The Iceman Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004 Data premiery: 03.09.2007 r. Autor: SRP Team OPIS: Spoiler SRP Mod to jedna z pierwszych globalnych modyfikacji na platformie Cienia Czarnobyla, jaka ujrzała światło dzienne. W modzie dodano możliwość snu, który zrealizowano za pomocą specjalnego zegara - wystarczy go ustawić o wybranej godzinie, a postać obudzi się na sygnał jego alarmu. Ponadto pojawiło się 10 nowych zadań, przywrócono transport, czy też zmieniono tekstury oraz balans dostępnego arsenału broni. Pełna lista zmian: Spoiler Nowości: poszerzono dostępny asortyment u handlarzy; dodano detektory; przywrócono dwulufową strzelbę; dodano ok. 10 nowych zadań; dodano AK-47 i AK-101; dodano tabletki serum; możliwość snu; stalkerzy potrafią omijać anomalie; Wilk korzysta z ulepszonego AK; nowy wygląd Tolika; możliwość aktywacji artefaktów; nowy HUD; poprawiono balans broni; u martwych stalkerów można znaleźć detektory, gitary i harmonijki; wszystkie anomalie święcą po trawieniu w nie; w encyklopedii PDA dodano opisy samochodów; możliwość zjedzenia części ciał mutantów; zwiększono prawdopodobieństwo pozyskania części ciał mutantów; dodano frakcję Grzech; możliwość dołączenia do Wojska, Powinności, Wolności, Ekologów i Bandytów; przywrócono transport; dodano takie pojazdy jak UAZ, Moskwicz i Niva; nowe tekstury początkujących stalkerów; nowe tekstury broni; nowa muzyka w Barze 100 Radów; w Zonie panuje letnia atmosfera; rozbudowano dialogi bandytów; naprawiono błąd, który występował podczas rozmowy z Wilczarzem; nowe dźwięki pojazdów; możliwość rozmowy z żołnierzami i bandytami po dołączeniu do tychże frakcji; losowa pogoda; Z-Life jako alternatywa dla SANEX A-Life; zmieniono relacje między protagonistą, a ugrupowaniami; zmieniono stosunek mutantów względem siebie; przeprojektowano menu główne. Wojny frakcji: Bandyci atakują punkt kontrolny Powinności na Wysypisku, Wolność atakuje bazę Powinności, Powinność przeprowadza atak na bazę Bandytów w Dolinie Mroku, Ugrupowania mogą przejmować terytoria, Nowe relacje między frakcjami. Nowe kombinezony: Egzoszkielet Bandytów, Kombinezon Mrocznego Stalkera, Kombinezon Czystego Nieba, GALERIA: Spoiler Początki moddingu S.T.A.L.K.E.R.-a: SRP Mod oraz AMK 1.4.1. INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Cień Czarnobyla 1.0004. 2. Pobrane i wypakowane archiwum moda (gamedata, bin) umieszczamy w głównym katalogu gry. 3. W pliku fsgame.ltx zmieniamy linię: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] Playground - [KLIK] Źródła: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filippo23 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 No, no, szykuje się ciekawy mod :-) Trzeba by się tylko pokusić o spolszczenie, bo po rusku, to nie bardzo :-/ Tylko textury zombie... i ehh... góry w Czarnobylu? 8-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Provokator Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Troche te góry psują klimat ale modzik ogólnie spox. Tylko że po rusku :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLOOD_STALKER Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 A mod jest na jakiego patcha na 1.0003 1.0004 czy na 1.0005? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Iceman Opublikowano 14 Września 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Nie jestem pewien, ale powinien działać na wersji 1.0003, na wyższych prawdopodobnie występować będą błędy lub gra w ogóle się nie uruchomi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Najemnik32 Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 14. Aktywacja artefaktów (o co chodzi...?) 15. Nowy chudy (kto jest chudy...!?) Aktywacja artefaktów to wg mnie, robienie anomalii z artefaktów. Chudy...Może chodzi u HUD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Iceman Opublikowano 14 Września 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Aktywacja artefaktów to wg mnie, robienie anomalii z artefaktów. Możliwe, ale ja myślę, że tu chodzi o możliwość noszenia w ręku artefaktów, jak to było kiedyś w OL (może nadal jest?). Chudy...Może chodzi u HUD. Tak, dokładnie. Wtedy tłumaczenie nie było u mnie jeszcze na perfekcyjnym poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Najemnik32 Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Możliwe, ale ja myślę, że tu chodzi o możliwość noszenia w ręku artefaktów, jak to było kiedyś w OL (może nadal jest?). W nowym OL nie ma już tej funkcji, ale w starym jak miałeś artefakt w ręku, to wciskałeś i przytrzymywałeś strzał i była anomalia ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLOOD_STALKER Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Dziwne jest to że jest to zlepka modów a nie mam tam spiwora w większych modach zazwyczaj jest śpiwór.A czy gdybym dodał sam sobie śpiwór to czy by działało czy już by nie działały z sobą mody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Iceman Opublikowano 14 Września 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Po pierwsze - nie jest to zlepek modów, autor stworzył go grupowo (miał ekipę SRP Team). Po drugie - w opisie wymieniona jest możliwość snu. SRP może korzystać z systemu Dream Moda, więc podchodzisz do któregoś stalkera i mówisz mu, że chcesz się przespać. A to, czy będziesz mógł połączyć oba mody zawierające te same skrypty, zależy w dużej mierze od znajomości języka LUA i samych skryptów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.