Skocz do zawartości

Ais

Turysta
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ais

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ais

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

0

Reputacja

  1. Ais

    Spanie w Prypeci.

    Teraz to ja też, ale zmyliło mnie to ze w Janowie i na Składowsku to było bardzo "logicznie" umieszczone, a w prypeci było dość nieintuicyjnie.
  2. OK, problem rozwiązany, już perzeszłam całą grę. Trzeba było po prostu strzelać w podstarę anteny najlepiej ze strzelby. Jakimś cudem granaty nic nie dały i to mnie zmyliło.
  3. Hmm... znalazłam ją (antenę), ale czym ją zniszczyć? Próbowałam ogniem z broni maszynowej i granatami, ale nic nie dało. Wiem że to może głupie pytanie, ale był tylko jeden ładunek wybuchowy którem rozwaliłam drzwi do przedszkola. Czy jest gdzieś drugi ładunek? OK, problem rozwiązany, już perzeszłam całą grę. Trzeba było po prostu strzelać w podstarę anteny najlepiej ze strzelby.
  4. Ais

    Spanie w Prypeci.

    Mówisz prawdę, sprawdziłam i dziala, ale naprawdę długo trzeba szukać :/ Dzięki za radę.
  5. Narzekam, bo sądzę że port mapy z SoC to akurat dla twórców ni powiniem stanowić dużego [roblemu ani wymagać ogromnych nakładów pracy.
  6. Ais

    Spanie w Prypeci.

    No to mamy pierwszego potwierdzonego bug-a.
  7. Ais

    Recenzja

    Plusy: - BARDZO klimatyczne lokacje! Moim zdaniem pod tym względem jest to najlepszy STALKER do tej pory. - Unikalne anomalie. Teraz są pewne "duże" anomalie występujące tylko w jedym miejscu w grze i posiadajace swoje właściwości. Są bardzo klimatyczne i robią wrażenie. (bez spoilerów, ale zobaczenie "Szramy" czy "Sosnodębu" robi duże wrażenie). - Lepszy system ulepszeń broni, kombinezonów i hełmów. - Więcej misji pobocznych, są one bardziej szczegółowe i często powiązane w ciągi przyczynowo-skutkowe. Niektóre są bardzo pomysłowe i zaskakujące (jak ta z "ukrytą naomalią). - Wyraźniejszy HUD. - Spanie i jedzenie WRESZCIE dostępne bez modów. - Chimera i Burer WERSZCIE są w pełnej wersji a nie tylko w modach. Występowanie potworów jest też bardziej zróżnicowane niż w poprzednich częściach a A-life działa lepiej (teraz można na przykład spotkać "losowo" kontrolera na środku mapy). Wady: - Mapy są duże, większe niż bagna CS, ale jest ich mało. Brak nie tylko odległych od Prypeci "starych i lubianych" map takich jak Kordon lub Agroprom, ale brak nawet tych lokacji Prypeci które były w SoC. To uważam za największą wadę gry. Gdyby były tam dodatkowo wszystkie mapy z SoC i CS, to gra byłaby niezaprzeczalnym hitem sezonu. - Choć lepsza ptymalizacja, to do doskonałości jeszcze daleko. Zawirowania wody na przykład wyglądają dość średnio porównując do np "Crysis", za to wydają się zapychać dużo więcej pamięci niż Crysis (oglądana z bliska duża grupa mutantów zasuwająca po wodzie potrafi spowodować że gra się tnie). - Ograniczona ilość dostępnych dla gracza typów kombinezonów. Jeśli chodzi o te ostatnie, to mam wrażenie że jest ich dostępnych mniej niż w SoC (jak na razie kombinezony beryl, monolitu, najemników lub ciężkie kombinezony wolności to widziałam tylko na NPC-ach) Ogólnie: Twórcy gry wzieli sobie do serca pomysły i prośby graczy, widać też że widzieli co lepsze mody takie jak Oblivion Lost i czegoś się nauczyli. Gdyby dostępnych było więcej lokacji i map, to byłby to zdecydowanie najlepszy STALKER ze wszystkich, choć i tak uważam że jest na miarę SoC i dużo lepszy od CS.
  8. Jeśli chodzi o CoP to z samą Prypecią mam mieszane uczucia... w SoC sama Prypeć mnie zawiodła, bo było krótko, jednostajna Pogoda i trochę za dużo "akcji" żeby można było sobie ją pooglądać (czytajcie: dopero z modem można było ją docenić). Z nową Prypecią z jednej strony jest fajnie - lokacje które są trzymają klimat, można pozwiedzać z dużą przyjemnościa (coś co w niewielu grach się zdara - gracz chodzi żeby pooglądać scenerię) i faktycznie czuć atmosferę tego miejsca znanego z filmów. Minusem jest... brak Prypeci z SoC! Brzmi to dziwnie, ale jak słyszałam "Call of Pripyat" to sądziłam że to będzie znacznie większa Prypeć - że będzie zawierać również "Centrum" Prypeci znane z SoC, jak również na przykład Basen który był w multiplay'u CS. Ech, no cóż... trzeba czekać na kogoś kto zrobi "porta" mapy Prypeci z SoC do CoP. Wiem że rosjanie już dokonali tego "w drugą stronę".
  9. Miałam chyba za niską reputację z powinnością i wolnością, bo ani Azot się nie chciał przyłączyć, ani kolesie z Monolitu (posłałam ich do wolności). Noe z jakiś przyczyn tez się nie dał wkręcić. Poszłam z Zulusem, Sokołowem i Wano. Pomimo kilku prób z reloadem, zawsze ginął Zulus. PS - Kto to jest ten Walender? Chyba nigdy go nie spotkałam (a jestem już w Prypeci, zwiedziłam dokładnie Jupiter i Zaton)
  10. Hmm... nie wiem czy to bug, czy co, ale czy ktoś wie gdzie można spać w Prypeci? Sprawdziłam wszytkie sienniki i łóżka w pralni i żadne nie pozwala na znajomą komendę "śpij" :/ Czy ktoś miał ten sam problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.