Dzięki za odpowiedź. W sumie zakładałem, że ma to zwiększać "immersje" w grze, a nie przez względy bezpieczeństwa. Czy da się chociaż przesunąć ten limit, albo wiesz który plik może za to odpowiadać? Oczywiście robię to w pełni na własne ryzyko
Witam, czy istnieje możliwość wyłączenia limitu pojemności schowków i/lub użycie kłódek w plecakach? Jest to dosyć irytująca zmiana względem OP-2, podobnie jak zmienienie broni na nóż za każdym razem przy przeszukiwaniu mutantów 😅
Takie proste rozwiązanie, a musiałem aż na forum pisać... Mimo wszystko wielkie dzięki, a w razie jakichś większych problemów odkopie temat :)
Witam ponownie. Wchodząc w anomalię zgubiłem lornetkę. Udało mi się ją znaleźć, ale nie mogę jej wybrać, czy założyć. Może dlatego, że jest całkowicie zniszczona? Jak sobie z tym poradzić? Spawn obiektu "binocular_a" nic nie daje.
Dzięki wielkie. Teraz można rozprawić się z Gawrem.
Jakąś wyjątkowo wredną wersje gry mam... Przy przejściu do Warlabu wyrzuca błąd:
[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)[error]Function : CUIXmlInit::InitStatic[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGameuiUIXmlInit.cpp[error]Line : 172[error]Description : XML node not found[error]Arguments : target_dot_26
Dzięki wielkie za fachową odpowiedź i pliki. Niestety nie pomogły. Spróbuje przeinstalować mod i dam znać o wynikach
EDIT. Niestety reinstal moda nie dał nic poza niemożliwością wczytania autosave. Misję z sejfem póki co ominąłem przy pomocy spawnera, a rozmowy z Sidorem jeszcze nie testowałem.
Kolejny problem. Podczas rozmowy z Gawrem, gdy ten próbuje nas otruć wyrzuca taki błąd:
Expression : fatal errorFunction : CScriptEngine::lua_errorFile : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cppLine : 73Description : <no expression>Arguments : LUA error: ... - shadow of chernobylgamedatascriptszamok.script:175: attempt to index local 'sitem' (a nil value)
Witam. W trakcie wykonywania misji na odnalezienie sejfu w labiryncie jestem odsyłany do Sidorowicza, aby przyłączyć się do frakcji monolit. Jednak przy każdej próbie rozmowy z nim ląduje na pulpicie. Log błędu:
Expression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()Function : CPhraseDialog::SayPhraseFile : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamePhraseDialog.cppLine : 140Description : No available phrase to say, dialog[escape_trader_start_dialog]Wczytywanie autozapisu, czy ponowne przechodzenie z Kordonu na inną lokację nic nie daje. Pomocy!