Skocz do zawartości

Log


Gość

Rekomendowane odpowiedzi


* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-II, F6/M5/S5, 2568.00 mhz, 49-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 51149 files cached, 8340Kb memory used.
Init FileSystem 3.699283 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\acer\desktop\[mod] op2\stalker op-2\savedata\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4053140 K], reserved[60276 K], committed[80824 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[17998 K], process heap[664 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[11563 K], smem[0 K]
Executing config-script "c:\users\acer\desktop\[mod] op2\stalker op-2\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia 
[c:\users\acer\desktop\[mod] op2\stalker op-2\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\users\acer\desktop\[mod] op2\stalker op-2\gamedata\config\rspec_default.ltx"...
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_skeleton_update
[c:\users\acer\desktop\[mod] op2\stalker op-2\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\users\acer\desktop\[mod] op2\stalker op-2\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\users\acer\desktop\[mod] op2\stalker op-2\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\acer\desktop\[mod] op2\stalker op-2\savedata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:8086]-[device:46]: Intel(R) HD Graphics
* GPU driver: 8.15.10.2622
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1745 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 32
* DVB created: 6144K
* DIB created: 512K
count of .thm files=360
load time=229 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 6144K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 32
*** RESET [230 ms]
"c:\users\acer\desktop\[mod] op2\stalker op-2\bin\xr_3da.exe" 
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 146480 K
Przygotuj się do wejścia w Zonę...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    6610 ms
* [prefetch] memory:  74683Kb
* phase time: 6652 ms
* phase cmem: 214944 K
Solianka: Start...
! Unknown command:  Wrong_actor.ltx!
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: No such operator defined


stack trace:

A ja mam ciągle coś takiego. Myślałem, że to przez to, że coś zmieniałem w udźwigu, ale jak podmieniłem z powrotem wszystkie pliki to i tak nie działa i w trakcie wczytywania jakiegokolwiek zapisu wywala do pulpitu. Pomoże ktoś?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.