Skocz do zawartości

Agrael

Redaktor
  • Zawartość

    1 336
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    42

Ostatnia wygrana Agrael w dniu 24 Grudzień 2018

Użytkownicy przyznają Agrael punkty reputacji!

Reputacja

1 492 Przyjacielski

O Agrael

  • Tytuł
    Herszt
  • Urodziny 1993.05.28

Dane kontaktowe

  • Steam id
    STEAM_0:0:5348361
  • GG
    48125272

Informacje

  • Ruble
    20656
  • Frakcja
    Bandyci
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wysypisko
  • Broń Główna
    RP-74
  • System operacyjny
    Windows 10

Ostatnie wizyty

11 023 wyświetleń profilu
  1. Agrael

    Zimna krew (Холодная Кровь)

    Zauważyłem, że w tym modzie jest problem z niektórymi zadaniami. Jako przykład mogę dać zadanie od stalkera w Barze, który każe nam znaleźć ciało myśliwego o ile się nie mylę, a przy nim PDA na lokacji Mroczny Wąwóz ( w tym modzie nie wiem jak ta lokacja się nazywa, ale chyba każdy wie, o co mi chodzi ). Po zebraniu PDA i udaniu się do Baru nie ma żadnej opcji dialogowej ze zleceniodawcą tak więc zadanie wisi. @kondotier wspominał że u niego były podobne sytuacje. Tak czy siak, nie przeszkadza to w graniu. Przymierzam się teraz do X-16, bo możemy się tam udać na zlecenie Sacharowa. " Igłę " także znalazłem, ale w jednym ze schowków na Agropromie. I zgadza się - jest wielokrotnego użytku, ale ją sprzedałem bo znając życie nie będę jej używał a trochę jednak waży. Trochę screenów z mojej podróży po białej Zonie:
  2. Agrael

    Yoctosfera

    Yoctosfera to nic innego jak ulepszona wersja starego moda o nazwie Mystery, który miał oddawać podobny klimat jak Misery do Zewu. Prócz cieszącej oko oprawie wizualnej nie ma w tym modzie nic specjalnego lub godnego uwagi. Grałem w niego kiedyś dla odświeżenia Czyste Niebo. Pamiętam także, że można było znaleźć notatki oraz PDA z klimatycznymi opisami. Z nowych postaci to przypominam sobie tylko Doktora w czerwonym lesie. Temat na forum o starszej wersji tego moda: Mystery Tak czy siak - zagrać na pewno warto, bo jest to dobry mod pomimo braku nowych rozbudowanych zadań.
  3. Agrael

    Kontrolerzy (2003)

    Węgierski film z 2003 roku ukazujący pracę kontrolerów metra w Budapeszcie. Niby komediodramat, ale film jest dość '' ciężki " i klimatyczny - właśnie dlatego często do niego wracam. Szczerze mówiąc to jest to jedyny Węgierski film, jaki obejrzałem. Polecam Zwiastun: Muzyka z filmu:
  4. Agrael

    Zimna krew (Холодная Кровь)

    Posiedziałem dłużej przy tym modzie i nie narzekam na chwilę obecną. Nie miałem ani jednego wylotu. Wyczyściłem Bagna ze wszystkich schowków i mam taki ekwipunek. O kasie nie wspomnę, bo mogę się nią podcierać i jeszcze rozdawać. Trochę zadań porobiłem tak więc czystoniebowcy mnie dość mocno polubili i są na zielono. @kondotier O, co właściwie chodzi z tym termosem ? W sensie, że co nam daje w tym modzie ? I jeszcze pytanie z ciekawości. Co to są za dwie nowe frakcje, które widnieją w PDA ? Wraz z nadejściem nowego dnia czas wyruszyć na Kordon.
  5. Agrael

    Problemy fabularne

    Tolik na 90% przebywa na Kordonie obok innych nowicjuszy. Zaś jeżeli chodzi o Wkręta to tak jak pisał @tom3kb, jest to złota rączka Wolności. Warto wykonać u niego zadanie na naprawę miotacza ognia - śmiertelna broń przeciw hordom mutantów. A przynajmniej tak jest w OP-2, ale wnioskuję, że są to niemal identyczne mody i wiele się nie różnią.
  6. Agrael

    Zimna krew (Холодная Кровь)

    Właśnie pobrałem i postawiłem moda. Powiem wam, że prezentuje się zacnie. Co prawda grałem jakieś niecałe 40 minut, ale pierwsze wrażenie nie jest złe. @kondotier namówił i miał rację. Raz, że " Zimna Krew " jest do Czystego Nieba ( a jak wiemy rzadko się spotyka w miarę dobre mody do tej części ) , to dodatkowo mamy zimę co jest kolejną ciekawostką i dużą odmianą. Jedyne co mnie denerwuje na chwilę obecną to brak minimapy oraz mapa w PDA która jest cała biała. Parę screenów:
  7. Agrael

    Zabytkowe T-34 w prezencie dla Rosji

    Ciekawa sprawa. Przynajmniej nikt ich nie przerobi na żyletki, nie będą rdzewieć gdzieś porzucone na polu albo po prostu nie zostaną rozgrabione na złom. Przykład, że te ruskie tanki mogą stać wiele lat, a i tak odpalą i mogą być wykorzystywane podczas konfliktów. Podczas wojny na Ukrainie: Nawet ISU wygrzebali Aczkolwiek nie wiem czy tego dziadka męczyli swoją wojenką.
  8. Wszyscy, którzy mieli przejść tego moda to już dawno to zrobili tylko ja się uchowałem - czas nadrobić zaległości. Aktualnie jestem w Martwym Mieście i mam dwa pytania. Pierwsze dotyczy pokojowo nastawionego zombyfikowanego, którego znalazłem w jednej z chat. Po krótkiej rozmowie możemy się dowiedzieć, że chciałby wrócić do domu, ale dialog się urywa. Dałbym sobie z tym spokój, ale zombiak idzie za nami jakby chciał, żeby go gdzieś odprowadzić. Ktoś pamięta, o co w tym chodzi? I kolejna sprawa dotyczy tej notatki: Przypuszczam, że chodzi o Gaussa, ale nie mogę go znaleźć. ----- Gauss odnaleziony. Jeżeli ktoś w przyszłości miałby z tym problem to proszę: ---- Mod ukończony. Ostatnia rozmowa i koniec: Mogę spokojnie napisać, że jest to jeden z lepszych modów, w jakie grałem. Odnosi się wrażenie, że twórcy starali się go maksymalnie dopieścić. Człowiek już setki razy biegał po Rostoku, ale w tym modzie, gdy trafiamy pierwszy raz na tą lokację to można się lekko zdezorientować gdzie co jest - lokacja ładnie przerobiona i za to duży plus. Tak samo, jak i podziemia / laboratoria. Zadania ciekawe, chociaż nie były zbyt trudne. O kasę i ekwipunek łatwo. Zakończenie moda też bardzo ciekawe - nie takiego się spodziewałem. Wiatr Czasu polecam każdemu, bo naprawdę warto zagrać.
  9. A nad Jantarem jak zwykle ponuro. " Wiatr Czasu "
  10. Agrael

    W POTRZASKU

    Ostatnia rozmowa i koniec. Fenomenalny mod ! Z reguły nie przepadam za podziemiami - wolę odkryte tereny, ale ani chwili się nie nudziłem. Mod niesamowicie mnie wciągnął i wszystkie lokacje były bardzo klimatyczne. Tak naprawdę to w tym modzie nie ma szans na nudę. Ciągle wpadamy z deszczu pod rynnę i nieustannie coś się dzieje ( np. najemnicy i X-16 ). Gdybym miał ocenić tego moda to dałbym mu mocne 8 na 10. Dzięki @gawron. Kawał dobrej roboty
  11. Agrael

    W POTRZASKU

    Dziękuje za pomoc panowie. Wszystko już działa jak należy. Po krótkiej eksploracji Prypeci pozostaje mi już tylko zejść do podziemi
  12. Agrael

    W POTRZASKU

    Pomógłby mi ktoś z instalacją moda ? Wybrałem Repack od SereGa-Lus, bo mam problem z internetem i w tym przypadku Torrent jest dla mnie najwygodniejszą opcją pobrania. Chcę zainstalować, ale chyba coś robię nie tak :
  13. Agrael

    Wiedźmin: Edycja Rozszerzona

    Takiego odkopu to dawno nie było, ale skoro już ktoś kiedyś założył temat o Wiedźminie I to, czemu by tego nie wykorzystać ? Postanowiłem sprawdzić, jaki jest maksymalny poziom naszej postaci w grze. Przy wykonaniu każdego zadania mamy możliwość ( na oko ) uzyskać 43 może 45 lvl. Tak więc żeby zdobyć każdy talent do rozdania trzeba tłuc potwory na potęgę. W akcie III polowałem na Kuroliszki w Jaskini na Bagnach. Dobiłem tam do 40 poziomu. Dopiero w akcie V postanowiłem dalej zdobywać poziomy na potworach - chyba najlepszym do tego miejsca okazała się krypta Kruka. Wybijamy potwory, medytujemy i tak w kółko do znudzenia. Było to dosyć czasochłonne a z każdym zdobytym poziomem zmniejszała się ilość punktów doświadczenia jakie '' lecą " z potworków. Przy wbiciu 50 poziomu nie otrzymujemy już żadnych talentów do rozdania. Dostajemy wtedy status " Legendarny Wiedźmin ". Ja się zawziąłem i dalej siedziałem w krypcie. W końcu zdobyłem 60 poziom, ale status się nie zmienił. Darowałem sobie wbijanie kolejnych poziomów, bo raczej nie ma to większego sensu. W sumie to wbiłem 61, ale to dzięki reszcie zadań w grze. Tak to się prezentuje.
  14. Agrael

    Nasze pulpity

    U mnie bez rewelacji
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord