Skocz do zawartości

michal201092

Stalker
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michal201092

Metody kontaktu

  • Strona internetowa
    independentzone.pl
  • GG
    0

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    324
  • Frakcja
    Ekolodzy
  • Broń główna
    Ak-47

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Windows 10
  • Procesor
    i7 7700k | [Over] 5 Ghz
  • Karta graficzna
    RTX 2070 Super [OC]
  • Pamięć RAM
    16 Gb - DDR4 2333Mhz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia michal201092

Turysta

Turysta (2/21)

108

Reputacja

  1. @Reff Po długim czasie udało się dokończyć jedną z obowiązkowych lokacji (którą gracz będzie musiał odwiedzić) z artefaktem na samym jej końcu : Ukończyliśmy także riggowanie postaci (Trigger) oraz wrzuciliśmy pierwsze modele laboratorium - za niedługo ukażemy je w następnym video
  2. @Refff Od ostatniego update, minęło prawie że rok - nastąpiło w tym czasie dużo zmian wewnętrznych oraz niestety zabrakło także czasu. Ale , pomimo tego wszystkiego , udało się zrobić postęp! W tym roku zwracamy ze zdwojoną siłą , pełni do chęć do tworzenia! Dajcie znać , co o tym sądzicie
  3. @Up - dzięki za referencje! Mamy całą "sesję" z taką skrzynką - przygotowaną przez użytkownika forum @Ref - mały update - pierwsze zdjęcie Radiatora , wrzuconego już w silnik!
  4. @Update Szkice spersonalizowanej skrzynki gracza Oraz , gra została dodana na giantbomb: https://www.giantbomb.com/independent-zone-project/3030-81514/
  5. @Ref - mały update ! Animacje do Colt-a 1911 : Dla zasięgu , także została utworzona strona na indiedb [https://www.indiedb.com/games/independent-zone-project]
  6. @yascarr Na szczęście będzie zmiana fov-u Na Unity 2020.1.0f1 , Projekt HDRP
  7. @reff - update Animacje licznika geigera (HQ Version) : https://youtu.be/5o5C7ZPhNns Rrenderowanie ikon w czasie rzeczywistym na podstawie modelu + Pierwsza implementacja systemu addonów : https://youtu.be/HBBUmg6grdc
  8. @Ref - pomimo długiej przerwy prace cały czas idą do "przodu" Development mapy biegnie ku końcowi - lokalizacje są już praktycznie przygotowane , czas na wypełnienie ich różnymi propami oraz elementami rozgrywki takimi jak zbieranie artefaktów oraz walka z przeciwnikami. Prezentacja samego miernika wraz z animacjami : https://www.youtube.com/watch?v=_KrEYiEeIus Jeżeli znacie kogoś (lub sami jesteście) chętni do współpracy nad projektem , zapraszam do kontaktu - każde chętne ręce się przydadzą
  9. @Ref Następne szkice wejścia do bunkru - który według was , byłby najodpowiedniejszy ? ;) Oraz drugi szkic atmosfery panującej w bunkrze (Laboratorium Hydroponiczne)
  10. @Reff Długo nas tu nie było - Covid i reszta spraw , troszkę pokrzyżowała plany niestety :( Ale wracamy powoli na tory ! - Na stronie na FB pojawiła się prezentacja animacji AK-47 (https://www.facebook.com/watch/?v=2811598628940187) - Na naszej stronie internetowej do odsłuchu jest cała ścieżka dzwiękowa (+- 40 minut) na czele z głównym utworem muzycznym - jest on pierwszy (Independent Zone) . Link do strony : https://independentzone.pl/ - Szkice laboratorium hydroponicznego : Oraz klimat , jaki będzie w nim panował: - Zdjęcie szkicu menu głównego (będzie w klimacie 3D , coś podobnego jak w Metro Exodus): - Wojskowa skrzynia (W.I.P) - Powoli prace nad mapą dążą ku końcowi - postaram wrzucić się jakiś filmik , coś pokroju W.I.P prosto z mapy Co o tym sądzicie ? Jakie odczucia na temat muzyki ?
  11. @Reff - nowy plecak ( na ten moment polski kamuflaż - do celów tylko i wyłącznie prezentacyjnych ) - troszkę jedzonka i picia - 3 nowe utwory muzyczne : (https://independentzone.pl)
  12. @Ref - mały update końca prac nad jednym z modeli na mapie Na naszej stronie pojawiły się 2 nowe utwory - jeden z nich przyjął roboczą nazwę Jupiter Factory - jest ona tymczasowa i zostanie później zmieniona Strona internetowa
  13. @Up - okej , dzięki za informację ! @Ref Zostawiam następne zdjęcia propów do mapy : Na naszej stronie pojawiły się następne dwa utwory eksploracyjne (Anomaly Pt.I / Pt. II ) https://independentzone.pl Za niedługo powinna też pojawić się główna ścieżka dzwiękowa
  14. @Ref -> Po troszkę dłuższym czasie - natłok zajęć i pracy , troszkę przewyższył siły na zamiary , ale niezmiennie przemy do przodu :) A więc , muzyka - na naszej stronie pojawiły się 3 utwory [ z możliwością do odsłuchu) (czwarty wrzucę na dniach) - muzyka eksploracyjna oraz pod walkę . Za niedługo pojawi się główna ścieżka dźwiękowa - co o niej sądzicie ? Link : https://independentzone.pl/ Zdjęcie artefaktu (bez efektów) : Prace nad mapą powoli idą ku końcowi , na naszym kanale na YT pojawi się materiał , jeżeli będzie już bliżej końca. Link do kanału znajduje się na końcu strony :) Troszkę szkiców lokalizacji : Oraz , pracę nad częścią z modeli , przeznaczonych do lokalziacji Udało się nawiązać współpracę z grafikami zajmującymi się tworzeniem modeli broni , z dbałością o szczegóły. Dzięki temu mamy dostęp do broni pokroju AK / AR / Glock z dokładnością mechaniczną 1-1 . Dzięki temu możemy zaimplementować ciekawe mechanizmy rozkładania oraz przykładowo czyszczenia takiej broni wewnątrz. Postaram się od tego momentu publikować bardziej regularnie posty związane z rozwojem :)
  15. @Ref Koniec pracy nad triggerem , tak wygląda finalna wersja "potwora" z którym gracz spotka się jako z pierwszym przeciwnikiem: C&C welcome
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.