Gość Diegtiariow Opublikowano 6 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2021 Nazwa: ARS-Mod Twórcy: ARS-Team Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 31.08.2010r. Autor spolszczenia: OPIS: Spoiler Główne zmiany: 1. Nowe osiągnięcia: * Snajper; * Lekarz Strefy; * Rozpruwacz mutantów. * Lokalny ekspert. 2. Do gry wprowadzono części mutantów (trofea): * Dodano wycięte przez twórców gry części ciał mutantów; * Zrobiono system odcinania trofeów (części) z trupów zabitych mutantów; * NPC także zabierają trofea z zabitych potworów; * Po instrukcje idźcie do myśliwych. 3. Dynamiczny handel: * Handlarze: o Sowa kupuje prawie wszystko, ale bardzo tanio. Sprzedaje wszystko, czego używają stalkerzy i bandyci. o Hawajczyk kupuje prawie wszystko, ale bardzo tanio. Sprzedaje wszystko, czego używają frakcje «Powinność» i «Wolność». o Herman sprzedaje medykamenty i inne rzeczy. Kupuje za wysoką cenę artefakty i części ciał mutantów. * Wszyscy NPC handlują w zależności od frakcji i rangi. 4. Opracowano emulator pragnienia. * Jedzenie wpływa na pragnienie. * Wprowadzono 2 termosy wielokrotnego użytku. Napełniać można u Barmanów. 5. Dynamiczne anomalie. * Dodano około 1000 sztuk na wszystkich lokacjach; * NPC omijają anomalie, anomalie reagują na NPC. * Anomalie zmieniają swoje położenie w czasie emisji. 6. Dynamiczne artefakty. * Rozszerzony moduł snu: * Możliwość spania w śpiworze; * GG męczy się i chce spać. * Dodano sny (5 snów). * Dodano możliwość bycia ograbionym w czasie snu. * Energetyk działa jak "przeciwsenny" preparat, apteczki działają nasennie. * Dodano nowy punkt snu w bunkrze naukowców w Okolicach Jupitera. * Dodano nowy punkt snu na starej barce. Najpierw musisz porozmawiać z Noe. 7. Dynamiczna osobista skrzynka na Skadowsku. * Skrzynkę trzeba wypożyczyć u Brodacza. * Przy braku skrzynki, nagrody za osiągnięcia są przekazywane przez Brodacza. * Im dłużej będziecie szli do Brodacza po nagrodę, tym więcej pieniędzy on od was weźmie. 8. Dynamiczne nowości: * Nowości o śmierci stalkerów. * Nowości o mutantach. Jeśli jakiś stalker zobaczył mutantów, może on o tym powiadomić. 9. Emisja z pewnym prawdopodobieństwem zombifikuje NPC. 10. Dodano przejścia pomiędzy lokacjami. Odblokowywane są w miarę przechodzenia gry. 11. Dodano efekt od krytycznego zranienia. 12. Dodano repacker nabojów. 13. Dodano nowe przedmioty: * 2 racje żywnościowe, piwo. * "Notatnik". Analog Dziennika i Encyklopedii z CCz. 14. Dodano nowe krwawe ślady, krwi jest teraz więcej. 15. Możliwość wzięcia pieniędzy z trupów. 16. Możliwość zdjęcia pancerza i hełmów z trupów. * Pancerz spawnuje się w każdym trupie (oprócz zombi) i zawsze odpowiada modelowi wizualnemu. * Stopień zniszczenia pancerza na trupie zależy od ilości i lokalizacji uszkodzeń, otrzymanych przez NPC przy życiu. * Po zdjęciu pancerza, gdy tylko odwrócisz się na kilka sekund, trup "zmieni wdzianko". 17. Możliwość używania gitary, harmonijki i krótkofalówki. 18. Możliwość zakładania schowków. 19. Do gry dodano wszystkie niedostępne pancerze i hełmy. * Wszystkie dodane zbroje można ulepszać. 20. NPC ściągają pancerze oraz hełmy z trupów i przebierają się. * Przy zmianie pancerza przez NPC, w inwentarzu spawnuje mu się pancerz, który był na nim wcześniej, zużycie tej zbroi - w zależności od stopnia "zużycia", to znaczy jeśli w niego strzelano, to i pancerz będzie odpowiednio zużyty. * Jeśli NPC nałożył ulepszony pancerz, to przy kolejnej zmianie pancerza lub śmierci, będzie zaspawnowany dokładnie taki sam ulepszony pancerz. * Jeśli pancerz ma "zdejmowalny" hełm, to przy zmianie pancerza przez NPC bierze się pod uwagę obecność potrzebnego hełmu. Bez hełmu nie przebierze się, póki się u niego nie pojawi. * Oprócz tego, NPC nakładają maski przeciwgazowe. 21. Nowe charakterystyki broni: * broń ma takie same zadawane obrażenia (hit_power=0.50); * zadawane obrażenia są określane przez rodzaj amunicji; * bronie mają napisane prawdziwą szybkostrzelność, początkową prędkość kuli i maksymalny zasięg, na który dana broń z daną szybkością może wystrzelić kulę; * przewaga broni zależy nie od zadawanych obrażeń, a możliwością dodania dodatków, jego szybkostrzelności, wagi, itd.; * zabójczość nabojów jest obliczona za pomocą Thornily Stopping Power (TSP); * naboje różnią się skutecznością - nie tylko zadawanymi obrażeniami, ale i możliwością penetracji. 22. Nowe dźwięki dla broni. 23. Nowe tekstury. 24. Wprowadzono granaty świetlne. 25. Światełka, które można zbić. * Główne zmiany: 1. Zmieniono częstotliwość emisji (raz na 18-60 godzin). 2. Mechanicy nie naprawiają bardzo uszkodzonych rzeczy. 3. Jedzenie nie leczy i nie nasyca całkowicie. 4. Wódka daje czasową ochronę od psi-oddziaływania. 5. Nadmierne używanie energetyka wpływa na zdrowie GG. 6. Dodano lekkie skakanie broni w trybie celowania. 7. Po odejściu wojskowych z Prypeci, Wujek Jar nie naprawia już wszystkiego za darmo. 8. Półprzezroczysty inwentarz. 9. Poprawiono błędy w tekstach. 10. Latarka halogenowa. 11. Zbalansowano broń, damage pancerzy, mutanty i anomalie. 12. Poprawiono wypadanie łupu z martwych stalkerów. 13. Oznaczenia różnego rozmiaru na detektorze "Swarog" (© HikeR). 14. Znaczek obiektu wyświetla się na mapie, tylko wtedy jeśli tam byliście. * - działa tylko na dynamicznym oświetleniu SCREENY: Spoiler WIDEO: Spoiler LINK DO POBRANIA: Spoiler MOD: Moddb: [KLIK] PATCH: Moddb: [KLIK] ŹRÓDŁO: ap-pro.ru moddb.com vk.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.