Jump to content

michal201092

Turysta
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

68 Przyjacielski

About michal201092

  • Rank
    Gość w Zonie

Contact Methods

  • Website URL
    independentzone.pl
  • GG
    0

Profile Information

  • Frakcja
    Ekolodzy
  • Procesor
    i7 7700k | [Over] 5 Ghz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    Ak-47
  • RAM
    16 Gb - DDR4 2333Mhz
  • Karta graficzna
    Sli 2 x gtx 970 [OC]
  • System operacyjny
    Windows 10

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Reff - nowy plecak ( na ten moment polski kamuflaż - do celów tylko i wyłącznie prezentacyjnych ) - troszkę jedzonka i picia - 3 nowe utwory muzyczne : (https://independentzone.pl)
  2. @Ref - mały update końca prac nad jednym z modeli na mapie Na naszej stronie pojawiły się 2 nowe utwory - jeden z nich przyjął roboczą nazwę Jupiter Factory - jest ona tymczasowa i zostanie później zmieniona Strona internetowa
  3. @Up - okej , dzięki za informację ! @Ref Zostawiam następne zdjęcia propów do mapy : Na naszej stronie pojawiły się następne dwa utwory eksploracyjne (Anomaly Pt.I / Pt. II ) https://independentzone.pl Za niedługo powinna też pojawić się główna ścieżka dzwiękowa
  4. @Ref -> Po troszkę dłuższym czasie - natłok zajęć i pracy , troszkę przewyższył siły na zamiary , ale niezmiennie przemy do przodu :) A więc , muzyka - na naszej stronie pojawiły się 3 utwory [ z możliwością do odsłuchu) (czwarty wrzucę na dniach) - muzyka eksploracyjna oraz pod walkę . Za niedługo pojawi się główna ścieżka dźwiękowa - co o niej sądzicie ? Link : https://independentzone.pl/ Zdjęcie artefaktu (bez efektów) : Prace nad mapą powoli idą ku końcowi , na naszym kanale na YT pojawi się materiał , jeżeli będzie już bliżej końca. Link do kanału znajduje się na końcu strony :) Troszkę szkiców lokalizacji : Oraz , pracę nad częścią z modeli , przeznaczonych do lokalziacji Udało się nawiązać współpracę z grafikami zajmującymi się tworzeniem modeli broni , z dbałością o szczegóły. Dzięki temu mamy dostęp do broni pokroju AK / AR / Glock z dokładnością mechaniczną 1-1 . Dzięki temu możemy zaimplementować ciekawe mechanizmy rozkładania oraz przykładowo czyszczenia takiej broni wewnątrz. Postaram się od tego momentu publikować bardziej regularnie posty związane z rozwojem :)
  5. @Ref Koniec pracy nad triggerem , tak wygląda finalna wersja "potwora" z którym gracz spotka się jako z pierwszym przeciwnikiem: C&C welcome
  6. @Up Okej , spróbuję się do nich dobić Dzięki za info !
  7. @Small reff Na samym wstępnie - chciałbym zapytać którą wersję artefaktu uważacie za najbardziej odpowiednią : Sam szkic artefaktu : I jego historia: Oraz reszta prac: Poprawiona wersja NPC: Ai-2 Medkit (różne wersje): Pierwsze prace nad modelem (trigger) oraz "strzępki materiałów na nim": Comment & Share mile widziane Standardowo zachęcam do śledzenia naszego Fb oraz strony : https://independentzone.pl/ https://www.fb.com/IndependentZoneProject/
  8. @Ref Okej , troszkę zaistniał mały przestój ale idziemy już do przodu Model naszego kotka , wraz z texturami do obejrzenia na sketchfabie : https://sketchfab.com/3d-models/mutant-cat-i-257d593760ae483e8bf6c45af07e9e30 Oraz trochę nowych prac (Lokalizacje : WC , przysznice ; NPC): Za niedługo , pojawi się reszta materiałów takich jak : animacje kota oraz model Triggera (W.I.P) wraz z animacjami. Zdjęcia mapy (szkice oraz zdjęcia z gry) pojawią się do miesiąca Zapraszam do śledzenia strony na Facebooku oraz naszej strony internetowej - pojawiają się tam (czasami) rzeczy , których tutaj nie dodaję https://independentzone.pl/ https://www.fb.com/IndependentZoneProject/
  9. @Update Duża przerwa , ale jakoś tak wyszło ALE - prace dalej idą w przód . Parę nowych prac: I , pierwsze prace nad modelem , textury in W.I.P
  10. @Update Prace nad modelami kreatur idą do przodu , za niedługo pierwsze efekty ! Teraz wrzucam jeszcze dwóch przeciwników z którymi gracz spotka się w podziemiach: oraz ich opisy : Trigger jest upiornym wynikiem przeprowadzanych w obiekcie badań nad kontrolą ludzkich procesów myślowych, odruchów i instynktów. Ten zakuty w eksperymentalny kombinezon mutant przypomina człowieka jedynie z pozoru. Długotrwałe działanie silnego pola elektromagnetycznego zupełnie wyprało go z uczuć wyższych, pozostawiając jedynie gniew i ślepą agresję. Poszerzające percepcję środki psychoaktywne, jakie krążą po jego ciele, obdarzyły Triggera nieludzko szybkimi instynktami i niemal natychmiastowym czasem reakcji, czyniąc go jednak skrajnie wrażliwym na światło. Przed tym, jak i przed nadmiarem innych bodźców ma chronić go sferyczny hełm, który po latach użytkowania nieomal wrósł w jego ciało. Radiator był niegdyś człowiekiem, które to cechy nadal widoczne są pod warstwą stwardniałej, podobnej do pancerza skóry pokrywającej większość jego ciała. Poddany działaniu neurodegeneracyjnych chemikaliów, mutant jest niezdolny do odczuwania bólu. W wyniku tego wszelkie podświadome ograniczenia zostały zdjęte z jego ciała, pozwalając Radiatorowi na pełne wykorzystanie swojej siły i wytrzymałości. Jego spaczone, nadęte ciało, pokryte zrakowaciałymi naroślami oraz skórnymi tarczkami jest wyjątkowo odporne na obrażenia, co czyni go śmiercionośnym i nieprzejednanym przeciwnikiem.
  11. @Ref Tym razem "zmutowany" kotek Co o nim sądzicie ?
  12. @Ref Rozpoczynamy pracę nad kreaturami , na pierwszy ogień psy:
  13. @Up dzięki za opinię Praktycznie zakończone prace nad miernikiem , wyszedł taki efekt : GUI będzie wyglądać tak : Za niedługo wrzucę efekty pracy nad mapą
  14. @Mały update Postęp z tworzenia nowego wejścia oraz pierwsze zarysy artefaktu : Co sądzicie o artefakcie ? Docelowo będzie zamknięty w specjalnym rodzaju "klosza" , oczywiście animacje już są powoli w przygotowaniu Za niedługo pojawią się pierwsze zdjęcia GUI , niezwłocznie je zamieszczę jak będą gotowe W następnym miesiącu , pojawią się rysowane arty - zapowiada się ciekawie
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity