Skocz do zawartości

Zbiór funkcji/sprawdzeń schematu restryktora "sr_idle"


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

 

OBJAŚNIENIE:

Spoiler

W tym temacie będą różne funkcje, sprawdzenia dla logiki restryktora (i opisy do nich).

 

FUNKCJE:

Spoiler

+(infoportion)                                  Wydanie infoportion
-(infoportion)                                Zabieramy od GG ten infoportion
=run_postprocess(black:3009:true)            Nieskończona ciemność
=stop_postprocess(3009)                        Usuwamy nieskończoną ciemność
=set_weather(sun_shafts:true)                Ustawiamy pogodę
=actor_punch                                   Bijemy GG po twarzy
=disable_ui                                    Pusty ekran, nie ma HUD'a, broni, mapy, itd.
=enable_ui                                    Przywracamy GG ekran/interfejs
=scenario_autosave(st_start_save_game)          Robimy automatyczny zapis z tekstem z "text/rus"
=give_task(quest_id)                            Wydanie zadania dla GG
=teleport_actor(path_walk:path_look)            Teleportujemy GG do punktu walk, z ustawieniem pozycji patrzenia na look
=spawn_object(wpn_kalash48:path_walk)        Spawnujemy obiekt z spawn_element na punkcie walk
=set_game_time(00:01)                        Ustawiamy czas gry
=create_squad(squad:smart_terrain)               Spawnujemy oddział na smart-terrain
=remove_squad(squad)                            Usuwamy oddział z gry
=remove_item(bread)                            Zabieramy GG ten przedmiot 
=give_item(bread:actor)                        Dajemy GG przedmiot
=inc_faction_goodwill_to_actor(army:5000)    Ustawienie przyjaznych relacji GG z frakcją(bez znaku "-": 5000)
=dec_faction_goodwill_to_actor(army:5000)    Ustawienie wrogich relacji GG z frakcją(ze znakiem "-": -5000)
=play_sound(music_id)           Odtwarzanie dźwięku (trzeba zarejestrować w script_sound_****).
=hit_actor(0.2)                    Zabranie paru punktów HP aktorowi. Dla pracy funkcji: Odkomentowanie hit_actor.txt (po rosyjsku) Раскомментирование hit_actor.txt
=kill_squad(squad_id)            Zabić oddział
=clear_smart_terrain(smart_id)        Usunąć wszystkie oddziały ze smart-terrain'u
=set_actor_faction(army)                Zmieniamy GG frakcję
=give_treasure(esc_hiding_place)         Wydajemy GG schowek
=start_surge                        Rozpoczynamy emisję
=stop_surge                        Kończymy emisję

 

SPRAWDZENIA:

Spoiler

Od razu twórca wyjaśnił, że jeśli przed funkcją sprawdzającą jest znak "=" to to sprawdzenie jest wykonywane/jest, zaś jeśli jest znak "!" znaczy że się nie wykonuje/nie ma.
W tym temacie w sprawdzeniach będzie znak "=", w razie potrzeby można zamienić na znak "!"
+(infoportion)                            Czy GG ma ten infoportion?
-(infoportion)                             Czy GG nie ma tego infoportion?
=actor_in_zone(state_space_restrictor)   GG w tym restryktorze
=actor_on_level(zaton)                    GG na Zatonie
=actor_has_item(bread)                    Czy GG ma ten przedmiot?
=surge_started                   Zaczęła się emisja?
=surge_complete                  Zakończyła się emisja?
=actor_alive                           Aktor jest żywy?
=npc_in_zone(state_space_restrictor)     NPC znajduje się w tym restryktorze?
=heli_see_npc        Czy śmigłowiec widzi NPC?
=heli_see_actor     Czy śmigłowiec widzi GG?
=see_enemy       Czy widzi wroga?
=see_actor     Czy widzi GG?
=actor_friend    GG to przyjaciel?
=actor_neutral  GG jest neutralny?
=actor_enemy  GG jest wrogiem?
=fighting_actor  GG to aktywny wróg/walczy?
=hit_by_actor    Czy GG dostał hita/obrażenia?
=killed_by_actor   Zginął z rąk GG?
=actor_has_weapon()      Czy GG ma broń?
=is_rain     Teraz deszcz?
=is_day     Teraz dzień?
=squad_in_zone()      Oddział jest w Zonie()?

 

JAK UŻYWAĆ?:

Spoiler

Sprawdzenie - {=/! sprawdzenie}
Funkcja - %=funkcja%

Przykład:

on_info = {+infoportion} %infoportion%

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.