Skocz do zawartości

trojanuch

Stalker
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana trojanuch w dniu 26 Lipca 2011

Użytkownicy przyznają trojanuch punkty reputacji!

O trojanuch

Informacje osobiste

  • Płeć
    Nie podana

Informacje o profilu

  • Ruble
    593

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia trojanuch

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

7

Reputacja

  1. M.S.O. v1.0.1 w sieci! ---------------------------------- CHANGELOG: ---------------------------------- v1.0.1 - oddziały NPC-ów są teraz znacznie bardzie zróżnicowane pod względem liczebności (elitarne generalnie są mniejsze) - poprawiono zachowanie mutantów w ciągu nocy - poprawiono detekcje wrogów i bycia zaatakowanym przez mutanty - znacznie zwiększono respawn mutantów w Jupiterze - dodano nowy typ squadów: 'Odziały Naukowe Monolitu'. W związku z tym Monolith jest teraz podzielony na 2 grupy: * Odziały Bojowe (bardziej popularne) - w dzień siedzą w bazach (Oczyszczalnia, Fabryka Jupiter) w nocy wychodzą i patrolują obszar wokół nich - okazjonalnie zapuszczając się nieco dalej (ale nigdy w bezpośrednie poblirze nutralnych baz) * Odziały Naukowe (odpowiednio odziane i wyposażone) - w dzień również siedzą w bazach. Nocą wychodzą i kierują się do najbliższych ich pól Anomalii i skanują je do rana - dodano optional pozwalający na ustawienie głównego tempa respawnu (pozwala to kontrolować ogólny nastrój w bardzo dużym stopniu) - naprawiono problem z frezowaniem się NPC-ów w trybie zagrożenia (g8 thx to _xXxTWiST3DxXx_) - naprawiono problem z Tremorem, który strzelał do siebie z innej broni niż jego pisotlet (g8 thx to Jketiynu and gannebamm) - w końcu naprawiono losowy błąd z xr_corpse_detection.script (g8 thx to askfor) - dropowana broń jest ponownie 'srednio-dobrej' jakości (w paczce jest opcja czyniąca kondycję słabą - co nieco balansuje ekonomię)(g8 thx to askfor) - naprawiono problem z nożem(g8 thx to askfor) - zmieniono skrypt w quescie w kręgu BIS dla switch_distance równego 150m lub 200m - łowca podczas zejścia do leże Pijawek będzie się zachowywał poprawnie przy tym ustawieniu(g8 thx to askfor) ---------------------------------- DOWNLOAD LINK: ---------------------------------- ModDB MediaFire ----------------------------------
  2. M.S.O. v0.9.9.1 w sieci! ------------------------------------------ CHANGELOG: ------------------------------------------ v0.9.9.1 - dodano dwie nowe opcje: * Dystans detekcji ciał - pozwala kontrolować jak daleko świerze ciała są wykrywane przez NPC-ów którzy następnie zaczynają zmierzać w ich kierunku w celu przeszukania. Większe dystane powodują eskalację walk - ponieważ trupy przyciągają NPC-ów 'z zewnątrz' któzy przybiegają na miejsce i zaczynają brać udział w walce. * Średni czas przebywania w smart_terrain-ie - określa jak długo (średnio) oddziały przebywają w jednym miejscu przed obraniem nowego celu. Mniejsze wartości zwiększają ogólny 'dynamizm' a-life'a ponieważ więcej oddziałów jest 'w podróży' w tym samym czasie - zwiększa to ilość potyczek wokół gracza - naprawiono crashe związane z błędnymi nazwami squadów niektórych 'dużych' mutantów - poczyniono dalsze usprawnienia w a-life. Z najważniejszych: * Stalowy Las jest teraz bazą Bandytów / Najemników a nie Powinności - czyni to okolicę mniej przypominającą ciągłą strefę wojny * Baza Powinności została przeniesiona do obozowiska w pobliżu Tartaku - miejsce jest też teraz popularne wśród Myśliwych * dzięki powyższym - jest teraz znacznie mniejsza szansa na spotkanie wrogich Bandytów w poblirzy Skadovska - nie chodzą już tamtędy * tunel przy wejściu do Oazy w Jupiterze jest teraz bazą Bandytów / Najemników zamiast być leżem mutantów ------------------------------------------ LINK: ------------------------------------------ ***Download link & intallation:*** #1 Ściągnij i zainstaluj: M.S.O. v0.9.9.1 #2 Wybierz opcje z folderu #optionals by dostosować moda ------------------------------------------
  3. M.S.O. v0.9.8 - dostępne! ------------------------------------------ CHANGELOG: ------------------------------------------ v0.9.8 - naprawiono crash z wpisem nt. 'job_link' w logu (thx to arc_Angel) - naprawiono problem z nautralnymi ikonami dla dowodców wrogich oddziałów na minimapie - naprawiono problem z ciągle respawnującymi się psami w Fabryce Jupiter które były na ogól natychmiast zabijane przez stacjonujący tam Monolit - usunięto mod 'Loot Revamped' - system łupów został całkowicie przywrócony do vanillowego - wprowadzono dwie dodatkowe opcje: * 'Low Looted Weapons Condition' - ponieważ wyposażenie NPC-ów jest losowe, wcześnie w grze mamy dostęp do zaawansowanych broni. WW. patch powoduje że wszystkie znajdowane bronie są słabej kondycji * 'AXR Eat Medkit' - pozwala kontrolować skuteczność umiejętność leczenia się apteczkami przez NPC-ów (co niestety jeśli włączone w trakcie walki może powodować nieprawidłowe animacje) - zmniejszono nieco zasięg widzenia NPC-ów - Zona jest teraz spokojniejsza - osłabiono umiejętności NPC-ów w posługiwaniu się apteczkami w trakcie walki - wprowadzono dalsze poprawki i usprawnienia do systemu a-life (np. Powinność i Wolność nie będą sie już zapuszczać na wzajemne terytoria) - wreszcie ostatecznie naprawiono problem z używaniem laterek przez NPC-ów - większośc NPC-ów nie będzie już używać latarek w nocy (co jest raczej logiczne) ------------------------------------------ LINKI: ------------------------------------------ ***Download link:*** http://www.mediafire.com/?s5872frd0rl0jl2 v0.9.8 QUICK FIX http://www.mediafire.com/?nniicz4dq6g537d ------------------------------------------
  4. Nic się nie zmieniło w stosunku do posta powyżej (v0.9.6.1). Po prostu w paczce był zły plik i się crashowało - teraz jest ok. M.S.O. v0.9.7 - dostępne! ------------------------------------------ CHANGELOG: ------------------------------------------ v0.9.6.7 (PL) - naprawiono problem ze znikającą bronią, która była w użyciu przez zabijanego właśnie NPCa - naprawiono problem z neutralnym oddzialem Monolitu atakującym emisariuszy Wolności / Powinności - ponownie wprowadzono ograniczenia w tym co mówią NPCe podczas walki (generalnie mówią mniej) - całkowicie przerobiono i zróżnicowano ustawienia percepcji NPC-ów - nooby są znacznia mniej spostrzegawczy i wolniej nas namierzają niż mistrzowie (szczególnie odczuwalne w nocy) - tunel z kontrolerem w Jupiterze staje się bazą Powinności po zakończeniu tam questa - aktywne leże kontrolera jest teraz w miejscu rozbicia helikoptera za polem minowym (aktywuje się po przeskanowaniu helikoptera) - dodane opcje zmieniające switch_distance (folder '#optionals') - znacznie przerobiono kompozycję składów frakcji oraz pancerze których używają NPCe: * Questowi / specjalni NPCe ogólnie dostali lepsze pancerze - lepiej się ogarniają, a także skryptowe walki są ciekawsze * Bandyci i Najemnicy mogą mieć wzajemnie pomieszane squady (np Elita Bandytów może mieć u siebie Merca w exo). * Najemnicy mogą mieć bardziej doświadczonych Żołnierzy (dezerterzy / weterani / oficerowie dorabiający 'po godzinach') * Wolność i Powinność może mieć różne typy Loner-ów u siebie. Sczególnie duże oddziały łowieckie Powinności oraz naukowe Wolności mogą być mieszane ('załapuje' się każdy kto ma odpowiedni sprzęt) * Wolność i Lonerzy mogą mieć członków w pancerzach Czystego Nieba * Lonerzy i Powinność może mieć członków w wojskowych pancerzach * Monolit może mieć żołnierzy w pancerzach wszystkich innych frakcji. Ich umysły zostały już 'złamane' (mówią typowo dla Monolitu) - po prostu nie otrzymali jeszcze swoich pancerzy. Zawsze jednak stanowią mniejszość wobec odzianych na biało braci. - dodano i skonfigurowano moduł axr_hostile_relations - włącza on dynamiczne zmiany nastawienia NPC-ów wobec gracza: * neutralni NPCe mogą stać się wrodzy jeśli gracz podejdzie do nich blisko z wyciągniętą bronią (wyższe rangi są znacznie bardziej skłonne do zrobienia tego) * wrodzy NPCe mogą stać się nautralni na dłgim dystansie jeśli gracz schowa broń - niższe rangi są dość skłonne żeby to uczynić, dlatego zabicie 'oficera' (lepszy pancerz, AP ammo) i oddalenie się, może spowodować, że oddział stanie się neutralny ------------------------------------------ LINKI: ------------------------------------------ ***Download link:*** http://www.mediafire...9u1wa3kfma4cfnj ------------------------------------------ Nie pisz posta pod postem używaj opcji edytuj LD M.S.O. v0.9.7.1 - dostępne! ------------------------------------------ CHANGELOG: ------------------------------------------ v0.9.7.1 (PL) - naprawiono liczne bledy związane z 'Can't find model file ...' (thx to vindictus) - naprawiono crashe związane z 'sound with prefix ... not found' - znacznie przerobiono alife w Prypeci - każdy budynek może być teraz okupowany przez wszystkie frakcje - przerobiono sporą ilość lokacji na innych mapach - są teraz bardzie losowe w kwestii potencjalnych użytkowników - zombie nie będą już korzystać z 'cywilizowanych' obozowisk ani siedzieć przy ogniskach - ponownie wylaczono modul axr_hostile_relations jako, że okazał się wadliwy ------------------------------------------ LINKI: ------------------------------------------ ***Download link:*** http://www.mediafire...gf5ci3kdlosf3xt ------------------------------------------ Nie pisz posta pod postem używaj opcji edytuj LD
  5. Ściągnij teraz moda jeszcze raz z linku, który pozostał - musiałem poprawić paczkę.
  6. Sorry - niechcący usunąłem. Działający link: http://www.mediafire...7tx6662cwvh2dkr
  7. M.S.O. v0.9.6.1 - dostępne! ------------------------------------------ CHANGELOG: ------------------------------------------ v0.9.6.1 (PL) - naprawiono crash związany z 'sound_theme.script'zwykle występujący w Jupiterze - próba naprawienia błędu z 'xr_corpse_detection.script' - niepotwierdzona - zmniejszono siłę frakcji Bandytów poprzez zmniejszenie zdolności bojowych oraz pogorszenie oddziałów pod względem rang - naprawiono problem z Zombiakami, którzy spawnowali się bez broni po blowoucie w AF3 (przy włączonej opcji 'zmień w Zombie' - naprawiono używanie lamp przez NPC-ów - Elita oraz Myśliwi nie będą już właczać latarek w nocy ------------------------------------------ LINKI: ------------------------------------------ ***Download link:*** http://www.mediafire.com/?9garll6cuhsydbv EDIT: poprzednia paczka zawierała błąd - teraz już wszystko jest ok - proszę o ponowne pobranie ------------------------------------------
  8. Mod bardzo niebawem - jest w zasadzie gotowy ale cały czas sobie mówię, że jeszcze trochę potestuję żeby nie być zasypanym raportami o głupich błędach. Myślę jednak, że już czas najwyższy (może jeszcze zmerguję nowego moda na system magazynków - dobrze by pasował). Kolory są z oryginalnego loga wytwórni płytowej Trojan - jednej z ważniejszych od ska i reggae, co akurat pokrywa się z moim gustem :) Do Cienia najbardziej podobnym modem jest Faction Wars - autor odblokował wszystkie smart terrainy dla wszystkich frakcji więc im dłużej gramy, tym więcej nieoczekiwanych rzeczy się dzieje - np. warsztat w Cordonie zajęty przez Powinność itp. Nie jest to natomiast tak 'uporządkowane' jak u mnie (u mnie w końcu nie każdy może iść wszędzie) i nie są zmienione spawny. Mogę więc powiedzieć, że MSO jest najbardziej kompleksowym modem na a-life w historii gier Stalker (no może poza Total Faction War do CS, ale w CS a-life jest wogóle totalnie inny) :)
  9. Wszelkie mody na grafikę i tekstury jak najbardziej - tu nie ma żadnego problemu. Podobnie mody dźwiękowe. Pozatym - mody zmieniające broń, ekonomię itd. - za każdym razem trzeba przejrzeć pliki wspólne, ale połączenie nie powinno być trudne. Generalnie wszelkie mody które działają głównie na configach ltx a nie na skryptach będą proste do połączenia. Jeśli mod, który chcesz połączyć ma własne skrypty - trzeba uważnie porównać je w WinMerge i pododawać odpowiednie fragmenty - na ogół też jest to proste (poza skryptami AI ktore sa praktycznie napisane od zera - tu nie da się nic połączyć i radzę po prostu używać tych z MSO). Osobiście pracuję aktualnie nad własnym modem 'globalnym' - MAIO - który będzie gruntownie rebalansował całą grę (MSO miało być jego częścią od AI, ale zdecydowałem się wypuścić je najpierw osobno), także wtedy nie będzie już potrzeby niczego dołączać :)
  10. Siemka - witam również :) Co do kompilacji z SGM - nie wydaje mi się, żeby była możliwa. Przede wszystkim ze względu na skrypty z AI Tweaks i APM - są właściwie stworzone 'od nowa' przez Alundaio i połączenie ich ze zmianami z SGM (jak sądzę również dość rozległymi) raczej nie będzie możliwe. Pozatym 'moja działka' czyli a-life również została bardzo zmieniona i będzie kolidować ze zmianami w a-life wprowadzanymi przez SGM.
  11. Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data Premiery: 14.04.2012r Autor: @trojanuch, Alundaio OPIS: SCREENY: INSTALACJA: LINKI DO POBRANIA: Źródło: ModDB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.