Skocz do zawartości

Agrael

Redaktor
  • Zawartość

    1 166
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    38

Ostatnia wygrana Agrael w Rankingu w dniu 3 Listopad

Agrael posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

865 Przyjacielski

O Agrael

Dane kontaktowe

  • Steam id
    STEAM_0:0:5348361
  • GG
    48125272

Informacje

  • Ruble
    18552
  • Frakcja
    Bandyci
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wysypisko
  • Broń Główna
    RP-74
  • System operacyjny
    Windows 10

Ostatnie wizyty

9 761 wyświetleń profilu
  1. Sanctum 2 za darmo.

    Dzięki za cynk. Warto przypisać tę grę na swoje konto steam, z ciekawości spojrzałem ile ona kosztuje na tej platformie. W ogóle mam wrażenie, że niektóre ceny gier są brane z kosmosu
  2. Lost Alpha Developer's Cut - pobieranie, instalacja

    @Burbon Tu ci odpiszę. W temacie o klimatycznych screenach nie chcę się rozpisywać - nie od tego on jest. Ja od razu zaznaczam, że nie jestem jakimś krypto fanem Lost Alphy Wiesz co.. to jest tak, że w mojej opinii ten mod prezentuje się ładnie, ale na screenach. Pierwsze screeny, jakie wrzucił Dezowave wzbudziły we mnie pewną ciekawość oraz uruchomiły wyobraźnie. Te niezbadane tereny tajemniczej Zony, wycięte frakcje, intrygujące postacie - po prostu wszystko przemawiało na korzyść tejże modyfikacji. Wszystko miało być tak idealne, piękne i nieskazitelnie stalkerskie. Pragnąłem jakby od nowa zagrać w Stalkera, od nowa zanurzyć się w tym świecie. Niestety nie udało mi się. Musiałbym się naprawdę nieźle rozpisać co mi na serduchu leży w tym modzie, by dogłębnie wyjaśnić, ale jak sądzę każdy z was odpowiedź zna. Ja już kiedyś pisałem, niejednokrotnie zresztą, że jest wiele innych modów od mało znanych twórców, które miażdżą .. dosłownie MIAŻDŻĄ Lost Alpha. Tak więc podsumowując. Ten mod jest dla mnie '' ciekawostką ". Ciekawostką, która już na zawsze pozostanie w mej pamięci jako hmm .. " Nieudany eksperyment w tajnym laboratorium " na który od czasu do czasu można rzucić okiem.
  3. Lost Alpha: DC Ciąg dalszy przygód. Pomimo błędów, które mnie spotykają jestem w stanie przymrużyć oko na wiele niedociągnięć. Co jak co.. ale, mod wizualnie prezentuje się moim zdaniem Bardzo ładnie. Z drugiej strony.. to Lost Alpha. Na screenach zawsze wygląda pięknie.
  4. Stalker "na wesoło" :)

    LA:DC i SMS'y przychodzące na PDA.
  5. Przez Przypadek (Волей случая)

    Przez przypadek ukończyłem tego moda Całkowicie o nim zapomniałem, ale dzisiaj się ''spiąłem" i dokończyłem, bo zostało mi tylko laboratorium. Cóż..z początku sądziłem, że będzie to opowieść o fanatycznym monolitowcu, który nie zawaha się przed niczym, a na końcu odkryje prawdę i utraci swą wiarę. Jednak stało się inaczej, stopniowo poznajemy prawdę i odkrywamy to, kim byliśmy i jak się znaleźliśmy w centrum zony. Ot zwykły przewodnik, który jak to @gawron wspomniał " Jedynie ociera się o Monolit ". Czy mod jest słaby ? .. - nie sądzę. Jest on napewno przemyślany, ale zabrakło mi w nim bardziej skomplikowanych zadań, więcej wątków pobocznych itp. W szybki sposób możemy dorobić się kasy i kupić najwyższy sprzęt, jaki oferuje nam handlarz, statystyki podnieść dzięki bardzo dobrym artom. Mod jest bardziej nastawiony na poznawanie fabuły niż walkę z wrogami. A ile żre nasz bohater.. ola boga, ja nie wiem jak on został przewodnikiem, o jego kondycji nie wspomnę, bo zadyszki dostaje co chwila ( a bambetli przy sobie nie miałem prawie w ogóle tyle, co jedna apteczna, broń i jakieś pierdoły, które nie ważą zbyt wiele ) Tak więc siłą rzeczy nie nadaje się na Monolitowca, chyba by zbankrutowali na handlowaniu jedzeniem z najemnikami, gdyby Tichon został na stałe w ich szeregach. Gdybym miał wystawić ocenę .. no takie 7/10 Miła odskocznia od modów gigantów.
  6. Dali zardzewiałego AK-74, broń, która ewidentnie lata świetności ma daleko za sobą na Wysypisku, a zaś na Kordonie możemy zdobyć Wintara BC dzięki śmierci pewnej postaci, bo twórcy moda nie wpadli na pomysł dodania nieśmiertelności poniektórym personom, tak więc.. hehe
  7. Co tu dużo mówić, Lost Alpha DC. Według mnie ten mod zawsze pięknie prezentował się na screenach, a jak jest poza tym ? Żeby nie obrazić twórców moda ani nie zniechęcić graczy - chyba kwestia gustu
  8. Raindrop

    Ostatni wpis na steamie: Prace idą ( a raczej szły ) w zawrotnym tempie, mają ograniczone zasoby, ale dają radę. Na facebooku ostatni wpis pochodzi z 13 lipca 2016r. Wybrali się nawet na jakąś tam sesję do lasu po materiały niezbędne dla gry. Ogółem to wszystko super hiper mega, cuda na kiju, ale jednak gra umarła. Będąc skrajnym optymistą można jasno stwierdzić, że to nic takiego, bo od 2009 roku, kiedy to Raindrop miał być na silniku Source wiele się zmieniło. Być może po jakiś 30 latach znów zmienią silnik i prace będą wznowione A przelicz to na złotówki Kasę można natrzepać w łatwy sposób, a następnie powiedzieć, że projekt upadł. W sumie.. to nawet nie głupie
  9. Raindrop

    Raindrop to surrealistyczna, oparta na środowisku gra o przetrwaniu z perspektywy pierwszej osoby, która zawiera w pełni eksplorowane poziomy z intuicyjnymi, złożonymi zagadkami. Obracając się wokół opowieści o tematyce horroru, mrożące krew w żyłach i zapierające dech w piersiach atmosfery zatrzymają Cię w każdym zakątku, odkrywając ukrytą prawdę kryjącą się za kompleksem i jego mieszkańcami. Zniszcz przedmioty do budowy przedmiotów, aby złożyć złożone układy lub niebezpieczne pułapki śmierci. Zbierz wskazówki i schematy, aby odsłonić nagrody i informacje. Przetrwaj zarówno nawiedzone środowisko, jak i własne zmaltretowane zdrowie psychiczne. Raindrop jest rozwijany przez Raindrop Studios, kreatywny zespół dwóch ludzi złożony z Nihada Nasupovica i Maxa Ramireza. Obaj są ciężko pracującymi i doświadczonymi twórcami gier wideo, którzy zainwestowali wiele lat w Raindrop i jego wcześniejsze wersje. Dążą do ciągłego ulepszania i dojrzewania Raindrop w pełni, na jakie zasługuje. Raindrop został początkowo pomyślany jako całkowita modyfikacja konwersji Half-Life 2 około pięciu lat temu, kiedy Nihad Nasupovic, prowadzący projekt, zaczął opracowywać swoje podstawowe mapy i mechanikę rozgrywki. Krótko po tym Max Ramirez dołączył do zespołu jako główny artysta do realizacji projektu. Wraz z rozwojem zespołu Raindrop pojawiły się niespodziewane problemy. Pomimo postępu, Raindrop został przerwany jako modyfikacja ze względu na szereg technicznych i społecznych niepowodzeń. Rozwój ustał z powodu niemożności zrównoważenia pracy i życia w zespole, w połączeniu z ograniczeniami wynikającymi z silnika Source. Do teraz. Nihad Nasupovic i Max Ramirez ponownie założyli projekt, ale w nowym świetle. Rozpoczęli projektowanie i prototypowanie nowej i ulepszonej wersji Raindrop. Tym razem, po intensywnych badaniach i połączonym doświadczeniu, zdecydowali się użyć Unity3D jako swojego pożądanego silnika gry, podczas gdy za pomocą Kickstartera wepchnęli Raindropa w pełnoetatowy sen, o który Nihad i Max zabiegali. Kropla deszczu uległa znacznym poprawkom estetycznym od czasu przejścia z Source na Unity3D. Ten wszechstronny i potężny silnik pozwolił Nihadowi i Maxowi znacznie zwiększyć złożoność środowiska bez uszczerbku dla ogólnej wydajności gry. Dużo czasu poświęcono wyłącznie badaniu i opracowywaniu nowych i istniejących funkcji, które są integrowane z każdą wersją gry. Funkcje te obejmują czysto estetyczne ulepszenia, takie jak skomplikowane urządzenia cieniujące na mokro; do ulepszeń mechaniki gry, takich jak hierarchiczne wyzwalacze zdarzeń dla zagadek i warunków. Podstawowe cechy: • System animacji dynamicznej Full body z wykorzystaniem funkcji Mecanim firmy Unity • Dynamiczny system pogodowy, dzień i noc • System cyklu środowiskowego dnia i nocy • Zaawansowane śledzenie drogi wroga i walka z AI w realistycznych bitwach • Fizyka, płynne, elektryczne, mechaniczne i oparte na logice • Zaawansowany system grabieży i dostosowywania przedmiotów • System inwentaryzacji oparty na wadze i wielkości • Wywoływane proceduralnie przedmioty i miejsca odrodzenia wroga • Poziomy z pojazdami napędzanymi i interaktywnymi • Unikalne i rzadkie kolekcjonerskie bronie, narzędzia i przedmioty • Unikalny system warsztatowy do personalizacji obiektów • Dynamiczne otoczenie dźwiękowe i ścieżki dźwiękowe • Interaktywne i w pełni immersyjne środowiska i obiekty • Doświadczenie w pierwszej osobie z elementami filmowymi • Krótkie, pełne akcji, strzelanki pierwszoosobowe z rzadkim arsenałem • Głęboka i żylasta opowieść o horrorze, która podąża różnymi ścieżkami wzdłuż liniowej ścieżki z niezapomnianymi przeżyciami Więcej informacji: Wersja z 2009 roku bardziej do mnie przemawiała. Mod wydawał się przede wszystkim bardziej mroczny, osadzony w świecie nieprzyjaznym, niebezpiecznym, skierowanym do osób, które nie przepadają za '' bajkowym " wyglądem gry. Wraz z przejściem na silnik Unity3D coś jakby umarło w Raindrop. Spójrzcie na screeny z roku 2009 oraz trailer, który w tamtych okresie urzekł mnie .. Tym '' Czymś " Czas pokaże, czy Raindrop kiedykolwiek ujrzy światło dzienne.
  10. Hybrid Final (1.4.22)

    @Quiks U Sidorowicza widziałem, że jest opcja zmiany frakcji, oczywiście za drobną opłatą. Przywódcą najemników jest Duszman, ale i tak możesz nimi przecież zagrać wybierając nową grę. @Junx Zagrałem od nowa, jako wojskowy. Faktycznie trochę jakby wolniej i bardziej mozolnie idzie wszystkim frakcjom zdobywać tereny. Po 2h gry udało mi się spacyfikować Kordon, Agroprom, Dolinę Mroku. Teraz czas na Bagna. Przy graniu z patchem oraz z tą łatką na małe zaludnienie jest lepiej. Inaczej monolit znów by zajął pół zony w jeden dzień
  11. Hybrid Final (1.4.22)

    Nadal pogrywam sobie w Hybrida. Z początku wybrałem wolność, która szybko przejęła kontrolę na magazynach, zadowolony pobiegłem do baru, by pognębić powinność, ale nie było to takie proste, bo ciągle przybywały grupy najemników od strony dziczy, gdy już przejąłem bazę powinności to musiałem czekać na posiłki z mojej frakcji. Udało się - Bar pod kontrolą '' anarchistów ". Stwierdziłem, że trzeba brać bambetle, zebrane PDA oraz inne śmieci i zawijać się na magazyny. A tam ? .. Fanatycy wybili wszelkie oddziały wolności ( pozostały jedynie niedobitki ) lokacja pod ich kontrolą. Tak więc dupa i kamieni kupa. Zagrałem od nowa tym razem jako powinnościowiec. Wylosowało mi na starcie porządną broń, więc od razu pobiegłem na Dzicz tłuc najemników. Wkurzony tym, co się z nimi miałem grając wcześniej, rozwaliłem ich doszczętnie. Dzicz pod kontrolą, Wysypisko pod częściową kontrolą, bo wojacy się tam panoszą i tłuką bandytów równo. O kasę łatwo, co trochę przynoszę bambetle albo Barmanowi, albo Pietrence. Gra się ciekawie, ale z biegiem czasu robi się nudno ze względu na brak określonego celu.
  12. Świętuje dziś @smox

    Wszystkiego Najlepszego !
  13. Hybrid Final (1.4.22)

    Trochę sobie pograłem i nie muszę chyba pisać, że ten dodatek w pewien sposób ożywił CoC. Już wcześniej przechodziłem fabułę tego moda więc nie zaznaczałem jej tym razem, ale zaś próbowałem swych sił w trybie ekstremalnym + poziom trudności " Mistrz ". Fajna zabawa, ale krótkotrwała. Po rozpoczęciu gry jako bandyta w podziemiach agro i wyjściu na powierzchnię pozwoliłem sobie pognębić okolicznych stalkerów, ale było ich za dużo, więc pobiegłem na wysypisko i tam na poważnie już powalczyłem z okolicznymi powinnościowcami oraz armijnymi, którzy wędrowali z Kordonu. Oczywiście wybierając ten tryb trzeba się ciągle mieć na baczności, jest to na plus dla kogoś, kto lubi trudne sytuacje i nie wstyd mu uciekać przed silniejszym Nie sposób nawiązywać walki na bliski dystans z wrogiem, albo rzucać się na chmarę mutantów mając dobrą broń na śrut. Kupiłem sobie skórzany płaszcz, pistolet z tłumikiem do niego, AK znalezione przy ciele naprawiłem i tak się '' bawiłem " z wrogiem na tym wysypisku, lawirując od osłony do osłony. Jak już mi wykitował pobliski handlarz to dałem w długą do doliny mroku zostawiając braciaków na ostrzał innych. W Samej DM sprzedałem niepotrzebne bambetle, różne pierdoły i wychodząc z głównej bazy dostałem prosto w cymbał od wojskowych, którzy zagnieździli się przy X-18 - sejwy utracone, gra zakończona. Taki to tryb, ale ma swoje uroki. Pogram sobie od nowa jakąś inną frakcją, ale już nie z trybem ekstremalnym. Hm .. Co bym poprawił ? - Zbyt duże skupiska mutantów. Stado psów / snorków / parę pijawek na raz - okej. Ale już z 5 chimer przy jednym obozowisku jak sobie biega to już lekka przesada. - Zmniejszył ilość rzeczy jakie mają przy sobie NPC. Mnie to problemu nie stwarza, bo ja zawsze mam przy sobie to co jest najbardziej potrzebne. Parę apteczek, parę bandaży, trochę amunicji itp. itd. ( No i wódka, pół litra pod ręką zawsze musi być ) Ale gdyby właśnie zmniejszyć tą ilość bambetli przy NPC to nie byłoby płaczu z szybkim przeciążeniem i co za tym idzie krzyku o zwiększeniu udźwigu.
  14. Lost Alpha Developer's Cut - pobieranie, instalacja

    W tym modzie powinien być zaimplementowany jakiś fix na nieśmiertelność poszczególnych, istotnych postaci. Nie wiem, czy Pomorzec jest ważny dla fabuły, ale znalazłem go martwego nieopodal wioski. Miał przy sobie jedynie Wintara.
×

Ważny komunikat

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność