Skocz do zawartości

Dodatek do OP2 z Silnika OGSE0693.


Anatolij

Rekomendowane odpowiedzi

Na forum AMK znalazłem taką modyfikację link  https://github.com/dsh2dsh/op2ogse

Spoiler

Zmiany w stosunku do OP-2:

 

- W ustawieniach gry, należy przypisać nowy klucz dla PNV, przypomnienia, akcelerator, szybko zapisać i latarki.

 

- Dodano dodatkowe. Metody wymiany masy rzeczy:

Pierwsza opcja - jest przedmiotem przeniesienia, trzymając wciśnięty klawisz Shift.

Druga opcja - jest, aby wybrać obiekt za pomocą myszki i naciśnij klawisz "Z".

Metoda OP-2, aby przesunąć obiekt i naciśnij "Z" dla przekazywania pozostałych elementów - również działa.

- Zapisuje, co sprawia, że ta adaptacja nie zostaną pobrane do OP-2.

Można zrobić specjalną kvikseyv załadowanego PO-2. Aby to zrobić, przejdź do menu głównego, a następnie naciśnij klawisz F6. zapisz grę o nazwie op2quicksave będzie.

- Kombinezony, które powinny być leczone, a teraz naprawdę leczyć.

- Artefakty, które wpływają głodu SG teraz rzeczywiście wpłynąć na to.

- Dodano Skrócony antiradov / surowicy.

Klucz jest przypisany w ustawieniach gry. W przypadku braku antirada w ekwipunku, użyj serum.

- Mają broń z night sight (SVD Filin, na przykład), The PNV nie jest automatycznie włączona.

 

Powinien on być włączony ręcznie.

- Co będzie działać PNV, powinien on zostać przeniesiony do gniazda.

- W przypadku wykrycia artefaktów i bioradarov mają swoje gniazda.

- Załaduj wszystkie stroje w zależności od ich stanu.

 

Większe zużycie - mniejsze pojemności.

- Zmienić trzecią aktualizację do SKAT-15.

Dodatkowe 20 kg. Przenośne wagi pojawiają się tylko wtedy, gdy pas artefakt czarną energię. Bez niego przeprowadza ciężar jest taki sam, jak w drugim uaktualnienia. Przy wysokim obciążeniu, tj kiedy zacząć używać tych dodatkowych 20 kg., czarna energia zaczyna być wydane na 2 godziny ciągłej gruzoperenosa. Jeśli wew. Masa nie jest używany, i czarna energia nie jest marnowana.

 

- Przeniesiony obraz, dźwięk i zachowanie niektórych anomalii OGSE.

 

Miej oko na boki i za pomocą śrub, jeśli.

 

- Artefakty na taśmie może być rozładowany i tracą swoje pozytywne właściwości
 
Ideą tego systemu przyszedł mi do głowy, kiedy zdałem sobie sprawę, że za sto dni grać na moim pasie wiszący same artefakty. Jak powiesił je raz, więc są one wykorzystywane. I myślę, że do końca gry, więc mnie i zabezpieczone, by te same artefakty. Czyli Zakładamy, że spadające odłamki pocisków, granatów i wybuchów, a oni nie obchodzi. Nah-ee, to nie zdarza. A potem przyszła do mnie myśl, że nawet jeśli artefakty mają zdolność do absorbowania pewnej ilości energii uderzenia, z którego bronić. Gotowe. Artefakty na taśmie będzie stopniowo słabnąć, neutralizują szkodliwe skutki. Po pełnym naładowaniu, artefakt straci swoje właściwości. Nie będzie już więcej o tym, co się bronić, ale nie będzie też boli. Wartość maksymalnej energii pochłoniętej zależy od poziomu trudności. Bardziej złożone, mniej.
 
- Bloki Vodka psy-efekty
 
Z góry wódki całkowicie blokuje psi efekty w ciągu kilku minut.
 
- Artefakt "Carapace", na taśmie, pancerz chroni przed uszkodzeniem
 
- Aby korzystać z zestawów naprawczych, trzeba mieć w ekwipunku cokolwiek na demontażu.
 
Jest to stan coś musi mieć co najmniej 15%. Kwota, o którą przedmiot przeznaczony do naprawy, w zależności od stanu analizowany, zawsze co najmniej 10%.
 
- "Smart" utrata niektórych częściach mutantów
 
Zawarte w Opcjach AMC. Jeśli chcesz pozostać z gwarantowanym shupaltsa krwiopijcy, nie strzelać mu w głowie. Itd. dla innych mutantów.
 
- Aby wyciąć część mutanta nóż nie jest konieczne, aby w plecaku, w rękach.
 
Co będzie przeszukać ciało BN, a wręcz przeciwnie, ręce powinny być wolne.
 
- Brzmi części wyciąć mutantów zawarte w opcjach AMC
 
- Dla PNV i Bioradara, trzeba mieć na taśmie baterii.
 
Baterie sprzedaje cukry. Mogą być ładowane za pomocą artefaktów "ciemnej energii" lub "Battery". Inne NVD różne prędkości spędzić naładowania akumulatora. W nocy wizja jest lepsza, tym szybciej wyczerpuje baterię.
 
- Szybkie przełączanie pomiędzy dwoma pistoletami
 
Odłóż broń w swoim pierwszym gnieździe. Odłóż broń w drugim gnieździe. Wszystko po tej procedurze, można przełączać się między nimi za pomocą przycisku "2" do dodania. klawiatura numeryczna.
 
- Podczas uruchamiania i wchodzenie po schodach intensyfikuje głodu
 
Wystarczy artefakty, które zmniejszają głód, podczas jazdy lub wspinaczki uczynić go dwukrotnie wolniejsze, a te, które zwiększają głód, co czyni go dwa razy szybciej.
 
- Głód i wpływu na zdrowie od prędkości jazdy i stopień zmęczenia.
 
- Po wyłączeniu widok można fotografować w trybie zoomu.
 
- Repairers może zapłacić więcej, a nie, że dałoby broni tego samego kalibru.
 
- Dodane dźwięki oddech
 
Zawarte w opcjach AMK: "Interaktywny cienka +"
 
- Wyrzutowa eliminuje artefakty, które zostały wygenerowane w poprzednim wydaniu.
 
Oczywiście, mówimy tu tylko o artefaktach, leżącego na ziemi.
 
- "Magic" plecaki
 
"Magicznych" są ze względu na wszystkie, które powinny być, ustaje z punktu widzenia gry. Czyli To nie zużywa ograniczonych identyfikatory i pamięć. Można nawet umieścić całą kolekcję broni w plecaku, tuż przy barze i bez opóźnień i pamięci awarii. "Magia" jest włączone w opcjach ustawień AMC.
 
W pasku wyszukiwania, można pisać w języku rosyjskim. Język jest włączona, naciskając i przytrzymując lewy Alt + kliknięcie lewym Shift.
 
Układanie w latarnię plecak, można pozostawić tekst, który będzie widoczny na mapie.
 
Jest jedna wada. Ten plecak pozwoli op2quicksave niezgodna z OP-2. Aby przywrócić zgodność, należy wyłączyć opcję "Magiczne plecaki" w opcji AMC i zebrać wszystkie dotychczas rozplanowany inwentaryzacji plecaki. Wraz z całą jego zawartością, oczywiście. Czyli aby to zrobić, co by te plecaki były nigdzie.
 
- Szybkie przełączanie celownik optyczny
 
Będąc w posiadaniu broni, dla których wstawić celownik optyczny, można to zrobić bez konieczności otwierania ekwipunku. Widok jest konieczne do powieszenia pas z wyprzedzeniem i w dowolnym momencie, klikając na Dodaj. klawiatura numeryczna 9, widok będzie ubrana. Albo odwrotnie usunięte, jeśli pas jest wolny komórek, gdzie będzie umieszczona.
 
- Pojemniki można umieścić żadnych artefaktów, nie tylko radioaktywnego.
 
Przypominam, że artefakty ostatnie i przedostatnie poziomy modyfikacji, natomiast emisje mogą przerodzić się Bruk. W tym, jeżeli cenisz te artefakty, należy przechowywać je w pojemnikach.
 
- Usunięto wszystkie noszą noże
 
Noszone tylko przez młotem, który posiada dziki Gotowe. Nie więcej broni takich uszkodzeń nie ma. To złamało młotem - to wszystko, nic takiego się nie stanie. Z myślą wydatkować młotem.
 
- Czujniki sygnalizują nieprawidłowości są teraz na ich jedynym dźwiękiem.
 
Jedyny wyjątek - czujka w egzoszkielet Czarnej lekarza. To pokazuje anomalię na minimapie.
 
- Zmieniono dialogi walutowe
 
Po wdrożeniu standardowego limitu na giełdzie zaczyna działać nowy wymianę. Wszystko to wzięte pod uwagę przed limit będzie się zmieniać w nieskończoność, ale na modyfikowanych artefaktów. Zazwyczaj, pierwsze artefakty poziom modyfikacji.
 
- Przywrócono mikro-questy zniszczyć mutantów
 
Podczas gry, jeśli dostaniesz SMS-ku, jak tutaj jest to:
 
Na cmentarzu maszyn opuszczonych na krwiopijcy śmieci grupę bandytów wyrwał. Wszyscy uważać.
 
To jest przykład takiego VMS są one różne. Dlatego należy pamiętać, że jest prawdopodobne, że w opisywanym miejscu naprawdę jest mutantem i jego zniszczenie będzie możliwe, aby uzyskać małą nagrodę na barmana lub Sidorovicha. Będą prowadzić dialog, coś w stylu "Czy masz coś w lewo dla mnie."
 
- Radio z '' śpiewa muzyki może być włączane i wyłączane
 
- Latarka ma teraz dwa tryby pracy: Blisko i daleko.
 
Tryby są wybierane przez naciśnięcie klawisza zasilania latarni.
 
- Podczas uruchamiania artefaktów gotowania może nic zrobić:
 
zapisywać, pobierać przenieść w inne miejsce. Brak ograniczeń. Wyniki gotowania w odpowiednim czasie będzie w tym samym miejscu. Ale nie możemy zapominać, że uwolnienie niektórych artefaktów może zniszczyć / zdegenerowana i Stalkers artefakty mogą wybierać.
 
- Części mutantów mają tylko te mutanty, którzy zabijają SG.
 
Cudzego zdobycz nawet nie szukał, nic tam nie będzie. Ale można kupić od NPC, który zabił mutanta.
 
- Rzeczy są tylko te zwłoki, w którym zginęło YY.
 
Jeśli NPC NPC drugiego zabili, a potem wszystko będzie pierwszym od drugiego. :) Jeśli NPC zabić mutanta lub anomalii, żadnych przedmiotów nie będzie. Wyjaśnienie. Istnieje niewielka szansa, że wszystko pozostanie w czyimś ciałem. Im wyższy jest stopień trudności, tym mniejsze prawdopodobieństwo.
 
- Tłumiki kalibru 5.45x39, 5.56x45 i 7.62x39 powolne kulach.
 
Prowadzi to do tego, że kula pływa w mniejszej odległości i przy zaostrzonej. Oznacza to, że podczas fotografowania przy długich dystansach, trzeba wziąć regulację korekcji. Lepszym podczas fotografowania z dużej odległości, nie stosować tłumik robi.
 
- Rozwiązanie przywraca zmutowany ludności w danej strefie.
 
Łącznie zamierzając po wydaniu podwyżką, przygotuj się.
 
- Teleporty ręczne działa trochę inaczej
 
Nie ma mityczne centrum teleportacji, co oznacza, że nie ma jednej z pieniędzmi i YY pędów. Czy istnieją niezbadane zjawiska teleportacji, które w jakiś sposób działa w tej strefie. Doświadczalnie stwierdzono, że proces teleportacji rozpoczyna się, gdy pewien wpływ na niektórych przedmiotów lub ich części. Aby rozpocząć teleportację manualnie teleport, chyba że zaznaczono inaczej, konieczne jest umieszczenie dwóch artefakt na pasku "Moonlight". Nie ma żadnych ograniczeń, wagę lub rodzaj wrogów w pobliżu, nie. Ale myślałem dwa razy zanim wspiąć się na oślep w tym niezbadane zjawiska Zone. Diabeł wie, że nie będzie. :)
 
Ograniczenia Scena jednak pozostał. Łącznie gdzie fabuła teleportacji nie jest, to nie będzie działać.
 
- Amulet Monolith pracuje teraz
 
Z tego amuletu, wszystkie Monolith nasza SG ignorowane, niezależnie od reputacji HS. Ale tylko pod warunkiem, że nie boli HS lub zabić żadnego z nich. Po tym amuletem do pełnienia swojej funkcji ustaje. Kilka dni później, Monolith i zapomnieć o tym amulet zadziała ponownie.
 
- Przeciążenie teraz bardziej
 
Powyżej można załadować aż 70 kg. i czołgać się powoli i kołysanie. Jak tutaj, na przykład:
 
Jeśli chcesz szybko pozbyć się nadmiaru i odzyskać mobilność, wciskasz 5 na extra. klawiatura numeryczna. Ta ulga awaryjne plecak. Następnie można podnieść i wrócić cały ładunek w inwentarzu.
 
- Mark buforuje losowo zmienić mapę
 
Teraz jest to krąg, który znajduje się wewnątrz pamięci podręcznej. Jeśli opcje obejmują AMC "Classic etykietę losowo pamięci podręcznej", który będzie można umieścić starą ikonę, wskazując samej pamięci podręcznej, a nie obszar wewnątrz niego.
 
- Wróciliśmy Quest z sejfem do swojej pierwotnej postaci.
 
Nie więcej Brat Monolith Cienie z jego zamorochkami.
 
- Teraz wszystkie neutralne mutanty Monolith, a nie tylko zbiorniki.
 
- Na widok PSO-1 jest podświetlenie wizjera
 
To zawiera przyciski PNV, w trybie celowania.
 
- Artefakt "Feather" zwiększa przeciążenie dopuszczalnego 20 kg.
 
- Handlarze zakres zaktualizowane poprzez losową liczbę godzin.
 
Nie ma powodu, aby się uratować-load, która byłaby czymś tam wbić. Wrócić później.
 
- Podczas korzystania Gravikostyuma żadnych ograniczeń.
 
Można biegać, skakać, strzelać, etc. Jeżeli przeciążenie pozwala. Im więcej masy ciała, tym trudniej jest to zrobić, i tym więcej energii potrzeba. Szybsze chcą mieć.
 
- Niewielkie zmniejszenie liczby listwami w niektórych miejscach
 
To ustawienie jest opcjonalne i jest wliczone w opcjach AMC. Nazywane "lokalizacje przeciw zamarzaniu." Włączenie tej opcji zmniejsza liczbę listwami na miejscach: Bar, magazyny wojskowe, ciemną dolinę wysypiskowego i rolnictwa. Niestety zwiększenie zużycia pamięci oraz lot z powodu braku pamięci jest gwarantowana przez około 3 godziny gry.
 
- Szukaj Temat egzoszkielet Czarne Lekarze rozpocznie się po zakończeniu historii Dead Cities. Wilk wysyła SMSku.
 
- Napój energetyczny jest obecnie "inspiruje"
 
Pijany energii przez jakiś czas przywraca wytrzymałość i trochę szybsze tempo. Pierwszy bank - w ciągu godziny, po drugie - przez 45 minut, po trzecie - przez pół godziny. Gdy efekt zaczyna krótki post-efekt. Od kolejnych puszek żadnego efektu. Licznik jest zerowany po śpi pijany. W etapach procesu mają moc będzie chciał więcej.
 
- Cross wzroku przymusowo odłączona na wszystkich poziomach złożoności, oprócz początkujących.
 
- Zmieniono zasadę działania zmodernizowanej nanokostyuma
 
Jeśli my, którzy są niecierpliwi zrobić tę historię, to pamiętać. Kapsułki nie są nieskończone, a zasoby są ograniczone do niego. Jeśli chcesz użyć, zrób to mądrze. Do pracy modułów, powinny one być umieszczone na taśmie. Dla kapsułek jest to również prawda. Można korzystać z kilku modułów. Z pasa powiesić, to będzie działać.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.