Skocz do zawartości

ARS-Mod


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

ars-l.jpg

Nazwa: ARS-Mod
Twórcy: ARS-Team
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 31.08.2010r.
Autor spolszczenia:

 

OPIS:

Spoiler

Główne zmiany:
1. Nowe osiągnięcia:
* Snajper;
* Lekarz Strefy;
* Rozpruwacz mutantów.
* Lokalny ekspert.

2. Do gry wprowadzono części mutantów (trofea):
* Dodano wycięte przez twórców gry części ciał mutantów;
* Zrobiono system odcinania trofeów (części) z trupów zabitych mutantów;
* NPC także zabierają trofea z zabitych potworów;
* Po instrukcje idźcie do myśliwych.

3. Dynamiczny handel:
* Handlarze:
o Sowa kupuje prawie wszystko, ale bardzo tanio. Sprzedaje wszystko, czego używają stalkerzy i bandyci.
o Hawajczyk kupuje prawie wszystko, ale bardzo tanio. Sprzedaje wszystko, czego używają frakcje «Powinność» i «Wolność».
o Herman sprzedaje medykamenty i inne rzeczy. Kupuje za wysoką cenę artefakty i części ciał mutantów.
* Wszyscy NPC handlują w zależności od frakcji i rangi.

4. Opracowano emulator pragnienia.
* Jedzenie wpływa na pragnienie.
* Wprowadzono 2 termosy wielokrotnego użytku. Napełniać można u Barmanów.

5. Dynamiczne anomalie.
* Dodano około 1000 sztuk na wszystkich lokacjach;
* NPC omijają anomalie, anomalie reagują na NPC.
* Anomalie zmieniają swoje położenie w czasie emisji.

6. Dynamiczne artefakty.
* Rozszerzony moduł snu:
* Możliwość spania w śpiworze;
* GG męczy się i chce spać.
* Dodano sny (5 snów).
* Dodano możliwość bycia ograbionym w czasie snu.
* Energetyk działa jak "przeciwsenny" preparat, apteczki działają nasennie.
* Dodano nowy punkt snu w bunkrze naukowców w Okolicach Jupitera.
* Dodano nowy punkt snu na starej barce. Najpierw musisz porozmawiać z Noe.

7. Dynamiczna osobista skrzynka na Skadowsku.
* Skrzynkę trzeba wypożyczyć u Brodacza.
* Przy braku skrzynki, nagrody za osiągnięcia są przekazywane przez Brodacza.
* Im dłużej będziecie szli do Brodacza po nagrodę, tym więcej pieniędzy on od was weźmie.

8. Dynamiczne nowości:
* Nowości o śmierci stalkerów.
* Nowości o mutantach. Jeśli jakiś stalker zobaczył mutantów, może on o tym powiadomić.

9. Emisja z pewnym prawdopodobieństwem zombifikuje NPC.
10. Dodano przejścia pomiędzy lokacjami. Odblokowywane są w miarę przechodzenia gry.
11. Dodano efekt od krytycznego zranienia.
12. Dodano repacker nabojów.

13. Dodano nowe przedmioty:
* 2 racje żywnościowe, piwo.
* "Notatnik". Analog Dziennika i Encyklopedii z CCz.

14. Dodano nowe krwawe ślady, krwi jest teraz więcej.
15. Możliwość wzięcia pieniędzy z trupów.

16. Możliwość zdjęcia pancerza i hełmów z trupów.
* Pancerz spawnuje się w każdym trupie (oprócz zombi) i zawsze odpowiada modelowi wizualnemu.
* Stopień zniszczenia pancerza na trupie zależy od ilości i lokalizacji uszkodzeń, otrzymanych przez NPC przy życiu.
* Po zdjęciu pancerza, gdy tylko odwrócisz się na kilka sekund, trup "zmieni wdzianko".

17. Możliwość używania gitary, harmonijki i krótkofalówki.
18. Możliwość zakładania schowków.

19. Do gry dodano wszystkie niedostępne pancerze i hełmy.
* Wszystkie dodane zbroje można ulepszać.

20. NPC ściągają pancerze oraz hełmy z trupów i przebierają się.
* Przy zmianie pancerza przez NPC, w inwentarzu spawnuje mu się pancerz, który był na nim wcześniej, zużycie tej zbroi - w zależności od stopnia "zużycia", to znaczy jeśli w niego strzelano, to i pancerz będzie odpowiednio zużyty.
* Jeśli NPC nałożył ulepszony pancerz, to przy kolejnej zmianie pancerza lub śmierci, będzie zaspawnowany dokładnie taki sam ulepszony pancerz.
* Jeśli pancerz ma "zdejmowalny" hełm, to przy zmianie pancerza przez NPC bierze się pod uwagę obecność potrzebnego hełmu. Bez hełmu nie przebierze się, póki się u niego nie pojawi.
* Oprócz tego, NPC nakładają maski przeciwgazowe.

21. Nowe charakterystyki broni:
* broń ma takie same zadawane obrażenia (hit_power=0.50);
* zadawane obrażenia są określane przez rodzaj amunicji;
* bronie mają napisane prawdziwą szybkostrzelność, początkową prędkość kuli i maksymalny zasięg, na który dana broń z daną szybkością może wystrzelić kulę;
* przewaga broni zależy nie od zadawanych obrażeń, a możliwością dodania dodatków, jego szybkostrzelności, wagi, itd.;
* zabójczość nabojów jest obliczona za pomocą Thornily Stopping Power (TSP);
* naboje różnią się skutecznością - nie tylko zadawanymi obrażeniami, ale i możliwością penetracji.

22. Nowe dźwięki dla broni.
23. Nowe tekstury.
24. Wprowadzono granaty świetlne.
25. Światełka, które można zbić. *

Główne zmiany:

1. Zmieniono częstotliwość emisji (raz na 18-60 godzin).
2. Mechanicy nie naprawiają bardzo uszkodzonych rzeczy.
3. Jedzenie nie leczy i nie nasyca całkowicie.
4. Wódka daje czasową ochronę od psi-oddziaływania.
5. Nadmierne używanie energetyka wpływa na zdrowie GG.
6. Dodano lekkie skakanie broni w trybie celowania.
7. Po odejściu wojskowych z Prypeci, Wujek Jar nie naprawia już wszystkiego za darmo.
8. Półprzezroczysty inwentarz.
9. Poprawiono błędy w tekstach.
10. Latarka halogenowa.
11. Zbalansowano broń, damage pancerzy, mutanty i anomalie.
12. Poprawiono wypadanie łupu z martwych stalkerów.
13. Oznaczenia różnego rozmiaru na detektorze "Swarog" (© HikeR).
14. Znaczek obiektu wyświetla się na mapie, tylko wtedy jeśli tam byliście.

* - działa tylko na dynamicznym oświetleniu

 

SCREENY:

Spoiler

My_zone.jpgss_david_01-25-13_13-34-23_zaton.jpgss_xmk_03-15-10_13-10-21_jupiter.jpg3.jpg

 

WIDEO:

Spoiler

 

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

PATCH:

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

moddb.com

vk.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.