-
Content Count
2320 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
67
Agrael last won the day on January 12
Agrael had the most liked content!
Community Reputation
3505 PrzyjacielskiAbout Agrael
-
Rank
Herszt
- Birthday 05/28/1993
Contact Methods
-
Steam id
STEAM_0:0:5348361
-
GG
48125272
Profile Information
-
Ruble
30048
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wysypisko
-
Broń Główna
VSS Vintorez
-
System operacyjny
Windows 10
Recent Profile Visitors
15616 profile views
-
O, Kroniki Viam Fata Ale.. Nie, to nie ten mod ; )
-
Widzę, że cisza w temacie, a więc... Co to za mod ?
-
@Paulinnio @gawron o tym pisał " wywalcie wszystko z gamedaty i zainstalujcie tylko spolszczenie. Do v 1,5 fixy są niepotrzebne. "
-
Klimatyczne Screeny ze S.T.A.L.K.E.R.-a
Agrael replied to a topic in W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.
Kontrakt na Złe Życie: Efekt Motyla -
Kontrakt na Złe Życie: Efekt Motyla
Agrael replied to tom3kb's topic in Modyfikacje od V.I.V.I.E.N.T-TEAM
Smutny los spotkał Karpia, ale czy zawsze wszystko musi się kończyć happy endem ? W modzie dostajemy nową lokację, ale z lekko zmarnowanym potencjałem. Efekt Motyla jest krótką produkcją i uważam, że autor mógł postarać się o lepsze zadania poboczne. " Pójdź i zabij " psują całość, a wystarczyło w jakiś sposób wykorzystać ciekawe miejsca na mapie. W pewnym momencie musimy pobawić się w łowcę artefaktów, a to też nie każdemu może się spodobać. Ciekawe czy będzie jakaś wzmianka na temat Karpia w Kontrakcie na Nowe Życie, bo tylko on został mi już do ogrania. -
Kontrakt na Złe Życie: Efekt Motyla
Agrael replied to tom3kb's topic in Modyfikacje od V.I.V.I.E.N.T-TEAM
No i gdzie zniknął Karp podczas wizyty w kopalni ? Zaraz się tego dowiem. Mamy nieaktywny link do XRay Extensions. Niestety większość linków jest nieaktywna w necie. Chyba sprawdzę wersję Repack. -
Klimatyczne Screeny ze S.T.A.L.K.E.R.-a
Agrael replied to a topic in W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.
Kontrakt na Dobre Życie -
Z przyjemnością przypomniałem sobie historię Ponurego. Dobrze napisana fabuła, ładne widoczki i zero problemów technicznych. Nie jestem fanem cusscenek, ale muszę przyznać, że pasują do tego moda. Tylko tyle i aż tyle - zachęcam każdego do zagrania. Warto.
-
I super - mamy komplet. Spolszczenie jest już na naszym serwerze.
-
Zauważyłem, że mamy martwy link do moda. Szkoda, bo była to wersja full i zawierała wszystkie poprawki. Czy ktoś posiada ją u siebie ?
-
Średnio wygląda ta lokacja, zwłaszcza na pierwszym screenie. Może nie będzie tragedii i fabuła zaprezentuje się lepiej.
-
Entuzjasta odtwarza elementy S.T.A.L.K.E.R. na Unreal Engine 4
Agrael replied to kamil190's topic in Nowości ze Świata Modów
Parę nowych informacji z przebiegu prac. Deweloper zaprezentował społeczności dwa nowe zrzuty ekranu i opowiedział o najnowszych innowacjach. Dodano nowy model AK-47. Modele NPC mają nowy szkielet. Nowy system animacji jest opracowywany całkowicie od podstaw. Modele NPC mają nowy szkielet. Nowy system animacji jest opracowywany całkowicie od podstaw. Wcześniej autor pracował z zasobami oryginalnego Stalkera, ale spowodowało to pewne trudności. Nowe animacje dla postaci niezależnych, zdaniem autora, wyglądają naprawdę dobrze. Gdy system animacji zostanie ukończony w 100%, oczekuje się wersji demonstracyjnej. W planach jest też wymiana modeli Stalkera na nowe, ale będzie to zależało od dostępności asystentów. Źródło: [KLIK] -
@vidkunsen nie gniewaj się, ale postanowiłem trochę edytować twój post ze wstawką filmu. Autorzy filmu pochwalili się kilkoma ciekawymi zdjęciami Kto jak kto, ale Sidor wyszedł im genialne. Jego bunkier zresztą też: Tak więc... Nieźle, całkiem fajny towar ! Źródło: [KLIK]
-
Można powiedzieć, że dość unikalne zdjęcia - GSC Game World wybrali się na wycieczkę do Czarnobyla w 2002 roku. Na zdjęciach możemy zobaczyć: Andrieja Prochorowa ( Андрей Прохоров ) Siergieja Grigorowicza ( Сергей Григорович ) Aleksandra Sytyanowa ( Алексей Сытя́нов ) Siergieja Karmalskiego ( Сергей Кармальский ) Więcej zdjęć: Jestem niemal pewien, że mieliśmy już temat z wycieczką studia GSC do Czarnobyla w 2002 roku, ale gdzieś przepadł. W każdym razie nie udało nam się go z @tom3kb odnaleźć. Nie wiedziałem również gdzie go umieść, a więc padło na ten dział. Wnioskuję, że sama wycieczka została zorganizowana w ramach poszukiwania inspiracji do dalszych prac nad grą. Źródło