Jump to content

michal201092

Turysta
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

39 Dobry

About michal201092

  • Rank
    Gość w Zonie

Profile Information

  • Frakcja
    Ekolodzy
  • Procesor
    i7 7700k | [Over] 5 Ghz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    Ak-47
  • RAM
    16 Gb - DDR4
  • Karta graficzna
    Sli 2 x gtx 970
  • System operacyjny
    Windows 10

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Update Duża przerwa , ale jakoś tak wyszło ALE - prace dalej idą w przód . Parę nowych prac: I , pierwsze prace nad modelem , textury in W.I.P
  2. @Update Prace nad modelami kreatur idą do przodu , za niedługo pierwsze efekty ! Teraz wrzucam jeszcze dwóch przeciwników z którymi gracz spotka się w podziemiach: oraz ich opisy : Trigger jest upiornym wynikiem przeprowadzanych w obiekcie badań nad kontrolą ludzkich procesów myślowych, odruchów i instynktów. Ten zakuty w eksperymentalny kombinezon mutant przypomina człowieka jedynie z pozoru. Długotrwałe działanie silnego pola elektromagnetycznego zupełnie wyprało go z uczuć wyższych, pozostawiając jedynie gniew i ślepą agresję. Poszerzające percepcję środki psychoaktywne, jakie krążą po jego ciele, obdarzyły Triggera nieludzko szybkimi instynktami i niemal natychmiastowym czasem reakcji, czyniąc go jednak skrajnie wrażliwym na światło. Przed tym, jak i przed nadmiarem innych bodźców ma chronić go sferyczny hełm, który po latach użytkowania nieomal wrósł w jego ciało. Radiator był niegdyś człowiekiem, które to cechy nadal widoczne są pod warstwą stwardniałej, podobnej do pancerza skóry pokrywającej większość jego ciała. Poddany działaniu neurodegeneracyjnych chemikaliów, mutant jest niezdolny do odczuwania bólu. W wyniku tego wszelkie podświadome ograniczenia zostały zdjęte z jego ciała, pozwalając Radiatorowi na pełne wykorzystanie swojej siły i wytrzymałości. Jego spaczone, nadęte ciało, pokryte zrakowaciałymi naroślami oraz skórnymi tarczkami jest wyjątkowo odporne na obrażenia, co czyni go śmiercionośnym i nieprzejednanym przeciwnikiem.
  3. @Ref Tym razem "zmutowany" kotek Co o nim sądzicie ?
  4. @Ref Rozpoczynamy pracę nad kreaturami , na pierwszy ogień psy:
  5. @Up dzięki za opinię Praktycznie zakończone prace nad miernikiem , wyszedł taki efekt : GUI będzie wyglądać tak : Za niedługo wrzucę efekty pracy nad mapą
  6. @Mały update Postęp z tworzenia nowego wejścia oraz pierwsze zarysy artefaktu : Co sądzicie o artefakcie ? Docelowo będzie zamknięty w specjalnym rodzaju "klosza" , oczywiście animacje już są powoli w przygotowaniu Za niedługo pojawią się pierwsze zdjęcia GUI , niezwłocznie je zamieszczę jak będą gotowe W następnym miesiącu , pojawią się rysowane arty - zapowiada się ciekawie
  7. @Ref Projekcik powoli się rozwija , aktualnie toczą się prace nad GUI (za niedługo efekty ! ) oraz samą mapą . Część zdjęć z bunkra: Zapraszam także do polubienia , śledzenia naszego małego fanpage na FB : https://www.facebook.com/IndependentZoneProject/ - będą tam od czasu do czasu pojawiać się informacje o postępach :p
  8. Tak , post pojawił się na innej stronie też poświęconej grze Stalker , wiem że część osób używa obu forów , a część tylko jednego Nie jestem w jakikolwiek sposób powiązany z nikim - nie podbijam sobie tematu innymi kontami - szanujmy się Co do samego projektu - aktualnie tworzymy mapę bunkru powoli , lecz level - designer kończy implementacje modeli . Trochę późno zaczęliśmy tworzyć mapę , ponieważ tworzyliśmy głównie własne w pełni customowe modele np. liczników geigera . Co do modelu projektu - jest to startup - bootstrap , projekt zamierzamy wypuścić na kickstartera w momencie w którym będzie już w wystarczającym stadium. Poszukujemy ludzi do długotrwałej współpracy , głównie tych którzy mają w tym zajawkę - i mogą pomóc . Co do praw autorskich - odbyłem na ten temat dosyć długą rozmowę i myślę że nie ma jakichkolwiek podstaw prawnych dzięki którym ktokolwiek mógłby nas pozwać . Co do samych pieniędzy - rozliczamy się po wrzuceniu projektu na kickstartera za wszystko co było dotychczas wykonane . Aktualnie mamy "fabułę roboczą" lecz fabuła jest napisana , czeka na ewentualną implementację - uprzedzając pytania - nie chcę jeszcze jej ujawniać Dziękuję za pomysł z rosyjskimi forami - spróbuję tam uderzyć Strona na razie jest w fazie tworzenia - pojawią się tam nowe aktualnie materiały w najbliższym czasie
  9. Dzień dobry wszystkim forumowiczom ! Od dłuższego czasu tworzymy projekt gry , który opiera się na serii gier Stalker , Metro . Naszą pierwszą mapą "pokazówką" dla wydawcy będzie projekt podziemnego laboratorium. I z tego powodu zwracam się do was drodzy forumowicze - z tego powodu iż od dłuższego czasu poszukuję ludzi chętnych do pomocy / współpracy przy projekcie . Byłby ktoś z was tym zainteresowany ? Gdzie mógłbym szukać ludzi zainteresowanych współpracą , znających ten klimat ? Co sądzicie o tworzeniu takiego projektu ? Link do naszej oficjalnej strony : https://independentzone.pl Link do stronki na FB: https://www.facebook.com/IndependentZoneProject Troszkę fabuły : Bezpośredni dostęp do laboratorium jest utrudniony, z powodu blokującej główne wejście anomalii. Jednak lata zaniedbania w połączeniu z działaniem anomalii poskutkowało tąpnięciem na terenach okalających laboratorium, przez co zawaleniu uległa część nieużywanego tunelu transportowego, prowadzącego do wnętrza obiektu. Wewnątrz panuje chaos, sugerujący próbę szybkiego opuszczenia obiektu. Aparatura pomiarowa, rozłożone w salach sprzęty niewiadomego przeznaczenia nie nadają się już do niczego. W laboratorium nie ma śladów życia, nie sposób natknąć się również na ludzkie szczątki, za wyjątkiem jednego pomieszczenia, gdzie spoczywa kilka szkieletów. Zadaniem gracza jest odzyskanie danych z komputerów, co jednak okazuje się niemożliwe, jako że ktoś skrzętnie wymontował z nich nośniki pamięci. Jałowe poszukiwania mają już zakończyć się fiaskiem, kiedy gracz znajduje ledwo czytelną notatkę (Notka serwisowa). Podążając za zawartym w niej tropem, odnajduje uszkodzony komputer, który w wyniku przeoczenia nie został zniszczony bądź wymazany. Liczne notatki i nagrania znajdowane na terenie obiektu rzucają nieco światła na charakter prowadzonych badań.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord