie.

Mod został ukończony. Dotarłem do Prypeci a stamtąd zabrał mnie śmigłowiec, szkoda że to już koniec. Moda przeszedłem w jakieś 8h, fajnie się grało, zero jakichkolwiek problemów technicznych czy w fabule. To chyba najkrótszy mod fabularny w jakiego kiedykolwiek grałem :wink:

1 polubienie

Ale to nie jest jego koniec. Autor moda, po jego zaakceptowaniu i pozytywnych opiniach przez rus grających, zdecydował się na jego kontynuację. Oby jak najwcześniej dał tę resztę, której teraz ze względu na niedopracowanie nie wstawił.

Ten mod jest idealnym, dla rozpoczynających przygodę z modami. Ma w sobie wszystko to, co zachęci do wyzwań z większymi i trudniejszymi modami. A dla weteranów Zony, miły przerywnik na deser.

Linki polonizacji w temacie…miłej gry.

2 polubienia

Czy miał ktoś problem z Fomą po powrocie z Agropromu do Baru? Przy próbie rozmowy z nim (namiar od Barmana) wywala mi grę bez żadnego loga.

Z tych którzy grali w tego moda, nikt takich problemów nie zgłaszał.

Jeśli zdarzał się wylot bez loga ( piszę o moich zdarzeniach ), wystarczyło wgrać poprzedniego sava.

To pierwsza rozmowa z nim? Czy już rozliczenie.

Już nie pamiętam, jakie Foma dawał zadania, ale czy je zrobiłeś?

Poczytaj w poradniku, co należało zrobić i w jakiej kolejności.

Mam wylot przy próbie wzięcia zadania z komunikatem " XR_3DA.exe has stoped working". Reinstalowałem grę i złożyłem raz jeszcze moda, ale też nie pomogło. Spróbuję jeszcze raz pobrać moda i dodatki. Czy zadanie od Fomy jest fabularne, czy tylko poboczne?

Mam ten sam wylot jak wasyl .Poprostu nie gadam z Famą .Z poradnika wynika ,że jest to zadanie poboczne.