Jump to content

Jared95

Turysta
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Jared95

  • Rank
    Gość w Zonie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Oficjalnie się poddaje - wszystkie wersje actor.ltx zmienione w [actor_damage] na 10-krotnie mniejsze, a w grze dalej one hit kille lecą
  2. Ooo, panie Marcusie, dziękuję - sprawdzę jak tylko z pracy wrócę Jest nadzieja xD
  3. W damages.ltx są te rodzaje pancerzy itd. Wszystkie albo zmniejszyłem albo zwiększyłem i potem sprawdzałem w grze np. "bip01_pelvis = 1.0 0.4" na "bip01_pelvis = 1.0 -0.4" lub na "bip01_pelvis = 1.0 1.4". Sprawdzałem różne kombinacje - najczęściej ze zbroją exo, bo mam item spawner i mogłem ją sobie szybko "wyczarować" Najczęściej więc grzebałem w [actor_body_damage_exo]
  4. A i jeszcze na odchodne powiem szczerze, że jestem zaskoczony. Modowałem już Warquest czy Divine n Conquer i nigdy jeszcze nie spotkałem się z taką nieprzejrzystością jak w Misery. Szkoda że nie ma tu żadnego z twórców, by rzucił nieco światła na tę sprawę. Mod świetny, ale niektóre jego założenia są koszmarne. Jak to miał być jakiś "soulslike" z wymagającym, ale satysfakcjonującym gameplayem, to poszło to w złą stronę. Zmieniałem wszystkie dostępne actor.ltx i damage.ltx - być może w jakimś pliku jest jeszcze inna zmienna odpowiadająca za dmg. Zastanawiam się, czy nie chodzi o zmienną z celnością, ale widzę że ustawiona jest na max 0.50, więc powinno być dobrze. Bronie mają racjonalny hit_power, więc nie mam pomysłu w czym problem jeszcze.
  5. Dziękuję, Marcus_Polonius - oficjalnie więc daję spokój, bo przez ostatnie dni robiłem wszystkie możliwe akrobację z nimi. Musi być więc jakiś plik ponad pliki mający wpływ na odporności. Pobawię się z cheat engine; może ktoś wymyślił sposób na zmniejszenie dmg i go sobie pożyczę W każdym razie dzięki i wszystkiego dobrego!
  6. Z miłą chęcią, ale pod misery 2.1.1 jest ciężko znaleźć, a ja aż tak nie znam cheat engine, żeby samemu tworzyć trainery. I tu jest problem - Misery ma poziomy trudności przy instalacji: rookie, normal i dark mode. Sęk w tym, że nijak ma się to do standardowych: nowicjusz, stalker itd., bo wartości w actor.ltx i damage.ltx są te same dla nich wszystkich. No i dochodzi kwestia wyboru klasy, które mają osobne pliki actor.ltx (assault, recon, sniper). Nie wiem, które edytować, bo mam do wyboru: a). C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\configs\creatures\actor.ltx b). C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\class_diversity\recon\gamedata\configs\creatures\actor.ltx c). C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\MISERY_v2.2\data\gamedata\configs\creatures\actor.ltx d.) C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\MISERY_v2.2\data\gamedata\class_diversity\recon\gamedata\configs\creatures\actor.ltx Ponadto rookie nie działa u mnie - czytałem changelog i nie ma żadnych zmian w stosunku do normalnego misery. Gdyby działało to dawno bym to odpalił i nie zawracał Wam głowy
  7. Dziękuję za odpowiedź, jednak jestem zdeterminowany, by się z tym spróbować. Wydaję mi się wręcz niewiarygodne, że pomimo moich zmian rezultat jest ten sam. Chciałbym chociaż pogrzebać w protektach pancerzy, by wyzwanie było choć jako-tako racjonalne. Umiem zmienić zadawane obrażenia; zależy mi tylko na tym, by moja postać wytrzymywała chociaż ze 3 strzały od przeciwników. Zew Prypeci skończyłem bodajże na weteranie (lub stalkerze?) i chcę wyzwania tylko odrobinę większego. Misery - pomijając ten aspekt - bardzo mi się podoba, choć i w cenach muszę dokonać zmian, bo 16000 rubli za racje żywnościowe wydaje mi się przesadą
  8. Wie ktoś gdzie w modzie do Stalkera - Misery, mam zmienić w plikach, żeby nie ginąć po jednym strzale? Wiem że damages.ltx lub actor.ltx ale nie wiem czy: - w podstawowym gamedata (z folderu Zewu Prypeci); - gamedata z misery 2.1.1; - gamedata z misery z klasą, np. recon w podfolderze bodajże class_diversity. Pytanie więc sprowadza się do tego, która z "gamedat" ładuje się jako ostania, żebym mógł dokonując zmian w jednej, widzieć w grze zmiany w ogóle Widzę, że weapons.ltx działa z gamedatą z folderu misery, ale w przypadku edytowania tamże actor.ltx czy damages.ltx nie widzę zmian. Będę wdzięczny za pomoc, bo na razie mnie rozbraja poziom trudności.
  9. Wie ktoś gdzie w modzie do Stalkera - Misery, mam zmienić w plikach, żeby nie ginąć po jednym strzale? Wiem że damages.ltx lub actor.ltx ale nie wiem czy: w podstawowym gamedata (z folderu Zewu Prypeci), gamedata z misery 2.1.1 czy gamedata z misery z klasą, np. recon. Będę wdzięczny za pomoc, bo na razie mnie rozbraja poziom trudności.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity