Skocz do zawartości

Agrael

Redaktor
  • Zawartość

    1 307
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    40

Ostatnia wygrana Agrael w dniu 31 Styczeń

Użytkownicy przyznają Agrael punkty reputacji!

Reputacja

1 440 Przyjacielski

O Agrael

Dane kontaktowe

  • Steam id
    STEAM_0:0:5348361
  • GG
    48125272

Informacje

  • Ruble
    20656
  • Frakcja
    Bandyci
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wysypisko
  • Broń Główna
    RP-74
  • System operacyjny
    Windows 10

Ostatnie wizyty

10 881 wyświetleń profilu
  1. Agrael

    ATP ( Brak Kota / Problem z Monolitem )

    Czyli za późno pojawiłem się na ATP. Ale jakoś udało mi się opanować sytuację. Wystarczyło od razu zaatakować bandytów ( Monolit przy okazji też się wyrżnęło ) i dopiero wtedy wziąć zadanie na Sznyrę.
  2. Agrael

    Problemy ze schowkami i kwestami

    @koboldzisko Po prostu zacznij rozróbę na posterunku chowając się np. w domu, a Buusty i jego ekipa zrobi za ciebie resztę. Następnie z nim pogadaj i tyle. A co do BTRów.. Warto je zniszczyć, bo na posterunek wrócisz jeszcze nie jeden raz. Pomoże mi ktoś zlokalizować schowek w Zapomnianym Lesie ? Chodzi o nagrodę od Sidora za przyniesienie mu narzędzi ( młotki, śrubokręty, klucze ).
  3. Problem polega na tym, że przy wejściu na lokację nie ma stalkera o ksywce " Kot ". W poradniku od @trurl3 pisze, że jest z nim dialog, ale gościa wcięło. Pojawia się tylko jeden neutralny stalker, ale on nie ma nam nic ciekawego do powiedzenia. Druga sprawa jest z zadaniem od Kalininowa na zabicie bandyty o przezwisku Sznyra. Wszystko pięknie i fajnie, ale nagle wpada znikąd spory oddział Monolitu i rozwala tamtejszych bandytów na ATP. Samego Sznyre nie zdążę nawet drasnąć, bo monolit wszystko za mnie robi. Jakieś porady, co robić z tym fantem ?
  4. Agrael

    @smox ma urodziny.

    Najlepszego ! By Zona ci sprzyjała ( Niech Śniący będzie z Tobą przyjacielu )
  5. Agrael

    Problemy ze schowkami i kwestami

    Kto chciałby sobie postrzelać do butelek po wódce ? Dzik daje zadanie na zestrzelenie 130 butelek, ale ja po prawie 4 godzinach męczarni mam dość. Amunicji wystarczy, a wybrałem do tego dalekosiężne SWD ( nie wolno schodzić z cystern ). Jeżeli znajdzie się śmiałek z dobrym wzrokiem to daje zapis: cccc.dds cccc.sav ---- Okej.. Po problemie. W końcu się udało. Jeżeli ktoś chce zapis to niech bierze.
  6. Agrael

    Problemy ze schowkami i kwestami

    Jakoś sobie poradziłem. Jakby ktoś miał problem to daję poradę jak ja to zrobiłem. Jest dwóch Najemników na moście i jeden pod nim obok Kuźniecowa. Najprościej skryć się za drzewem i uwalić snajperów ( jeden z nich ma maskujące egzo i trudno odróżnić czy to nie przypadkiem wojskowy, ale na szczęście mają zachodnie pseudonimy ). Głównym problemem jest to, że wszyscy wojskowi z okolicy mostu próbują ukatrupić neutrałów z fermy oraz zrujnowanego domu, a tym samym oddalają się od swojego miejsca i nawiązuje się walką pomiędzy nieśmiertelnymi postaciami ( Przewodnik / Kuźniecow ). Cały szkopuł polega na tym, żeby w odpowiednim momencie wybić najemników nie myląc ich z trepami. Ja zrobiłem tak, że zabiłem stalkerów z fermy by wojacy za bardzo nie odchodzili od mostu. Jak dobrze wszystko pójdzie to się cofają tam gdzie ich miejsce. Wiele czasu mi to zajęło, ale w końcu się udało.
  7. Agrael

    Problemy ze schowkami i kwestami

    Tym razem mam problem, który jest powiązany z zadaniem " PDA Tyrana ". Po otrzymaniu PDA od Dana dostałem ciekawą wiadomość od Kuźniecowa: Znacznik na Kordon w pobliżu więc pobiegłem i faktycznie kręci się tam paru Najemników. Problem polega na tym, że Wojskowi razem z Kuźniecowem doczepili się neutralnych stalkerów z fermy obok oraz ruiny domu, gdzie zawsze przesiaduje Lis i Przewodnik - zrobił się niezły cyrk. Zmiana lokacji nie pomogła.. Tak samo zresztą jak próba szybkiego wybicia Najemników i powrót na Bagna.. Trepy się uwzięły na pobliskich stalkerów i co chcesz to rób.
  8. Agrael

    Problemy ze schowkami i kwestami

    Mam problem. Nie mogę znaleźć pewnej broni, którą zgubił Woron na wysypisku obok przejścia do Zapomnianego Lasu. Ponoć na uschniętym drzewie się znajduje. Ktoś kojarzy to zadanie ?
  9. Agrael

    Gothic

    Jestem pewien, że gdyby Piranie zabrały się za remake Gothica I to odnieśliby sukces. Od premiery tej gry minęło aż 17 lat, a fani z pewnością chcieliby zobaczyć kolonię karną w piękniej oprawie graficznej. Za samego moda i jego twórców trzymam oczywiście kciuki, bo odwalają kawał dobrej roboty. Zresztą.. skoro zwykli moderzy podejmują się takich ambitnych projektów to znak dla Piranii, żeby w końcu pomyśleć nad odnowieniem Gothica. Już raz próbowali i zobacz jak to się skończyło..
  10. Agrael

    Danheim

    Dla mnie Intro wszech czasów ..
  11. Agrael

    Problemy fabularne

    @cez137 A za bazą bandytów w Dolinie Mroku byłeś ? Dokładnie w tym miejscu : W OP2 właśnie tam przesiaduje, ale jak jest w NS16 to nie wiem, bo nie grałem.
  12. Agrael

    Problemy fabularne

    A to nie wiedziałem, bo nie grałem w NS2016. Ale miejsce pobytu npc raczej się nie zmienia ?
  13. Agrael

    Problemy fabularne

    @cez137 Tutaj masz dokładną lokalizację Krzyża. Grubasek nie przemieszcza się po lokacji i siedzi na tyłku w jednym miejscu. Obok jest helikopter i ognisko. @kondotier ma rację - z Krzyżem jest związane zadania na znalezienie dwóch stalkerów, którzy zostali wysłani do Zapomnianego Lasu po artefakt. Żeby się czegoś więcej dowiedzieć będziesz musiał się dogadać z Krzyżem. Nie zapomnij wziąć trochę śrutu ( Czekan ) bo inaczej Krzyż się obrazi, że nie mamy amunicji i nie będzie zbyt rozmowny.
  14. Agrael

    Stalker "na wesoło" :)

    Sama prawda ; )
  15. Agrael

    @tom3kb obchodzi urodziny.

    Lekko spóźnione, ale szczere.. Najlepszego ! ; )
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord