Skocz do zawartości

Jarhead Soundpack 1.5


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Nazwa: Jarhead Soundpack 1.5
Twórca: beeeats
Podziękowania: LordJarhead

Data dodania: 15.09.2019 | Data aktualizacji: 07.10.2019

 

Opis:

Spoiler

To jest konwersja moda LordJarhead's JSRS dla Army 3. Pełna wymiana wszystkich dźwięków broni, w tym dźwięku stereo i łącznie prawie 2000 nowych próbek.

Aktualizacja wersji 1.5 - Za dużo zmian, ale w skrócie:

- Więcej warstw, większe zróżnicowanie - do prawie 2000 próbek z ~ 1100. Wszystkie dźwięki zostały dopracowane, zrównoważone lub w inny sposób zastąpione. Prawie wszystko ma teraz nowe unikalne dźwięki, z wyjątkiem kilku strzelb.
- Bardziej odległe typy dźwięku, od 5 z 2 samplami na każdej warstwie do 12/4. Wiele wariantów AR i karabinów, karabinów bojowych, karabinów snajperskich, pistoletów maszynowych, ręcznych karabinów maszynowych, itp. Powinien uczynić rzeczy bardziej interesującymi i pouczającymi dla gracza.
- Ogólnie myślę, że teraz jest wystarczająco różnorodności i rozróżnienia, aby gracz miał dobre pojęcie o tym, co słyszy na wszystkich zakresach (kiedy już się nauczył).

 

Wszystkie dźwięki w tym pakiecie pochodzą od Dennisa Kahla, znanego również jako 'LordJarhead' i jego fantastycznego moda JSRS dla Army 3:

Jsrs-studios.com

Steamcommunity.com

  • Nowy dźwięk dla wszystkich broni, dźwięki stereo dla wszystkich dźwięków broni z perspektywy pierwszej osoby (gracza).
  • Pełne wykorzystanie funkcji warstwowania/tłumienia dźwięku. Każda broń ma osiem warstw - trzy unikalne dla każdej broni plus kolejne pięć dla efektów pogłosu, pęknięć dźwiękowych i odległych dźwięków, które są luźno oparte na kalibrze (np. pistolet, średniozaawansowany, karabin, duże materiały). Przejścia między warstwami dźwiękowymi powinny (miejmy nadzieję) być płynne.

 

Problemy:

  • Broń ulepszona tak, aby używała tłumików, będzie używać dźwięków monofonicznych dla gracza (zasadniczo dźwięk trzeciej osoby/NPC). Nie jest to problem, który można naprawić.
  • Wydaje się, że update 3 wprowadził dziwne zachowanie AI. W zależności od pogody, walki AI zasadniczo wyłączają się po 300-500m. Więc wszystkie te odległe dźwięki, które autor dodatku umieścił, mogą nie być słyszalne tak często, jak powinny. Nie wiadomo, czy ta zmiana była zamierzona (np. Jest najbardziej widoczna przy mglistej pogodzie, bezchmurna pogoda działa zgodnie z oczekiwaniami).
  • Te nieznośne zamontowane stanowiska PK nadal używają domyślnych dźwięków. W końcu zostanie to naprawione.

 

Gorąco polecane mody dźwiękowe:

Soundscape Overhaul 2

EFT Aim Rattle

EFT Bullet Impact\Crack Sounds

 

I chociaż oczywiście nie jest kompatybilny, nie byłoby dane nie wspomnieć o doskonałym JSRS Overhaul V3.0 od Solarint.

 

Link do pobrania:

Spoiler

Moddb: [KLIK]

 

Źródła:

moddb.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.