Jump to content

Koma

Turysta
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

About Koma

  • Birthday 07/22/1996

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Koma's Achievements

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

125

Reputation

  1. Temat poprawiony z powodu całkiem sporego rozszerzenia repozytorium o inne rzeczy.
  2. Repozytorium ma teraz nowy katalog - "4. Utilities" z bardzo użytecznymi narzędziami do modowania. Do tego Repacki dostały updejta i wszystkie są ponaprawiane jak należy, z lepszym narzędziem do wypakowywania archiwów ".db".
  3. Postawiłem kiedyś OGSE i miałem ten sam problem. Nie jest to może dlatego, że OGSE szuka danych zapisu w twoich dokumentach? Spróbuj skopiować folder do folderu "Moje Dokumenty", przemianuj go na STALKER-SHOC i zobacz, czy zadziała.
  4. Repost ze stalkerteam.pl Siemanko. Pozwólcie, że zgodnie z wcześniejszą obietnicą zademonstruję wam moje własne repozytorium z własnoręcznie robionymi Repackami. Oryginalnie były robione dla /sg/, ale nie widzę problemu żeby się nimi podzielić z wami. A więc, oto kompletnie samodzielne Repacki trzech gier z serii S.T.A.L.K.E.R., w osobnych folderach na język - A dzielenie na język ma powód - Rosyjska wersja Cienia korzysta z innej metody pakowania plików .db i inaczej przerobionego silnika w przeciwieństwie do angielskiej wersji "Worldwide", i to z tą rosyjską podstawką będzie działać większość modów - sam polecam. OPIS REPOZYTORIUM Foldery: - "1. Repacks" - Główna atrakcja mojego repozytorium - wewnątrz katalogu znajdują się dwa foldery, "English" oraz "Russian", czyli macie wybór języka już przed ściągnięciem. Osobiście polecam te z folderu Russian, bo to z nimi działa najwięcej modów. - "2. Localizations" - Katalog zawierający cztery foldery, a w każdym są pliki tekstowe i dźwiękowe dla wszystkich trzech gier. Foldery nazywają się "English", "Polish", "Russian" oraz "Ukrainian", czyli foldery zawierające tekst i dubbing po kolei - po angielsku, polsku (czyli rosyjsku z nałożonym lektorem Mirosława Utty), rosyjsku i ukraińsku. - "3. Utilities" - Wielki stos bardzo użytecznych narzędzi do moddingu. Zawiera również patche deweloperskie (nie wymagają klucza) z ery GameSpy do wszystkich trzech gier, zanim zostały one dokumentnie spaprane przez GoG i Steama z "poprawkami" które na siłę wymuszają V-Sync, oraz psują kompatybilność z modami. (użytkownicy Steama wiedzą o co chodzi - Complete nie daje się uruchomić) - "4. Leaks" - Różne wycieki tego, co było związane z tworzeniem S.T.A.L.K.E.R.a - W folderze jak na ten moment są trzy pliki - Pełny wyciek kodu Zewu Prypeci, częściowy wyciek kodu X-Ray 2.0 oraz wyciek deweloperskiego builda Metro 2033. - "5. Dark Ambient" - Gigantyczny (ponad 23GB) zbiór klimatycznej muzyki typu Dark Ambient i Drone, który może być wykorzystany jako ścieżki dźwiękowe do poziomów, żeby były puszczane w tle i tworzyły klimat - czyli ambienty. Wszystko jest już skonwertowane do formatu stereo OGG VBR 7.5 @ 44100Hz co poprawnie otagowane zapewnia maksymalną kompatybilność z Czystym Niebem i Zewem Prypeci. Cień Czarnobyla niestety nie wspiera plików stereo, trzeba muzykę dzielić osobno na pojedyncze kanały z suffixami "_l" dla lewego kanału stereo i "_r" dla prawego kanału stereo. Podstawowe cechy Repacków: - Folder "gamedata" włączony - można śmiało wstawiać mody bez żadnego cackania się z innymi rzeczami; - Zapisy gry i opcje graficzne są przechowywane w katalogu z grą, w folderze "savedata" - można grać zawsze i wszędzie, nawet z pendrajwa; - Do każdego Repacka dołączony został folder "addons", czyli bardzo ciekawe dodatki i małe mody do gry - razem z programem służącym do wypakowania plików .db; - Podmienione ekrany powitalne we wszystkich repackach i wersjach; (Porównanie starych ekranów Repacków z obecnymi) - Trzy wersje Cienia Czarnobyla w jednej paczce. Standardowo po wypakowaniu i uruchomieniu jest wersja 1.0006, ale w archiwum z grą, w folderze "patches" są wypakowane łatki do 1.0004, 1.0005 i spowrotem do 1.0006 INSTALACJA Proste jak budowa cepa - Ściągnij sobie jakiegokolwiek Repacka, wypakuj zawartość archiwum 7zipem albo WinRARem TYLKO 7-ZIPEM inaczej będą różne głupie babole, tam, gdzie ci się żywnie podoba, (byle nie w "Program Files" w dysku C, najlepiej gdzieś indziej, w folderze użytkownika albo innym dysku) w przypadku chęci zagrania w Cienia Czarnobyla w wersji niższej od 1.0006 załataj grę tym co chcesz z folderu "patches" i uruchom grę z "XR_3DA.exe" w folderze "bin" w przypadku Cienia albo "launcher.exe" w przypadku Czystego Nieba i Zewu Prypeci. LINK DO REPOZYTORIUM https://mega.co.nz/#F!Ql5CSLxb!gNkfqg-xAUfYezLuMaFtYQ NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (tak naprawdę tych pytań nie zadał jeszcze nikt, ale co mi tam) Q: Pisałeś o "łataniu" gry rzeczami z folderu "patches", jak mam to zrobić? A: Sprawa wygląda następująco: Katalog z grą ma ten folder "patches" i gdy go otworzysz, to masz foldery o nazwie 1.0004, 1.0005 oraz 1.0006. Wchodzisz do jednego z tych folderów, zaznaczasz całą jego zawartość myszką albo wygodniej kombinacją klawiszy Ctrl+A, wciskasz mychą albo w menu "Kopiuj" albo Ctrl+C, wracasz spowrotem do folderu z grą i wklejasz tam wszystko z tego folderu, i potwierdzasz podmianę wszystkich plików, I masz teraz Cień Czarnobyla załatany do tej wersji jakiej chciałeś. Q: Jak korzystać z FoV Switchera? A: Wchodzisz do folderu z FoV Switcherem, uruchamiasz skrypt "fov_switch.cmd", wybierasz wartość pola widzenia razem z wersją gry, wbijasz numerek przydzielony do tego czego chcesz, wciskasz enter, idziesz do folderu "bin" z folderu z FoV Switcherem i przenosisz stąd plik "xrGame.dll" do folderu "bin" w katalogu z grą, wklejasz go, potwierdzasz podmianę plików i git. Q: Ściągnąłem sobie jedną z lokalizacji z folderu "Localizations" w twoim repozytorium. Jak mam to ustawić? A: Wpierw trzeba wypakować zawartość archiwum z lokalizacją, czy to są pliki dźwiękowe czy tekstowe jest to zupełnie nieważne - będzie działać tak czy inaczej. No to masz teraz folder z wypakowaną zawartością archiwum, a tam jest folder "gamedata" - przenieś ten folder do katalogu z grą, jeśli cię o to poprosi to zatwierdź przeniesienie/podmianę plików i to wszystko. Teraz będziesz mógł grać z wybranymi przez ciebie napisami / udźwiękowieniem. Q: Czy Repacki mogą utrudnić instalację modów? A: W żadnym razie. Do tych repacków instaluje się mody zupełnie tak samo jak do standardowych gier. Q: Czy można robić nieskończone kopie zapasowe tych Repacków, żeby można było je testować z różnymi modami? A: TAK!!! Wszelkie inne pytania są mile widziane. Dziękuję za uwagę.
  5. -repost ze stalkerteam- Siemanko. Kiedyś byłem leniwy, myślałem, że nie ma wielu ludzi na tym forum, którzy by to zrozumieli, ale teraz, wali mnie to. Tutaj jest caluteńki kod źródłowy silnika Zewu Prypeci. https://github.com/OpenXRay/xray-16/ Jest wiele obiecanych rzeczy, na przykład: - przejście na 64 bity (wsparcie więcej niż 4 GB RAMu) - korzystanie z wielu wątków procesora (4 zamiast 2) - LuaJIT 2.0.3, ponad dwukrotnie szybszy od LuaJIT 1.1.4 - gra będzie działać szybciej i rzadziej się "ciąć" - NARESZCIE NAPRAWIONY ANTY-ALIASING - IPv6 w multi - Naprawiona rozmyta czcionka pod DX11 - Nowsze pluginy dla 3DS Maya/Max - Dedykowane serwery ze wsparciem dla Linuksa Musimy bacznie uważać na to, co oni robią. Czekajmy cierpliwie na pierwszą stabilną wersję tego cuda. Ktokolwiek zna się na rzeczy, jest proszony o przyspieszenie ulepszania tego silnika.
  6. TYTUŁ MODYFIKACJI: Wolfenstein: The New Order Soundtrack Mod AUTORZY: MachineGames - Stworzenie tej gry. Michael John Gordon / Fredrik Thordendal + Meshuggah - Stworzenie muzyki Koma - Konwersja plików audio, sklejanie wszystkiego do kupy i poprawki skryptów. OPIS: Niniejsza modyfikacja podmienia muzyke podczas walki na ta z Wolfenstein: The New Order - 8 utworów bitewnych zamiast 4 (muzyka dynamiczna MUSI być włączona); - działa ze wszystkimi modami + vanilla. - nie wymaga nowego startu gry. DEMONSTRACJA: http://videobam.com/mvhHZ JAK DO TEGO DOSZŁO: Zrobione, bo tak. INSTALACJA: Ściągamy archiwum zawierające wszystkie potrzebne rzeczy, rozpakowujemy je, przenosimy folder "gamedata" do katalogu z grą oraz w pliku "fsgame.ltx" zmieniamy wartości "gamedata" z "false" na "true", jeżeli nie zostało to wcześniej zrobione. DOWNLOAD (mega.co.nz) Bawcie się dowoli.
  7. Kolejny sample - oryginalny miks w walce z Totenkopfem. https://mega.co.nz/#!9pZi2BwD!9AbVz6IAvr2a0i7IWXF-w3to2lF11QfTXfioTiiVNSs
  8. Okej, macie tu sample z wypakowanych plików gry! https://mega.co.nz/#!x1RVjJqR!jsX9HrTHTyv9iIPfrSioiFYN9MbD9J_D4nNoJ8GRgvI https://mega.co.nz/#!104FyQqQ!hJT3SEEn6RxHets0Qfv1G0nSblJUK2CfJ4ozReryQMA https://mega.co.nz/#!RoBhGDCT!2gx16Kf96hRog0xl0lG18y4UOneHXUSe_3Bct1Zir9c
  9. Kiedyś mi się udało z soundtrackiem z różnych gier, z tym też mi się uda. Muzyka z Quake 3 Arena - https://mega.co.nz/#!8pQzRCaL!RfIJ0B1W4JQMXUpu6afaR22jqd9w7iwnXPSAba8H9Bo - pod mody, które nie dodają nowych map. Muzyka z Half-Life 2 i Epizodów - https://mega.co.nz/#!lkQgyRTC!EJWKqkNKi1txt6cIMZ5IbnQ0whYqEBd7RwqhNRPeiDE - Pod wszystkie SGM-y aż do 2.2. Muzyka z Painkillera - https://mega.co.nz/#!gxQzyRjL!LU6HaytWZO3y79Pv9AEMu0doBCIyosiMyrxaU9fKSyM - Jak wyżej. Klasyczna muzyka z wcześniejszych Buildów Stalkera - https://mega.co.nz/#!hspzUBiI!TU4iG2KYltwhwbup7FuvwDS-_BsWOwf2ZBza4svhx50 - jak wyżej.
  10. W wurstlandzie tylko co piętnaste dziecko nie grało nigdy w Call of Duty. I tylko co piąte z jego posiadaczy interesuje się czymś innym niż graniem w Call of Duty. Zachodnie gunwo nieźle im napierdziało do łbów, ja wolę unikać tego ciulstwa szerokim łukiem.
  11. O w mordę. Jeszcze mnie tu długo nie ma, a już od razu temat urodzinowy. Spoko. Dzięki.
  12. Nie wiem jak wy, ale ja nowego Wolfa uważam za kapitalnego, a zwłaszcza jego niesamowicie ostry Soundtrack. https://www.youtube.com/watch?v=0B-WbbkIZTI Będę wkrótce eksperymentował z takimi soundtrackami w S.T.A.L.K.E.R.ze jako nutki bitewne.
  13. Repost z ST. Uszanowanko Stalkerom wszelkiej maści. Jedno z najbardziej znanych ogólnodostępnych forów dyskusyjnych na temat wszystkiego co możliwe, i jego wydział dotyczący ogólnej dyskusji dotyczącej gier komputerowych - /v/ (Video Games) razem z /vg/ (Video Games Generals) mają jeszcze żywy temat o wszystkich częściach Stalkera, nazywany ogólnie jako /sg/ - S.T.A.L.K.E.R. General. Pomimo tego, że to forum jest całkowicie po angielsku, jest ono niezwykle popularne i korzystają z niego Stalkerzy każdego kalibru, od prostych kotów po hardkorowych weteranów moddingu. Można tam anonimowo wysyłać własne wiadomości, a rejestracja jest... niepotrzebna, bo niemożliwa. Jestem tu po to, żeby wam przedstawić jedną z bardziej pożytecznych rzeczy, za którą stoi ta społeczność - ich własne, ekstremalnie gigantyczne repozytorium modów różnego kalibru do Stalkera. Jest ono stale aktualizowane z najnowszymi, większymi bądź mniejszymi modyfikacjami i patchami. Wszystkie repozytoria są na Mega.co.nz, co same w sobie jest faktem bardzo dobrym i sprawia, że nie ma praktycznie żadnych limitów pobierania, a do tego pliki są dostępne zawsze i wszędzie. Mało tego, każde pobieranie jest szyfrowane specjalnym algorytmem. A więc, cała obszerna lista wszystkiego, co oni mają do zaoferowania. Prawie wszystko jest po angielsku, ale wątpię, żeby bardziej doświadczeni forumowicze mieli z tym jakiś problem. Najnowszy temat znajdziecie na 4chanie - http://boards.4chan.org/vg/stalker >Kompendium po Zonie - każdy mod, którego będziesz potrzebował w celu zapewnienia sobie prawdziwego ukraińskiego wrażenia. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=121125400 >Mody do Cienia Czarnobyla. https://mega.co.nz/#F!d9JWAKhY!5bz-uoKeoCfjOajIOtjrCg https://mega.co.nz/#F!rQN2lY5Y!E0JvZQq9CCS_9wuaQvVaOg >Mody do Czystego Nieba. https://mega.co.nz/#F!rJsCXbQS!TP8rAke0EJMDSjDtTg8Xmg >Mody do Zewu Prypeci. https://mega.co.nz/#F!ZEwSWLrY!Q2of8E5UwS4iY7suAIdr7w https://mega.co.nz/#F!CBERxLrb!a7hDfSxns-sgNZmh_UsJAA >Mody do Lost Alpha. https://mega.co.nz/#F!nJEUgaKS!UdZXAwzMWmtjwfn_dFM3dg >Stare buildy Stalkera. (od 1 Czerwca 2002) https://mega.co.nz/#F!kFtnBTSb!K-RlA1TVxlJGl86yE1c6fw >Starsze Repozytoria Cień Czarnobyla - https://mega.co.nz/#F!p1BgUbTB!Mh02xBw6U3fTTgY81Ro8yw Czyste Niebo - https://mega.co.nz/#F!55InEayb!CgkH-vTMUZyI-pezxloQsQ Zew Prypeci - https://mega.co.nz/#F!w5UFxTaQ!1MiIb6UmVh2XXoYuV4seBw >Podsumowania, tutoriale, lista Streamów i inne. http://cheeki.violates.me/ >Zapasowe repozytorium, w razie gdyby to z Megi nie działało. http://cheeki.violates.me/repo >Oficjalna grupa na Steamie - dołącz do czata i spytaj się o zaproszenie! http://steamcommunity.com/groups/BroZone >Eksperymentalny plik LuaJIT.dll od Xetrill'a dla Czystego Nieba/Zewu Prypeci, podwyższa wydajność w modach bazujących w dużej mierze na skryptach. https://mega.co.nz/#!Ax5GmIzL!UiZ_NUNCZ6DGBmuRNVK5lr8nkcEG3Tlsuvgs2iZkQe8 >Dla początkujących http://pastebin.com/FUPEbLiv >Interfejs, Modding dla początkujących, usuwanie kołysania się ekranu przy ruchu itp. https://docs.google.com/document/d/1DEbJvFWS3L4LY8OPMG5m9pw2FnJpegwjDFTN0BmM8uk >Dlaczego seria modów "Complete" jest do dupy i nie powinieneś w nią grać? http://pastebin.com/6AtetpMM >Ustawienia wydajności i Steama. http://pastebin.com/nzXEevG7 >Lista modów i ich oceny. https://docs.google.com/document/d/1zlWA6xTRYTbf8WgvxjBX1fo2LshPo6okHkNY1Ojgg9g >Kompendium po AMK. https://docs.google.com/document/d/15-o_97gjEQRGO6QhUehY7LdqD3FJy84Pz_sWTTV46as >Downgrading Cienia Czarnobyla do wersji 1.0004. https://docs.google.com/document/d/1zprw6q_g6rKjT4ok9TAgm5l5O6xjnkd2JUiE9kKjq60 >Nieoficjalny fix do Cienia Czarnobyla od Codebro, bazujący na "przecieku" silnika Lost Alpha - wersja 1.0008b-fix1, wszelkie potrzebne cholerstwa są dołączone. https://mega.co.nz/#!FpRAGbKT!R45R5ehM1WG3CeaVMK6Z3PNrRuOMOZliTOv5qWtR51o >Lista zmian w patchu 1.0008b-fix1 i lista kompatybilności z innymi modami. (kompatybilność z Autumn Aurora 2 potwierdzona z mojej strony) http://pastebin.com/CtQ7zfkA Jak widzicie, cały ten temat jest perfekcyjnym batalionem do ściągania i testowania najróżniejszych, najbardziej szalonych modów do stalkera, łącznie z REBORN do Czystego Nieba - prawdopodobnie najbardziej rosyjski mod na tej planecie, a jak nie wierzycie to sprawdźcie sobie sami. Bawcie się z tym dowolnie i bez żadnych skrupułów.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity