Skocz do zawartości

StalA68

Turysta
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O StalA68

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Informacje o profilu

  • Ruble
    6
  • Frakcja
    Samotnicy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia StalA68

Turysta

Turysta (2/21)

2

Reputacja

  1. enter_login przysłał mi pliki na celowanie z Barretta, pomogło, wszystko gra. Dziękuję.
  2. prośba do Smox. Tak się dzieje jak wstawi się teksturę celownika z SoC do ZP. Nie pamiętam, ale to po pewnie błąd autora. Wejdź w gamedatatextureswpn i odszukaj za pomocą np. PaintNet teksturę tego celownika Barretta. Skopiuj na pulpit teksturę celownika która dobrze się wyświetla i zmień nazwę na tą z Barretta. Wstaw do moda i musi działać. - to woja odpowiedź. mam problem z celowaniem z Barretta - celownik ( luneta ) " ucieka " w lewa stronę. Nie wiem, jak mam podmienić pliki o których piszesz. Może trzeba zmienić rozdzielczość? Czas Sojuszu 2 - nie grzebałem w plikach.
  3. Cześć. Proszę o pomoc bo znowu fatal error, w podziemiach w Dolinie Mroku, jak chcę rozmawiać z żołnierzem. [error]Expression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty() [23.06.24 14:32:21.719] [error]Function : CPhraseDialog::SayPhrase [23.06.24 14:32:21.719] [error]File : PhraseDialog.cpp [23.06.24 14:32:21.719] [error]Line : 140 [23.06.24 14:32:21.719] [error]Description : No available phrase to say, dialog[dol_radovoy_all_start] Proszę. 8620 zol.sav 3.03 MB · 1 pobranie Proszę. 8620 zol.sav 3.03 MB · 1 pobranie enter_login 0 Odpowiedziano: 8 godzin temu Siemka. Zrobiłem taką małą poprawkę na ten wylot. Przy okazji leci też poprawka czcionki tych "podświetlanych" klawiszem 'F' opisów przedmiotów i npc w trakcie gry. Rozpakować i wkleić 'gamedata" ze zgodą na zamianę. Poprawka_OBRemake3.019_PL.zip 175.8 kB · 0 pobrań Jak chcesz, to śmiało wrzucaj na forum, może przyda się innym. Na wszelki wypadek zapis zaraz po dialogu. 8620 zol idzie do heli.sav 3.03 MB · 0 pobrań Domyślam się, że "grawi-śrubówkę" zostawiasz na później? Może komuś się przyda. Cytuj
  4. ja mam podobny problem co .D.u.c.h. - M.K. - przy wyborze trudności rozgrywki nie mogę dalej iść - klikam i klikam i nic. Proszę o pomoc. ja mam podobny problem co .D.u.c.h. - M.K. - przy wyborze trudności rozgrywki nie mogę dalej iść - klikam i klikam i nic. Proszę o pomoc. ja mam podobny problem co .D.u.c.h. - M.K. - przy wyborze trudności rozgrywki nie mogę dalej iść - klikam i klikam i nic. Proszę o pomoc. ja mam podobny problem co .D.u.c.h. - M.K. - przy wyborze trudności rozgrywki nie mogę dalej iść - klikam i klikam i nic. Proszę o pomoc.
  5. Do enter_login Dzięki za podpowiedzi, gram dalej. czy jest sposób na artefakty, żeby tak się szybko nie kończyły?
  6. Cześć wszystkim. Najpierw ten błąd wyskakiwał na starym Agripromie FATAL ERROR [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [error]File : patrol_path_manager.cpp [error]Line : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [esc2_st_fox_place_guard_1_walk] in inaccessible for object [esc_stalker_respawn_224652] A teraz wyskakuje ten błąd w Dolinie Mroku. [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [error]File : patrol_path_manager.cpp [error]Line : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [gar_dolg_blokpost_camper_walk3] in inaccessible for object [bar_dolg_respawn_147142] Prawdopodobnie znowu ktoś nieproszony się pojawił. o staje się to trochę męczące. Obchodzę teren bokiem, w innych godzinach, wczytuję sejwa wcześniejszego i klops. Proszę o radę. pozdrawiam.
  7. Cześć wszystkim. Mam wylot do pulpitu na terenie Agroprom ( stara nazwa ) z tym logiem: FATAL ERROR [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [error]File : patrol_path_manager.cpp [error]Line : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [esc2_st_fox_place_guard_1_walk] in inaccessible for object [esc_stalker_respawn_224652] Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam.
  8. StalA68

    Powrót do Zony

    Problem rozwiązany. Miałem zmienione parametry sytości ( prze chlanie inżyniera ). Wróciłem do ustawień fabrycznych i jest ok. Przepraszam za zamieszanie, pozdrawiam.
  9. StalA68

    Powrót do Zony

    teraz jestem na Zatonie, musiałem znowu wypić flaszkę i znowu się kręci w głowie. tak ma być? Zrzuty. zaton wodka.scop zaton wodka wypita.scop Może w mojej grze kolo pije spirytus a nie wódkę?
  10. StalA68

    Powrót do Zony

    Jak ręką odjął - trzeżwy. Nie kręci się w głowie, nie rzuca na boki, pomogło. Co było przyczyną ? Dziękuję i pozdrawiam.
  11. StalA68

    Powrót do Zony

    na jupiter.scop na jupiter b.scop Cześć. nie wiem czy dobrze wstawiłem zapis z gry.
  12. StalA68

    Powrót do Zony

    A co z gorzałą i zawrotami głowy? Domyśliłem się, że musi pić. Tylko ciągle mu się kręci w głowie a mi także przed kompem.
  13. StalA68

    Powrót do Zony

    Win Rar, wyskakuje mi takie samo ostrzeżenie jakie pokazał Kondotier. Wypakowałem tez Twoje Win Zip i jest ok. Dzięki. A co z gorzałą i zawrotami głowy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.