Gość Diegtiariow Opublikowano 18 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2022 TUTORIALE X-RAY SDK 0.4, 0.7 Autor: Genior LevelEditor: Spoiler 1. Interfejs programu 2. Praca z obiektami 3. Dodanie prostych spawn obiektów 4. Dodanie prostych spawn obiektów i grup 5. Praca z grupowymi obiektami 6. Praca z obiektami oświetlenia 7. Wallmarks 8. Dodajemy dźwięki i cząsteczki (particles) 9. Przelot kamery 10. Praca z AI siatką 11. Smart_terrain. Praca ze smart_terrain 12. Smart_cover. Praca ze smart_cover 13. Waypoint 14. Waypoint 2 15. Space_restrictor 16. Sektory i portale 17. Inicjalizacja trawy 18. Przejścia pomiędzy lokacjami 19. Kompilacja lokacji 20. Dołączanie nowych lokacji przy pomocy SDK 21. Klasyfikacja obiektów sceny 22. Tworzenie LOD tekstur 23. Tworzenie animacji światła 24. Tworzenie kompletnej strefy anomalii Uczymy się SDK 0.7 i 3Ds Max: Spoiler 1. Ustawienie 3ds Max 2. Jeden ze sposobów stworzenia terenu 3. Jeden ze sposobów stworzenia terenu 2 4. Jeden ze sposobów stworzenia terenu 3 5. Tworzymy dynamiczne drzwi 6. Tworzenie elektryczności 7. Ekspresowa lekcja Editable Poly 8. Ekspresowa lekcja Splines 9. Zasada tworzenia budynków lekcja 1 10. Zasada tworzenia budynków lekcja 2 11. Zasada tworzenia budynków lekcja 3 12. Praca z kościami 13. Animacja 14. Ustawienie modelu HUD broni 15. Modelujemy drzewo 16. 3ds Max, lekcja dla początkujących. Ustawienie 17. 3ds Max, lekcja dla początkujących 2. Teksturyzacja 18. 3ds Max, lekcja dla początkujących 3. IK Solver Ogólne tutoriale SDK 0.4/0.7: Spoiler 1. Dekompilacja lokacji w LE 2. Przypisanie/Remapping tekstur Tutoriale programu X-Ray SDK 0.4: Spoiler 1. Spawn elementów na lokacji. Część 1 2. Spawn elementów na lokacji. Część 2 3. Spawn elementów na lokacji. Część 3 4. Przelot kamery 1 5. Przelot kamery 2 Kompilator lokacji dla SDK 0.4: https://disk.yandex.ru/d/BSThS4U7WVk9E Tekstury: Spoiler 1. Ustawienia parametrów tekstury 2. Jak stworzyć bump i bump# ShaderEditor: Spoiler 1. Tworzenie shaderów terrain lokacji DialogEditor: Spoiler 1. Tworzenie dialogów 2. Tworzenie bardziej zaawansowanych dialogów ParticleEditor: Spoiler 1. ParticleEditor część 1 2. ParticleEditor część 2 Nowe lekcje: Spoiler 1. Makra w SDK Tworzenie lokacji w 2 godziny: Spoiler 1. Dekompilacja starej lokacji 2. Modelowanie 3. Ustawienia w SDK 4. Eksport do gry 5. Testowanie Pobranie wszystkich lekcji: https://disk.yandex.ru/d/FV2ZYDRp2BCWM ERROR: Invalid faces naprawiamy błąd: Spoiler 1. Invalid face Robimy teksturę nieba: Spoiler 1. Tworzenie Skybox. Część 1 2. Tworzenie Skybox. Część 2 Robimy animowaną teksturę dla ogniska: Spoiler 1. Tworzenie animowanej tekstury 2. Fog Volumes, wolumetryczna mgła ŹRÓDŁO: ap-pro.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.