Skocz do zawartości

Dimmu

Turysta
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dimmu

Osiągnięcia Dimmu

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

0

Reputacja

  1. Co do buga z "luzackimi" pijawkami i innymi stworkami ... bug jest na tyle upierdliwy że możecie spotkać pijawkę czy inne psy bezpośrednio w "niby" neutralnej kryjówce. Co ważniejsze parę ciosów i trochę krwi stracicie zanim "delikwent" przypomni sobie że trzeba uciakać Sytuację miałem z pijawką i psowatymi w Janowie i Zatonie ... w Prypeci raczej spokój. Co do "mordów" przez pijawki, kontrolery i inne ustrojstwa przy udziale wesołej gromadki pozostałych Stalkerów, Powinności i innych ... sytuacja zmienia się gdy w statystykach pojawia się "Jeden z Nas". Wtedy można liczyć na pomoc - wiem z doświadczenia że wtedy może pojawić się oddział (skąd - nie wiem) który pomoże i to skutecznie A co do samej recenzji. Raczej nic nie przebije wrażenia, jakie zrobił na mnie SoC aczkolwiek „realizm” rozgrywki, ulepszeń, swobody w lokacjach wg mnie lepszy jest w CoP. Jest parę rzeczy, które można by zmienić choćby przymusową opcję snu (brak snu – szybsza utrata wytrzymałości, wpływ na celowanie i poruszanie się jak po wódce szybsza absorpcja promieniowania itp.) ale to już tak bardziej pobożnych życzeń. Ogólnie – o ile Clear Sky było zwykła strzelanką z elementami … hmmm … grozy to przy Cop widać staranne dopracowanie większości szczegółów. Błędów raczej się nie uniknie … mała ilość lokacji też daje mały minus, ale trzeba pamiętać, że rozgrywka powinna wg założenia zgrywać się z realnymi lokacjami a kopiowanie ich z SoC jak to było w przypadku Clear Sky wg mnie było błędem. Lepsza krótsza i bardziej zróżnicowana rozgrywka niż skopiowanie SoC z dodaniem chimery i Burera To tak moim skromnym zdaniem
  2. Że wpiszę swoje spostrzeżenia 1. Chimerka ... w 90% lokacji gdzie spotykamy to przemiłe stworzonko jest możliwość ukrycia się wyżej niż ona skacze (Zaton / Izmrudnoje - wchodzimy na dach chatki ; Janow / kompleks klimatyzacyjny - na wieżę i walimy do kochanej ile popadnie ; Prypeć ... spotkałem dwie i obydwie sprzątnięte z wysokich lokacji). Innym sposobem który zauważyłem to stanąć plecami do czegokolwiek żeby zostawić jedną możliwość ataku. Skacze i skacze aż w końcy nadzieje się na ... cokolwiek choćby nóż 2. Burer ... granaty, granaty i jeszcze raz granaty. Odrzuca w naszym kierunku albo odbija ... ale 80% szans ze dostanie rykoszetem. Z broni walić w łeb (standard) jak opuszcza łapki 3. Kontroler ... schować się i czekać aż podejdzie najbliżej jak się da, ew. podbiec do gada zanim cokolwiek zrobi ... trzy strzały z czegokolwiek i ... w życiu na ziemi udział wzięli Metoda sprawdzona w Janowie ... misja w tunelu z Polem Psionicznym. Poza tym kilka razy spotkałem na otwartej przestrzeni ... raz miałem pecha, kilka razy pomogli stalkerzy ... pozostałych na odległość 4. Pijawki ... upierdliwe stworzenia ... na otwartej przestrzeni wolę nie spotykać. Albo atak na odległość, albo pleckami do ściany, Ewentualnie skok na kamyczek (lub cokolwiek wyższego niż ziemia) ... może to bug ale biedactwo nie potrafi/nie chce wskoczyć. Wiem wiem ... podejście do likwidacji trochę sekuranckie ... ale od czasu pobudki w Zatonie 9 pijawek o (4 nad ranem po całej nocy gry) nie mam ochoty na użeranie się z jakimkolwiek mutantem Jedyne czemu pozwalam podchodzić bliżej niż parę metrów to snorki To tak bardziej ciekawostka ... jeśli ktoś lubi ... nazwimy to "taktyczne" podejście
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.