Gość Diegtiariow Opublikowano 31 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 Autor: Mehanik_Yar Data premiery: 22.01.2013 r. OPIS: Spoiler «Alternative Epilogue» - modyfikacja rozszerzająca fabularną linię oryginalnej gry. Przechodząc oryginalną fabułę Cienia Czarnobyla, możecie być na nowych lokacjach, wykonywać nowe poboczne zadania. Po misjach z CEA, możecie nie zabijać Świadomości-Z, a wręcz odwrotnie - być ich agentem, pomagając Świadomości-Z przywrócić kontrolę nad Zoną, co jest "wydłużeniem" fabuły. Także są nieduże zmiany w głównej fabule. Fabularne i poboczne zadania: Spoiler Po przejściu CEA, jest możliwość stać się agentem Świadomości-Z. W tym przypadku musicie przejść kilka nowych zadań, poprzebywać na nowych lokacjach, poznać nowe sekrety Zony i ostatecznie podjąć wybór: ukończyć eksperyment Świadomości-Z lub przekreślić ich plany i wydostać się z centrum Zony? Wszystko zależy od was. Jednkaże, możecie nie wybierać tej gałęzi fabuły i po prostu wykończyć Świadomość-Z, jak w zwykłej grze. Spojler części fabuły: Spoiler Jeśli zdecydowaliście się przedłużyć grę, potrzebujecie wybrać w Sarkofagu odpowiedź związane z likwidacją Świadomości-Z. Wy, jak powinno być, znajdziecie się poza CEA, skaczecie w teleporty.... W tej chwili Świadomość-Z proponuje wam stać się ich agentem. Aby to zrobić, musicie iść do końca, iść do teleportu znajdującego się po prawej stronie. Następnie zamiast końcówki przerzuci was na nową lokację - to porzucona naukowa baza. Musicie zejść do podziemi. Radzę to zrobić przez windę w budynku, który znajduje się w przybliżeniu pośrodku lokacji. Trochę dalej znajduje się jeszcze jeden budynek. Tam jest szyb, prowadzący w dół. W pobliżu wyjścia stoi BTR z karabinem Gaussa, w który można siąść i nawet strzelać! A w hangarze znajduje się eksperymentalny stacjonarny laser, który przywieźli po testach strefy, jeszcze w czasie ZSRR. Można go zdjąć i odnieść Mechanikowi na bagna dla ulepszenia, jeśli oczywiście go zabierzecie. W podziemiach powinniście znaleźć TBU - duży mózg w kolbie. Podchodząc do przełącznika, wyświetli się nowy punkt zadania - wprowadzić kod dostępu. Przy ścianie jest specjalne urządzenie (Кодонабиралка). Zajrzyjcie w PDA i przeczytajcie opis zadania, tam jest i kod i wszystko co trzeba zrobić. Po włączeniu TBU, w wioskach na tej lokacji pojawią się Zombi - żywe trupy. Zacznie się Psi-emisja, powtarzająca się przez każde kilka minut. Włączając TBU, pomagacie Świadomości-Z przywrócić kontrolę nad Zoną. Od Psi-emisji można schować się w budynkach, wioskach. Także ten mózg po włączeniu może materializować obiekty! W pomieszczeniu, gdzie znajduje się Mózg w Kolbie, znajdziecie na stole dokument. W nim napisano wszystko, co potrzebne dla przeprowadzenia tego eksperymentu nieograniczoną liczbę razy. Dalej trzeba będzie iść na następną lokację - Składowisko odpadów. Nie próbujcie przedostać się na Generatory! Czeka was śmierć. Możecie tylko przejść po wykonaniu zadania na Generatorach. Na składowisku spotkacie Mrocznych Stalkerów. Staną się dla was przyjaciółmi. Możecie wziąć trochę broni. Ale najpierw weźcie zadanie. Są także poboczne zadania. Na przykład, na bagnach możecie pomóc Wowce (Вовке) ezoterykowi z fenomenem elektronicznego głosu lub pomóc Mechanikowi zrobić karabin Tesli, którym później będziecie mogli się posługiwać. Cechy i zmiany: Spoiler • Nowe mutanty: - Trigery. To duchy, które żyją na bagnie. Nie da się ich zabić, jednakże są oni śmiertelnie groźni dla człowieka. Ich prawie nie widać, poruszają się wolno, wydają charakterystyczny brzęczący dźwięk. Boją się pewnego artefaktu. - Pozostałe "nowe" mutanty to przywrócone stare. • Paczka lokacji: - Bagno (z builda). - Czerwony las. - Podziemia Czerwonego lasu (trochę zmienione podziemia z CN). - Limańsk. - Szpital. - Generatory. - Warlab. - Porzucona naukowa baza (Jantar z builda). - Składowisko odpadów (Wysypisko z builda). - Tunel (wiedzie do laboratorium pod CEA). Niektóre lokacje dostępne są tylko w fabule lub tylko po wyłączeniu Mózgozwęglacza. Niektóre zmieniono (teksturę ziemi, pogodę, przedmioty). • Nowa broń: - Stacjonarny laser (To przedmiot dla zadania. Pomysł stworzyć laser pojawił się po bajce o testach lasera w ZSRR). - Przenośny laser. - Działo Tesli. - Działo СВЧ. - Potężny przenośny Gauss. - Broń z innych modyfikacji (RPK, P90, i inne - pojawiają się rzadko). • Inne przedmioty, sprzęt, itd.: - Nowe rzadkie artefakty (rzadkie artefakty z CN, ZP i zmienione na bazie starych modeli). - Sowieckie UFO (zainspirowany artykułem dziennika "Популярная механика": НЛО советской сборки. По трофейным технологиям). - Radioelektroniczna lampa Politron (model zrobiona na podstawie prawdziwej lampy, wokół której krąży dużo plotek. To co potrzebne jest Świadomości-Z). - Instalacja dla teleportacji (2 różne modele, jedna model przypomina gwiezdne wrota). Podziękowania: Spoiler 1) Kostya V za paczkę map. 2) Р.М.А., Artos, singapur22, Rastaman_vip74 za podpowiedzi 3) Rastaman_vip74 pomógł ze skryptami strzału z BTR'a (wyciągnąć ich z moda OGSM) 4) Wszystkim twórcom moda OGSM. 5) Р.М.А. za jego mod 6) Шелудько Сергей, aka (Sergg) (za Kajdanowski mod) 7) ФеНиКс 😎 Starter 9) ВЛАД 10) Twórcom АМК 11) Twórcy moda Helicopter_AI+PZRK 12) Twórcom Tajnych Ścieżek 13) Bardzo przydał się S.T.A.L.K.E.R. Position Informer Wszystkich nie ma na liście. Więc nie obrażaj się, jeśli coś. PORADY: Spoiler Rozwiązywanie problemów z wylotami: Jeśli jest wylot podobny do tego: Expression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID) Function : CALifeSwitchManager::add_online File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_switch_manager.cpp Line : 64 Description : Invalid vertex for object Arguments : af_drops24356 lub: stack trace: lub w ogóle bez loga (także czasami gra zawiesza się lub wylatuje bez loga -czasem sprawa także w tych obiektach.) Poprawcie obiekt (jeśli jest log) w pliku xr_bag_off.script, myślę, że będziecie wiedzieli jak: Odkomentujcie go z tego: function item_update() kkkk=1 kkkk=0 -- for k,v in pairs(bug_item_names) do -- local se_obj = alife():object(v); -- if se_obj then -- alife():release(se_obj, true); -- end -- end end Aby wyszło tak: function item_update() kkkk=1 kkkk=0 for k,v in pairs(bug_item_names) do local se_obj = alife():object(v); if se_obj then alife():release(se_obj, true); end end end Włączcie grę od tego momentu, kiedy wydarzył się wam wylot. Przejdźcie wylotowe miejsce. Zapiszcie grę. Następnie wyjdźcie z gry, tym razem zakomentujcie. Wejdźcie do gry i kontynuujcie ją. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler 1. Zainstalować czystą kopię 'Cienia Czarnobyla' z patchem '1.0004' (postępować dalej, jeśli jest zainstalowana). 2. Rozpakować pobrane archiwum z modyfikacją. 3. Skopiować folder 'gamedata' z archiwum, w folder z zainstalowaną grą. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Google Drive - [KLIK] Zapis, gdzie rozpoczyna się nowa fabuła: Yandex - [KLIK] Podziękownia dla: HugTV Źródło: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.