Skocz do zawartości

Helvetia

Turysta
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Helvetia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Helvetia

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

1

Reputacja

  1. @vidkunsen Nick jest stary, zapewne teraz bym zmienił na inny, ale już z tego, co wiem to się nie da . Co do podziemi to są zdecydowanie za duże. Koncept według mnie świetny, ale ja nie wiem jak się tam odnaleźć. Parę razy po błąkaniu się zrezygnowany wpisywałem *demo_record* i tak sobie latałem. Nigdy też tam nie poszedłem z własnej woli, chyba po to, żeby poszukać artefaktów, albo zabić szczury na ognisko. Nie wiem co przyszło do głowy autorowi, żeby zrobić je aż tak ogromne. Szczególnie, że wszystko wygląda do siebie bardzo podobnie. Do niektórych miejsc ciężko się dostać przez kolosalne promieniowanie, albo pojawiające się bez przyczyny psi. Z tego, co wiem to na późniejszym etapie w całym burdelu Messer będzie jeszcze walczyć z chimerami i pijawkami. A co do wylotów to w moim przypadku podczas grania na komputerze i na laptopie to nie pojawialy się jakoś super często. Powiedziałbym, że tak z 30-40% rozgrywki. Na szczęście, albo nieszczęście pojawiają się losowo, albo w określonym miejscu na mapie. Kiedy tak jest i nie można przejść przez to jakiegoś etapu to najlepiej cofnąć się do poprzedniej lokacji i wrócić. Jeszcze moja porada na to, że nie można spać kiedy się chce - ja robiłem tak, że rozpalałem zapałkami ognisko i wpisywałem *time_factor 200* czekając grzecznie, aż zrobi się poranek. Tylko najlepiej wtedy się nie ruszać, bo z jakiegoś powodu gra lubi się wtedy całkowicie zamrozić.
  2. @MikeMandalorian Moje odczucia są takie: Do moda podchodziłem trzy razy. Przeszedłem wersję 2.5 około trzy razy w różnych odstępach czasu i z różnymi fixami. Potem przeszedłem Vector of Alienation. Także jak można domyślać się moja pierwsza próba była jedną, wielką frustracją, złością i wyrzuceniem moda. Potem po jakimś czasie wróciłem i chciałem *naprawić* te dręczące *przeszkadzajki* bez modowania gry, więc znalazłem trainer i faktycznie grało się inaczej, jednakże czułem, że to nie jest to, jak twórca chciał, abym się bawił. Za trzecim razem przemogłem się, zagrałem na poziomie trudności stalker, bez cheatów ....... Bardzo mi się to spodobało. Choć nie ukrywam - było ciężko na początku. Mimo to w miarę jak grałem to uczyłem się sposobu na rozgrywkę. Aktualnie bardzo lubię ten wyśrubowany poziom trudności. Oczywiście są tu i tam niedociągnęcia, aczkolwiek można do nich się przywyzwyczaić. Każda wyprawa jest wyzwaniem, zbieraniem tego, co trzeba, a nie tego, co popadnie. Z początku nie mogłem znieść pojemności plecaka (to, że przedmioty wypadały po przekroczeniu danego limitu), ale potem zauważyłem, że dzięki temu trzeba myśleć, co ze sobą zabierać. Mógłbym dużo więcej opowiedzieć, ale jak pisałem na początku - myślę, że z modem trzeba się polubić i dać mu szansę, ponieważ klimat, muzyka, historia, atmosfera, lokacje są po prostu niesamowite. A co do pytania, czy jest coś, co usprawnia rozgrywkę to jak już pisano wcześniej, jest mod *semi official patches*. Ja osobiście w to nie grałem, ale widziałem filmik na YT i nie podoba mi się za bardzo, bo usuwa rzeczy, które mi się podobały w OLR 3.0 (po co usuwać animację chodzenia i wygląda to tak jakby postać latała?). Jednakże wysyłam link do filmiku, jest po angielsku.
  3. Witam. Otóż do moda pochodzę z trzeci raz z powodów które zostały już wymienione. Jednak najbardziej uciążliwy jest dla mnie deszcz, jest wtedy tak ciemno, że kompletnie nic nie widać. (Czy ktokolwiek ma ten sam problem?). Podświetlenie terenu w opcjach również mało co pomaga. Zauważyłem, że komendy działają, więc czy jest sposób na włączenie przez konsolę słoneczną pogodę? Próbowałem z sv_weather Aczkolwiek wydaje się, że nic nie pomaga. Jakieś pomysły? Będę wdzięczny (Gram na najnowszym Fix 3.0.14 i tłumaczeniu pobranym z Moddb stworzonego przez jednego z użytkowników, jest to tłumaczenie przy pomocy Ai na język angielski).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.